Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pientä tuuppausta kaivataan  (Luettu 3884 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 226



Profiili
« : 26.07.2010 03:48:34 »

Hei,

Olen täällä pitkään pyörinyt ja olen omaa karttaani tutkinut muutaman vuoden ajan netin ja kirjojen avulla. En ole kuitenkaan keltään ulkopuoliselta vielä pyytänyt tulkintaa, ja en varsinaisesti ole sellaista nytkään pyytämässä. Mutta, siitäkin huolimatta että olen aspekteista sun muista ottanut selvää, niin oman kartan kokonaishahmotus tuntuu olevan jotenkin vaikeaa, johtunee siitä että en ole varsinaisesti astrologian harrastaja. Tuli nyt mieleen kuitenkin jos siellä on ketään jota kiinostaisi hieman vilkaista ja kommentoida sitä, että minkälaisen kokonaiskuvan tästä kartasta voisi saada. Onko tässä jotain sellaista mikä heti pomppaa että "kiinnitä hyvä ihminen huomiota tähän!". Lähinnä koetan tässä miettiä että mikä olisi sopiva ammatti minulle. Opiskelen tällä hetkellä alaa joka osoittautui minulle varsinaiseksi murheenkryyniksi, tai jostain syystä on ollut vaikeaa. Tiedän kuitenkin että tulen vielä opiskelemaan muuta, kunhan vain löytäisin sellaisen suunnan joka kiinnostaisi. Voisikohan se mitenkään olla jotain taiteeseen liittyvää? Kiinnostavan työn löytäminen on minulle hirveän tärkeää.

Hankkisin henkilökohtaisen tulkinnan astrologilta mutta ei ole varaa vielä pitkään aikaan.

Niin, ja venus on 2.huoneessa vaikka näyttää et ois kolmosessa.
« Viimeksi muokattu: 26.07.2010 03:53:14 kirjoittanut Amber » tallennettu
JukkaV
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #1 : 26.07.2010 14:33:50 »

Jos oikein ymmärsin, sinulla 10. huoneessa on  saturnus  jousimies päämerkkinä. Sanoisin sen olevan sitä, että sinun tulisi kuunnella itseäsi tässä ammatinvalinta-asiassa. Aurinkosi on oinaassa ja kuusi härässä ja näillä on yhteys. Oinaan energia voi olla terveeseen elämään liittyvää ja sen yhdistyessä härän taiteellisuuteen ja mukavuuden tahtoon. Mahtaisiko taideterapeutin ura sopia?
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #2 : 26.07.2010 14:51:36 »

Minä ehdotan alaksi jotain hyvin vapaata jossa pääset toteuttamaan itseäsi parhaiten.
Jotain jossa voisit kulkea omia teitäsi, sanella omat sääntösi. Jotain sellaista missä olet asettanut päämäärän jota kohti pyrkiä. Ehkä voisit tehdä töitä itsellesi, ottaa ohjat omiin käsiisi.
Ala/työ voisi olla jokin erikoisempikin, jokin luova ja itsenäinen. Ei mitään toimistohommia tai kirjanpitoa kannata ajatella ainakaan Smiley Tarvitset vapaammat ja laajemmat ympyrät!

tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #3 : 26.07.2010 14:53:55 »

Jatkoa..

Mitenkä olisi ulkomaat tai jokin kansainvälinen työ? Ihmisten parissa?
Toimiminen innostajana, ihmisten liikkeelle laittajana? Sosiaaliset ympyrät joissa paljon erilaisia ihmisiä?
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 226



Profiili
« Vastaus #4 : 26.07.2010 16:09:52 »

Kuulostaa hyvältä, mun unelmana oiskin lähteä ulkomaille ainakin vielä opiskelemaan. Pitäisi keksiä että mitä. Se varmaan kyllä tulee eteen sitten myöhemmin.

Mulla on siis  saturnus skorpioni ja vielä  saturnus aspect_con keskitaivas
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 226



Profiili
« Vastaus #5 : 13.08.2010 22:17:55 »

Jep, on tosiaan mukavaa saada toistenkin mielipiteitä tästä, selkiyttää itse asiassa yllättävän paljon. Omat haaveet, noh, tuppaavat aina hautautumaan sellaisen ihme jossittelun alle. Tuntuu että se johtuu itsetuntemuksen puutteesta, sekä siitä ettei luota omiin kykyihin. Vähän siihen tyyliin että "entä jos mun pitäis mennäkkin vaan johonkin toimistoon istumaan, eikä kurotella kaikenlaisia asioita". Enkä sitten muista miettiä sitä että mitä oikeasti haluaisin tehdä, vaan yritän miettiä että mitä pitäisi tehdä. Muutenkaan täältä peräkyliltä ponnistaminen ei kovin helpoksi ole tehty. Ei innosta kovin paljon tavalliset kuviot, mutta toisaalta omat haaveet ovat niin kaukaisia, eivätkä ehkä juuri nyt välittömästi näkyvissä.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: