Nyt tuntuu, että on ihan pakko pyytää apua täältä. Ongelmana on työ ja loppuunpalaminen. Vielä puoli vuotta sitten sanoin, että hallitsen tämän homman täysillä ja uskoin, että kaikki langat on käsissä. Ajattelin, että hektinen työ ja jatkuva ylikierroksilla käyminen on ihan ok, että mä olen hyvä tässä.
Sitten alkaa kroppa reagoida yhä voimakkaammin. Muutama viikko sitten koin neljän lähes unettoman yön putken (työstressiä), vastaavaa ei ole koskaan ollut, vaikka olen ollut ennen jopa koukussa unettaviin lääkkeisiin ja myös niistä onnistunut vierottautumaan ihan visualisoinnin avuin. Valvomisesta johtuva olotila oli aivan kamala ja paha olo kulminoitui 4. yönä "oksennustautiin". Jostain syystä uskon, että se oli psykosomaattista, eikä ollut mikään pöpö tai ruokamyrkytys. Se oli kuin jotain henkistä kuonaa, mitä oksensin 9 tunnin ajan.
Jotain on pakko muuttua, mutta kun en vain itse näe sitä ratkaisua. Tekisi mieli ottaa lopputili, mutta taloudellisesti ei ole mahdollisuuksia sille. Kertoisivatko kortit jotakin, mitä en itse keksi? Pitäisikö nyt vain olla järkevä ja katsella hiljaa mitä tulee, vai repäistä ja heittäytyä tyhjän päälle. Vai etsiä ratkaisua muutoksiin omista asenteista olosuhteiden sijaan.