Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Opettelethan kanssani tärkeää Merkuriusta  (Luettu 76749 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #75 : 17.08.2010 21:49:44 »

Mutt äänihän lähtee kurkusta.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #76 : 17.08.2010 21:53:47 »

Ja siksi ääni ja hyvä lauluääni vielä on yhdistetty Härkään.
Merkurius toimii hippokampuksella päässä eikä kurkussa, helevata.
Toivoisin ainakin itellä toimivan niin..
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #77 : 17.08.2010 22:01:57 »

Vaikka olen harka-en ole pilattu kauniilla lauluaanella  Sad
Enka ikina suojaa kurkkuani-mutta voihan se olla, kun taalla on "hot like in the hell"-ehka siksi minulta onkin leikattu kitarisat ennenkuin opin puhumaan kunnolla.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #78 : 17.08.2010 22:03:33 »

Minua jotenkin kiukuttaa tuo  skorpioni. En halua olla noususkorpioni!  knuppel2 Rakastan skorpparipoikaani, kunnioitan häntä ja kiukustun, kun hän osaa nähdä asiat paremmin kuin minä. Hän on tuplaskorpioni, myös Merkurius! Mutta hän on niin kamalasti kritisoiva, maailmaa raakaava,näkee niin turkasesti kielteistä ja mikään ei ole hyvä. Äidillekö hän jurnuttaa ja muille on niin MUKAAAVAAAA.
Mutta se kritiikki saastuttaa ilmaa, minua!

Ja sitten hän on kuitenkin oikeassa monessa asiassa ja minun positiivisuuteni lamaantuu täysin.  Embarrassed
Ja tietenkin peilaan hänestä itseäni, että voi kamala.

On siis pakko tuoda esiin tähän, mitä Erkki Lehtiranta tuo esiin  merkurius skorpioni :sta:

Intenssiteetti, kriittisyys ja ehdottomat mielipiteet kuuluvat kuvaan, usein usein voimakkaat ennakkoasenteet ja myös lojaalisuus syntyvät silmänräpäyksessä

(Hm...Nikulamaisittain kuulostasi vanhalta Merkuriukselta.  Cheesy)
Kun taas äitinsä merkurius rapu :n emotionaalisuus on joskus vaikeuksissa järkevien ja mentaalisten prosessien toiminnassa, emootiot samentamassa järjen käyttöä

Yritä siinä sitten keskustella.
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #79 : 17.08.2010 22:04:19 »

Voi Rakas Esmi!  smitten
Millainen aihe taas! Innostuin niin, että en lukenut kuin aloitusviestisi ja vastaamaan oli päästävä!  Cheesy

Minun karttani hallitsija on  merkurius  Cheesy
Sijaitsee 2. huoneessa  vaaka merkissä ja olen NIIN vanhaMerkkari kuin voi olla!
Ainoat asemat mitkä syntyessä ottaa ovat  aspect_con  jupiter ja  aspect_opp  chiron ja on viimeinen tai ensimmäinen planeetta viiden planeetan stelliumissa.

En osaa ilmaista itseäni kirjallisesti yhtään, luultavsti antipatiana lukihäiriöstä. Ilmaisen itseäni puhumalla ja puhumalla ja puhumalla!  Smiley
Puhun tunteeni, ajatukseni, kehonkieleni, rakkauteni, Kaiken.
En osaa tanssia, laulaa, näytellä vaan puhun, analysoin ja puhun.

Ja kun minuun sattuu, vaikenen täysin, muutun puhumattomaksi eli kykenemättömäksi purkamaan tai ilmaisemaan tunteitani ja itseäni.
Puhe on minun kanava kaikelle.

Ihana aihe!

-Kiitos-  smitten

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #80 : 17.08.2010 22:05:10 »

Anteeksi kovasti. Embarrassed Lips Sealed
t. merkurius skorpioni
tallennettu
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #81 : 17.08.2010 22:12:23 »

Minulla  kuu   skorpioni ja mies kolmin tai nelinkertainen  skorpioni

*hih*

Tiedän  angel

« Viimeksi muokattu: 17.08.2010 22:18:51 kirjoittanut Neela » tallennettu

Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #82 : 17.08.2010 22:13:00 »

Neela!!! smitten Käytäthän niitä isoja kaulaliinoja... Suojaathan äänihuulesi.

Nikki! Kuten anteeksi kovasti emootionaalisuuttani.  uglystupid2 Ehkä joskus se noususkorppari ilmenee minussakin.

Mutta...minusta olisi ideaalimpaa kuulua kuitenkin  askendentti jousimies ja  merkurius kaksoset .

Mutta olet oikeassa Nikki. Minua kiehtoo myös nuo kolmiot ja paljon muutakin mitä nyt olen lukenut Merkuriuksesta.
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
maarita
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #83 : 17.08.2010 22:15:10 »

Esmis!

Minä katselin Katsomosta Johannan tulkintoja merkeistä, ja kyllä Ravun ja Skorpionin 'maailmat' ovat niin kaukana toisistaan, etten yhtään ihmettele sinun ja poikasi näkemysten erilaisuutta.

Siinä missä sinä käsittelet asioita tunteella, poikasi 'kyntää' syvissä syövereissä, joita et voikaan ymmärtää. Joten pitää vain se hyväksyä... Wink
Toisaalta, jos sinussa on nousu-skorpparia, näet pojassa jotakin mitä itse et halua olla.

Mitä tulee kaulasi suojaamiseen, liittynee enemmän elämäntilanteeseesi, luulen smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #84 : 17.08.2010 22:18:40 »

Kiitos Maarita!  smitten

Totta, kaukana...ja siksipä meillä on usein pitkästi puhumista. Poika tietää, että kuuntelen häntä, koska se kaikki kiukuttaa minua ja hän ehkä minua, koska se kiukuttaa häntä ja
jonkinlainen vire säilyy.  Grin
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #85 : 17.08.2010 22:24:15 »

Esmiralda  smitten

Käytän kaulahuiveja, minulla on niitä varmaan yli 30, jokaiseen asuun ja mielialaan.
Ja tosiaan, sain parikymppisenä diagnoosin kyhmyistä äänihuulissa, joka on laulajien yleinen vaiva, mutta minä tosiaan en IKINÄ laula.
Ja jouduin 3viikon puhekieltoon  2funny ...ei muuten onnistunut  Grin , mutta senverran, että ääni säilyi.  Wink

tallennettu

Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #86 : 17.08.2010 22:44:57 »

Laitan tähän vielä viestiksi Sepon näkemyksen merkuriuksesta ja sen sijainnista vaa'assa. "Lohdutukseksi" kaikille, joilla tämä asema ja jotka joutuvat tämän aseman piiriin.  coolsmiley
Nauroin melkein pissit housuun tätä lukiessa, osui ja upposi!  Grin

MERKURIUS

Käsittelen Merkuriusta kokonaan uudesta näkökulmasta, joka on avautunut minulle vetämieni kokemuksellisten astrologian kurssien välityksellä. Huomasimme näillä kursseilla, että Merkuriuksen merkki nousi sitä voimakkaammin esille, mitä hankalammassa tilanteessa ihminen oli oman elämänsä kanssa. Hengen ja sielun todellinen tila jäi piiloon tietyllä tavalla korostuneen kommunikoinnin taakse. Merkille tyypillinen itseilmaisu onkin nähdäkseni merkki hengen, sielun ja materian välisestä ristiriidasta ihmisen sisällä. Toteutan seuraavan tulkinnan periaatteella: "miten sinä valehtelet", ja jätän perinteiset tiedonvälittämiseen liittyvät ominaisuudet kokonaan pois.

MERKURIUS VAA'ASSA

Sinulle ei ole mikään mahdottomuus saada kahta täysin vastakkaista vaihtoehtoa mahtumaan samaan lauseeseen toisiaan tukevalla tavalla. Edes kaikki poliitikot eivät pysty samaan suoritukseen, vaikka yritystä kyllä tuntuu riittävän. Yhtä mahdotonta sinusta on ottaa mitään selvää silloin kun elämä tuppaa siirtymään väärille raiteille. Mahdollisuuksia kyllä vilisee puheissasi, mutta mitään ei tapahdu. Lopulta löydät itsesi etsimässä myönteisiä piirteitä mitä irvokkaammista tapahtumista ja vaikeuksista suostumatta tunnustamaan, että asioille pitäisi myös tehdä jotain. Silloin on parempi jättää sinut pyörittämään asioita vain omassa päässäsi ja toivoa että jotain järkevää seuloutuu ihan käytännön tasolle saakka. Mitä epävarmemmaksi tunnet olosi sitä vauhdikkaampia vaihtoehtoja saamme varautua kuulemaan ja sitä ponnekkaammin olet käytettävissä sovittelutehtäviin muiden välisissä kiistoissa. Kun oma elämäsi on tasapainossa pystyt seuraamaan muiden ihmisten keskinäistä välien selvittelyä kaikessa rauhassa, sillä silloin käytät tasapainoista ja vakuuttavaa esiintymistapaasi omien asioittesi eteenpäin viemiseen ja järjestelemiseen.

Hyvät yöt!

tallennettu

Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #87 : 18.08.2010 09:14:17 »

Tuikkusen tekstistä tunnistan itseni myös Smiley

Juttuni ovat toisinaan kuin auto jääradalla Cheesy Minullakin merkkari kymppihuoneessa!
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija

haahuilija

Profiili
« Vastaus #88 : 18.08.2010 09:25:31 »

Minua jotenkin kiukuttaa tuo  skorpioni. En halua olla noususkorpioni!  knuppel2 Rakastan skorpparipoikaani, kunnioitan häntä ja kiukustun, kun hän osaa nähdä asiat paremmin kuin minä. Hän on tuplaskorpioni, myös Merkurius! Mutta hän on niin kamalasti kritisoiva, maailmaa raakaava,näkee niin turkasesti kielteistä ja mikään ei ole hyvä. Äidillekö hän jurnuttaa ja muille on niin MUKAAAVAAAA.
Mutta se kritiikki saastuttaa ilmaa, minua!

Ja sitten hän on kuitenkin oikeassa monessa asiassa ja minun positiivisuuteni lamaantuu täysin.  Embarrassed
Ja tietenkin peilaan hänestä itseäni, että voi kamala.

On siis pakko tuoda esiin tähän, mitä Erkki Lehtiranta tuo esiin  merkurius skorpioni :sta:

Intenssiteetti, kriittisyys ja ehdottomat mielipiteet kuuluvat kuvaan, usein usein voimakkaat ennakkoasenteet ja myös lojaalisuus syntyvät silmänräpäyksessä

(Hm...Nikulamaisittain kuulostasi vanhalta Merkuriukselta.  Cheesy)
Kun taas äitinsä merkurius rapu :n emotionaalisuus on joskus vaikeuksissa järkevien ja mentaalisten prosessien toiminnassa, emootiot samentamassa järjen käyttöä

Yritä siinä sitten keskustella.

Voi kun kuulostaa tutulta! Minä kun olen  merkurius skorpioni ja mieheni  merkurius rapu ! Tosin meillä on merkkarit tarkassa kolmiossa synastria kartalla, mutta ei se siltä aina tunnu.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Titania.
Kanta-astroilija

haahuilija

Profiili
« Vastaus #89 : 18.08.2010 09:35:13 »

Tässä Sepon näkemys  merkurius skorpioni :sta:

Lainaus
MERKURIUS SKORPIONISSA
Tätä Merkuriuksen asemaa on tarjottu yleiselle syyttäjälle ja ristikuulustelun kehittäjälle, eikä syyttä. Sinä se nimittäin osaat seuloa valheen totuudesta silloin kun on kysymys muiden puheista. Sinun sanomisiasi ei sen sijaan ole syytä lähteä suuremmin penkomaan ellei halua joutua rivien väliin kätkemiesi myrkkynuolien uhriksi. Paatuneinkin selittäjä tulee tuupertumaan taistelutantereelle jos vain tunnet olosi yhtään uhatuksi. Rakkaus, seksi, mystiikka ja kuolema vilahtelevat puheissasi sitä voimakkaampina mitä pahempaan ahdinkoon olet itsesi tullut puhuneeksi. Jos elämästäsi puuttuu kaipaamasi jännitys niin eipä mene aikaakaan kun saat pelkällä puheella ja usein jopa tahattomilla vihjauksilla taiottua esiin mitä julmemman mustasukkaisuusdraaman puolisosi epäillessä sinua ties vaikka mistä. Tällaiset tilanteet ovat merkki tyhjäksi käyneestä elämästä, josta yrität skorpionin keinoilla tehdä edes hiukan näyttävämpää. Kun elämäsi tarjoaa sinulle riittävästi haasteita pääsee Merkurius Skorpionissa oikeuksiinsa. Pystyt tuomaan kaikista asioista esille niiden syvimmän olemuksen ja siksi sinua kuunnellaan ja mielipiteitäsi arvostetaan niin paljon, ettei kukaan rohkene asettaa päätöksiäsi kyseenalaisiksi.

Itse oon miettinyt, että enhän mä nyt niin paha ole, mutta muiden mielestä kyllä olen. Luulen, että ensimmäisessä parisuhteessani murskasin eksäni puheenlahjoillani ihan totaalisesti, tosin itsekin murennuin siinä suhteessa. En kyllä koskaan tarkoittanut pahaa hänelle, mutta oon todennut että mun ei kannata ottaa rinnalleni kuin hyvin vahva mies, jotta sen itsetunto ja vahvuus kestää mun tunnekuohut ja äärimmäisyydet. Tähän kyllä liittyy merkkarin lisäksi myös  venus aspect_con pluto skorpioni ...
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11
  Tulostusversio  

Siirry: