Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: syntymäkartasta.  (Luettu 2632 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
belle
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 22.07.2010 14:19:07 »

Hei pyöri tällinen kysymys mielessä.
Minulla on syntymäkartta milloin olen syntynyt ja niissä huoneet 1-12  miksi eläinradan merkit on eri huoneen kohdalla siinä toisessa ympyrässä.
Esim leijona on minulla 11 ja 5 huone on sen varsinainen huone onko näillä paljon merkitystä jos ei merkki ole sen omassa huoneessa. Smiley
tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #1 : 22.07.2010 14:31:16 »

Yleisempää varmaan on, että merkki EI ole omassa huoneessaan. 

Jos merkki tai planeetta on omassa huoneessaan, silloin merkin/planeetan merkitys voimistuu.

Tällainen käsitys mulla on, tarkempaa tietoa varmaan kertovat astrologiaan enemmän perehtyneet.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Morpho Helena
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 22.07.2010 16:30:43 »

Huoneen syntymäkartalla oleva eläinradan merkki antaa enemmän tai vähemmän tämän merkin vivahdettaa kyseiseen huoneeseen. Hyvin pitkälti samalla tavalla kuin planeetat huoneissa.

Ainoa mahdollisuus, että syntymäkartalla merkit olisivat täysin samoissa huoneissa kuin astrologisessa perushuonejärjestyksessä, olisi se, että 1. huoneen kärki olisi 0 astetta oinas:ssa ja kaikki huoneet olisivat tasan 30 astetta. Tasahuonejaolla tietenkin saisi huoneet saman kokoisiksi Wink, mutta se ei välttämättä muuttaisi nousumerkkiä  oinas:ksi, jos se ei ole alunperinkään sitä. Näitä huonejakojahan nyt on pilvin pimein...

En kommentoi sen enempää leijonaa 11. huoneessasi, kun en tunne karttaasi sen enempää. Voisi kuitenkin ajatella, että leijona tasapainottaa 11. huonettasi, koska on vastapäätä leijonaista 5. huonetta eli tässä tulee hieman vastamerkkienkin synergiaa. Ehkä kaipaat sosiaalisilta yhteisöiltä enemmän loista ja huomiota kuin, jos 11. huoneessasi olisi vesimies??? Tämä on vain heitto - tarkempi analyysi vaatisi karttasi näkemisen  Smiley
tallennettu

aurinko vesimies
 kuu jousimies
 askendentti rapu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: