Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ex-puolisoiden yhteyden otot?  (Luettu 13297 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #15 : 10.08.2010 06:04:01 »

@ Sideman... Kerro jo shaakeli... knuppel2 Cheesy Grin 2funny
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1017


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #16 : 10.08.2010 16:31:43 »

Vaikka mua eivät mitkään exät ole lähestyneet, on kieltämättä itsellä pyöriny mieles kaiken sorttiset exät.  Kovastikin.  Yleensä en niitä muistele.

No niin, sideman, seliityksiä jo, pliis!
 Smiley
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #17 : 11.08.2010 00:57:48 »

Minullekin eksäni soitteli pitkästä aikaa moneen vuoteen ja kovasti halusi tavata ja kuulla mitä kuuluu. Jotenkin koin tuon puhelun jotenkin eheyttävänä ja huomasin, että en oikeasti enää halua häntä. En myöskään kaipaa häntä elämääni. Aina ei ole ollut näin ja oli jotenkin hyvä saada tällainen tunne ja kokemus ja huomata, että on oikeasti kasvanut. Tuli jotenkin olo, että voin jättää hänet hyvillä mielin taakseni - välillämme on kaikki ok ja minä olen ok menneisyytemme kanssa vihdoin. Eli juuri sitä mitä Athamaarit puhuikin, niin täällä on ainakin käynyt.

Ihan samoja tuntemuksia täällä.  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #18 : 11.08.2010 01:02:01 »

No vitsit.  Grin Juuri kävin tuolla fb:ssä poikkeamassa ja eräs ulkomaalainen miestuttavani menneiltä ajoilta oli laittanut kaveripyynnöön. Eli aikaa tapaamisestamme ja yhteydenotoistamme on noin 20 vuotta ja nyt hän sitten "löysi" uudelleen muistoistaan minut.
Mutta itselläni tuohon on toisenkinlainen selitys kuin se taivaan muutosten teot, sillä aikani on joka tapauksessa palailla entiseen, minulle tyypillempään elämään ja jättää kaikkinainen sellainen "haihattelu", jonka tarkoitus oli tehdä puhdistus ensin tuohon alitajuntani minään. Ja nyt aika on olla se, kuka todellisestikin koko ajan olen ollut ja taas oon.  smitten

Mukavia muistoja tuon miehen kanssa kyllä on sieltä etelän lomaltani, kun hän oli tulossa sotalaivalla Persian lahden sodasta ja minä siellä muuten vain rilluttelin, koska sellainen pikuperheellinen poikamistyttö vielä silloin olin. Ja tiemme kohtasi eräässä tavernassa, josta alkoi pieni romanssi ja se jatkui siihen asti, kunnes tämän paikallisen eli nykyisen meheni tapasin. Mutta enää en siihen elämäntyylini voisikaan palata, koska olen sisäisesti niin monella tavoin muuttunut, etteivät enää silloiset asiat toisi tyydytystä muuhun kuin egoilleni korkeintaan. Ja sehän tuolle retroilulle on tarkoitus eli nähdä mikä on muuttunut.  Wink Smiley

 Grin smitten
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #19 : 11.08.2010 22:04:14 »

 saturnus vaaka
vanhat "aviot"
 aspect_sex  junoleijona
 aspect_opp jupiter rx 2  oinas sosiaalinen kontakti johonkin joka joskus alkoi ( oinas)
ja sitten loppui ( jupiter)
ja opposito liittyy aina ihmissuhteisiin,
ja jos aattelette näitä peruskartalle, niin nehän menevät  askendentti / Desc-linjalla,  saturnus ja  jupiter. Minä ja "vanha sinä".

Omalla kohdalla ex sattumalta? soitti just ex-hääpäivänä heinäkuulla ja pyysi anteeksi.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #20 : 11.08.2010 22:43:47 »

No onpa ajankohtainen aihe! Tänään töissä odottelimme pomoni kanssa
uuden asiakkaan edustajaa ja juristia paikalle sopimiusasiassa
ja jostain syystä asiakkaan juristin nimi jäi jonnekin peittoon
-pomoni kun oli sopinut ko. tapaamisen ja sillä menee välillä nimet ihan ohi korvien
ja asiakas juristeineen saapuu paikalle ja....

...toinen juristi-exä, joka tosin jäi puolen vuoden satunnaiseksi romansiksi
joku 3 vuotta sitten, asuu neuvotteluhuoneeseen ja oli siinä ihmettelemistä. Grin 2funny

Se suhde loppui omaan mahdottomuuteensa -olin ex-Vaa'an kanssa
ja Veskari-juristi oli jo kuvioissa mukana.. :Smiley -eikä siinä energiaa riittänyt enään,
heh.. Grin kolmannelle osapuolelle. 2funny

No, numerot vaihdettiin uudestaan ja laittoi se illalliskutsun loppuviikolle tuossa tunti sitten,
että jos päivittettäisiin viime kuulumiset. Tongue
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #21 : 12.08.2010 11:36:31 »


No kylläpä taas itseni liemeen pistin, huonohkolla sanainvalinnalla!  buck2

Mistähän alkaisin? Hmmm...

Monet ihmiset luultavasti alitajuisesti suhtautuvat lukuihin siten, että
näkevät niissä jonkinlaista magiaa, tai jotain.

Vuosiluvuissa tuo magia tuntuu olevan voimakkaimillaan, kun joko vuosikymmen,
vuosisata tai varsinkin vuosituhat vaihtuu.

(Koska kristillislähtöinen ajanlasku on
kai mm. kaupallisista syistä yleinen myös sellaisissa kulttuureissa, joissa ajanlasku
perustuu johonkin muuhun kuin oletettuun Kristuksen syntymävuoteen, tämä
"magia" saattaa jossain määrin päteä koko maapallon asujaimiston keskuudessa.)

Vaikuttaa vähän siltä että jotkin asiat tulevat voimakkaasti esille mahdollisesta
kollektiivisesta alitajunnasta esim. juuri vuosikymmenen vaihteessa.

Noh, sain viime jouluna kortin naispuoliselta tuttavalta; kortissa oli allekirjotuksena
myös hänen ex-miehensä nimi ("Paavali"). Ensin tuli mieleen, että nainen on
löytänyt uuden "Paavalin" itselleen vuosikausien jälkeen. Käväisi kyllä myös
se mielessä, jotta noinkohan entinen P. on tullut uudelleen kuvioihin mukaan.

En ole  juuri ollenkaan  ollut yhteydessä em. naishenkilöön, joten vasta hiljan sain
hänen sukulaiseltaan kuulla, että "vanha suola oli alkanut todellakin janottaa".

Kerroin tuosta tapauksesta e-mailitse toiselle naistutulle ("Pirjo"). Hän ilmeisesti oli vastauksensa
otsikosta ("Älä pelottele...") päätellen vähän huolestunut, koska hänenkin ex-miehensä oli kuulemma yhteiseltä tuttavalta kysellyt "Pirjosta".

Tietenkin on äärimmäisen epätieteellistä kahden tapauksen perusteella
"päätellä" kyseessä olevan jonkinlainen alkaneen vuosikymmenen alun trendi,
mutta ajattelin täällä tiedustella ihan uteluuttani, että onko muilla samamkaltaisia
kokemuksia...

 :Smiley
tallennettu
karol~
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili
« Vastaus #22 : 12.12.2010 12:30:39 »

jep. ja muitakin "takaumia" tullut vastaan...olen myös huomannut/kuullut näitä ympärilläni.
Itsekin haaveilen yhtäkkiä mm. pitkistä hiuksista kuten 10v sitten  Wink ja moni muu vanha asia vaatii ajattelua nyt ihan eritavalla... jännittäviä aikoja.
tallennettu

Ut sementem feceris ita metes
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #23 : 19.06.2011 12:19:59 »

Pakko nostaa tätä ketjua, ex-miehiä ja ihan pelkkiä ex-flirttejäkin on taas liikenteessä, ihme yhteydenottoja ja suorastaan pelottavia yhteensattumia. Onko muilla samanlaista?
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: