Esmiralda
|
|
« Vastaus #75 : 17.08.2010 21:49:44 » |
|
Mutt äänihän lähtee kurkusta.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #76 : 17.08.2010 21:53:47 » |
|
Ja siksi ääni ja hyvä lauluääni vielä on yhdistetty Härkään. Merkurius toimii hippokampuksella päässä eikä kurkussa, helevata. Toivoisin ainakin itellä toimivan niin..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #77 : 17.08.2010 22:01:57 » |
|
Vaikka olen harka-en ole pilattu kauniilla lauluaanella Enka ikina suojaa kurkkuani-mutta voihan se olla, kun taalla on "hot like in the hell"-ehka siksi minulta onkin leikattu kitarisat ennenkuin opin puhumaan kunnolla.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #78 : 17.08.2010 22:03:33 » |
|
Minua jotenkin kiukuttaa tuo . En halua olla noususkorpioni! Rakastan skorpparipoikaani, kunnioitan häntä ja kiukustun, kun hän osaa nähdä asiat paremmin kuin minä. Hän on tuplaskorpioni, myös Merkurius! Mutta hän on niin kamalasti kritisoiva, maailmaa raakaava,näkee niin turkasesti kielteistä ja mikään ei ole hyvä. Äidillekö hän jurnuttaa ja muille on niin MUKAAAVAAAA. Mutta se kritiikki saastuttaa ilmaa, minua! Ja sitten hän on kuitenkin oikeassa monessa asiassa ja minun positiivisuuteni lamaantuu täysin. Ja tietenkin peilaan hänestä itseäni, että voi kamala. On siis pakko tuoda esiin tähän, mitä Erkki Lehtiranta tuo esiin :sta: Intenssiteetti, kriittisyys ja ehdottomat mielipiteet kuuluvat kuvaan, usein usein voimakkaat ennakkoasenteet ja myös lojaalisuus syntyvät silmänräpäyksessä(Hm...Nikulamaisittain kuulostasi vanhalta Merkuriukselta. ) Kun taas äitinsä :n emotionaalisuus on joskus vaikeuksissa järkevien ja mentaalisten prosessien toiminnassa, emootiot samentamassa järjen käyttöäYritä siinä sitten keskustella.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #79 : 17.08.2010 22:04:19 » |
|
Voi Rakas Esmi! Millainen aihe taas! Innostuin niin, että en lukenut kuin aloitusviestisi ja vastaamaan oli päästävä! Minun karttani hallitsija on Sijaitsee 2. huoneessa merkissä ja olen NIIN vanhaMerkkari kuin voi olla! Ainoat asemat mitkä syntyessä ottaa ovat ja ja on viimeinen tai ensimmäinen planeetta viiden planeetan stelliumissa. En osaa ilmaista itseäni kirjallisesti yhtään, luultavsti antipatiana lukihäiriöstä. Ilmaisen itseäni puhumalla ja puhumalla ja puhumalla! Puhun tunteeni, ajatukseni, kehonkieleni, rakkauteni, Kaiken. En osaa tanssia, laulaa, näytellä vaan puhun, analysoin ja puhun. Ja kun minuun sattuu, vaikenen täysin, muutun puhumattomaksi eli kykenemättömäksi purkamaan tai ilmaisemaan tunteitani ja itseäni. Puhe on minun kanava kaikelle. Ihana aihe! -Kiitos-
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #80 : 17.08.2010 22:05:10 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #81 : 17.08.2010 22:12:23 » |
|
Minulla ja mies kolmin tai nelinkertainen *hih* Tiedän
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.08.2010 22:18:51 kirjoittanut Neela »
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #82 : 17.08.2010 22:13:00 » |
|
Neela!!! Käytäthän niitä isoja kaulaliinoja... Suojaathan äänihuulesi. Nikki! Kuten anteeksi kovasti emootionaalisuuttani. Ehkä joskus se noususkorppari ilmenee minussakin. Mutta...minusta olisi ideaalimpaa kuulua kuitenkin ja . Mutta olet oikeassa Nikki. Minua kiehtoo myös nuo kolmiot ja paljon muutakin mitä nyt olen lukenut Merkuriuksesta.
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
maarita
|
|
« Vastaus #83 : 17.08.2010 22:15:10 » |
|
Esmis! Minä katselin Katsomosta Johannan tulkintoja merkeistä, ja kyllä Ravun ja Skorpionin 'maailmat' ovat niin kaukana toisistaan, etten yhtään ihmettele sinun ja poikasi näkemysten erilaisuutta. Siinä missä sinä käsittelet asioita tunteella, poikasi 'kyntää' syvissä syövereissä, joita et voikaan ymmärtää. Joten pitää vain se hyväksyä... Toisaalta, jos sinussa on nousu-skorpparia, näet pojassa jotakin mitä itse et halua olla. Mitä tulee kaulasi suojaamiseen, liittynee enemmän elämäntilanteeseesi, luulen
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt *Nouseva Vaaka *Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä *Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona *Mars Kauris *Jupiter Oinas *Chiron Rapu
*Maya, Sininen Magneettinen Kotka *Kiinalainen Jänis
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #84 : 17.08.2010 22:18:40 » |
|
Kiitos Maarita! Totta, kaukana...ja siksipä meillä on usein pitkästi puhumista. Poika tietää, että kuuntelen häntä, koska se kaikki kiukuttaa minua ja hän ehkä minua, koska se kiukuttaa häntä ja jonkinlainen vire säilyy.
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #85 : 17.08.2010 22:24:15 » |
|
Esmiralda Käytän kaulahuiveja, minulla on niitä varmaan yli 30, jokaiseen asuun ja mielialaan. Ja tosiaan, sain parikymppisenä diagnoosin kyhmyistä äänihuulissa, joka on laulajien yleinen vaiva, mutta minä tosiaan en IKINÄ laula. Ja jouduin 3viikon puhekieltoon ...ei muuten onnistunut , mutta senverran, että ääni säilyi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #86 : 17.08.2010 22:44:57 » |
|
Laitan tähän vielä viestiksi Sepon näkemyksen merkuriuksesta ja sen sijainnista vaa'assa. "Lohdutukseksi" kaikille, joilla tämä asema ja jotka joutuvat tämän aseman piiriin. Nauroin melkein pissit housuun tätä lukiessa, osui ja upposi! MERKURIUS
Käsittelen Merkuriusta kokonaan uudesta näkökulmasta, joka on avautunut minulle vetämieni kokemuksellisten astrologian kurssien välityksellä. Huomasimme näillä kursseilla, että Merkuriuksen merkki nousi sitä voimakkaammin esille, mitä hankalammassa tilanteessa ihminen oli oman elämänsä kanssa. Hengen ja sielun todellinen tila jäi piiloon tietyllä tavalla korostuneen kommunikoinnin taakse. Merkille tyypillinen itseilmaisu onkin nähdäkseni merkki hengen, sielun ja materian välisestä ristiriidasta ihmisen sisällä. Toteutan seuraavan tulkinnan periaatteella: "miten sinä valehtelet", ja jätän perinteiset tiedonvälittämiseen liittyvät ominaisuudet kokonaan pois.MERKURIUS VAA'ASSASinulle ei ole mikään mahdottomuus saada kahta täysin vastakkaista vaihtoehtoa mahtumaan samaan lauseeseen toisiaan tukevalla tavalla. Edes kaikki poliitikot eivät pysty samaan suoritukseen, vaikka yritystä kyllä tuntuu riittävän. Yhtä mahdotonta sinusta on ottaa mitään selvää silloin kun elämä tuppaa siirtymään väärille raiteille. Mahdollisuuksia kyllä vilisee puheissasi, mutta mitään ei tapahdu. Lopulta löydät itsesi etsimässä myönteisiä piirteitä mitä irvokkaammista tapahtumista ja vaikeuksista suostumatta tunnustamaan, että asioille pitäisi myös tehdä jotain. Silloin on parempi jättää sinut pyörittämään asioita vain omassa päässäsi ja toivoa että jotain järkevää seuloutuu ihan käytännön tasolle saakka. Mitä epävarmemmaksi tunnet olosi sitä vauhdikkaampia vaihtoehtoja saamme varautua kuulemaan ja sitä ponnekkaammin olet käytettävissä sovittelutehtäviin muiden välisissä kiistoissa. Kun oma elämäsi on tasapainossa pystyt seuraamaan muiden ihmisten keskinäistä välien selvittelyä kaikessa rauhassa, sillä silloin käytät tasapainoista ja vakuuttavaa esiintymistapaasi omien asioittesi eteenpäin viemiseen ja järjestelemiseen. Hyvät yöt!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #87 : 18.08.2010 09:14:17 » |
|
Tuikkusen tekstistä tunnistan itseni myös Juttuni ovat toisinaan kuin auto jääradalla Minullakin merkkari kymppihuoneessa!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Titania.
Kanta-astroilija
haahuilija
|
|
« Vastaus #88 : 18.08.2010 09:25:31 » |
|
Minua jotenkin kiukuttaa tuo . En halua olla noususkorpioni! Rakastan skorpparipoikaani, kunnioitan häntä ja kiukustun, kun hän osaa nähdä asiat paremmin kuin minä. Hän on tuplaskorpioni, myös Merkurius! Mutta hän on niin kamalasti kritisoiva, maailmaa raakaava,näkee niin turkasesti kielteistä ja mikään ei ole hyvä. Äidillekö hän jurnuttaa ja muille on niin MUKAAAVAAAA. Mutta se kritiikki saastuttaa ilmaa, minua! Ja sitten hän on kuitenkin oikeassa monessa asiassa ja minun positiivisuuteni lamaantuu täysin. Ja tietenkin peilaan hänestä itseäni, että voi kamala. On siis pakko tuoda esiin tähän, mitä Erkki Lehtiranta tuo esiin :sta: Intenssiteetti, kriittisyys ja ehdottomat mielipiteet kuuluvat kuvaan, usein usein voimakkaat ennakkoasenteet ja myös lojaalisuus syntyvät silmänräpäyksessä(Hm...Nikulamaisittain kuulostasi vanhalta Merkuriukselta. ) Kun taas äitinsä :n emotionaalisuus on joskus vaikeuksissa järkevien ja mentaalisten prosessien toiminnassa, emootiot samentamassa järjen käyttöäYritä siinä sitten keskustella. Voi kun kuulostaa tutulta! Minä kun olen ja mieheni ! Tosin meillä on merkkarit tarkassa kolmiossa synastria kartalla, mutta ei se siltä aina tunnu.
|
|
|
tallennettu
|
aurinko, MC askendentti, kuu Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
|
|
|
Titania.
Kanta-astroilija
haahuilija
|
|
« Vastaus #89 : 18.08.2010 09:35:13 » |
|
Tässä Sepon näkemys :sta: MERKURIUS SKORPIONISSA Tätä Merkuriuksen asemaa on tarjottu yleiselle syyttäjälle ja ristikuulustelun kehittäjälle, eikä syyttä. Sinä se nimittäin osaat seuloa valheen totuudesta silloin kun on kysymys muiden puheista. Sinun sanomisiasi ei sen sijaan ole syytä lähteä suuremmin penkomaan ellei halua joutua rivien väliin kätkemiesi myrkkynuolien uhriksi. Paatuneinkin selittäjä tulee tuupertumaan taistelutantereelle jos vain tunnet olosi yhtään uhatuksi. Rakkaus, seksi, mystiikka ja kuolema vilahtelevat puheissasi sitä voimakkaampina mitä pahempaan ahdinkoon olet itsesi tullut puhuneeksi. Jos elämästäsi puuttuu kaipaamasi jännitys niin eipä mene aikaakaan kun saat pelkällä puheella ja usein jopa tahattomilla vihjauksilla taiottua esiin mitä julmemman mustasukkaisuusdraaman puolisosi epäillessä sinua ties vaikka mistä. Tällaiset tilanteet ovat merkki tyhjäksi käyneestä elämästä, josta yrität skorpionin keinoilla tehdä edes hiukan näyttävämpää. Kun elämäsi tarjoaa sinulle riittävästi haasteita pääsee Merkurius Skorpionissa oikeuksiinsa. Pystyt tuomaan kaikista asioista esille niiden syvimmän olemuksen ja siksi sinua kuunnellaan ja mielipiteitäsi arvostetaan niin paljon, ettei kukaan rohkene asettaa päätöksiäsi kyseenalaisiksi. Itse oon miettinyt, että enhän mä nyt niin paha ole, mutta muiden mielestä kyllä olen. Luulen, että ensimmäisessä parisuhteessani murskasin eksäni puheenlahjoillani ihan totaalisesti, tosin itsekin murennuin siinä suhteessa. En kyllä koskaan tarkoittanut pahaa hänelle, mutta oon todennut että mun ei kannata ottaa rinnalleni kuin hyvin vahva mies, jotta sen itsetunto ja vahvuus kestää mun tunnekuohut ja äärimmäisyydet. Tähän kyllä liittyy merkkarin lisäksi myös ...
|
|
|
tallennettu
|
aurinko, MC askendentti, kuu Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
|
|
|
|