Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aurinko neliö mars  (Luettu 7362 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Titania.
Kanta-astroilija

haahuilija

Profiili
« : 11.08.2010 13:05:02 »

Katselin ensi kertaa Astro-TV:tä ja tuossa nousi yhden soittajan kohdalla esiin aurinko aspect_squ mars syntymä kartalla ja astrologi kommentoi tätä sellaisena aspektina, että on paljon energiaa, jota voi olla vaikea suunnata. Astrologi suositteli tuossa äskeisessä jaksossa esim. liikuntaa tms. jonka kautta purkaa sitä energiaa.

Mulla on tämä aspekti kartallani ja kuvaus sopii kyllä hyvin... Mutta mä en ole löytänyt sopivaa kanavaa purkaa sitä energia määrää. Mulle ei sovi mitkään kovin "rajut" liikuntamuodot, aikanaan terapiassakin mulle suositeltiin että ei sitten mitään aerobikkia tms. vaan jotain rauhottavaa ja hillitsevää kuten jooga. Että impulsiivisuutta on ja liikaa, mars kaloissa vielä tuo oman ailahtelevuuden ja arvaamattomuuden kehiin. Mietinkin nyt sitten, että löytyisikö mun kartalta jotain neuvoa asiaan? Mitä kautta voisin löytää sellaisen tasapainon?
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Titania.
Kanta-astroilija

haahuilija

Profiili
« Vastaus #1 : 13.08.2010 09:16:46 »

Onko ketään, jolla ois sama aspekti kartallaan? Olisi kiva kuulla miten muut ovat kokeneet tän aspektin tai ehkä muunkin marsin haasteellisen aspektin Smiley
tallennettu

aurinko, MC jousimies
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 13.08.2010 10:50:22 »

mars kalat toimii kuulemani mukaan parhaiten mutu tuntumalla,
eli sullakin vielä 1 huoneessa, eli miltä sinusta itsestäsi tuntuu.
 saturnus aspect_con aurinko määrittelee, antaa rajoja ja resursseja, mihin sitä energiaa käyttää.
Auringon aspekti eli  aspect_squ jupiter:lle on paljon tarkempi (kannattaa katsoa kartaltaan myös astelukuja eikä vain sitä valmiiksi laadittua taulukkoa  Smiley) ja voisi viitata henkisiin opiskeluihin.
Fyysisenä harrastuksena ratsastus?
 neptunus 4 kauris aspect_sex mars kalat on paljon tarkempi aspekti Marsillesi,
ja tämä sopisi hyvin joogaamiselle,
koskapa  marskalataspect_ssx vestaoinas tuo mukaan keskittyneen liikkeen.
 venus 6 skorpioni aspect_tri mars 6 kalat ja veden kosketus iholla,
uinti ja kolmiolla kellumaan..
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija

haahuilija

Profiili
« Vastaus #3 : 13.08.2010 11:36:15 »

Kiitos nikki smitten Onko siis noilla löyhemmillä aspekteilla millainen vaikutus? Tarkat ovat tottakai voimakkaampia... Olen ymmärtänyt että neliöiden vaikutus näkyy helpommin löyhemmälläkin orbilla?

Jännä juttu tuo ratsastus, olen ratsastanut yli kymmenen vuotta ja ennen hevosharrastus vei lähes kaiken vapaa ajan. Sitten kun opiskelut ja työ tulivat kuvioihin, niin aikaa ei jäänyt enää. Nyt taas uudella paikkakunnalla en ole oikein osannut lähteä etsimään näitä hevospiirejä :Smiley Harmi kun pitäisi melkein omistaa auto, että pääsisi liikkumaan helposti talleille Undecided Ehkäpä koitan panostaa joogassa käymiseen taas paremmin, kävin viime syksynä alkeiskurssin, mutta jotenkin se jäi talven mittaan. Uinti olisi kyllä tehokasta ja mukavaa, mutta mun iho ei kestä uimahallissa käyntiä.

Mietin vielä tuota mars aspect_tri venus taiteen tai luovuuden kannalta. Neptunus tekee vielä sekstiiliä molemmille. Piirsin nuorempana todella paljon ja peruskoulussa muistan saaneeni stipendin kuvaamataidosta. Mutta se intohimo karahti siihen, että olin niin kriittinen omaa tekemistäni kohtaan, että mukavuus hommasta katosi kun en pitänyt mistään tuotoksistani (pientä perfektionismia, olen miettinyt että tuleeko se mars aspect_squ saturnus , tosin tämäkin näköjään 6 asteen orbilla). Vai liittyykö tuo mars-venus-neptunus aspekti kuvio mitenkään taiteelliseen ilmaisuun?
tallennettu

aurinko, MC jousimies
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 13.08.2010 12:06:16 »

jupiter ja  jousimies liitetään hevosiin, siitä se ratsastus.

Onhan sulla luova tulikolmio kartallasi,
 uranus 22  jousimies  aspect_tri  kuunsolmu 17  oinas  aspect_tri DC 18  leijona
tuon  venus aspect_tri mars  ja  neptunus kuvion lisäksi, joka kyllä kuvastaisi taiteellista ilmaisua jo silläkin että luovuuteen (mihin hyvänsä) tarvitaan neptunusmaista mielikuvitusta.

Stipendi lie kolmoshuoneen peruskoulun ajoilta  chiron rx 19  kaksoset  aspect_sex DC 18  leijona,
ja kädentaitojen arvostus?
Tämä voi olla sitä itsekritiikkiäkin, että onko tekemisistä 7 huoneeseen "yleisön" joukkoon?
Itsekrittiikkiä voinee olla myös  kuu vesimies joka haluaa pysytellä taustalla ja korostaa enemmän universaalisti asioita kuin itseään 12 huoneessa,
ja on vielä neliössä Venukselle.
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija

haahuilija

Profiili
« Vastaus #5 : 13.08.2010 16:04:35 »

Kiitos nikki, sulla on kyllä lahja angel Omaa luovuuttani olen vähän etsinyt viime aikoina, vaikka runoja ym. olen kirjoitellut pitkään niin on herännyt halu tehdä jotain käsin. En vaan ole pitänyt itseäni kovin taitavana tai luovana, mutta näköjään siis sekin puoli löytyy ja näkyy kartaltakin smitten
tallennettu

aurinko, MC jousimies
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #6 : 23.08.2010 06:37:57 »

Minulla on  aurinko neliö mars.Paljon olen ehtinyt harrastelemaan ikäni vuoksi.Ja monenlaista tuo neliö on minulla teettänyt.Vaikuttaahan siihen myös  aurinko  kaksoset minulla, sekä moni muu.
Jos ajattelen nimenomaa energioita,joita on toisinaan aikalailla paljon,ja vastavuoroiseti tulee sellainen rätkähtäminen johonkin pimeään nurkkaan.Siihen tarvitsin tasapainoitusta,minulla se löytyi vahingossa.Pojalla oli kauan sitten soitto porukka,harjoittelivat meidän pihamökissä.Kävin rumpuja hakkaamassa siellä ja se teki tehtävänsä.Tein kelohongasta rummun kaikupohjan,päälle ohuen nahan.
Rumpu on sylissä,kun läpsyttelen sitä,ääni on pehmeä.Turhaan ei puhuta noitarummuista,sitä se on.
Käsien rytminen liike,ja rummun ääni vie johonkin kauas pois,syvään mielen rentoutumiseen,ehkä jonkinlaiseen transsiin.
Jotkut tuttavani ovat ostaneet,mikä mistäkin rumpuja,ovat päivittäin käytössä.

Jooga ei minulle sopinut,en jaksanut olla paikoillaan missään määrätyssä asennossa,itämainen tanssi oli liian paikoillaan olevaa.Uinut olen aina,talvet kesät,iho on kyllä kovilla.Rumpu on pitänyt paikoillaan,joskin henki puolestaan on jossain,missä lie...
« Viimeksi muokattu: 23.08.2010 07:00:09 kirjoittanut sansai » tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija

haahuilija

Profiili
« Vastaus #7 : 24.08.2010 12:10:05 »

Toi kuulostaa kyllä loogiselta sansai, että sinulla aurinko kaksoset se väylä energialle on löytynyt jostain, jota tehdään käsillä :Smiley
Jos nyt mietin itseäni sitten, niin jousimieheen liitetään reidet... ratsastus kyllä liittyy paljon myös reisiin ja hevonen liittyy jousimieheen. Ehkä sitten kävelykin voisi olla sopivaa, reisienkin avulla tapahtuvaa, rauhallista liikuntaa mulle. Jouduin luopumaan koirastani keväällä ja sen jälkeen kyllä lenkkeily on vähentynyt huomattavasti ja toisaalta mun levottomuus kasvanut aika huomattavasti.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #8 : 24.08.2010 12:29:55 »

Minulla on kaksi jouskari ystävää joilla auringon ja marsin neliö.Kumpikin harrastaa rulla luistelua,kumpikin pyöräilee,toinen tekee tuontuostakin parin päivän pitkiä pyöräretkiä.
Minulla itsellä on ollut miltei aina koira tai kaksi,iän myötä koirien koot vain ovat pienentyneet,eivät tarvitse niin pitkiä lenkkejä,kuten en minäkään.
Toinen jouskari myös tanssii rivitanssia,sitä mietin olisiko minullekkin sopiva,koska kaipaan rytmikästä.
Kotona tanssin omin kuvioin musiikin tahdissa miten sattuu,ja antaudun sille kyllä kokonaan.
Ratsastelin aijemmin,mutta sekin oli sellaista,etten halunnut käyttää satulaa,jollain lailla halusin olla samaa hevosen kanssa,kuin joku kentauri   Grin

Sinulla on luovia kuvioita.Elämässähän tulee ajan myötä ihmiselle erilaisia luovia asioita.Minulla myös on asioita,jotka ovat tulleet kuvioihin,tavalla joita en ole osannut odottaa,enkä itseeni soveltaa nuorempana,ne vain putkahtelevat ja jäävät osaksi elämää...Minulle se on loppumaton mielenkiinnon aihe,joita myhäillen seuraan nuorten ihmisten kohdalla...
« Viimeksi muokattu: 24.08.2010 12:48:46 kirjoittanut sansai » tallennettu
aeiouyäö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #9 : 24.08.2010 19:58:33 »

Mulla löytyy   mars leijona aspect_squ aurinko skorpioni.Näin kun miettii, niin tämähän on aika tulinen yhdistelmä, vielä kun aurinkoni on 1. huoneessa.Mitenkään äärettömän energinen en ole, mutta joskus aggressiivinen, ja silloin kun suutun, osaan olla oikeasti kuulemma pelottava. angel
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #10 : 24.08.2010 20:29:52 »

Minulla   mars  neitsyt  aspect_squ  aurinko  kaksoset,joten ehkä  neitsyt panee miettimään ja laskemaan ainakin viiteen.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: