Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juno huoneessa 8  (Luettu 2881 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
T
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 04.08.2010 19:12:04 »

Hei! Olen viime aikoina kovasti tutkaillut Junon merkitystä, aspekteja jne. Jossain sivustossa väitettiin, että huone, jossa Juno sijaitsee, voisi kertoa/antaa viitteitä siitä, missä mahdollisesti tapaa potentiaalisia pitkäaikaisia kumppaneita. Kysymys kuuluukin, että mihin 8 huonetta voisi liittää? Minulla tosiaan on Juno 8 huoneessa enkä kyllä keksi millään, että missä minä sitten saattaisin tavata näitä potentiaalisia kumppaneita? Sattuisiko kenelläkään olemaan mitään ajatuksia?

Eikö se ainakin mene niin, että esim. 6.huone edustaa arkea ja työpaikkaa, 10.huone myös työpaikkaa, 9.huone ulkomaita ja kouluja, 11.huone järjestöjä?? Jos joku haluaa, niin voisi myös kertoa, mitä muutkin huoneet saattaisivat edustaa.

Kiitos etukäteen, jos joku viitsii valaista minua!  Smiley
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 04.08.2010 20:01:38 »

Itselläni on Juno myös 8.huoneessa. Jostain luin, että 8.huoneen junon haltija tarvitsee kumppanikseen erittäin seksuaalisesti viriilin ihmisen. Jos miettii, että missä sellaisia sitten tapaa, niin eikös kahdeksas huone ollut myös toisten rahojen huone, joten kelpaisiko vaikka seksikäs pankkiiri tai perinnönjakotilaisuus?  Grin Toisaaltahan 8.huoneeseen liitetään käsittääkseni myös tälläiset mystisemmät teemat ja esimerkiksi oman mieheni tapasin kamppailulajien parista ja meitä yhdisti syvällisempi näkemys lajin fyysisestä ja henkisestä voiman tuotosta. Joten mene ja tiedä sitten.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: