Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neptunuksen merkkien vuosikymmenet ja vaikutus yksilöön  (Luettu 18873 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 08.07.2010 10:34:06 »

Neptunus
Herkkyys, taiteellisuus, intuitio, selvätietoisuus.

Kosminen tekijä: Vaikuttaa pääasiassa aspektien kautta.

Vaaka
Tasapainon, sosiaalisuuden ja huomaavaisuuden merkki. "Minä hymyilen"

3 .huone
KOMMUNIKAATION HUONE kertoo kyvystäsi sopeutua välittömään ympäristöösi hankalissakin tilanteissa. Tässä huoneessa olevat planeetat ovat se osa sinua, jolla vastaanotat ja välität kaikkea mahdollista informaatiota jokapäiväisessä elämässäsi.

Olen aina rakastanut Neptunusta-se on jotenkin minun oma planeetta!!!

Diamond! Oletkin varmaan aivan Neptunuksen suosikkilapsia! Kun olen saanut tutustua sinuun enemmän, niin taitavasti ohjaudut sen uusiin virikkeisiin ja tietoon, annat virrata epäilemättä. Mutta yhtä taitavasti asetat härkäjalkasi maahan etkä hievahdakaan, jos jotakin sellaista uhkaa, mikä vie sinua pois turvallisesta olotilasta. Olet ihailtava noissa asenteissa!

Onko niin että maamerkkisten on turvallisempaa ottaa vastaa Neptunuksen yliaistilliset energiat, kun taas muiden merkkien kohdalla voi tapahtua mustavalkoista asetelmaa?

Diamond, jos jaksat lukea Neptunuksen eri merkkien kautta virtaavaa energiaa, niin löydät itsesi juuri sen tietoisuudesta ja ilmiöistä, josta sinun voimasi ja taiteellisuutesi saa virtaa.  smitten

Minä taas en ole mitenkään Neptunuslapsi, olen ehkä vähän ollut vastaanpyristelijä ( neptunus aspect_squ aurinko) mutta en kuitenkaan muurinrakentaja, enhän. Ehkä hyvä näin, koska olen niin vetinen olento. Minulla tuo Neptunus on huoneessa 9 joka korostaa tuota tutkija-etsijäluonnettani. Mikään ei virtaa tuosta vain vapaasti, vaan jonkinlaisen turhankin pähkäilyn kautta.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 08.07.2010 10:45:15 »

Neptunus on kyllä jotenkin kiehtova planeetta. Minulla se on ehkä vahvimmiten aspektoitunut ja keskiyössä. Kuulun tuohon viimeisimpään Neptunut-sukupolveen,  neptunus kauris. Merkki omassa planeetassaan lisää vielä planeetan vaikutusvaltaa.
   En vain oikein osaa sanoa, miten neptunus elämässäni vaikuttaa  Smiley

Hei! Minäkään en osannut 'kääntää Nikulan kieltä arkisemmaksi', jota se voisi kaivata saavuttaakseen meidän arkea.

Mutta kun ajattelen, että se on 4.suurin planeetta, metaani- ym.kaasupallo, jolla on niinkin suuri voima, että tiedemiehet uskovat sen 'kaapanneen' itselleen Maata suuremman Triton-kuun, niin kyllähän sen energiat ovat valtavat!

Tosin väärällä alueella, astro-foorumissa, keskustellaan Neptunuksen energioista, koska luulen, että juuri täällä olevat ihmiset ovat aika lailla Neptunuksen myötäeläjiä, joilla on avoimuutta ottaa vastaan uudenlaista asiaa ja tietoutta. Siis aika yksipuolista, ehkä.  :Smiley Mutta jos ajatellaan Jousimies-merkin jälkeistä Kauris-merkin energioita, jotka molemmat olen itse kokenut, niin onhan Kaurisaika laittanut villiä Jousimiesaikaa vähän järjestykseen ja kiinnittänyt huomiota vähän muuhunkin kuin 'pintaliitoon', mitä turismimatkailu äärimmäisyyksillään esim. voi olla. Kauriin energioissa olemme tarttuneet vähän napakammin kaikkeen siihen mitä on lähellä, ympärillä, maallisempiin asioihin ja esim. luontoon.
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #17 : 08.07.2010 12:29:10 »

Olen  neptunus jousimies -sukupolvea, ja   jousimies vaikutusta siinä lisää asteen tarkka  aspect_con jupiter jousimies . Olen ollut hyvin nuoresta lähtien erityisen kiinnostunut uskonnoista, filosofioista ja hyvin radikaali näiden suhteen. Omaksuin omat näkemykseni ilman ketään oppi-isiä, täysin erilaiset uskomukset kun kotoa/koulusta opetetut. Nuorempana yritin käännyttää muita.
Matkailu ja kaikki globaali kiinnostaa, kuten varmaan monia muitakin saman  neptunus jousimies -sukupolven ihmisiä, joista monella on jo lapsesta lähtien ollut mahdollisuus matkustella enemmän kuin millään aiemmalla sukupolvella.
 neptunus toimii loistavasti 'sisarensa'  jupiter hallitsijassa
tallennettu
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #18 : 08.07.2010 15:27:12 »

Luin muutamasta kirjasta mitä nepparista yleensä kirjoitetaan ja mietin - tosin heikoin tuloksin - sen vaikutusta yleisemmässä merkityksessä elämääni. Oikeastaan itse olen alkanut tiedostaa asioita laajemmin n. 35 vuotiaana ammatinvaihdon myötä ja koko 2000-luku on ollut oman itse etsimistä. Ja ihan toisenlaisen naisen löytämistä.

Minulla on  just ja just neptunus  vaaka 12. huoneessa  aspect_con   skorpioni askendentti Tunnistan itsessäni enemmänkin skorpparimaisia piirteitä kuin vaakamaisia vaikka  aurinko  vaaka olenkin. 2000-luvulla olen ottanut kunnolla haltuun oman intuitiivisuuteni ja sen välittämän tiedon mm. omassa ammatissani. Enää en mieti onko joku ajatukseni järkevä vai ei, riittää kun se päähäni pälkälhtää  laugh
tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #19 : 08.07.2010 16:08:11 »

Olen  neptunus jousimies -sukupolvea, ja   jousimies vaikutusta siinä lisää asteen tarkka  aspect_con jupiter jousimies . Olen ollut hyvin nuoresta lähtien erityisen kiinnostunut uskonnoista, filosofioista ja hyvin radikaali näiden suhteen. Omaksuin omat näkemykseni ilman ketään oppi-isiä, täysin erilaiset uskomukset kun kotoa/koulusta opetetut. Nuorempana yritin käännyttää muita.
Matkailu ja kaikki globaali kiinnostaa, kuten varmaan monia muitakin saman  neptunus jousimies -sukupolven ihmisiä, joista monella on jo lapsesta lähtien ollut mahdollisuus matkustella enemmän kuin millään aiemmalla sukupolvella.
 neptunus toimii loistavasti 'sisarensa'  jupiter hallitsijassa

Todella, olet varmasti tämän sukupolven edustajia, aivan malliesimerkki  Cheesy  ja Jupiter sitä vain vauhdittaa. Itse Jupiter Jousimiehessä 1. huoneessa on myös antanut huutia arkipäivän rutiineille elämääni ja silläkin olen juuri noina vuosikymmeninä melkeinpä vain matkustellut ja kulkenut. Eli mietinkin, kuinka helposti Neptunus on minuun vaikuttanut.
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #20 : 08.07.2010 16:16:51 »

Yksi Neptunuksen puoli oli eskapismi, josta löytyy toinen äärimmäisyys.

Kaivoin sanan merkitystä Wikipediasta ja se kuulostaa tosi rankalta. Itsekritiikkiä voi sen ohessa kuitenkin harrastaa.

Eskapismi (englanniksi escapism) eli todellisuuspakoisuus tarkoittaa todellisuudesta pakenemista. [1] Eskapistit usein tuntevat olevansa pettyneitä todellisen maailman arkipäivän stressiin ja pyrkivät "pakenemaan" sieltä mm. unien, päihteiden, taiteen, mietiskelyn, matkustelun ja/tai fantasioinnin kautta. Termiä eskapismi voidaan käyttää myös määritelmänä ihmisten toimenpiteistä depression ja surullisuuden tunteiden lievittämisestä.

Kuulostaa aika jyrkältä tuo 'taiteeseen pakeneminen'. Mutta olen nähnyt niitäkin tyyppejä, jotka eivät pysty kantamaan arkipäivän vastuuta, vaan todella pakenevat taiteeseen ja ohessa myös juomiseen. Monia nuoria miehiä/naisia on potkittu kodista pois, kun sitä suuruudenhulluutta ja juominkeja ei enää ole jaksettu seurata. Eli kun luulotellaan taiteensa suuruutta ja uskotellaan, että se on vain muut jotka eivät ymmärrä....

Jos etsin itsestäni eskapismia, löydän sen tuosta matkustelemisesta. Tartuin siihen kuin kala koukkuun. Ja se oli pakotie siitä kurjuudesta, jossa kärsin kodin menettämisestä (vanhempien ero), työttömyydestä ja itsesäälistä. Vaikkakin se luonteelleni oli helppoa, niin myönnän että osaksi siitä muodostui pakotie. Oikeastaan nyt vasta myönnän sen, kun Neptunusta tutkin.  Embarrassed

Uskaltaako joku muu myöntää Neptunuksen negatiivisia puolia?
« Viimeksi muokattu: 08.07.2010 17:58:55 kirjoittanut Esmiralda » tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #21 : 08.07.2010 16:22:24 »

Luin muutamasta kirjasta mitä nepparista yleensä kirjoitetaan ja mietin - tosin heikoin tuloksin - sen vaikutusta yleisemmässä merkityksessä elämääni. Oikeastaan itse olen alkanut tiedostaa asioita laajemmin n. 35 vuotiaana ammatinvaihdon myötä ja koko 2000-luku on ollut oman itse etsimistä. Ja ihan toisenlaisen naisen löytämistä.

Minulla on  just ja just neptunus  vaaka 12. huoneessa  aspect_con   skorpioni askendentti Tunnistan itsessäni enemmänkin skorpparimaisia piirteitä kuin vaakamaisia vaikka  aurinko  vaaka olenkin. 2000-luvulla olen ottanut kunnolla haltuun oman intuitiivisuuteni ja sen välittämän tiedon mm. omassa ammatissani. Enää en mieti onko joku ajatukseni järkevä vai ei, riittää kun se päähäni pälkälhtää  laugh

Eli sinäkin olet parhaimman osan lapsuuttasi elänyt kuitenkin tuon Skorpioni-Neptunuksen ilmapiirissä ja nyt päästänyt irti. Aurinko-Vaaka on aikansa aprikoinut ja tasapainoitellut. Miten selvisit Jousimies-Neptunuksen ajoista?
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #22 : 08.07.2010 17:18:57 »

Minäkin sitä  neptunus jousimies-sukupolvea, vaikutusta on koska mun  kuu tekee siihen yhtymää ja  aurinko sekstiiliä, mistä joku ammattilainen aikoinaan sanoi että otan itsestäänselvyyksinä kaikkea sellaista mitä yhteiskunnassa pidetään kyseenalaisena, vaikkapa nyt luontaislääkitys tai jotkut paranormaaleina pidettävät ilmiöt.

Viina ja huumeet sen sijaan ei innosta, en saa niistä mitään irti.
Vaikuttaa sekin että Neptunus hallitsee mulla 5. huonetta ja sijaitsee kolmosessa, näen asian niin etten tarvitse mitään erityisiä fyysisiä päihteitä "neptuniaanisiin" kokemuksiin - osaan olla pihalla muutenkin. :Smiley
tallennettu
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #23 : 09.07.2010 08:26:58 »

Eli sinäkin olet parhaimman osan lapsuuttasi elänyt kuitenkin tuon Skorpioni-Neptunuksen ilmapiirissä ja nyt päästänyt irti. Aurinko-Vaaka on aikansa aprikoinut ja tasapainoitellut. Miten selvisit Jousimies-Neptunuksen ajoista?

Jousimies-Neptunus aika oli oman 1. ensimmäiseen ammattiin opiskelua, tulevan miehen tapaaminen, kahden vanhemman lapsen syntymä ja miehen opiskelua. Ja molemmille vanhemmuuden opiskelua.  laugh

Kauris-Neptunus aika oli taas miehen uran värittämää, omaa opiskelua ja 2. toiseen ammattiin valmistuminen. Rahapuolelle näkyi juppi-aika ympäristössä, lainaa sai helposti pankista. Oli se myös oman uran alku.

Vesimies-aika toi mukanaan ammattiin syvemmän merkityksen hakemisen. Perinteinen tapa ei riittänyt ja jäykät organisaatiorakenteet alkoivat ahdistaa. Ihme kun nykyisessä organisaatiossa ne eivät ahdista.  Shocked  Nämä kun ovat jotain aivan uskomatonta. Vai onko oma tekeminen ja tietoisuus sen oikeasta toteutuksesta niin vahva ettei muulla ole väliä?  angel

Mielenkiintoinen aihe Esmiralda, kun se nyt vähän aukeni  smitten
tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #24 : 09.07.2010 11:49:11 »

Hurraaah Kuuratar!!!! Cheesy Cheesy Cheesy

Ihana kun sinä sen oivalsit!! Tätä minä olen hakenut. En vain ole selvästi osannut sitä sanoa, kuin ei ehkä muutkaan! Neptunuksen tarkoitus on avata noita henkisiä ulottuvuuksia ja tietoisuutta, joita riittäää....äärimmäisyydestä toiseen. Suurista illuusioista, huumeen harhoista tuonne ' satujen jättiläiseen joka rakensi muurin ympärilleen, ettei kukaan vain häiritse' (illuusio sekin).

Voisimme oppia jotakin, jos pystyisimme katsomaan itseämme kriittisesti Neptunuksen näkökulmasta.

Mutta illuusionhan voi pehmittää unelmaksi, päämääräksi, intentioksi, ideaksi, ajatukseksi, sanoiksi.....teoksi pikkuhiljaa. Neptunus on meidän LUOJA-PLANEETTA! Ymmärtäsin, että juuri sen energian avulla maailmamme, yhteisömme, me itse kehitymme. Jos Saturnus tekee rajoja, joita sitten Uranus rikkoo, niin Neptunus jatkaa sitä Uranuksen hajoitettua maisemaa ja LUO siitä jotakin. Wink
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Violette
Kanta-astroilija

Lips!

Profiili
« Vastaus #25 : 09.07.2010 13:35:33 »

Esmiralda on varmasti oikeassa myös tuon luonnonläheisyyden keskimisessä ajalle 85-98. Liittyisikö  kauris neptunus myös vaikka luomuruoan tulemiseen ja lähiruoan arvostuksen nousuun? Eikös tämä tapahtunut 1990-luvulla? Muistan lapsuudestani lastenohjelmia, joissa puututtiin ympäristön tilaan ja luonnosuojeluun. Tietoisuus ilmastonmuutoksesta kasvoi räjähdysmäisesti.

Kiinnostavaa on myös miettiä, mitä  meneillään oleva neptunus vesimies ja  ja tulossa oleva neptunus kalat tuovat tullessaan!
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #26 : 09.07.2010 13:54:30 »

Esmiralda on varmasti oikeassa myös tuon luonnonläheisyyden keskimisessä ajalle 85-98. Liittyisikö  kauris neptunus myös vaikka luomuruoan tulemiseen ja lähiruoan arvostuksen nousuun? Eikös tämä tapahtunut 1990-luvulla? Muistan lapsuudestani lastenohjelmia, joissa puututtiin ympäristön tilaan ja luonnosuojeluun. Tietoisuus ilmastonmuutoksesta kasvoi räjähdysmäisesti.

Kiinnostavaa on myös miettiä, mitä  meneillään oleva neptunus vesimies ja  ja tulossa oleva neptunus kalat tuovat tullessaan!

Oi kyllä varmasti! Nikula on alun perin kirjoittanut teostaan 1987, josta uusintapainoksia eikä vielä ole ollut riittävästi tuota opjektiivisuutta tarkastella lähiympäristöä.

Nikula on kirjoittanut Vesimies- ja Kalat-merkeistäkin näkemyksiään, jotka aion toki liittää tähän.

tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #27 : 09.07.2010 15:21:08 »

Kaurishan on maaelementti, taas sen perään tuleva Vesimies ilman. Neptunus on veden hallitsija.

Mutta mitä on Neptunuksen itsensä maailma. Tässä eräs kaasu, jonka Neptunus on ehkä jotenkin herättänyt meidänkin huomion; metaani.

Metaani (CH4) on yksinkertaisin hiilivety ja alkaani. Se on hajuton, ilmaa kevyempi kaasu. Metaani on hiilidioksidin ohella yksi merkittävimmistä kasvihuonekaasuista.
Metaania syntyy eloperäisen aineksen mädäntyessä hapettomissa oloissa esimerkiksi soissa, riisipelloilla, kaatopaikoilla ja eläinten ruoansulatuskanavissa. Metaania kerätään talteen polttoaineeksi biokaasuna. Eri esiintymispaikoissaan siitä käytetään esimerkiksi myös nimityksiä suokaasu ja kaivoskaasu. Kivihiilikaivoksissa tapahtuvat kaasuräjähdykset ovat metaanikaasun aiheuttamia, sillä sitä on myös kivihiilen huokosissa. Myös Marsin maaperästä vapautuu metaania. Jäätynyttä metaania esiintyy myös Pluton uloimmassa kerroksessa.
Maakaasu on pääosin metaania. Metaanin palamisreaktio tuottaa runsaasti lämpöenergiaa:

- Miksikähän ei mainita Neptunuksen metaanipitoisuuksista?
« Viimeksi muokattu: 09.07.2010 15:25:32 kirjoittanut Esmiralda » tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #28 : 09.07.2010 15:24:24 »

Ja lisää ähkin tämän metaanin kanssa, mutta joka vain suinkin jaksaa lukea, niin on ihan hyvää yleissivistystä:

Metaani kasvihuonekaasuna
Metaani on ihmisen maailmanlaajuisesti tuottamista ilmastoa lämmittävistä kasvihuonekaasuista toiseksi tärkein heti hiilidioksidin jälkeen. Metaani aiheuttaa kasvihuoneilmiöstä 4–9 %.
Suomessa metaanin päästöistä on puolet peräisin kaatopaikoilta ja jätevedenpuhdistuksesta, kakkossijalla päästölähteenä on karjatalous.[1] Metaania syntyy myös puun pienpolton yhteydessä, etenkin saunojen puukiukaissa.[2]
Metaanin pitoisuus ilmakehässä on yli kaksinkertaistunut esiteollisen ajan jälkeen. Metaanin elinikä ilmakehässä on vain noin kymmenen vuotta, mutta sen ilmakehää lämmittävä vaikutus on 21 kertaa suurempi kuin hiilidioksidilla.
Metaanipäästöjä syntyy pääasiassa karjataloudesta, riisinviljelystä ja kaatopaikoilta sekä fossiilisten polttoaineiden tuotannosta ja biomassan polttamisesta[2]. Biomassan polton metaanipäästöt muodostavat noin 11 prosenttia ihmisen toiminnan aiheuttamista metaanipäästöist5]

Karjatalouden metaanipäästöt syntyvät nurmirehua syövien märehtijöiden ruoansulatuksessa sekä lannan varastoinnissa ja käsittelyssä. Metaanin muodostumista pyritään vähentämällä kohottamalla rehun hyötysuhdetta ja sen kautta vähentämällä sen kulutusta. Yli viisi prosenttia rehun energiasta muuttuu metaaniksi, ja sen talteenotto on vaikeaa sisätiloissakin. Kehitteillä on rehu, jonka ansiosta metaanin muodostuminen vähenisi.[1]
Siperian turvesoiden ikiroudan sulamisesta voi aiheutua jopa 70 000 miljoonan tonnin metaanipäästöt, jotka edelleen kiihdyttäisivät ilmastonmuutosta.[6] Kaksi kolmasosaa metaanipäästöistä on ihmisen aiheuttamaa.

Ilmakehän metaanipitoisuus nousi poikkeuksellisen paljon vuonna 2007. Syytä ei tiedetä. Pohjoisessa epäillään Siperian soiden vapauttavan metaania ikiroudan sulaessa ilmaston lämmettyä.[7]
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #29 : 09.07.2010 15:27:51 »

Neptunus Kauriissa, metaani kaivoksissa mm.

Neptunus Vesimiehessä, metaani ihmakehää ohentamassa... Shocked

Taitaa olla vähän liian kaukaa haettuja nämä jutut!  :Smiley
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen