Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: negatiiviset(?) energiat/vaikuttaminen  (Luettu 6391 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
morgause
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 13.08.2010 19:57:17 »

Heippa! En nyt ole ihan varma, että olenko oikealla osastolla tätä kirjoittelemassa, mutta kaipaisin taas väliin jotain viisaita neuvoja.

Olen tässä lyhyen elämäni aikana alkanut huomaamaan, että minussa on jonkinlaista voimakasta energiaa, joka vaikuttaa hyvin vahvasti ihmisiin. En tiedä oikein itsekään, että mistä on kysymys, mutta minusta tuntuu, että pystyn koskettamaan ympärilläni olevien ihmisten sieluja ihan vain läsnäolollani. Ongelma vain on se, että en pysty oikein itsekään käsittelemään tätä asiaa ja tällä hetkellä minusta tuntuu, että lähinnäkin levitän kaaosta ympärilleni. Jos tapaan ihmisiä, jotka ovat alttiita läsnäololleni, niin yleensä saan vain aikaan hämmennystä ja usein joko ahdistusta taikka sitten rakastumisen tunnetta, yleensä mahdollisimman huonoihissa elämäntilanteissa.

En oikein osaa ehkä selittää, mutta jotain ympärilläni tapahtuu ja se tekee minut myös hyvin yksinäiseksi. On usein sellainen olo, että mikään ei ole varsinaisesti minua varten, vaan minä vierailen muiden ihmisten elämissä ja maailmoissa sekottamassa ja kyseenalaistamassa ja ehkä "kasvattamassa", mutta mikään siitä ei ole minua varten. Minun tätytyy aina lähteä kun olen työni tehnyt, eli saanut aikaan kaaoksen.

Tämä on nyt aika tällaista tajunna virtaa tämä selostus, mutta osaisiko joku kertoa, että mikä minussa on vikana ja voisinko mahdollisesti kääntää tämän kaaoksen ympärilläni joksikin positiiviseksi? Onko yksinäinen kaaoksen levittäminen vain elämäntehtäväni vai voisiko sillä olla jokin muukin merkitys? Vai onko kaikki vain merkityksetöntä sattumaa? Jotenkin tuntuu vain siltä, että jotain outoa tapahtuu ja sitä pitäisi opetella käsittelemään jotenkin... Voinko muuttaa tätä taitoani/voimaani positiivisemmaksi, ei niin hajottavaksi? Myös ei niin itseäni hajottavaksi...
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #1 : 13.08.2010 23:27:09 »

Naa, tuskin toiseen voi vaikuttaa muutakuin itse suoraan omalla käytöksellä,
johon taas vaikuttaa omat tiedostetut ja tiedostamattomat ajatukset ja pelot.

Esim. jos jollakulla on pelko yksinäisyydestä ja se ei sitä tietoisesti tajua sairastavansa,
mutta se pelko saa sen toimimaan ja käyttäytymään toisia kohtaan sen pelon mukaan,
niin kyllä se tyyppi raskaaksi käy ympäristölleen -siis muille ihmisille
ja sitä alkaa vältellä ja jos se ei tajua viestiä, vaan roikkuu ja on henkisesti ja/tai fyysisesti
niin lähellä, ettei toinen pysty rentoutumaan, niin kyllä siinä (ainakin minä)
suhteellisen henkisesti aggressiivisia keinoja alan -luonnollisesti- käyttämään.

Onhan näitä, esim. jatkuvasti vihaiset ihmiset tai vaikka kroonisesti kärttyisät ihmiset,
kuten myös alituiset valittajat ja kroonisesti surulliset tai vaikka tekopyhät paasaajat,
dominoivat, siis määräilevät ihmiset, neuvojat, jotka alkavat neuvoa joka asiassa,
vaikka ei kysytä, valehtelijat, huonosti käyttäytyvät tai sitten pyrkyrit, todistelijat,
ja vttu, kaiken mahdollisen selittäjät ja mielistelijät tai muutoin sivistymättömät ihmiset,
jotka yritävät ehkä olla itseään paremmassa seurassa tai muutoin nostaa oman tunnon arvoaan jne.

Yhtä kaikki, tietty tilannetaju ja ihmisten ja sosiaalisten tilanteiden lukutaito
on hämärtynyt tai puuttuu kokonaan.

Tämä järkeistäjä miettii ketjureaktiona niin, että jos puuttuu tilannetaju,
ihmisten ja sosiaalisten tilanteiden lukutaito, niin omaa huonon itsetuntemuksenkin,
koska mielestäni siitä lähtee kaikki, koska hyvällä itsetuntemuksella ymmärtää
muiden ihmisten inhimillisyyttä ja kykenee antamaan helpommin anteeksi
-tekeehän sitä itsekin virheitä ja aivan jumalattoman paljon ja jatkuvasti. Kiss
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #2 : 13.08.2010 23:49:39 »

^ Ja tämä oli sitten sellaista yleistä lätinää ja ajatuksen juoksua,
eikä kohdistettu kehenkään henkilökohtaisesti tai erityisesti. police
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 28.08.2010 22:06:00 »

Heippa! En nyt ole ihan varma, että olenko oikealla osastolla tätä kirjoittelemassa, mutta kaipaisin taas väliin jotain viisaita neuvoja.

Olen tässä lyhyen elämäni aikana alkanut huomaamaan, että minussa on jonkinlaista voimakasta energiaa, joka vaikuttaa hyvin vahvasti ihmisiin. En tiedä oikein itsekään, että mistä on kysymys, mutta minusta tuntuu, että pystyn koskettamaan ympärilläni olevien ihmisten sieluja ihan vain läsnäolollani. Ongelma vain on se, että en pysty oikein itsekään käsittelemään tätä asiaa ja tällä hetkellä minusta tuntuu, että lähinnäkin levitän kaaosta ympärilleni. Jos tapaan ihmisiä, jotka ovat alttiita läsnäololleni, niin yleensä saan vain aikaan hämmennystä ja usein joko ahdistusta taikka sitten rakastumisen tunnetta, yleensä mahdollisimman huonoihissa elämäntilanteissa.

En oikein osaa ehkä selittää, mutta jotain ympärilläni tapahtuu ja se tekee minut myös hyvin yksinäiseksi. On usein sellainen olo, että mikään ei ole varsinaisesti minua varten, vaan minä vierailen muiden ihmisten elämissä ja maailmoissa sekottamassa ja kyseenalaistamassa ja ehkä "kasvattamassa", mutta mikään siitä ei ole minua varten. Minun tätytyy aina lähteä kun olen työni tehnyt, eli saanut aikaan kaaoksen.

Tämä on nyt aika tällaista tajunna virtaa tämä selostus, mutta osaisiko joku kertoa, että mikä minussa on vikana ja voisinko mahdollisesti kääntää tämän kaaoksen ympärilläni joksikin positiiviseksi? Onko yksinäinen kaaoksen levittäminen vain elämäntehtäväni vai voisiko sillä olla jokin muukin merkitys? Vai onko kaikki vain merkityksetöntä sattumaa? Jotenkin tuntuu vain siltä, että jotain outoa tapahtuu ja sitä pitäisi opetella käsittelemään jotenkin... Voinko muuttaa tätä taitoani/voimaani positiivisemmaksi, ei niin hajottavaksi? Myös ei niin itseäni hajottavaksi...

Tuo on suuri voima ja lahja mikä sinulla on. Näkisin asian vain niin, että et vielä ole ihan sinut ja tasapainossa tuon "säteilevän" vaikutuksesi kanssa. Meditoi, rauhoitu, tutustu itseesi, tasapainoita energioitasi. Ajattele, että olet ja hengität rakkautta. Kyllä se siitä ja vaikutukset tulevat olemaan kaikkea muuta kuin hajottavat.  Wink  angel smitten
« Viimeksi muokattu: 28.08.2010 22:07:49 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 30.08.2010 15:55:34 »

Mitä tuohon Saturnalian työpaikan tilanteeseen tulee, niin jos tilanne ei ole jo lauennut itsestään, sinne voisi hälyttää esim. työsuojeluvaltuutetun tai ulkopuolisen konsultin tilannetta selvittelemään. Kaikkinainen sotiminenhan vie energiaa varsinaisesta työstä, joka ei varmastikaan ole minkään firman edun mukaista eettisessä eikä taloudellisessa mielessä.

Tuttavapiirissä on useita henkilöitä, joiden työpaikoilla on jouduttu näin tekemään. Omassa työpaikassa on myös aikoinaan ollut varsinainen sotatila päällä, joka kuitenkin pystyttiin ratkaisemaan ihan omin voimin. Näisä tilanteissa jonkun on kuitenkin otettava kantaa ja nostettava se kissa pöydälle, muuten asiat eivät etene mihinkään muualle kuin huonoon suuntaan.

tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
morgause
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 30.08.2010 21:30:13 »

Hii, tässä olen vähän jälkijunassa lueskellut vastauksia, ja kiitos niistä! Electric sun, tuntuu että sinä jotenkin ymmärsit ongelman. Ja se ongelma nyt varmaan onkin se, että en ole vielä ihan itsekään selvillä itsestäni ja olen vasta viimeaikoina alkanut pohtia, että miksi ympärilläni tapahtuu tällaisia asioita. Ilmaisin itseäni ehkä vähän dramaattisesti, mutta nimen omaan tuntuu siltä, että tuon ne käsittelemättömät asiat esille ihmisissä. On nimittäin ihan viime aikoina sattunut niin monta tapausta, että ihan vain olemalla läsnä olen saanut ihmisiä kyseenalaistamaan omaa elämäänsä ja herättänyt sellaista pakottavaa tarvetta tehdä muutoksia pysähtyneisiin asioihin ja ihmissuhteisiin heidän elämässään. Positiivistahan se on, mutta toisinaan se vain tuntuu vähän kaaokselta. Varsinkin kun on hyvin hämmentävää huomata näitä juttuja ympärillään. Toisaalta kun aloin miettimään taakse päin, kun olen ollut niin paljon kypsymättömämpi on näillä asioilla ollut oikeasti paljon tuhoisampia vaikutuksia. Ihmiset ympärilläni ovat alkaneet ehkä ennemmin kyseenalaistaa itseään kuin asioita ympärillään. Että positiivisempaan suuntaan ollaan kai menossa. Ihan jännittävää.

Ja kylläpä olen itsekin kasvanut!

Kiitos positiivisista viesteistä.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #6 : 04.09.2010 10:36:12 »

Töissä on taas niin musertavat energiat että.  Embarrassed Täysi katastrofi päällä, ja viikon kuluttua olen ainoa ihminen joka ei ole lähtenyt duunista - ja odotan uutta pomoa  Grin

Mutta kyllä se musertaa. Mies sanoi, että olen kuin sieni kotiin tultuani, täynnä negatiivista energiaa, mikä tuhoaa omaa psyykettäni jo.  Undecided Maanantaisin pitää suojat, mutta loppuviikosta on jo voimat imetty.  Cry

Voih... Positiivisia energioita täältä.  smitten angel
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: