Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua kaipaan ongelmaani...  (Luettu 2996 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
mirkku83
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« : 16.07.2010 12:12:17 »

Voisiko joku ystävällisesti auttaa minua tilanteessani? Sain muutama päivä sitten tunteen että minun pitäisi osallistua eräälle parantajakurssille, nyt olen ruvennut epäröimään että onko kurssi minua varten? Jos menen kurssille niin valmistunko sieltä vaiko jääkö se kesken osaltani? Epäröinnit varmaan johtuvat siitä että kurssi ei ole halpa ja pelkään, että rahani menevät hukkaan ja siitä onko kurssi todellakin minulle tarkoitettu..

Apua kaivataan kysymyksissäni, onko kurssi tarkoitettu minulle ja valmistunko sieltä parantaksi? Huh


Kiitos ja mukavaa kesää kaikille! Cheesy
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 16.07.2010 18:29:14 »

Voisiko joku ystävällisesti auttaa minua tilanteessani? Sain muutama päivä sitten tunteen että minun pitäisi osallistua eräälle parantajakurssille, nyt olen ruvennut epäröimään että onko kurssi minua varten? Jos menen kurssille niin valmistunko sieltä vaiko jääkö se kesken osaltani? Epäröinnit varmaan johtuvat siitä että kurssi ei ole halpa ja pelkään, että rahani menevät hukkaan ja siitä onko kurssi todellakin minulle tarkoitettu..

Apua kaivataan kysymyksissäni, onko kurssi tarkoitettu minulle ja valmistunko sieltä parantaksi? Huh


Kiitos ja mukavaa kesää kaikille! Cheesy

Suosittelen, että jos vähääkään epäröit, älä mene. Mielestäni parantajaksi ei voi edes tulla "simsalabim" jonkin kurssin avulla. Parantajaksi kasvetaan muulla tavoin... Toki tuollainen kurssi (jos se on hyvä) voi antaa eväitä ja sysäystä eteenpäin... angel Kuuntele sisintäsi. Tsemppiä! smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: