Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tulkinta-apua/tukea  (Luettu 4079 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
keksinpurija
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 02.07.2010 23:53:29 »

Hei,

olen tutustunut useaan otteeseen omaan karttaani, ensimmäisen kerran jo monta vuotta sitten,ja vasta nyt viime aikoina yrittänyt lukea ja tulkita ja saanutkin ehkä jotain avautumaan.

Pyytäisin tulkinta-apua teiltä.

Itse ymmärsin, että karttani mukaan kovasti uudistumisen tarvetta minulla on johtuen skorppionista, auringosta ja plutosta huoneessa 11. tähän kohtaan karttaani tulee stellium, johon pitäisi kiinnittää huomiota.. hmm. Olen levoton ihminen ja tarvitsen elämään virikkeitä, sisältöä.

Myös parantamisesta ja sosiaalisuudesta oli uran ja työnhuoneessa. Meniköhän mönkään omat soveltamiseni...Cheesy?

Voisiko joku auttaa minua, kovasti olisin kiitollinen tulkinnasta.  smitten

Itsensä oppiminen tuntemaan on kiinnnostanut aina, vähemmän tutustunu tähän astrologiseen puoleen.
tallennettu
keksinpurija
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 12.07.2010 14:10:09 »

Osaisko joku sanoa noista ammatillisista valinnoista, mitä siellä kartalla näkyy?Smiley
tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #2 : 12.07.2010 22:30:09 »

Sinä näyttäisit olevan varsinainen Plutonikko; Nousumerkki Skorpionissa, Aurinko samaten, lisäksi Auringolla tiukka yhtymä Plutoon!  Stelliumista en tiedä tässä kohtaa, toiset sanoo, että vasta neljän planeetan pakkauma kymmenen asteen sisään olisi stelliumi.  Enkä sitäkään tiedä, lasketaanko nousumerkin piste siihen mukaan.  Joka tapauksessa ruuhkaa on Skorpionin merkissä, ja se varmasti näkyy sinussa, oli stelliumi tai ei.

Kuu Vaa'assa.. no niin on mullakin!  Vahvalla Skorpionipainotuksella voi olla vaikea myöntää, mutta päättämätön olet!  Mulla kesti kauan, ennenkuin tunnistin tämän KuuVaa'an itsessäni.  Kuun jutut voikin olla sellaisia, ettei niitä huomaa helposti itsessään.

MC:n piste sulla on Neitsyessä.  Olit ilmeisesti tulkinnut noita asteroideja tässä työasiassa?  Minä en ole perehtynyt niihin, joten en sano siitä juuta enkä jaata.  Neitsyt itsessään on pikkutarkka ja pieniin asioihin huomiota kiinnittävä.  Neitsyen sanotaan mielellään pilkkovan isotkin asiat pienemmiksi kokonaisuuksiksi, niin niitä on helpompi hallita.  Myös palvelualttius on Neitsyen ominaisuuksia.  Mitä nyt voisi olla sellaisia ammatteja?  "Tutkijan, lääkärin tai esimerkiksi tietokonespesialistin työ (tätä muuten voisi tukea  aurinko 11. huoneessa, mikä on  vesimies :n huone) voi houkutella sinua.  Parantaminen, puhdistauminen. luokitteleminen ja yksityiskohtiin paneutuminen ovat kiinnostavia alueita", kirjoittaa Tuikku Ljungberg kirjassaan Opi Astrologiaa.  MC:n piste muuten voi merkitä muutakin kuin työtä, siihen kuuluu myös harrastukset, ja kaikki muukin kodin ulkopuolinen elämä.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 13.07.2010 10:18:05 »

Hei!

Olet aivan oikein alkanut tulkitsemaan itseäsi. Ja tämä aluehan on kuin pohjaton suo, mutta hyvin mielenkiintoinen.

Sinulla on mielenkiintoisen näköinen kartta jo fyysisestikin. Painottuma on tuolla syntymäkartan idän puolella ja se kaikki energia näyttää purkautuvan tuonne Kheironin, haavoittuneen parantajan asteroidiin, jota sinun kannattaa tutkia enemmän. Sieltä löydät varmaan paljon elämäsi tehtävää ja oman itsen toteuttamista, kunhan ensin ymmärrät oman haavoittuvuutesi.

Nummelan astrologian kirjasta tuosta idän painottumisesta hän sanoo näin (suora lainaus kirjasta):
" Jos itäinen puolisko on korostunut, toiminta on aktiivista, aloitteellista. Kartan haltija on päättäväinen, riippumaton, itsevarma ja itsepäinen. Hän päättää itse omista asioistaan ja on aktiivinen pyrkimyksissään. Ei kovin objektiivinen tai yhteistyöhaluinen."

Tuohon viimeksimainittua sanaa on kuitenkin purkamassa tuo Kheiron Kaksosissa (ulospäin suuntautunut merkki). Kaikkinensa sinulla on rankkaa purkaa tuota sumiuttumista ascendenttisi ympärillä. Voimia sinulle! Sinulla on kyllä monta haasteellista yhtymää kartalla, kuten tuo Neptunuksen ja Jupiterin yhtymä. Se antaa sinulle avaraa näkemystä ja varmaan nautit uusista asioista mitä eteesi ilmaantuu. Mutta myös ristiriitoja esim. uskonnollisessa elämässä ja maailmankatsomuksessa. Tämä yhtymä antaa sinulle ehkä myös psykologisia lahjoja, joten sosiaalinen ura on varmaan sinulle sopiva.

HYvää jatkoa itsetutkiskelullesi! Esmis smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
keksinpurija
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 13.07.2010 12:56:55 »

Kiitoksia teille näistä! Olipa mukava kuulla teidän tulkintaa.

Mietinkin tuon kartan perusteella sitä sosiaalialaa, ja olen kyllä mielestäni aika palvelualtis sekä ihmisen mieli kiinnostaa. Tällä hetkellä opiskelen liiketalouden alaa, mikä ei sinänsä enää anna inspiraatiota ja varsinkaan merkitystä elämääni, mutta suoritan kuitenkin loppuun koska viimeisiä kuukausia viedään. Smiley

Minulla on voimakas tarve saada harrastaa musiikkiia, pianoa ja laulamista olen nyt vuoden päivät intensiivisemmin harrastanut koulun ohella ja jotain bändijuttuja väsännyt. Mietin jatkokoulutusta musiikinopintojen pariin jahka omat taidot riittäisivät.

Pitääpä tutkailla tulkintojanne, etsiä tuo Nummelan kirjanen ja tutustua enemmän niissä mainitsemiinne asioihin, kiitoksia  smitten
tallennettu
Essillore
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 13.07.2010 14:28:27 »

Täysin aloittelijana voisin omankin osani soppaan heittää.

Keskityin katsomaan lähinnä Aurinkoa, Merkuriusta ja Venusta juuri lukemani kirjan oppien mukaan.

Aurinko on Pluton kanssa yhtymässä Skorpionissa, mikä mielestäni kertoo muutosalttiudesta ja nimenomaan suurista mullistuksista. Olet kenties mustavalkoinen ajattelija, ainakaan omaa tahtoa ja itsepäisyyttä ei sinulta puutu, vaikka skorpionimaisesti kenties et tuokaan asioita suoraan pinnalle, vaan toimit vaivihkaisemmasti. Aurinko skorpionissa kertoo syvistä tunteista, ja Kuu Auringon tiedustelijana pehmentää Pluton vaikutusta. "Kuu antaa notkean, sopeutuvaisen ja ihmisten seuraan sulautuvan tavan lähestyä todellisuutta", joustavuus ja intuitio ovat varmaan tunnuspiirteitäsi. Kuulostaa minusta vahvalta yhdistelmältä, joka tietää mitä tahtoo ja saa mitä haluaa (ja uskaltaa unelmoida suuriakin), mutta toimii sulavasti ja joustavasti päämääriensä eteen (vastakohtana suuna päänä rymistelylle).

Merkurius Skorpionissa vahvistaa kuvaa, tahdot tietää ihmisten todelliset motiivit, ja osaat pureutua syvällekin. Merkuriuksen sijainti 12. huoneessa kuvaa miten toimit paljolti intuitiosi ja alitajuntasi pohjalta, ymmärrät syvällisemmin kuin ehkä osaat selittääkään, etkä välttämättä halua paljastaa asioita itsestäsi vaan pikemminkin tietää muiden asiat.

Saturnuksen väliintunkeutuminen ja Venuksen asema sisäplaneettojen kolmikon viimeisenä kertoisi tunteiden jähmeydestä. Kenties olet työntänyt tunteesi kokonaan syrjään ja yrittänyt laittaa ne taka-alalle. Et mielelläsi puhu omista asioistasi. Toisaalta myös Venuksen sijainti Jousimiehessä puhuisi sen puolesta että olet hyvin kiinnostunut muiden asioista, ajatuksista ja motiiveista. Jousimiehessä on myös Uranuksesi, joka puhuu myös uudistushalun ja kokonaisuuksien puolesta.

Mielenkiintoista on myös näiden planeettojen jakautuminen eri huoneisiin. Ikään kuin Venuksen ja Uranuksen jousimiesmäinen optimistinen, uudistuksenhaluinen ja utelias vaikutus olisi persoonallisuuttasi ja miltä vaikutat muista ihmisistä, ja Auringon ja Pluton hyvin salaperäinen ja voimallinen vaikutus salatumpaa osaa sinusta.

Katsoisin että sinulla on suuri taipumus kahtiajakoisuuteen, esimerkiksi työelämän ja yksityiselämän suhteen. Saatat jakaa ne kokonaan erillisiksi osiksi elämässäsi, jolloin sinulla olisi tavallaan eri paikoissa eri persoona. Jos kuitenkin onnistut yhdistämään Venuksen/Uranuksen optimistisen energian 11. huoneen unelmiin ja Auringong/Pluton yhtymän ja Aurinko-Merkurius-Venus järjestyksen antamaan itsepäisyyteen, voimaan ja skorpionin/Kuun tuomaan pehmeään kykyyn soveltaa se käytäntöön, sinusta on mihin tahansa!

Vahva skorpionivaikutteisuus ja jotkin muut piirteet näyttävät tuovan sinulle kykyä lukea ja ymmärtää ihmisiä todella syvällisesti. Kun 10. urahuoneessa on vielä pehmeä Kuu vaa'assa, näkisin että käytät tätä kykyäsi ymmärtää ihmisiä syvälti pikemminkin ihmisläheisesti kuin esim. kuulustellen. Huomioi etten ole tulkinnut koko karttaasi, vaan keskittynyt tuonne sisäplaneettojen ympäristöön, ja olen sen lisäksi puhdas harrastelija ja vielä aloittelija,
mutta minusta vaikuttaisi että uran suhteen sinulla olisi taipumusta esim. psykologiksi tai muuksi terapeutiksi, henkilöstöpäälliköksi, tai ylipäätään alalle missä on tärkeää ymmärtää ihmisten syviä mielenliikkeitä (heittäytymättä itse mukaan).

Iloa ja valoa!

- Essillore
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: