Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kun itse ei näe metsää puilta  (Luettu 3819 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« : 13.08.2010 14:51:39 »

Josko tämmönen topicki tähän.
modet voi siirtää josko tämmönen jo on.?

joskus näkijätkin kaipaavat näkyä.

ite en henkoht osaa ittelleni kattoo yhtään.

eli, jos joku sais tähän visioo,ongelmana on parisuhteeni.
tai en tiedä onko se "ongelma" mutta välillä tuntuu  (yleensä siis riidellessä, jota tapahtuu tosi vähän)
että mikä v***u tämän parisuhteen tarkotus on. yleensä on melko tasasta (mikä on toki mukavaa) mutta välilä tulee tunne että pitäis käyttää valkosia vaatteita (eikös kaikki kodinkoneet valkosia o?)
omaa yritystä koitan käynnistää , tämä ei siis ole alkamassa "oikeesti" vasta kuin syyskuun puolessavälissä, eli rahaa ei varmasti käteen jää tänävuonna vielä. Tulee tunne ettei tää mies arvosta osaamista, ehkä ei edes usko osaamiseeni?

 Toki ymmärrän ettei parisuhteet oo sitä ruusunpunasta koko aikaa.
eikä ees joka toinen päivä.
adhd:ni ei tietenkään tätä(kään) asiaa helpota, varsinkin kun oon inattentiivi.
(en ole siis hyperaktiivinen vaan surraan ns. sisäisesti. en siis saa mitään aikaseks, toisaalta voin tuntikausiksi ylikeskittyä)
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 13.08.2010 16:13:05 »

Se sun uneshan liitty tähän, mutku et tahtonut (=et vastannut) siihen astrologista tulkintaa, niin jätin veke.
 Tai minä siis tulkitsin sen kuunpaluu-unena, jonka oopositio tapahtuu 21.8. ja  mars aspect_con venus 13 vaaka tuolloin yhtyy sun  kuunsolmu:uusi ? elikkä kaipa se liiton "tarkoitus" siitä pikkuhiljaa jotakin osviittaa näyttää.
Merkurius rx on tuolloin 19  neitsyt
ja jos osumia, niin ehkä tietoakin eneämpi sitten?
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 13.08.2010 17:31:14 »

Henk.koht. sorrun siihen ikuiseen ansaan jonka nimi on "yrittää nähdä se mitä oikeasti haluaa". Eli siitäkin voi oppia, mitä ODOTTAA korttien näyttävän, mitä väen väkisin niihin tunkisi vaikka merkitys on aivan eriä, joka on kyllä aika kaukana intuitiosta. Että mitä HALUAN nähdä, ei että mitä näen.
annaelen

Tämä lienee aika yleistä/tyypillistä.  Grin Itsekin tähän välillä sortunut, kun vain tietää jotain eikä silti vaan meinaa tai halua uskoa. Jälkeenpäin voi sitten vain todeta, no joo, että kyllähän mä tän tiesin.  Grin Vaikken itse tosin katsele mitään korteista, paitsi joskus niistä enkelikorteista mitä minulla on.
tallennettu
leviathan
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #3 : 15.08.2010 12:45:29 »

Toki ymmärrän ettei parisuhteet oo sitä ruusunpunasta koko aikaa.
eikä ees joka toinen päivä.
adhd:ni ei tietenkään tätä(kään) asiaa helpota, varsinkin kun oon inattentiivi.
(en ole siis hyperaktiivinen vaan surraan ns. sisäisesti. en siis saa mitään aikaseks, toisaalta voin tuntikausiksi ylikeskittyä)
Sama täällä. Viime päivinä on tullut pohdittua sitä kuinka suuri vaikutus itse sairaudella on siihen, että suhde kuin suhde tuntuu jossain vaiheessa "jämähtävän" paikoilleen. Rauhallinen kumppani kuitenkin tasapainottaa ja pitää jalat maassa, toisenlaisen kanssa palaisi herkästi loppuun kun molemmilla olisi sekä intoa, että passivoitumista vuorotellen.

Joskus tulee kurja olo kun tuntuu tosiaan että on vain kodinkone ja kämppäkaveri ja ettei toinen välttämättä edes usko kykyihin, mutta toisaalta se terve kriittisyys saa itsenkin uudistamaan itseä ja toimintatapoja ja kyllä ne todisteet tulevat sieltä kun niitä todella tarvitsee. Romantiikkakin vaatii aikaa ja tilaa, sitä pitäisi itsekin muistaa järjestää.

En tiedä olisiko sinulle hyötyä siitä, että joku muu ihan katsomalla katsoisi, sinulla kun kuitenkin on jo vastaukset itselläsi.  Wink
tallennettu

Maya, Valkoinen Magneettinen Koira
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: