Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Maailman tilaan ja tulevaisuuteen liittyvät ennustukset  (Luettu 8079 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« : 08.08.2010 14:32:23 »

Törmäsin netissä taas vaihteeksi mielenkiintoisiin ennustuksiin maailman tilasta ja mahdollisista tapahtumista mitä maailmassa tapahtuisi. Tunnettuja ennustajia ovat ainakin Nostradamus ja uudemmista Edgar Cayce.

Tässä hieman ennustuksia mahdollisista tapahtumista maailmassa tulevaisuudessa;

http://www.near-death.com/experiences/research32.html

Millaisia ajatuksia teissä herää? Oletteko kiinnostuneita näistä maailman tilaa ennustavista näkijöistä? Uskotteko, että näissä voisi olla jotain perää?

Olisi kiva kuulla myös muista näkijöistä, jos jollain tulee mieleen linkkejä tai nimiä.

Monethan noista ennustuksista ovat toteutuneet ja kieltämättä nuo ennustukset USA:n talouden romahtamisesta ja Kiinan ja Venäjän sodista ja Egyptin hallituksen kaatumisista jne. tuntuvat aika todennäköisiltä näin ihan rationaaliseltakin näkökulmalta.

Törmäsin myös mielenkiintoiseen juttuun Edgar Caycen sivuilla, jossa hän oli ennustanut että Jeesus palaa vielä maan päälle ja että tämä tapahtuisi vuosina 1998-1999. Tämän mukaan uudestisyntynyt Jeesus voisi elää maapallolla pienenä poikana/tyttönä. Jännittävä ajatus. Itse en ainakaan ajattele, että Jeesuksen mahdollisessa uudelleen syntymisessä taivaat aukenisivat ja enkelikuoron laulaessa tämä astuisi maailmaan, vaan nimenomaan syntyisi kuten me muutkin talliaiset pulliaiset.

Mitä ajatuksia teille herää tällaisista ennustuksista ja näkijöistä?
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 08.08.2010 14:46:36 »

No suurin osa on tietyssä mielessä negatiivisia kyllä, mutta esim. tuollakin sivulla on myös paljon ennustuksia siitä, kuinka ihmiskunta tulisi olemaan yhä henkisempää ja onnellisempaa ja muurit olisi purettu ihmisten väliltä ja muuta vastaavaa. Myös nuo katastrofit ja muut ovat ikään kuin sitä puhdistumista ennen tätä. Näin minä ymmärsin.
tallennettu

Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas

Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 08.08.2010 16:41:03 »

Niin, no se varmaan riippuu miten sen ajattelee. Itse olen usein todennut, että niin ihmiskuntana kuin yksilöinäkin, ihmiset eivät tunnu oppivan helposti ja sen vuoksi meidän on sekä yksilöinä että ihmiskuntanakin ajettava itsemme usein puun ja kuoren väliin, jotta muutos todella tulisi ja olisi pakko tehdä jotain. Ihminen kun harvoin muuttaa mitään, ellei joudun pakon eteen. Itse en näe siinä mielessä noita ennustuksia mitenkään masentavina, vaan ihan sellaisena, mitä uskonkin, että voitaisiin tarvita siihen että ihmiset muuttuisivat ja koko luomakunta jotenkin muuttuisi. Siinä missä useat ihmisetkin joutuvat menemään elämänsä laidalle muuttuakseen edes hieman ja menettämään kaiken sen muutoksen saavuttaakseen (vaikka helpommallakin pääsisi), niin miksi luomakunta olisi siitä mitenkään erilainen?

Itse en koe noita ennustuksia mitenkään apokalyptisina. Elämä on täynnä iloa ja toisaalta myös massiivisia surullisiakin asioita, ja nämä kulkevat käsi kädessä ja usein muutokseen tarvitaan suuria ravistelevia asioita. En siinä mielessä mitenkään halua "puolustella" noita tekstejä, mutta ne kertovat yhdestä ihmiskunnan vaiheesta, mikä hyvin mahdollisesti tulee ainakin jollain tasolla, jos jatkamme elämistä maapallolla tähän malliin. Ei se tarkoita mitään loppua välttämättä, vaan ravistusta, joka tarvitaan muutokseen.
tallennettu

Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 08.08.2010 23:29:36 »

Mitä tulee katastrofien estämiseen, ihmisillä (ja maapallolla) on aina valinnan vapaus. Mitään ei ole varsinaisesti tähtiin kirjoitettu, vaan asiat näyttävät siltä miltä näyttävät sen hetkisen energian mukaan. Jos tarvitaan jumalaton iso mullitus että energia muuttuu, se tulee, jos ihmiset itse saavat jotain aikaiseksi, ei välttämättä tarvita mitään. Esimerkkinä tästä löytyy rinnakkaisulottuvuuksista - rinnakkaisulottuvuudessa on maapallo, joka vältti Toisen Maailmansodan, ja ihan ihmisten omien päätöksien mukaan Smiley (Mahtoikohan Hitler päästä tuossa ulottuvuudessa haavailemaansa taideakatemiaan? Smiley )

Samoin Puhdistava Violetti Liekki annettiin ihmisille, kun ihmiskunta tietoisesti pyysi sitä Korkeimmilta Mestareilta, jotka olivat ottaneet sen pois ihmisten ulottuvista (en valitettavasti muista miksi). Tämä tapahtui joskus 80-luvulla. Asiasta paremmin perillä olevat voinevat valaista sitä lisää Grin
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: