Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Opettelethan kanssani tärkeää Merkuriusta  (Luettu 76617 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #120 : 25.08.2010 22:20:31 »

Voi Esmis kuinka kolahti-olen joutunut joutunut vastakkain kasittelemaan runojen muodossa intuutiota ja viisautta eraan ihmisen kanssa talla  merkurius omalla pysahtymisvaiheella ja hanesta esiintyva henkinen voima(tiedat kenesta puhun) ja itsellani on lisaksi  mars  kaksoset ja itsellani on ollut tuskallisen kova tyo kohtaamalla oma rehellisyyteni hanta kohtaan(enka ollut taysin rehellinen)joten saan selvitella tata asiaa nakoaan ja joudun selvittelemaan syntyja syvia perustellen omaa nakokantaani-huhhuh-on muuten hyvin piinava tilanne, mutta hyvin kasvattava!!!!
Jouduin vastakkain erittain henkisesti voimakkaan henkilon kanssa-mitahan tasta viela tulee kun  mars  kaksoset oli alussa hiukan leikitteleva luonne(ainakin tajusin, etta tunteilla ei ikina leikita) ja lisaisin etta hanella on oma ego mukana jutussa...
Non niiihhh, tuli purettua...
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #121 : 25.08.2010 22:36:50 »

Urhea Diamond!!

Juttelen huomenna...nyt painaa silmiä. Hyvää yötä kaikkai Merkuruslapset!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #122 : 28.08.2010 02:00:13 »

Mielen kiintoinen aihe totta tosiaan! Itsellä  merkurius  aspect_con  uranus kaksosissa 12h
                                                            merkurius aspect_opp jupiter
Siis  aurinko  kaksoset ja  merkurius sekä  uranus kaksosissa.
Sehän on selvä,ettei äitini osa ollut helppo,kaiken kyselyn keskellä.Isä opetti hyvin varhain lukemaan,mutta kielsi sanomalehtien luvun,koska kyselyni kävi raskaaksi kuunnella.Kirjoja isä kyllä toi.

Mitä Esmiralda kertoisit merkuriuksestani? Tuleeko tuolta kautta tutkimus töihin mielenkiinto,tutkiva suhtautuminen moniin asioihin muutenkin?
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #123 : 28.08.2010 17:23:49 »

Hei!

Laitan tähän ensin poimimani Merkurius merkissä karrikoidusti.

5. Merkurius merkeissä särmikkäästi

Hei! Yhä jatkan Merkurius-opiskeluani. Nyt lyhykäisesti tuon esille Merkurius eri merkeissä ja heitän suopeasti plussat ja terävästi miinukset tarkasteltavaksi. Huomatkaa, että edelleenkin katselen ihan suppeasti vain merkkejä. Mutta huomioikaa itse aspekteja. Hankalat aspektit tuovat esiin tuota miinuspuolen luonnetta samalla antaen kasvusuuntaa ja lempeät aspektit keventävät ja antavat plussapuolen paistaa enemmän esiin.

Olen lukenut Erkki Lehtirannan iki-ihanan kirjan Astrologia ja Henkinen tie, josta olen nämä korostukset löytänyt lyhentämällä ja vähän itse tulkiten. Tarkoitus on, että he jotka haluavat oppia tuntemaan itseään ja astrologiaa, saisivat tästä pontta lukea ja tutkia enemmän. Kuitenkin nämä ovat yleistyksiäkin ja varmaan esillä muissakin topikeissa.

Merkurius Oinaassa (Merkurius Oinaan esoteerinen hallitsija!)
+  impulsiivinen, järkipohjaista energiaa
-  mielen hallinta välistä hukassa, itsekuri puuttuu
Oppiläksy: pyrittävä kanavoimaan energiat riittävän kauan yhteen suuntaan, opetella kärsivällisyyttä ja malttia

Merkurius Härässä
+ kaunis kiintymyksen ja rakkauden ilmaisija
-  ansana itseensä uppoutuminen, kurkku ja kaula terveysriskinä
Oppiläksy: pois itsen vajoamisesta ja ajatella enemmän muita

Merkurius Kaksosissa
+ hyvä keskustelija ja kielellinen ulosanti
-  voimien hajottaminen liian moneen suuntaan ja terävä kieli, joka helposti loukkaa
Oppiläksy: hallita haavoittavaa kieltänsä ja pysähtyä kuuntelemaan muitakin

Merkurius Ravussa
+ kodin lämmön luoja
-  tunne voimakkaana ja se sumentaa järjen käytön
Oppiläksy: erottaa ajattelu tunteiden kaaoksesta ja kirkastaa sitä, huomata ympäristö

Merkurius Leijonassa
+ puolustaa läheisiään
-  ylpeä ja ylimielinen asenne, ajatukset liikaa itsen ympärillä
Oppiläksy: kiinnittää huomiota enemmän ulkomaailmaan

Merkurius Neitsyessä
+ analyyttinen, järkeilevä ja päämäärätietoinen
-  yli-ideaalisuus, tuo esille omia ongelmiaan ja valittaa
Oppiläksy: ei pyrkiä täydellisyyteen, lopettaa valittelut ja liika huolehtiminen

Merkurius Vaa’assa
+ kontrolloi tunteitaan, hyvä itsehillintä
-  täydellisyyteen pyrkimys
Oppiläksy: oppia ilmaisemaan vapaammin kiintymystä

Merkurius Skorpionissa:
+  Hyvä havaintokyky, mahdollisuus menestyä taloudellisesti
-  kriittisyys ja ehdottomat mielipiteet, korostunut seksuaalisuus (ei kai tämä ole miinusta?)
Oppiläksy:  varoa loukkaamasta toisia kriittisyydellään ja toisten heikkouksien esilletuomista

Merkurius Jousimiehessä:
+  hyvä kommunikointikyky, uteliaisuus ja seikkailunhalu
-   korostunut suorapuheisuus
Oppiläksy: pitää kriittisyys aisoissa ja miettiä mitä sanoa kelle sanoa

Merkurius Kauriissa:
+  uskaltaa ottaa riskejä ja jakaa vastuuta
-  ottaa liian vakavasti asiat
Oppiläksy: löytää iloa ja elämän kepeyttä

Merkurius Vesimiehessä:
+  antaa mentaalisia ja älyllisiä kykyjä ”Jumalten sanansaattaja”, originelli, tieteistä kiinnostunut
-  kriittinen, jääräpäinen ja jäykkä mielipiteissään
Oppiläksy: oppia käyttämään tahtoa jähmettyneiden tai urautuneiden ajatuksien ja asioiden purkamiseen (itsen ja toisten?)

Merkurius Kaloissa (jossa oppositiona Neitsyt)
+  hyvä mielikuvitus, taiteellisuus
-  opposition johdosta usein esteitä löytää rationaalista ratkaisua, päättelykykyä tai tehokasta toimintaa
Oppiläksy: lopettaa vanhojen surujen märehtiminen, asenne enemmän positiiviseksi, opetella selkeää ajattelua ja varoa huolehtimasta liikaa
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #124 : 28.08.2010 17:35:17 »

Mielen kiintoinen aihe totta tosiaan! Itsellä  merkurius  aspect_con  uranus kaksosissa 12h
                                                            merkurius aspect_opp jupiter
Siis  aurinko  kaksoset ja  merkurius sekä  uranus kaksosissa.
Sehän on selvä,ettei äitini osa ollut helppo,kaiken kyselyn keskellä.Isä opetti hyvin varhain lukemaan,mutta kielsi sanomalehtien luvun,koska kyselyni kävi raskaaksi kuunnella.Kirjoja isä kyllä toi.

Mitä Esmiralda kertoisit merkuriuksestani? Tuleeko tuolta kautta tutkimus töihin mielenkiinto,tutkiva suhtautuminen moniin asioihin muutenkin?

Tuttua minullekin tuo Merkuriuksen ja Uranuksen yhtymä. Luulenpa, että juuri se on tehnyt paljolti sitä, että innokkaasti tartun uusiin juttuihin, en pelkää vaan paneudun liiankin suurella innolla ja silloin jää jotakin helposti jalkoihin (tai jopa tallaan toisen varpaita, olen huomannut jäljestäpäin, kunpa sen huomaisi edes sillä hetkellä!) Liippaahan minullakin tuo Kaksosen voima jopa Merkuriukseenkin. Kiitän kuitenkin siinä rapumaista vaistonvaraisuutta, joka saa aikaan senkin, että osaan perääntyä tiukan paikan tullen. Minulla on myös aika lähellä tuo oppositio, mutta orbit eivät riitä.

Joten kuulostaako tutulta? Tuo Kaksos-innostunut-voima saattaa ärsyttää hitaampaa ja rauhallisempaa seuraa siinä lähettyvillä. Ja uskottavuutta. (?). Pojallani on räjähtävä Kaksos-Merkuriuksen innostuneisuus, myös eräällä ystävälläni. Ja olen oppinut molemmilta, että se spontaani hetki ei ehkä yllä kovin pitkälle, jopa unohtuu seuraavassa spontaanisessa hetkessä. Oletko huomannut, että lupailisit enemmän kuin ehdit loppujen lopuksi tekemään?

Ja kyllä, voi kuinka väsynyt joskus olin, kun poikani (tuo Kaksonen iltavirkku) pyysi, että pitäis päästä vielä syliin, kun pää on niin täynnä ajatuksia eikä voi nukkua. - Sanoppa äiti, kun mummo on synnyttänyt sinut ja sinä minut, niin kuka sen Jumalan on synnyttänyt? Jne....loputtomiin. Cheesy
Olet sinäkin mahtanut olla tapaus!!! Ei ollut opettajallakaan helppoa!  Grin
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #125 : 28.08.2010 18:13:45 »

Kiitos Esmiralda.Tuttua on.Löydän nuo piirteet.Spontaaneja hetkiä olen oppinut hallitsemaan,enkä lupaile helposti asioita,tuntien tuon puoleni.Opettajat olivat kyllä tiukilla kanssani,mutta toisekseen kohtasin poikkeuksetta innostuneita opettajia,olikin tapana vaihtaa joskus paikkaa opettajan kanssa.Minä paasasin opettajan tuolilta suuren innostuksen vallassa.
Eräs opettaja myös puhui sponttaanista suhtautumisestani asioihin,opetti itsehillintää,itsensä hajoittamisen vaaroista,liioista lupauksista,joita oli vaikea toteuttaa.
Tuo toisten varpaille hypähtely,on opettanut paljon itsehillinnästä,koska en mielelläni sitä tekisi,mutta olen löytänyt joitakin kiertoteitä,etten loukkaa.Mitä teenkin,teen sen,jollain kaksosen oveluudella ja viekkaudella useinkin,saaden ihmiset uskomaan,että he ovat asian äitejä ja isiä.

Ehkä tunnistat jotakin pojastasi,hän ehkä valoisasti valloittaen puhuu sinut pyörryksiin,sitä tein isälleni lapsena ja nuorena.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #126 : 28.08.2010 18:54:59 »

Voi ihana!! Näinhän Merkurius kasvattaa 'Aikuisen', kuten tuolla edellä on.

KUnpa oppisimmekin hallitsemaan luonteemme eri puolia siten (sillä kaikesta löytyy se hyväkin puoli), että voisimme kääntää sitä toimivaksi siten, että se palvelee sekä itseä että toisia.  smitten smitten
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #127 : 28.08.2010 19:45:19 »

Aivan aikuiseksi en tahdo,enkä varmasti tulekkaan.Nautin hömpsöttelystä,aivan "ilmanaikuisesta""jonniinjoutavasta".
Koulu oli minulle tärkeä ja opettajat.Heitä olen tapaillut myöhempinä vuosina.Vielä on yksi opettaja olemassa vaikka onkin jo kovin iäkäs,hän juuri näki oppilaansa yksilöinä ja kannatti kehittymistä sen mukaan.Oli perheetön,joten energiaa riitti oppilaisiin.
Oli tänään hauska aamu ystävättären  merkurius  uranus kaksosissa.Lähdimme katsomaan erästä käsityö verstasta.Sorruimme matkanvarrella ratsastamaan ja verstas jäi katsomatta.
Meille kahdestaan yleensä käy näin.
Eräänä lauantaina lähdimme tanssilavalle,poikettiin hautausmaalle,ja siellä se ilta kuluikin.Tuo kaksosvaikutus molemmilla.Suunta muuttuu kuin huomaamatta.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #128 : 28.08.2010 19:52:53 »

Sansai! Sinun seurassasi ei varmaan ole tylsää!!  Grin

Joo, en minäkään halua sillä tavalla aikuiseksi. Kun Merkurius-vuorovaikutukseni on aika avointa, tanssin vielä (tässä iässä) lavalla yleisölle nuorempien kanssa itämaista, ei hidasta...

Mutta tuo 'aikuisuus' tarkoittaa sitä, että on kypsä ottamaan vastaan kaikenlaista sanailua niin ettei ota sitä itseensä ja märehdi sen kanssa syyttä suotta.  Wink Eihän sellaista kukaan tahdo...mutta kuinkas käykään?
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #129 : 28.08.2010 21:31:00 »

Ne pienet haavaumat tosiaan Esmis.Kyllähän niitä tulee minulle.Sitä miettiessäni muistan oman tapani työelämässä.Pyysin toistuvasti antamaan nekatiivisen palautteen itselleni,oppiakseni,ymmärtääkseni.Useinhan ajattelin,että tiedän itse parhaiten,mutta en tiennyt toisen parasta,koska niin erilailla tunnemme.Kaikki nekatiivinen koski,kävi kipeään,itkeskelinkin.En lähtenyt puolustelemaan,koska oli nähtävä paljaana toisen tunne,ja tein töitä tuolta pohjalta.
Yksityiselämän puolella taidan turvata omaan itsetuntooni,myös kaksosen pinnallisuuteen,sekin puoli löytyy.Myös joskus minun omituinen huumori,mustakin huumori,se kääntää joitakin asioita ylös alaisin.
Minun on pakko joskus nauraa yksinäni kippurassa,joillekkin sanomisille,piilossa etten suotta loukkaa.
Läheisten sanomiset ovat kova pala,poikieni erityisesti.Vanhempi  merkurius  skorpioni vetäisi aijemmin maton alta vikkelästi,ei enää.Toinen Kala,sekä  merkurius  kalat saa pääni sekaisin,lopulta en tiedä kuka olen,ja missä olen.

Ihanaa se sinun tanssisi,varmasti nautit,kuten toisetkin..
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #130 : 28.08.2010 21:38:18 »

Eli ei olla 'aikuisia' silläkään suunnalla, kukapa? Mutta ollaan kasvettu ja yhä kasvamassa. Kun mukaan saa toisen aivopuoliskon, siis intuition, löytyy toisenlaista herkkyttä. Ja varmasti on tuttua sinulle!

