Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ovatkonämä olleet etiäisiä? vai aavistuksia? vai mitä...  (Luettu 2893 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
AnniA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 481



Profiili
« : 03.08.2010 09:10:01 »

Anteeksi kun olen täällä taas kyselemässä  Smiley

Ihan mielenkiinnostani olen halunnut asioista enemmän tietoa, ja muistellut elämääni taaksepäin..
ja kaikkea mitä siellä onkaan tapahtunut... ja tässä kolme asiaa jotka minä vain tiesin...

1:Olin vielä lapsi ja isoäidillä hoidossa kun rupesin aivan äkisti haluaaman kotiin, silmiä kiristi ja itketti ilman syytä, hississä ajattelin "jotain puuttu, jotain puuttu" ja kun ovikelloa soitimme, tajusin sen heti, koira ei haukkunut... sillä aikaa kun olin hoidossa niin koiramme oli kuollut ja voin sanoa että TUNSIN sen.

2:Olin juuri muuttanut pois kotoa miehenkanssa, ja alkanut oman elämän.Eräänän päivänä mulla oli  huolestunut olo kokoajan, sanoin miehellekkin että "tämä on kamalaa, itkettää, masentaa ja huolestutta ilman syytä" (olin jopa peloissani ettämikä MINUN on) kävimme nukkumaan, purskahdin itkuun ja sanoin että mennäänkö ajelemaan äitini talon ohi, on tunne että äidilläni on hätä. Ja samassa siskoni soitti "tuu äkkii tänne, äitin suu vaahtoa , ja hän ei herää"
Äitini oli yrittänyt itsemurhaa.

3:Aloin odottaa toista lastamme, viikko raskaustestin jälkeen "tiesin" että vauva ei tule syliin asti, itkin iltaisin ja koitin olla rohkea ja jaksaa.Mies rauhoitteli ja sanoi että palko on normaalia, koitin selittää että ei tämä ei ole normaalia! 4pv ennen ultrakuvausta itkin ja sanoin "en halua sinne, en halua nähdä lasta jota me emme saa!!" päivää ennen ultraa sain rankan keskenmenon.


En oikeastaan ole aiemmin pohtinut noita, siivuttanut vaan jonkinlaisena arvauksena (paitsi tuo "äiti" aavistus, se oli rankka... mun ei oo koskaan ollu NIIN pahaolla )

Ovatko nuo niitä etiäisiä??
Ja miksi tuo äiti kokemus oli niin vahva?
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #1 : 03.08.2010 09:30:51 »

On varmasti tai itse kaytan sanaa kuudes vaisto.
Kun ihmisella on herkkyytta han vain tuntee etiaisia,jotenkin yhteys sisempaan minaan ja luontoon toimii mainiosti-Lappalaisehan ovat hyvia tassa asiassa, laittavat kahvipannun tulelle-kun he vaan tietavat, etta kohta tulee vieras.
tallennettu
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #2 : 03.08.2010 09:32:27 »

Moi AnniA,sulla on ollut mielenkiintoisia kokemuksia.
Itsekkin vielä ihan noviisi näissä asioissa,mutta minulla ollut ihan samanlaisia etiäisiä,vois sanoa koko elämäni ajan.
Me taidetaan olla tuttuja toiselta palstalta,jossa kuljen eri nimimerkillä.
On hienoa että sinäkin olet tänne löytänyt smitten
Mutta mielenkiinnolla minäkin seuraan tätä keskustelua Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: