Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ex-puolisoiden yhteyden otot?  (Luettu 13306 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« : 09.08.2010 14:01:24 »


Olisin kiinnostunut tietämään, ovatko mahdolliset ex-puolisonne ottaneet
viime aikoina teihin yhteyttä tavallista "intensiivisemmin"?

Luulen, että kyseessä on harha meikäläisen osalta. Jos myönteisiä vastauksia
tulee kuitenkin rutkasti, selitän mihin tuo kysymys perustuu...

 Wink
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #1 : 09.08.2010 14:18:25 »

Saat selittää joka tapauksessa.  Grin Grin Minäkin haluan tietää..
Samanlaista kokemusta siis täällä..  Tongue
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #2 : 09.08.2010 15:18:22 »

Hyvänen aika sentään, luulin että se johtui minusta ja suunnattomasta viehättävyydestäni joka jotenkin tavoitti exiä ajasta ja paikasta riippumatta  Wink
Eli sama juttu täällä, ihme yhteydeottoja kaikenlaisilta exiltä, jopa niiltä, joiden kanssa ei edes päästy flirttiä pidemmälle. Olen ollut asiasta todella hämmentynyt, vaikka myös immarreltu  Cheesy
Mistä siis johtuu, jos ei minusta?
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1017


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #3 : 09.08.2010 15:19:54 »

Mun kohdalla vastaavasti ollut tavanomaista hiljaisempaa.  Yleensä ollaan oltu yhteydessä melkein päivittäin lasten takia, nyt ällön tekstiviestiriidan jatkeeksi jo viikko hiljaista.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 808


Profiili
« Vastaus #4 : 09.08.2010 17:12:30 »

Exä on todellakin ottanut yhteyttä,tavoin jotka ovat minulle vaikeita ja vetoavia.
Haluaisi tulla mökilleni,jossa lapsenlapsi nyt on,lapsen takia siis.Aikamoinen ristiriidan tunne siitä tuli,lapsellahan on oikeus isoisäänsä,sekä isoisällä lapsenlapseen...Mutta ei,kun ei.
Mitä Sideman sinä ajattelet,mistä nämä exän pommitukset juontavat,mistä tuollainen vimma on kotoisin?,ne vievät energiaa ihmeen paljon..  Cry
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #5 : 09.08.2010 18:29:29 »

Yleisesti ilmassa on meneillään ns. takautumisaika - vanhat asiat, kuten entiset parisuhteet, nousevat uudelleen esiin tapetille. Kaikenlaisia vanhoja juttuja voi tulla eteen. Muistaakseni haarukka tässä takautumassa oli n. 10 vuotta eli sillä välillä tai silloin ajankohtaiset asiat pyörivät elämässä nyt.

Jos on sujut energiatasolla kaikkien asioidensa kanssa menneisyydestä (harvempi tosin on, hyvin inhimillistä), ei välttämättä ihmeempiä muutoksia tai takaumia tule.

Minä esimerkiksi olen ajattelemattani alkanut palata ulkonäössä takaisin vuosien taakse. Smiley
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 808


Profiili
« Vastaus #6 : 09.08.2010 18:48:49 »

Atha,voisiko sen ajatella,että exällä on takautumis aika,ja vanhat asiat haluaisi korjata lastenlasten kautta.Minulle exä kuitenkin on ulkopuolinen ihminen,tai tuntuu ainakin täysin mahdottomalta ajatella yö vieraaksi,edes saunakammariin..tai yleensäkkään olemaan kuin "pikkuperhe"konsanaan.Sellainen on kaukana, takanapäin kaikintavoin.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7 : 09.08.2010 19:19:01 »

No just, odotan mielenkiinnolla Sidemanin arvoituksellista tulkintaa
-en ole vielä koskaan päässyt eroon ainoastakaan exstä lopullisesti. buck2

Ainoastaan kolmesta olen päässyt totaalisen eroon, ensimmäinen jo 14-15 vuoden takaa,
toinen 10 vuoden takaa ja kolmas tämä keväinen Jouskari.
Kaikille yhteistä kihlaus ja päätetty hääpäivä, joka sitten peruttu, hmmp, aloitteestani,
kun olenkin tullut toisin ajatuksiin. buck2

Keskimmäinen noista otti FB:n kautta yhteyttä joku aika sitten -asuu Saksassa
ja ilmeisesti trauma on muistoissa jo kultaantunut, mutta itselle tuli tunne,
että hyi, miten huono maku mulla on ollut.  buck2

Suurin osa suhteistani jää ikään kuin kellumaan johonkin ystävyyden ja toivon välille
-enemmän kuitenkin sinne ystävyyden puolelle -yleensä
ja sitten ne välillä pahimmassa puutteessaan aktivoituvat soittelemaan tiheämmin
ja illanistujaisissa pienessä tipsyssa lähentelemään hanakammin. buck2

Haetko jotain ystävyydeksi kuihtuvia suhteita tällä topicilla?
Mulla niitä riittää, en tiedä miksi. idiot2
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #8 : 09.08.2010 19:29:18 »

Jaa-a, Sansai. Vaikea sanoa. Yleensähän mitään ei tapahdu koskaan sattumalta, vaan asiat, jotka tapahtuvat, ovat vaikutukseltaan molemmin puoleisia. Se ei tarkoita sitä, että välttämättä pitäisi lähteä taas vetämään yhtä köyttä köyden kanssa, jonka mielestään on jo katkonut, vaan vapauttaa itsensä uudelleen vanhasta köydestä tehdyn lasson silmukasta. Pitää rajoja, olla tietoisesti perillä siitä, mitä haluaa.

Asiat ovat kuitenkin aina henkilökohtaisia, joten suosittelen toimimaan vain ja ainoastaan sen mukaan mikä tuntuu sinusta hyvälle ratkaisulle. Jos ratkaisu ei tunnu hyvälle, se ei ole hyväksi tai avuksi kellekään, vaikka mitä kuvittelisi.

Tsemppiä!
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 808


Profiili
« Vastaus #9 : 09.08.2010 19:50:47 »

Jospa opiskelen vielä EIn sanomista exän suhteen.Tapanani on ollut horjahdella myötätunnossani.Ja todella,nyt kun horjahtelen,ja sitten teen päätöksen kuunnellen mitä sansai haluaa,niin olo on ok.
Ennenhän asiat meni tyyliin....exän toive..käsky...minun mietintä,mitä lapset haluaa..en muistanut,en ollenkaan kysyä itseltäni,mitä haluan,ei tullut sellainen mieleen..nyt hiukkasen huvittaa..oikeastaan..suorastaan vitsikästä..  crazy2 elämän kohellusta..
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #10 : 09.08.2010 20:46:42 »

No kyllä näin on tapahtunut... Mikä siinä onkin, että juuri kun on uusi suhde meneillään niin sitten niistä existäkin kuuluu. Jännä kuitenkin, jos tällaista on ollut muillakin tavallista enemmän "ilmassa".  Shocked
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #11 : 09.08.2010 21:26:15 »

Minullekin eksäni soitteli pitkästä aikaa moneen vuoteen ja kovasti halusi tavata ja kuulla mitä kuuluu. Jotenkin koin tuon puhelun jotenkin eheyttävänä ja huomasin, että en oikeasti enää halua häntä. En myöskään kaipaa häntä elämääni. Aina ei ole ollut näin ja oli jotenkin hyvä saada tällainen tunne ja kokemus ja huomata, että on oikeasti kasvanut. Tuli jotenkin olo, että voin jättää hänet hyvillä mielin taakseni - välillämme on kaikki ok ja minä olen ok menneisyytemme kanssa vihdoin. Eli juuri sitä mitä Athamaarit puhuikin, niin täällä on ainakin käynyt.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12 : 09.08.2010 21:34:22 »

minunkin exäni EI ota yhteyttä, onneksi, ne on niin menneen talven lumia, yhdelle voisi sanoa lopullisesti heippa mutten jaksa ja yksi tunkee selityksineen siis flirttailija, joka ei usko etten ole samasta kiinnostunut.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 808


Profiili
« Vastaus #13 : 09.08.2010 23:21:18 »

Minullekin eksäni soitteli pitkästä aikaa moneen vuoteen ja kovasti halusi tavata ja kuulla mitä kuuluu. Jotenkin koin tuon puhelun jotenkin eheyttävänä ja huomasin, että en oikeasti enää halua häntä. En myöskään kaipaa häntä elämääni. Aina ei ole ollut näin ja oli jotenkin hyvä saada tällainen tunne ja kokemus ja huomata, että on oikeasti kasvanut. Tuli jotenkin olo, että voin jättää hänet hyvillä mielin taakseni - välillämme on kaikki ok ja minä olen ok menneisyytemme kanssa vihdoin. Eli juuri sitä mitä Athamaarit puhuikin, niin täällä on ainakin käynyt.

Voisin ajatella melkeimpä,että kohdallani on "loppukurrsit"ja koe aika,entisestä irroittautumisesta.Ebenian tavoin jos ajattelen yhteyden ottoja eheyttävänä,silloinhan tämä toimiikin tosi hyvin..kuin silloin tällöin olisi "koe"tilanne,onko exä tarpeeellinen elämässäni.Näissä tilanteissa tulee tuo asia minulle voimakkaana,etten kaipaa hänestä minkään tason ystävää...hän olkoon ihminen ihmisten joukossa jossain muualla.Lastenlasten takia ei ole tarvetta yhteyttä pitää.

Myös entisiä "ystäviä"on ilmestynyt,puhelimen kautta kuukauden verran,joihin pätee samat ajatukset.
Hiuksissa on entinen sävy...olenpa lisäksi päässyt kiemurtelemaan n8 vuotta vanhoihin vaatteisiini,joita innoissani aitasta kaivelin ja hämmästelin.
Mukava ketju pohdintoihin..
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #14 : 10.08.2010 06:04:01 »

@ Sideman... Kerro jo shaakeli... knuppel2 Cheesy Grin 2funny
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: