Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Esittäydyn minäkin...  (Luettu 3176 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Noviisitar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« : 22.07.2010 20:17:07 »

Hei uudet ystäväni!  Smiley Täällä jälleen yksi aloittelija, henkisyyden tiellä alkumetreillä itseäni ja suurempaa tarkoitusta etsimässä. Olen kahden ihanan lapsen kolmekymppinen äiti, elämään on mahtunut paljon kaikenlaista, niitä kuuluisia oppiläksyjä... Lieneekö kolmenkympin kriisi, mutta olen alkanut ymmärtää tätä maailmaa viime aikoina vähän avarammin. Se alkoi ihan sillä tavanomaisella "mieli ja kroppa ovat aukottomasti yhteistyössä, kun toinen voi hyvin, toinenkin voi hyvin"-havainnolla, josta seurasi joogan, tai chi:n ja muiden vastaavien liikuntaharrastusten aloittaminen. Sen jälkeen alkoi rankka itsetutkiskeluvaihe, ihan psykologisessakin mielessä, ja tajusin, että on korkea aika ottaa se pää pois omasta takapuolesta ja antaa muille tilaa ja keskittyä oman itseni itsekeskeisyyden muuttamiseen... senhän ei tarvitse tarkoittaa sitä, että uhrautuisi tai luopuisi omasta onnestaan. Uskon myös, että maailmankaikkeus antaa sitä mitä pyytää, ja tällä tiellä, voi pojat, on paljon mielenkiintoista opittavaa... Uskon vahvasti siihen, että vastaukset kysymyksiin löytyy ihmisestä itsestään, pitää vain osata tutkia itseään ja luottaa intuitioon. Olen kiinnostunut erityisesti meditaatiosta, ajatuksen voimasta, selvänäköisyydestä, parantamisesta maailmankaikkeuden energioiden avulla, tarot-korteista on myös ollut apua vaikeissa paikoissa viime aikoina... ja näitä asioita opittavaksi riittää. Ihanaa, kun tässä maailmassa ei tule koskaan valmiiksi! smitten
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 26.07.2010 14:16:40 »

Hei ja tervetuloa! Täällähän tätä kaikkea pohditaan, monestakin näkökulmasta.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: