Minut valittiin yliopistoon tämän vuoden alkupuolella ja edellinen AP-kartta oli juuri päättymäisillään ja siellä oli 9.huoneessa Aurinko hyvin aspektoituneena, samoin voimakas 11.huone (unelmat, haaveet) ja siellä Uranus, Venus ja Kuu. Jupiter tarkkaan yhtymässä MC:lle Kauriin loppuasteissa. Ja todellakin, unelmani toteutuivat ja jopa ylittyivät tuona vuonna.
Tänä vuonna kun todella sitten lähden tuota opiskelupaikkaa opiskelemaan, niin transiiteissa menee Pluto yhtymässä MC:lle, kun tulee maan vaihdos ja moni asia transformoituu todella ja irtipäästämistä tulee myös.
Kun sain opiskelupaikasta tiedon, niin kartalla olivat tarkimmat aspektit
ja
ja
. Eli hyvin onnekkaat aspektit oli meneillään, lisäksi tietenkin tuo pitkällinen
. Myös
joka ehkä palkitsi pitkällisen työn mitä olen koko ikäni koulu-urallani tehnyt? Hauskasti myös on 00.00 asteen tarkka
.
Toisaalta myös transiitit vuodelta, jolloin jäin täpärästi opiskelupaikasta pisteen päähän kertovat jotain. Tosin tällöin en huomannut mitään tärkeämpia tai isompia transiitteja osuvaksi, paitsi
joka ehkä sitten muutti elämänsuuntani yllätyksellisesti, sillä kuultuani tuon tiedon, sain idean miettiä ulkomaille lähtöä ja siitä se ajatus sitten lähti. Muita transiitteja oli
, mutta Jupiterilta ei mitään erityisempää mihinkään planeettoihin. Ehkä se oli se puuttuva linkki sitten? Jännää oli, että olin aavistanut jo ennen hylkäyskirjettä että en tule pääsemään ja saatuani kirjeen ja vaikka se jäikin vain pisteestä kiinni, niin en ollut mitenkään erityisen tunteikas tuolloin. Olin jo hyväksynty asian aiemmin, vaikka koe menikin hyvin, oli olo että ei tällä kertaa taida napata. Eli ehkä tietyt transiittien puuttumisetkin kertovat siitä, että tapahtuma ei ollut minulle erityisen karmea kuitenkaan.