Esmiralda
|
|
« Vastaus #30 : 10.08.2010 17:23:20 » |
|
Noin minäkin näkisin, Maarita! Kun vain tulisivat nuo enemmän tietävät meitä ohjailemaan!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #31 : 10.08.2010 17:28:17 » |
|
22 ast.49' niin ja Pallas ja Ceres kavereina-eika Juno kuten kirjoitin ja samat asteluvut ovat Kiitti Näkisin, että Merkurius pyörähtelee aika lailla Häränkin puolella. Sinullakin on tuota Auringon ja Merkuriuksen etäisyyttä. Siitä enemmän kunnes olen tonkinut tietoa. Jää ehkä huomiseen, kun pitää tehdä muutakin vissiin...
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
maarita
|
|
« Vastaus #32 : 10.08.2010 17:29:54 » |
|
Niin, ja sekä on siellä ssa myös, vaikkakaan ei likellä, mutta miten se liikkuu sinne päin?
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt *Nouseva Vaaka *Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä *Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona *Mars Kauris *Jupiter Oinas *Chiron Rapu
*Maya, Sininen Magneettinen Kotka *Kiinalainen Jänis
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #33 : 10.08.2010 17:39:00 » |
|
Niin, ja sekä on siellä ssa myös, vaikkakaan ei likellä, mutta miten se liikkuu sinne päin? Hm... Merkuriushan ei koskaan liiku Auringon luota minnekään kauas, vain sen 28 astetta kumpaankin suuntaan Auringosta. Mitä lähempänä tuo yhtymä on, niin ennen kuin Aurinko ehtinee mihinkään, ehtii nopeampi Merkurius käydä viereisessä merkissä ja siten USKOISIN että se vaikuttaa myös. Jos katsot miten Aurinko liikkuu tällä hetkellä, Merkurius on aina siinä lähellä.
Katsoin tuolta Nikin blogista, juuri nyt 17 astetta ja 14 astetta Eli sinulla on ollut aivan äskettäin Merkuriuksen paluu ja pian Auringon paluu. Merkurius siis liikkuu Auringon ympäri ja koskettelee aina kierrollaan kahta tähtikuviota (merkkiä) Auringon vierestä jommalta kummalta puolelta. Mikäli ymmärrän.... : Nyt testataan minun avaruudellista eli spatiaalista älyä! Pistän sen likoon!
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #34 : 10.08.2010 18:02:22 » |
|
Kiitos Suljin! Kyllähän sinunkin Merkuriuksesi on aika lähellä Oinaan merkkiä, kuitenkin 21 astetta Auringosta, mikä voi vaikuttaakin tuohon sinun 'kirjalliseen vetäytymiseesi'. Ja tuo juttu on nyt opiskelussani hiukan kesken. Joten huomiseen, nyt ei sadä, joten piipahdan puutarhahommiin ennen saunaa.
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|
Liekku
|
|
« Vastaus #36 : 10.08.2010 19:50:53 » |
|
Hei, minulla on merkkari,--28 astetta oinasta, 9h, MC:llä, ja
aurinko 19 astetta--härkää.
Miten tulkitset tämän, Kiitos.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Iipuli
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #37 : 11.08.2010 09:50:19 » |
|
minulla on 28 astetta ja 11.huoneessa samassa huoneessa ja merkissä, 10 asteessa. Täysi jäärä, mikä ei usko yhtään mitään?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #38 : 11.08.2010 19:34:12 » |
|
Odottakaahan, kun kokoan vähän tietoa, niin voidaan yhdessä tutkailla... Palaan
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #39 : 11.08.2010 21:55:22 » |
|
Minun perääntyvänä on Kaloissa asteessa 12 ja Oinaassa asteessa 1. Olen kova lukemaan, jos kiinnostun jostain asiasta syvennyn sen tutkimiseen täysillä, pidän hirveästi kirjoittamisesta ja minulla on kirjeenvaihto kavereita ympäri maailmaa MUTTA nyt parin vuoden ajan olen jotenkin kyseenalaistanut tuon homman ja kirjoitus intokin on ihan hukassa . Tulen yleensä juttuun ihmisten kanssa hyvin ja puhun paljon, mutta eniten nautin olostani omassa rauhassa kotona ukkelin ja koiran kanssa ja luonnossa lenkkeillen. Tarvitsen rauhaa ja omaa tilaa. Mielikuvitukseni on vilkas ja erilaisia ideoita pälkähtää päähäni tuon tuosta . Jatkuvasti pitää saada opetella jotain uutta ja nyt on "uutuutena" opiskella valokuvaamaan järkkärillä objektien kera ja ei muuten olekaan ihan niin yksinkertaista, kuin luulisi . Ai niin aspekteina , , , ja
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.08.2010 22:05:22 kirjoittanut taiska »
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
ancelica
|
|
« Vastaus #40 : 12.08.2010 00:32:02 » |
|
Varsinkin lapsena ajatukset eivät pysähtyneet, luin sen mitä käsiini sain. Välillä elämä vie ajattelemaan muita asioita kun jatkuvaa lukemista, mutta koskaan ei ole sellaista oloa että haluaa katsoa vaikka leffaa ja tai järvenpintaa siksi ettei tarvitse ajatella mitään. Tietotekniikan syvällinen opiskelu ei kyllä kiinnosta, vaikka merkin perusteella pitäisi. Ajatukset ovat jo seuraavassa kommunikointitavassa. :merkurius:4'
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #41 : 12.08.2010 15:22:18 » |
|
Ihana kun te tulette kanssani pohtimaan näitä. Etusivulla minulla on yksi 'väite' Merkuriuksesta, jota voitte miettiä. Mutta monta muuta tulossa. Tarkoituksenihan ei niinkään ole tulkata näitä, vaan opiskella teidän kanssa yhdessä. Sillä...vaistoni sanoo, että näinä aikoina tarvitsemme Merkuriuksen viestejä ja ymmärtää itseä myös sen kautta. Nyt lähden muutaman päivän matkalle.Mutta kun palaan ja ehdin, tartun taas innolla asiaan. Iloisesti Esmis
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #42 : 13.08.2010 07:42:29 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #44 : 13.08.2010 16:44:50 » |
|
Hei! Merkurius - toimii terävänä Kaksosten, Neitsyen, Oinaan , Vesimiehen ja Vaa'an kautta. Merkurius terävänä oinaassa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|