Jopas sinunkin poikasi kasvattavat. Tiedän kun nuorempi on minulla tuo  merkurius skorpioni, joka kritisoi ja lujaa, vaikka on sydämeltään niiiiin hellä. - No voi, pyydän anteeksi jos loukkasin, en tarkoittanut, mutta tiedätkö aina itsekään kuinka toimit.....jne.  Mutta voin vain kuvitella  merkurius kalat, ovatko he aina tästä maailmasta? He näkevät maailmaa aivan toisenlaisilla silmillä.  :Smiley
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #131 : 28.08.2010 21:57:46 »

Pojat ovat oivallisia kasvattajia,heillä on se rakkaus kuitenkin aina mukana.Vanhemmassa syvällisyys,syvällä kulkevat mietteet.Nuorempi sitten kiitelee jossain taivaissa,luovaa toimintaa,jossa on vaikea minun seikkailla,putoan jo alkumatkalla kyydistä.Mielenkiintoisia poikia kylläkin.Kasvattavia
 uglystupid2                   smitten
tallennettu
Fawnette
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #132 : 30.11.2010 18:47:39 »

Nyt kun näissä  merkurius-teemoissa poukkoillaan niin haluaisin (anteeksi, vähän off-topiccina) heittää ilmoille erään kysymyksen. Elikä, kun merkuriukseeni (joka on  kauris 5.huoneessa,  aspect_con venus saturnus) tekee yhytymän tuon pahamaineisen  saturnus kanssa, niin hidastaako se mielestänne tuota merkkarin vaikutusta (nousumerkkini on vielä  neitsyt) vai onko se juuri toisinpäin, eli saturnukseen tulisi merkuriaanista vaikutusta..? Itse koen olevani kohtuullisen kielellinen, ja näen merkuriuksen vaikutuksen vahvana, mutta jotenkin sitä sanan- ja ajatuksennopeutta haluaisi ehkä vielä terästää..

Niin ja vähän meni vielä ohi, onko merkkarini uusi tai vanha tai ylipäätään mitään? Se on 5.huoneessa 28'15 astetta ja kauriissa, aurinko on 5.huoneessa ja 21'44 astetta vesimiestä.  idiot2

Kiitos jos malttaisitte kommentoida.
smitten  merkurius  smitten
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #133 : 30.11.2010 21:36:17 »

Nyt kun näissä  merkurius-teemoissa poukkoillaan niin haluaisin (anteeksi, vähän off-topiccina) heittää ilmoille erään kysymyksen. Elikä, kun merkuriukseeni (joka on  kauris 5.huoneessa,  aspect_con venus saturnus) tekee yhytymän tuon pahamaineisen  saturnus kanssa, niin hidastaako se mielestänne tuota merkkarin vaikutusta (nousumerkkini on vielä  neitsyt) vai onko se juuri toisinpäin, eli saturnukseen tulisi merkuriaanista vaikutusta..? Itse koen olevani kohtuullisen kielellinen, ja näen merkuriuksen vaikutuksen vahvana, mutta jotenkin sitä sanan- ja ajatuksennopeutta haluaisi ehkä vielä terästää..

Niin ja vähän meni vielä ohi, onko merkkarini uusi tai vanha tai ylipäätään mitään? Se on 5.huoneessa 28'15 astetta ja kauriissa, aurinko on 5.huoneessa ja 21'44 astetta vesimiestä.  idiot2

Kiitos jos malttaisitte kommentoida.
smitten  merkurius  smitten

Olipa mukava tavata joku utelias täälläkin. Itseäni edelleen kiehtoo Merkurius, olen siitä lukenut kaikenlaista ja mielessä monta asiaa jatkaa täällä, mutta nuo työkiireet ja kotihuolet ensin.

Kuitenkin sinun planeetoista ja merkeistä tulee ensimmäisenä mieleen tuo sinun Neitsyt, joka on tarkka ja analysoi paljon, johtavana voi olla jopa hyvin 'tietävä' ja tietääkin, koska Neitsyt ottaa asioista selvän, nousuna kehittyy ja kehittää sinua ja antaa paljon kuvaa muille.
Ja koska Merkurius on yhtymässä Saturnukseen, joka rajaa ja kontrolloi, ehkä kritisoikin, niin se mielestäni vahvistaa Neitsyenkin varovaisuutta ja tarkkuutta. Haluatko varmuutta asioihin, ehkä sinulle ei kelpaa noin määritetyt jutut?  Varsinkaan kun on kyseessä läheisesi tai ystäväsi. Tuo venus tuo siihen huolenpitoa ja myötätuntoa, et kuuntele juoruja etkä ketään mene tuomitsemaan suin päin.

Katsoisin nuo vahvistajat siten, että Merkurius vahvistaa Au-merkkiäsi Vesimiestä ensisijaisesti. Vesimieshän näkee laajoja teemoja ympärillään, ei takerru yksityiskohtiin niinkään, Merkurius vahvistaa tuota tiedon halua ja varsinkin halua ymmärtää enemmän. Saturnus taustalla luo omaa energiaansa kumpaankin, ainakin Merkuriuksen kautta. Näin minä näen tämän.

Kun molemmat, sekä Saturnus ja Merkurius ovat Kauriissa, se vain vahvistaa tuota vastuun ja velvollisuudentuntoa myös tiedon jakamisessa ja siinä, kuinka suhtaudut ihmisiin ympärilläsi. Sulattelet tuntemuksia pitkään, et lyö ihmiseen leimaa kiitävän hetken assosiaatiossa. Ehkä voisi sanoa, että se hidastaakin tietoa ja sen spontaanista luonnetta, jos näin voi sanoa. Harkitset ehkä joskus turhankin pitkään mitä sanot tai mitä päätät.

Koska asteväli on noin harvinaisen pitkä, Merkuriuksesi on todella nuori, eli voisit olla edeltäkävijänä monessa asiassa, kunhan omaat tarpeeksi itseluottamusta ja itsevarmuutta. Sillä tietoa mitä janoat, ahnehtit pohjia myöten. Haluat olla varma mitä teet sen kanssa. Vau! Älä salli Saturnuksen ja Neitsyt-luonteen liikaa jarruttaa!

Toisaalta, Merkurius kasvattaa meitä 'aikuisiksi'. Se tarkoittanee, että emme ota itseemme kaikkea eteentulevaa, vaan näemme laajempia kokonaisuuksia, mistä tietty asia eteemme 'viskotaan'.  Wink

Mutta palaan tänne, kunhan tutkin vähän lisää. En tosin ole Neitsyt, ja Merkurius on Kaksos-läheinen, joten tietoni on spontaania sirpalekasaa, ei aina ihan tottakaan, kunhan jammailen...mutta aina yritän.

tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Violette
Kanta-astroilija

Lips!

Profiili
« Vastaus #134 : 01.12.2010 08:55:14 »

Kiva aihe. Minunkin mielestäni merkurius on mielenkiintoinen. Minulla on  merkurius vaaka 1. huoneessa. Olen lisäksi  aurinko neitsyt, ja merkuriushan hallitsee neitsyttä.

Mielestäni merkuriuksen vaikutus on ollut selkeä elämässäni. Lapsena olin todella utelias ja tiedonhaluinen. Pidin heti koulusta ja joskus viihdyin tuntikausia sekä tieto- että kaunokirjallisuuden ääressä. Olen puhelias ja olen lapsesta lähtien nauttinut esiintymisestä. Pääsin opiskelemaan viestintää ja ala tuntuu oikealta. Teen jo nyt ekana vuonna oman alan töitä osa-aikaisesti opiskelun ohessa  Smiley

Merkurius tekee minulla melko vahvasti aspektoitunut, sillä on viisi aspektia. Ne ovat  merkurius aspect_opp marsmerkurius aspect_ssx plutomerkurius aspect_squ neptunuschiron aspect_squ merkurius ja  merkurius aspect_tri jupiter. Monet näistä ovat isoja, ei-persoonallisia planeettoja.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11
  Tulostusversio  

Siirry: