Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kauhea elokuu 2010?!  (Luettu 11245 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 02.08.2010 20:57:04 »

Tämän päivän horoskooppi Ravuille:
Pluton vaikuttaessa voimakkaasti merkkisi kautta, joudut tekemään ratkaisevia päätöksiä osana jotakin sosiaalista rakennetta tai yritystoimintaa. Suhtaudu ratkaisuusi täysin henkilökohtaisista vaikutteistasi käsin, sillä nyt on sinun tehtäväsi toteuttaa joku kipeä uudistus omassa ympäristössäsi.

Naurahdin tuota loksahtamista!  Grin

Toteutin kipeän uudistuksen totta tosiaan! Mars neliön vaikuttamana menin kauppaan valittamaan eräästä lipastosta. Kauppias ei korvaansa lotkauttanut. Kiitin ja menin kiltisti hillitysti pois. Painelin vanhojen tavaroiden kauppaan ja kun löysin helpomman lipaston, teimme nätisti vaihtokaupat. Hän tulisi 'uuden vanhan´ lipaston kanssa kotiin ja ottaisi hankalan vanhan mukaansa.

Kotona päätimme ukkoni kanssa, että ottaisikohan hän vanhan rakkaan aviosänkymmekin. Tosin se natisee jo niin pahasti, että muutinkin siitä jo vuosia sitten viereiseen huoneeseen, kun en voinut nukkua. Nyt riitti ukollekin. Yritimme kaupata sänkyä (jonka jo olin hajoittanut), mutta kun löytyi lastulevy mäntyviilutuksen alta, niin eihän kelvannut. Vaikka yritin kaupita avio-onnemmekin myötä. Ei. Patjat kelpasivat pakolaiskeskukseen vietäväksi, joten niistä pääsimme eroon.

Mutta...siis ihan totta se pikkuisen kipeältä tuntui. Luopua 30-vuotisen onnemme sängystä, joka pari kertaa on romahtanutkin.  Cry Ukkokin oli vähän sekaisin, kun sai tilalle nyt oman pienen. Tyytyi kuitenkin, jopa paljon parempana sitä piti.  Wink

Tällaist elämä on...
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
maarita
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 02.08.2010 21:15:50 »

Sitä ne neliöt teettää, haasteita ja niistä selviytymistä.

Haaste se on sekin, että luopuu aikansa eläneistä tavaroista ja tavoista.  Cheesy
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #17 : 03.08.2010 01:32:35 »

Horoskooppi ja sen toteuttaminen löivät saumattomasti yksiin sinulla Esmis.. 2funny
Minulle ovat nuo luopumiset olleet kirpaisevia,niissä on muistoja niin paljon.

Katsoin horoskooppini,siellä sitten luki:Jupiter sekstiilissä merkkiisi antaa sinulle suorastaan loistavan lähtötilanteen johonkin painavaan uudistukseen sosiaalisessa ympäristössäsi.

Tosiaan,meni kohdilleen tuo sosiaalisessa ympäristössä uudistus..Lähtötilanne tuli maatalon vanhan emännän muodossa,hän kysyi minua kaveriksi lehmän poikimiseen.Lähdinhän minä.Ihmeellinen oli lehmän ja minun yhteisymmärrys,lehmähän se oli joka neuvoi,eikä vanha emäntä.Kun sain vasikan sorkista kiinni ja vedin,lehmä käänsi pään ja katsoi malliin,että älä nyt hyvä ihminen vedä,odotellaan.Sitten kun alkoi ponnistaa,käänsi pään ja ammui,kuin olisi sanonut,että vedä nyt.Siinä aikamme touhuttiin,hikoiltiin ja ammuttiin,niin syntyi tämä sosiaalinen uudistus ympäristööni,aika painavakin oli tämä uudistus.Sen nimikin voisi olla Uudistus,lupasin vanhalle emännälle huomena sanoa nimen ,jonka saan nyt antaa tälle vasikalle,en sitä siinä onnellisen järkyttyneenä osannut vielä antaa.Syntymän ihme on ihme,olo on kuin olisin itse tuon vasikan synnyttänyt....Huomena on sitten se nimenanto päivä.Uudistuksen liitän ystävä ystäväpiiriini lempi ystäväksi.
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #18 : 03.08.2010 06:09:13 »

Hei!

Pisti silmään nuo Sepon tekstit tämän vuoden elokuusta, mikä ei paljoa hyvää lupaa.

Minulla on elokuun transiiteista 14 neliötä!!!! Huh buck2

Ja tämä ensimmäinen päivä alkaa purnauksilla. Mitenkähän onnistuu, kun vien väriä päästävän puseron liikkeeseen? Ja miten onnistun vaihtamaan tai ainakin haettamaan takaisin tai välikätenä erään lipaston, minkä laatikot ovat jo useita vuosia aiheuttaneet minulle harmaita hiuksia, eivätkä avaudu nytkään kunnolla?

Tästäkö alkaa taistelu? Nyt päällä mm. mars aspect_squ merkurius avautuvana. Tekstiä esim. Sorrut tavallista helpommin syyttämään muita kohtaamistasi vaikeuksista, mikä tietenkin saa sinut vajoamaan yhä syvemmälle upottavaan itsepetoksen suohon.Tarkkaile siis puheitasi ja kaikkia aggressiivisia reaktioitasi, sillä ne ovat vahvoja merkkejä eksymisestäsi sellaisten asioiden pariin, joiden hoitaminen kuuluu joillekin muille kuin sinulle.

Hehheh...

Miltäs teistä muista tuntuu?

Esmiralda, ei sitä voi asennoitua tuolla tavoin että on tulossa kauhea elokuu Cheesy
Sulle on tulossa mahtava elokuu täynnä jännittäviä juttuja, niin sun pitää ajatella. Kaikki on kiinni omasta asenteesta!
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #19 : 03.08.2010 13:57:07 »

No jestas sentään, pitäiskö nimiä vaihtaa!?  Raflaavat nimet tuo keskustelukumppaneita kuitenkin.  Wink

Mutta kiitos Artemis, tuntuu hyvältä, että täällä on positiivisia kavereita päntiöimenään, jopa parempia kuin minä.  Grin

Vaikka on hautajaisia, on toki häitäkin tiedossa.

Ja elokuu lähti alkuun oikein hyvin, sain kuntoon tuon ukkoni huoneen, jotta hänen on helpompi liikkua, mutta toki asennoiduin Marsin haasteellisiiin neliöihin laisellani tyyneydellä.  Wink

Rapu on vain haastettu nyt ehkä vähän liikaakin myrskyn silmään. Katsotaan...
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #20 : 03.08.2010 16:01:24 »

Löysin tuolta 'kanavointitopikista' tällaisen astrologiaa koskevan huomion, aika jännän: Sen on laatinut Maria de Simone jostakin...

Kardinaalikliimaksi on termi, mitä astrologit kaikkialla käyttävät määrittelemään ajankohtaista astrologista asetelmaa taivaalla. Saturnus siirtyi Vaakaan viime viikolla ja maanantaina se on tarkassa oppositiossa Uranukseen, joka on nyt Oinaassa. Myös Jupiter on parhaillaan Oinaassa laajentamamassa koko hässäkkää. Ja sitten kakussa on kuorrutus. Sen nimi on Pluto. Ja se on parhaillaan neliössä sekä Saturnukseen että Uranukseen.

Astrologisesti tämä tunnetaan T-ristinä, koska kaksi planeettaa on oppositiossa ja kumpikin tekee neliötä kolmanteen planeettaan - siitä tulee kirjaimellisesti T, jos tämä planeettamuodostelma piirretään. Se indikoi valtavaa painetta ja kasvupotentiaalia samanaikaisesti.

Tämä on harvinainen asetelma, koska siihen sisältyy kolme ulkoplaneettaa ja se takaa meille merkittävän muutoksen kollektiivisesti, mutta myös henkilökohtaisessa elämässä jokaisella, jolla on planeettoja kardinaalimerkkien (Oinas, Rapu, Vaaka ja Kauris) alkuasteissa.

Paine on intensiivisintä tästä elokuun 13. päivään saakka, jolloin Uranus palaa tästä asetelmasta takaisin Kaloihin. Mutta siihen saakka meillä on merkittävää astrologista painetta taivaalla.

Se mitä tapahtuu tällä viikolla, varmasti "sytyttää tämän asetelman langan" voimakkaalla tavalla. Mars, toiminnan ja käynnistämisen planeetta, astuu Vaakaan torstaina ja liittyy tähän kliimaksikaaokseen. Mutta Mars ei taivaalla vain liity mukaan … sillä on taipumusta toimia laukaisevana planeettana ja saada aikaan minkä tahansa muodostelman (syntymäkartan tai transiitin) lupaama räjähdys.
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 03.08.2010 19:01:25 »

Hei Esmis-otahan iisisti, me kaikki kuitenkin kaymme samat asiat lapi ja suurin muutos on todella korvien valissa-muuttamalla itseamme hiukan positiiviseksi.
Olen taysin varma, etta olet saanut paljon hyvia asioita aikaiseksi.
Mieheni on kalat ja hankin on selvasti paineissa oman ison busineksen pystytyksessa-mutta mina paatin olla kuin viilipytty-etukateen murehtiminen ei auta mitaan.
Sinahan LUOTAT itseesi ja kaikki tulee menemaan hienosti-be positive!!!
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #22 : 03.08.2010 20:21:18 »

Hei, hei...kyllähän minä iisisti otan.  :Smiley Odotan jo niin kamalasti että koulut alkavat, pursuan elinvoimaa ja ideoita!

Se Sepon elokuun horoskooppi koski kaikkia(katso kuukausihoroskooppi)! Joten sitä tässä kyselen, onko se sitten niin kauheaa.

Vai olenko minä tosiaan alkanut maalailemaan mustia.  Shocked  Pois se minusta!  tickedoff
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #23 : 03.08.2010 21:40:34 »

Se Sepon elokuun horoskooppi koski kaikkia(katso kuukausihoroskooppi)! Joten sitä tässä kyselen, onko se sitten niin kauheaa.

Kyllähän siinä horoskoopissa todellakin on kerrottuna, ettei kenenkään kannata paiskia enempää töitä kuin on tarvis ja mieluummin sekin työ siellä, missä on kiva olla. Joten jos sellaista työtä jo tekee niin miksi pitäisikään minkään muun muuttua kuin ehkä sen vain, että opimme olemaan rakkaudesta työhömme kiitollisempia.  Smiley

Totta, Kaarina!  smitten Kun olen tässä kuunnellut yksi ilta, mitä se työ on Kreikassa ja tilanteet siellä nyt, niin tukistaa pitäisi kaikkia suomalaisia, jotka purnaavat!  knuppel2
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #24 : 04.08.2010 07:07:13 »

No jestas sentään, pitäiskö nimiä vaihtaa!?  Raflaavat nimet tuo keskustelukumppaneita kuitenkin.  Wink

Mutta kiitos Artemis, tuntuu hyvältä, että täällä on positiivisia kavereita päntiöimenään, jopa parempia kuin minä.  Grin

Vaikka on hautajaisia, on toki häitäkin tiedossa.

Ja elokuu lähti alkuun oikein hyvin, sain kuntoon tuon ukkoni huoneen, jotta hänen on helpompi liikkua, mutta toki asennoiduin Marsin haasteellisiiin neliöihin laisellani tyyneydellä.  Wink

Rapu on vain haastettu nyt ehkä vähän liikaakin myrskyn silmään. Katsotaan...

Olen itse aiemmin jännittyneenä odotellut "kauhu"transiitteja ja odotellut jotain suurta mullistavaa ja traagista tapahtuvaksi Cheesy mutta sitten ei olekkaan tapahtunut mitään sellaista, vaan korkeintaan ollut väsymystä ilmassa. Tosin olen kuulemma kovapäinen siinä mielessä että se mikä kaataa muut, ei saa edes mua huomaamaan että nyt on vaikeaa Cheesy

Mutta lähtee juttuun aina positiivisella asenteella ja ajatuksella että tuli mitä tuli niin kyllä se hoidellaan Smiley Usko pois Wink
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: