Ulkopuolinen
|
|
« Vastaus #3 : 01.08.2010 15:40:34 » |
|
Jaha, mitäköhän sinulle osaisi sanoa. Itselläni parantaminen on sieluni ja oma toiveeni, kutsumus ja suurin rakkaudenlähde. Teen parannustyötä puhtaasti halusta auttaa, tosin karmallisista velvollisista ja kyllä muistan tuon painostuksen sieluni ja henkimaailman puolesta. Tärkeintä on kuitenkin mitä sinä, päivätodellisessa olomuodossasi haluat. Totta kai meitä, joilla taito on olemassa patistellaan, itseäni jopa painostettiin, hyvinkin paljon. Tosin olen siitä painostuksesta kiitollinne, olin sen verran epäileväinen, että en uskaltanut kuunnella sydämeni ääntä.
Löysin omat parantavat voimani onnettomuuteni myötä, minua kaukoparannettiin ja taitoni aktivoituivat sen myötä. Sen tarkemmin en ala nyt polkuani selittämään, laita yksityisviestillä kysymyksiä, jos haluat tietää enemmän. En ole käynyt kursseja, reikivihkimyksen hankin ja olen saanut erittäin paljon yksityisopetusta eri parantajilta. Minä olen auttanut heitä ja he ovat auttaneet minua. Yhteistyötä. Suurimman ohjauksen olen saanut henkisesti, kanavoituna ja keskusteluina. Ainoa kurssi ja yhteisö, jossa olen on Ishayat, askensoiminen on tietynlaista meditaatiota ja minulle siitä on tullut itsehoitomuoto itselleni, tasapainoittava ja vahvistava elementti. Toki meditoin aikaisemmin, mutta askensointi vain sopii itselleni paremmin. Reikisymboleita en käytä, mutta vihkimystä suosittelisin itseasiassa kaikille. Se aktivoi omat kanavani puhtaimmiksi. Itse teen hieman vastaavanlaisia aktivointeja, mutta ne ovat hieman erilaisia ja yksilöllisiä.
Sen tarkemmin ennustamatta sinulle kyllä on sielusi tahto ohjautua parantajan tielle, sinulla on siihen lahja. En minäkään tutustunut asioihin aikaisemmin, opetellut missään mitään, mutta itselläni minulle on vain ohjattu oikeat ihmiset eteeni ja olen aina tiennyt kenen kanssa keskustella, osaan tilata asioita itselleni ja yhteistyö henkisyyteen on olemassa, joten itselläni on tälläinen tie. Neuvona sanoisin, kuuntele sisintäsi, jos haluat tutustua aiheeseen enemmän anna sisäisesti lupa ohjaukseen, seuraa intuitiotasi ja kun tuntuu, että jollakin ihmisellä on sinulle jotakin annettavaa ole rohkea ja ota yhteyttä. Ihmiset tuodaan sinun eteesi, mutta itse sinun on tehtävä siirtosi. Tarttua mahdollisuuksiin.
|