Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: eka kertaa  (Luettu 11759 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« : 13.08.2010 23:33:29 »

Aries point, oinaspiste, 0  oinas aloittaa eläinradan.
Luonto herää eloon talven jälkeen.
Kaikki on uutta ja ihmeellistä.
Ennenkokematonta.
Pohdin blogissani tai pistin merkille, että kun  uranus ja  jupiter saavuttivat tuon pointin,
niin maailmalla tapahtui paljonkin asioita eka kertaa.
MM-jalkapallokisat olivat eka kertaa Afrikassa.
Tieteessä tapahtui uusia asioita, eka kertaa mikrosiru ihon alle.
Rainbow gathering (hippiliike) kokoontui eka kertaa Suomessa.
jne..

Nyt kun  uranus perääntyy takaisin tuohon eka kertaa oinaspointtiin ens yönä,
niin aattelin kysästä teiltä, onko teitin elämässä tapahtunut asioita, ilmiöitä viime aikoina ns. eka kertaa elämässä? Riippumatta siitä tekevätkö nuo  uranus ja  jupiter transiitteja kartalla.
Ja luultavasti ne tekevät jos eka kertojakin löytyy.
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 14.08.2010 00:04:39 »

Ekaa kertaa värjäsin hiukset blondeiksi. Olen aina ennen ajatellut, että vaaleat hiukset eivät minulle sopisi, enkä siksi ole niitä testannut, vaikka lähes kaikki muuta värit tullut kokeiltua. Noh, sopiihan nuo. =)

Joitain jupiter transiitteja näkynyt olevan.

Ekaa kertaa irtisanoin itseni työpaikasta ja opettelin juomaan kahvia. ^^

tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #2 : 14.08.2010 00:24:58 »

Hmm... mitähän mä olisin tehnyt tänä kesänä ekaa kertaa...?

Varmaan vedellyt omia reviirinrajoja tiukemmin.  Minä, mun perhe ja tupa ja tontti ovat mun, eikä tänne ole asiaa satunnaisilla matkailijoilla ( eritoten exällä, joka ennen meni ja tuli kuin kotonaan olisi käynyt).

Kiinnostaa kovasti, nikki, sun blogisi.  En löytänyt, vaikka etsiskelin.  Pistätkö vaikka yv:nä mulle linkin, ellet halua täällä julkisesti mainostaa.  Kiitos!

muoks
Ekaa kertaa myös tulen jäämään yksin tähän talooni tänä syksynä, kun toinenkin lapsista lentää maailmalle.
 Cry
« Viimeksi muokattu: 14.08.2010 19:33:27 kirjoittanut meimi » tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 14.08.2010 13:52:28 »

Lapsukaisen ristiäiset olivat toukokuun lopussa, jolloin Uranus oli juuri siirtynyt Oinaaseen. Ensimmäistä kertaa tietysti tällaista juhlaa järjestin, kun ensimmäisen lapsen sain.

Ensimmäistä kertaa myös tekemäni rikosilmoitus johti erään häirikön vangitsemiseen. Kyseisestä henkilöstä oli tehty lyhyen ajan sisällä useampi rikosilmoitus, joten viranomaiset katsoivat vangitsemisen olevan hyvinkin aiheellista.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 14.08.2010 14:02:54 »

ekaa kertaa maailmanpyörässä
ekaa kertaa söin sushia
 :Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 14.08.2010 15:10:59 »

Ekaa kertaa Espanjassa, Belgiassa ja Hollannissa. Mäkin söin ekaa kertaa sushia. Vietin ensimmäistä kertaa elämässäni parisuhteen vuosipäivää.  Smiley
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #6 : 14.08.2010 16:38:45 »

Ompa mielenkiintoinen aihe nikki!  Smiley

Minulle nuo Uranuksen ja Jupiterin asemat pitäisivät olla varsin merkityksellisiä ihan henkilökohtaisesti, sillä oma  merkurius on 0 astetta Vesimiestä eli nämä kaksi tekevät siihen tarkkaa seksiilitransiittia. Jotain uutta ja ihmeellistä on siis tulossa ajatteluuni.

Olen tässä kevän mittaa opiskellut fysiologiaa, anatomiaa ja valmennuksen psykologiaa. Nyt tänä kesänä olen jatkanut uuden oppimista mutta tällä kertaa emootioiden vaikutusta fyysiseen kehoon. Osaa muuten olla hurjan mielenkiintoista!!!!

En tiedä mitä tässä vielä ihan eka kertaa kokee mutta minulla on vahva ja positiivinen tunne että jotain uutta tulee koko ajan... ja olen innoissani kuin pieni poni!  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #7 : 14.08.2010 17:23:01 »

Ekaa kertaa ihka oma asunto. Smiley
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #8 : 14.08.2010 17:24:50 »

Ekaa kertaa elämässäni..

-tilasin astrologisen tulkinnan
-jouduin leikkaukseen
-saan omistaa ihka uuden auton

Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
johannatuuli
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #9 : 14.08.2010 18:06:40 »

Jännittävä aihe nikki!
Kyllä, on tapahtunut asioita ekaa kertaa. Lähinnä oivaltamista ja sen sellaista, mutta niin vahvaa oivallusta on ilmassa että taaksepäin ei ole menemistä. Sekä uranus että  jupiter tekevät transiitteja kartallani.  uranus kahta kuuden tähden transiittia ja  jupiter yhtä viiden tähden transiittia.
tallennettu

Aurinko Rapu
Nouseva Skorpioni
Kuu Leijona
Merkurius Leijona
Venus Kaksoset
Mars Kaksoset
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #10 : 14.08.2010 20:24:56 »

Monenlaisia eka kerta asioita on ollut.Ekakertaa lapsenlapsen kanssa mökillä kahdestaan.
Ekakertaa lemmikkinä kana,jonka myrsky toi jostain.
Ekakerta lehmällä kätilönä
Ekakerran en pysähtynyt poliisin ratsiaan,kun vein nuorta äitiä synnyttämään.
Ekakerran ajoin kuin kimiräikkönen,poliisit perässä,ei siis kimillä,vaan minulla.
Ekakerran en saanut sakkoja.huoh´´
Laajemmassa yhteisössäni on ensikerran käynnistyt kauaskantoisia projekteja

Uranusta on taivaalla,myös jupiteria.......mutta pluton kolmio marsiin on antanut voimaa,joka kylläkin on lopuillaan,ja neptunus on valmiina sekoittamaan soppaa,johon heitti jo yhden miehenraadon ja palasen venusta...no,uutta sekin tällä vuosituhannella.  smitten
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 14.08.2010 22:45:02 »

Minä kävin tuolla Rainbowin täydenkuun juhlassa heinäkuulla eli oli kyllä semmonen eka kertaa kokemus.
Belgialainen nuorimies toivotti englanniksi tervetuloa ( Suomen pellolle Smiley
ja muutenkin juhlan järjestelyt ja veenkannot nuotion ympärille (hyperkuivaa!) menivät kyllä ihan järjestäjien englannin kielellä, ja siks tuntukin mukavalle kun ruokaryhmä lauloi ihan suomen kielellä ruokaa laittaessaan Minun kultani kaunis on vaikk on kaitaluinen.. ja soiitivat hanuria.
Ystäväni sanoi minulle, että aattele, nää on tietysti oikeessa elämässä jotakii lääkäreitä ja proffia ja täällä vaan leikisti hippejä..ja tää tuli jotenkin todennettua, kun otettiin tyttären kans sittemmin hipit liftaamasta kyytiin Rainbowin päätyttyä. Olivat Moskovasta, toinen taideterapeutti-psykologi ja toinen psykiatri. Kalle Lindholm, entinen hippi, sanoi radiohaastattelussa, että näistä nykyisistä liikkeistä puuttuu räväkkyys, tekemisen meininki, ollaan vaan silleen  smitten rauhaa ja rakkautta,muttei saada mitään aikasiksi oikeen.

Itellä on tr  jupiter  aspect_tri askendentti jousimies aspect_tri kuunsolmu kuu leijona
eli tulikolmio kartalla ja tän pitäs nostaa jotenkin ittiäni esille,
mut tän kesän vakiomottoni on kyllä ollut tämmöstäkö mun elämä on??
Tällä tulikolmiolla tahi jollain olen kyllä ollut ilman syyllisyyden tunteita eka kertaa? laiskanletkee ja vaan nauttinut kesästä.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #12 : 15.08.2010 03:06:48 »

Ekakertaa lemmikkinä kana,jonka myrsky toi jostain.

Mullakin on ollut kana lemmikkinä! smitten Tosin lapsena. Cheesy
Sen nimi oli Sylvi. smitten

Ekakerta lehmällä kätilönä

Mie olen ollut muutaman kerran kersana, kesät kun maalla onnellisesti vietin. Smiley

Ollessani 11 vuotias, jouduin vahtimaan synnyttävää lehmää ja olin velvollinen
ilmoittamaan, kun poikiminen käynnistyy. Lemmu oli tosi kipeä pitkään
ja kesällä kiirettä heinätöiden aikaan ja kappas,
se synnytys alkoi ja eteni niin valtavan nopeasti, etten ehtinyt, -silloiseen kännyttömään aikaan-
pyöräillä ilmoittamaan heinäpellolle, että poikiminen on alkanut, vaan...

-pakko oli jäädä auttamaan lemmua synnytyksessä, kun omasta mielestäni se oli akuutimpaa
ja kappas, tuli kaksoset ja ne molemmat jäi henkiin
-eläinlääkärin mielestä siksi, että olin avannut kaksosvallujen sieraimet ja poistanut limat
hengitystiestä -älä kysy kuinka!!, kun muistan tehneeni vain sen, minkä koin oikeaksi-
ja kantanut ja raahannut pikku voimillani molemmat lemmuvauvat mammansa nuolu etäisyydelle
ja puhdistanut niitä ja osannut antaa tuoreelle äidille sokerivettä.

Muistan, kuinka oli yltä päältä limassa ja verisissä jälkeisissä! Kiss

Niistä pikku kaksoisvalluista tuli mun lemmikit ja niiden mama suhtautui muhun aina hyvin ystävällisesti
-itkin katkerasti, kun se mama-lemmu laitettiin yhtenä kesänä sitten teurasautoon. Cry

Sain sitten koiranpennun isotädiltäni lahjaksi lohduttamaan.
Viimeisin vanhoista koiristamme oli lopetettu syövän vuoksi tuolloin jo aikaisemmin.
Se koira eli 12 vuotiaaksi asti.
Iso kokoinen koira -Collien ja Saksanpaimenkoiran rakkauslapsi ja mahdottoman kaunis
ja hyvä luonteinen koira! smitten Cry
Ikävöin vieläkin häntä niin paljon, että sydämeeni vihlaisee ja kyynelehdin,  Cry kun kerron hänestä. Cry Cry
Hän nukkui kanssani samassa sängyssä -hyppäsi aina viereeni ja sukelsi peittoni alle,
vaikka äitini ei tykännyt siitä tavasta..
Hupsu ystäväni.. Cry smitten

Näistä eläinystävistäni se, jonka läsnäoloa ilmeisesti kaipaan niin kovin, että mieleni kuvittaa
hänet lähelleni..  uglystupid2
vaikka tunnen muidenkin koirieni ja kahden kissani läsnäolon, mutta hän oli mun vaikeiden aikojen
tuki ja turva, joten tunneside on edelleen luja.
Olen kuitenkin päättänyt kunnioittaa hänen yhden pentunsa elämää ottamalla Wilma-nimisen
koiran -kun Wilma tulee vastaan/syntyy uudelleen ja tulee kohdalleni.
Wilmalla oli lyhyt ja onneton elämä. Se sai kallomurtuman hevosen potkaistessa sitä pentuna päähän
ja se ei kyennyt selviytymään ja sen lyhyt elämä oli kovin raskas. Cry

En ole koskaan antanut itselleni anteeksi Wilman kärsimystä, koska itsekkäistä syistä vaadin
sitä pidettäväksi hengissä  Cry
ja vanhempani eivät halunneet särkeä mun sydäntä antamalla armon käydä poloiselle. buck2 buck2 Cry
Olin jo sen verran vanha, teini-ikäinen, että pitäisi tajuta oman egon ja toisen kärsimyksen raja. buck2 Cry

Viimeisimmän kissan löysin äidin kanssa, kun se oli vauva ja kovasti säikähtänyt ja itki yksin,
kun minkki oli hyökännyt pesään ja tappanut emon ja muut pennut lukuunottamatta
tätä valkoista pikkuista ja sen veljeä, jonka löysi sittemmin naapurimme ja adoptoi omakseen.
Se oli niin pikkuinen ottaessamme sen, että se vielä 9 vuotiaana syliin tullessa imi paidan kulmaa
kuin tisua. Kiss Sitten se vasta vierottautui siitä.  2funny Kiss 

Kun se sitten kuoli luonnollisesti hyvin vanhana, olin jo aikuisuudessa pitkällä ja asuin Fredalla,
niin sinä Syyskuisena aamuna ovellani jostain syystä oli naapurini musta kissa, joka pyrki syliini
ja puski mua kovasti naukuen. Se oli karannut sinä aamuna, livahtanut vaivihkaa ovesta ulos
rappukäytävään ja oli ovellani, kun olin lähdössä.
Äiti soitti vain paria tuntia myöhemmin, että kissani on nukkunut pois. Cry
Kait kissani halusi tuollatavoin, toisen kissan kautta antaa jäähyväiset,
kun en kyennyt olemaan paikalla. Embarrassed

Äh.. Sasha heittäytyy tunteelliseksi ja henkiseksi.. ja off topicina. buck2
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #13 : 15.08.2010 04:38:38 »

Cry      Kuinka paljon puuttuisi maailmasta vilpitontä rakkautta,jos ei olisi eläimiä.

Luulen Sasha, että Wilma halusi elää juuri sen ajan, jonka sitten elikin,ja Wilma tulee takaisin,kun on se aika.  smitten

Mukavan näköisiä ovat nämä eläimeni yhtä aikaa vesikiululla,nauratta tuo homma,orpo kana,oma koira,naapuritalon kissa.Kissa pestasi itsensä pikkuLeijonan hoitajaksi.Missä leijona,siellä kissakin,sitten kana,viimeisenä koira,arvojärjestyksen mukaan....ja mie en oo mikkään...
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #14 : 15.08.2010 09:35:55 »

Ei ne lapsuusmuistot ole ollenkaan off topikkia,
koskapa  peräytyvä  uranus 29  kalat yhtyy retro Memoriaan 29  kalat
ja muistot kumpuaa lapsuudesta,  aspect_opp Child 27  neitsyt,
ja niistä kirjoittaman pitämän...ehkä joistakin jopa eka kertaa.. Wink
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio