Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Feminiinisyys ja maskuliinisuus GALLUP  (Luettu 21055 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« : 15.08.2010 20:58:01 »

Torstain (12.08.10) Astro TV,
jossa puhuttiin feminiinisyydestä ja maskuliinisuudesta kauneudessa.

Lainaus
Venus edustaa kepeämpää puolta kertoen mm. tavastamme heittäytyä romanttiseen rakkauteen ja sitä, miten ilmennämme (kepeämpää) naiseuttamme. Miehen kartalla Venus viitoittaa sitä naistyyppiä, johon mies tuntee helpoimmin ja automaattisemmin romanttista ja seksuaalista vetoa.

Venus edustaa kartalla elämän nautintoja, mielihyvää, iloja, perusarvoja, makumieltymyksiä ja kauneudentajua. Venus edustaa myös kuvataidetta ja musiikkia. Venus yhdistetään tulkinnassa myös ystäviin, sisariin ja tyttäriin.

Mars kertoo syntymäkartalla siitä, miten toimit, miten ilmaiset aggressiosi, miten kunnianhimoinen olet, miten liikunnallinen ja aktiviinen olet, oletko impulsiivisen rohkea pellepeloton vai turvallisuudenkaipuisempi varmistelija. Esimerkiksi monella urheilijalla ja sotilasuralla toimivalla syntymäkartan Mars on usein vahva.

Mars kertoo myös intohimoista - olkoon kohteena sitten vastakkainen sukupuoli tai esimerkiksi jokin harrastus. Naisen kartan Marsia tarkastelemalla voidaankin löytää malleja siitä mieskuvasta, johon nainen tuntee vaistomaisesti vetoa. Miehen kartalla Mars taas kuvaa miehen seksuaalisuutta ja ylipäänsä roolia vastakkaisen sukupuolen parissa.
http://www.kuutarha.fi/

Kirsi astrologi puhui mm. tästä, että feminiinisiä merkkejä ovat vesi ja
maa elementit ja rupesin sitten pohtimaan kun venushan on härän ja
vaa'an hallitsija. Eli täten voisi ajatella, että naisellista tyyliä
edustaisikin maa ja ilma elementit. Eli naiset, joilla olisi kartallaan
paljon maata tai ilmaa olisivat tyyliltään naisellisuuttaan
korostavampia kuin naiset, joiden karttaa dominoi tuli ja vesi elementit.

Tosin omaa karttaani dominoi tuli ja vesi ja olen "ulkonäköfriikki",
tarkka siitä, miltä näytän. En silti meikkaa tai käytä ohuita ja korkeita
korkokenkiä, eikä tämä "friikkeyteni" näy hirveästi ulospäin.

Ajattelin sitten ihan mielenkiinnosta pistää pystyyn tämmöisen gallupin:

1. Missä merkeissä persoonalliset planeettasi sijaitsevat? (aurinko kuu merkurius mars venus)
2. Onko ulkonäkö sinulle tärkeä ja käytätkö sukupuolellesi ominaisia vaatteita?
3. Millaista tyyliä ihailet?
4. Millainen on unelma miehesi/naisesi tyyliltään?
(Extra kysymys: Mikä on hallitseva merkkisi, jos tiedät?)
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 15.08.2010 21:06:56 »

1. Olen  aurinko kauris kuu rapu merkurius kauris mars skorpioni venus vesimies. Lisäksi  askendentti harka, jolloin Venus Vesimiehessä kartan hallitsija. Huomattava feminiinisten merkkien painotus.
2. Olen tyyliltäni erittäin erittäin naisellinen ja tyttömäinen. Olen tarkka pukeutumisestani, mutta tykkään myös väreistä ja niillä leikittelystä. En ota pukeutumista todella vakavasti, mutta luontaisesti pidän kauniista vaatteista. Perusvaatteeni on mekko tai hame. Housuja käytän ehkä pari kertaa kuussa, kesällä yleensä en ollenkaan. Ulkonäkö on minulle jossain määrin tärkeää, mutta ei mikään maailman tärkein asia. Voin mennä räjähtäneen näköisenä kauppaan ja olla meikkaamatta, eikä haittaa ollenkaan. Mutta nautin siitä, jos saa laittautua myös!
3. Ihailen harkittua, glamouria, tyylikästä pukeutumista. Naisellista pitää olla, hyvät materiaalit, kalliit korut ja hyvin yhdistelty kokonaisuus, jossa pieni säväys leikkisyyttä.
4. Unelmamieheni on tyyliltään rennot housut+villapaita+kauluspaita -tyyppinen, joka pukeutuu kivoihin väreihin ja miehisesti. Suurin turn off on kaikenlainen hevimetalli-tyyli, jossa hiukset roikkuvat valtoimenaan ja repaleiset mustat vaatteet liehuvat (anteeksi tyylin omaaville, vain oma mielipiteeni). Pidän perinteisestä ja nuorekkaasta miehen lookista.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Titania.
Kanta-astroilija

haahuilija

Profiili
« Vastaus #2 : 15.08.2010 21:21:25 »

1. Missä merkeissä persoonalliset planeettasi sijaitsevat? (aurinko kuu merkurius mars venus)
(Extra kysymys: Mikä on hallitseva merkkisi, jos tiedät?)[/color]

1.  aurinko jousimies     kuu vesimies     merkurius skorpioni    mars kalat    venus skorpioni

2. On ulkonäkö tärkeää ja kyllä käytän naisellisia vaatteita. Ja sanon nyt vielä, että olin lapsena todella poikatyttö ja naisellisuus on noussut vasta aikuisiällä ulkonäkööni, pikkuhiljaa. Tyttöjen värit, hameet ja korkokengät olivat kirosanoja vielä teininä. Luonnollisuus on tärkeää monessa asiassa, esim. hiuksiani en värjää ja meikkiä käytän melko vähän.

3. Ihailen monia eri tyylejä. Pukeudun todella fiiliksen mukaan. Mutta luulen, että mun oma perustyyli, jossa parhaiten viihdyn on aika hippimäinen, en keksi muuta sanaa.

4. Unelma mies tyyliltään on varmaan sellanen aika rento. Mulle on tärkeää, että mies pukeutuu siististi ja että sillä on tilannetajua sen pukeutumisen suhteen. Kotioloissa taas tykkään miehestä, joka oleilee collegeissa :Smiley

Ja hallitseva merkkini on jousimies
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #3 : 16.08.2010 09:20:57 »

1. Missä merkeissä persoonalliset planeettasi sijaitsevat?
     aurinko kauris,  kuu vaaka,  merkurius kauris,  mars kauris ja  venus jousimies

Olen esteetikko ja visuaalisuus on todella tärkeää. Olen käytännöllinen ja mukavuudenhaluinen mitä vaatteisiin ja kenkiin tulee. Esim. kengissä hyvä lesti/terveellisyys menee trendien edelle. Mielelläni kulikisin paljain jaloin. Korkokengät ovat kidutusvälineet. Farkut ja vakosamettihousut tai farkkuhame ja trikoopaidat sekä neuleet/neuletakit ovat enemmistönä vaatekaapissani. Tosin alusvaatteeni ovat romanttisia ja tyylikkäitä. Yhtään puuvillaisia alusvaatteita ei taida löytyä, paitsi urheiluun. Yksinkertainen, monikäyttöinen, kestävä ja mukavantuntuinen ovat avainsanoja vaatevalinnoissani. Vihreää väriä eri sävyissä, useimmiten sammaleen ja oliivin vihreää, löytyy eniten. Maanläheisyys, cowboy-tyyli höystettynä urheilullisuudella, keijumaisuudella sekä joskus biker- sekä bisnes-tyylillä. Pukeutuminen mielentilan tai tunteen mukaan. Hameita olen alkanut käyttää vasta nyt aikuisemmalla iällä. Ennen niissä tuli vaivautunut olo ja tunsin oloni ahdituneeksi. Kuitenkin sen, mitä olen päälleni laittanut, on oltava siistiä ja tyylikästä. Tuntisin oloni kovin epämukavaksi joissain yliboheemeissa retrovaatteissa.
Koruja käytän hillitysti; kaulassa yleensä rippiristi ja lasten kastesormukset, korvissa aikaisemmin kultaiset renkaat, mutta nykyään yksinkertaiset muodosltaan pyöreät nappikorvakorut. Sormuksia enkä rannekoruja osaa käyttää. Rannekelloa myös harvemmin. Meikkikin alkaa olla minimalistinen. Ja olen juuri päässyt 15 vuoden hiusten värjäyskierteestä eroon. Huh. Miten ihanan vapaa tunne.  Cheesy

Romanttisuutta ja folk-tyyliä. Naisellista tyyliä. Huoletonta, luonnollista tyyliä. Itse tuntisin ylimääräiset röyhelöt epämukaviksi, mutta pienissä määrissä brodyyripitsi onnistuu samoin kuin brodeeratut pitsikuviot. Casual on se missä viihdyn ja missä tykkään katsella ihmisiä. Tilanteen mukaan pukeutumista ja muuntautumiskykyä ihailen.

Ehdoton vaatimus on siisteys. Rennosti ja urheilullisesti pukeutunut. Muuntautumiskykyisyys on se juttu. Kuitenkin silmää miellyttävästi. Siisti ja yksinkertainen tyyli on paras. Täytyy vielä lisätä, että pidän lyhyt tukkaisista miehistä, kalju on myös hyvä vaihtoehto. Hippi/glamrock/hevari/hiphop/rastafarit eivät kiinnosta. Ja olen lapsillekin sanonut, että meikkaaminen on naisten etuoikeus, miehet eivät meikkaa.

5. Mikä on hallitseva merkkisi, jos tiedät?
    No eikö se jo vastauksista näy, että kaurista miellyttää maanläheiset värit ja pukeutumisessa käytännöllisyys sekä tyylikkyys. Minimalismi. Vähemmän on enemmän. Tyylikkyys ja käytännöllisyys.  Wink

(Tosin minulle laskettiin, että 90% hallitseva merkkini olisi härkä. Miten se voi olla mahdollista, kun kartallakaan ei ole härkää kuin chironissa?)
« Viimeksi muokattu: 16.08.2010 11:34:13 kirjoittanut SanctAstra » tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
spin
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 16.08.2010 10:47:46 »

aurinko jousimies  merkurius jousimies  kuu skorpioni  venus skorpioni  mars leijona  askendentti leijona
Ulkonäkö on tärkeää, jos ei muuta, niin tukka ainakin hyvin -hallitun huoleton. Käytänöllisyys ja mukavuus ennen kaikkea. Ei korkokenkiä, eikä mitään koristeellista. Vaatteissä ei sa olla mitään ylimääräistä, kauluksia tms. En pidä napeista vaan vetoketjuista. En käytä koruja. Paljon mustia yksinkertaisia vartaloa myötäileviä vaatteita. Hamettakaan en käytä koskaan. Tykkään nahasta ja saappaista. Meikkaan hillitysti, en käytä huulipunaa. Yksinkertaista ja sporttista. Ei mitään provosoivan seksikästä kuitenkaan.
Yksinkertaista, virtaviivaista, tyylikästä, sporttista ja rentoa.
Urheileva, rento, siisti. Farkut, T-paita, college-housut, vaikka verkkarit (=hikinen, urheileva mies - huoh!). Ei mitään kauluspaitoja ja kulmahousuja. Eikä luikkuja pitkätukkia, jotka meikkaa. Partaiset motoristit ja bodarit - ei ei ei.

Hallitseva merkki  skorpioni
tallennettu

askendentti leijonamars, aurinkojousimies, venus/neptunus/ kuuskorpioni
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 16.08.2010 12:55:44 »

aurinko  kuu  mars  venus  oinas
 merkurius  kalat
 askendentti  rapu

On se aika tärkeä. Olen yleensä suht huoliteltu. En käy töissä tai ystäviä tapailemassa ilman ehostusta. Lenkillä tietysti olen naturellina. Tykkään näyttää hyvältä Smiley

Tykkään tyylistä jossa on vaikutteita menneiltä ajoilta, 1930-1960 luvuilta, naisellisia vaatteita.
Itse pukeudun toisinaan hyvin naisellisesti, toisinaan taas jätkämäisen sporttisesti. Fiiliksen mukaan, eli tunnenko itseni sinä päivänä tyttömäiseksi vai poikamaiseksi Cheesy

Ei ole vaatimusta. Tosin en tykkää epäsiisteistä miehistä. Hiukset tulee olla siistit ja LYHYET.

Muistaakseni aurinko tai mars. Jompi kumpi. Ainakin ne oli hallitsevien merkkien top kolmosessa.
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 16.08.2010 12:57:25 »

Ah, siis hallitsevin merkki, eikä planeetta Cheesy Lienee oinas?
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 16.08.2010 17:07:28 »

(Extra kysymys: Mikä on hallitseva merkkisi, jos tiedät?)[/color]

1. Aurinko, kuu ja merkurius Jousimiehessä, mars skorpionissa ja venus kauriissa.

2. Oma ulkonäkö kyllä. Pukeudun fiiliksen mukaan, tyttömäisesti tai poikamaisesti jne. Mutta yleensä mielellään hieman poikamaisesti lökäreihin ja huppareihin - tarvitsen liikkumatilaa. Sporttisesti, mutta rakastan kyllä myös pukeutu kauniisti.

3. Ihailen monia tyylejä ja yleensä ne vaihtelevat kausittain että mistä on milloinkin kiinnostunut. Tällä hetkellä tyttömäisistä ja romanttisista vaatteista. Kestosuosikki on kuitenkin rempseä, hieman rokahtava tyyli, ei mikään rasvaletti tai kalju telaketju - tyyli vaan sopivissa määrin niittiä ja repaleita, tummahkot vaatteet ja lyhyet pöyhityt hiukset, vahva silmämeikki. Ihailen tätä tyyliä vaikken ole koskaan niin pukeutunutkaan. En käytä meikkiä, minusta on turha yrittää piilotella sitä kuka on (juhlat ovat asia erikseen). Mieluummin pidan ihon terveenä ja kuulaana ja hiukset myös, niin ettei mitään meikkiä tarvita. Naturaalina mennään. Mutta jos sitten joskus harvoin tulee meikattua niin silloin meikin on oltava näyttävä ja kaunis, joko kaikki tai ei mitään. Minusta on aivan turha meikata naturaalisti eli niin ettei se edes näy. Jos ei sitä huomaa niin miksi sitten käyttää meikkiä?!  uglystupid2

4. Tumman puhuva, elegantti. Jotenkin koulupuvut tai kauluspaidat ja kravaatit ovat tosi Hot. Miehet näyttävät niissä älykkäämmiltä kuin ehkä ovatkaan.
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #8 : 17.08.2010 00:38:00 »

Torstain (12.08.10) Astro TV,
jossa puhuttiin feminiinisyydestä ja maskuliinisuudesta kauneudessa.

Lainaus
Venus edustaa kepeämpää puolta kertoen mm. tavastamme heittäytyä romanttiseen rakkauteen ja sitä, miten ilmennämme (kepeämpää) naiseuttamme. Miehen kartalla Venus viitoittaa sitä naistyyppiä, johon mies tuntee helpoimmin ja automaattisemmin romanttista ja seksuaalista vetoa.

Venus edustaa kartalla elämän nautintoja, mielihyvää, iloja, perusarvoja, makumieltymyksiä ja kauneudentajua. Venus edustaa myös kuvataidetta ja musiikkia. Venus yhdistetään tulkinnassa myös ystäviin, sisariin ja tyttäriin.

Mars kertoo syntymäkartalla siitä, miten toimit, miten ilmaiset aggressiosi, miten kunnianhimoinen olet, miten liikunnallinen ja aktiviinen olet, oletko impulsiivisen rohkea pellepeloton vai turvallisuudenkaipuisempi varmistelija. Esimerkiksi monella urheilijalla ja sotilasuralla toimivalla syntymäkartan Mars on usein vahva.

Mars kertoo myös intohimoista - olkoon kohteena sitten vastakkainen sukupuoli tai esimerkiksi jokin harrastus. Naisen kartan Marsia tarkastelemalla voidaankin löytää malleja siitä mieskuvasta, johon nainen tuntee vaistomaisesti vetoa. Miehen kartalla Mars taas kuvaa miehen seksuaalisuutta ja ylipäänsä roolia vastakkaisen sukupuolen parissa.
http://www.kuutarha.fi/

Kirsi astrologi puhui mm. tästä, että feminiinisiä merkkejä ovat vesi ja
maa elementit ja rupesin sitten pohtimaan kun venushan on härän ja
vaa'an hallitsija. Eli täten voisi ajatella, että naisellista tyyliä
edustaisikin maa ja ilma elementit. Eli naiset, joilla olisi kartallaan
paljon maata tai ilmaa olisivat tyyliltään naisellisuuttaan
korostavampia kuin naiset, joiden karttaa dominoi tuli ja vesi elementit.

Tosin omaa karttaani dominoi tuli ja vesi ja olen "ulkonäköfriikki",
tarkka siitä, miltä näytän. En silti meikkaa tai käytä ohuita ja korkeita
korkokenkiä, eikä tämä "friikkeyteni" näy hirveästi ulospäin.

aurinko vesimies  kuu  leijona  merkurius  vesimies  mars  jousimies  venus  kauris
2 kyllä, veikkan että tuo enemmän  askendentti  vaaka
3 vaihtelee, mutta tummanpuhuvaa ( kauris)
4 rokkijätkä,tumma
uranus
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #9 : 17.08.2010 02:59:58 »

-  aurinko kaksoset ,  kuu vesimies ,  merkurius kaksoset ,  mars oinas ,  venus rapu

-Erittäin tärkeä ja olen ulkonäöstäni ja vaatetuksestani hyvin tarkka.
Olen niitä naisia, jotka taatusti tulevat korjailemaan rupsahtavaa ulkonäköä
botoksin, restylanein jne, kun aika tulee.
Käytän jo nyt hyvin paljon rahaa erilaisiin kauneushoitoihin ja käyn niissä säännöllisesti.
Manikyyri joka toinen viikko, pedikyyri, kasvohoito ja kampaaja kerran kk:ssa,
salilla 3-4 krt viikossa ja siten myös höyrysauna ja infrapunakabinettia saman verran,
kun salilla ovat. Tähän tietenkin päälle kaikki kotihoidot, vartalokuorinnat ja naamiot. Kiss

Itseasiassa, en koe voivani hyvin, jos en harrasta tuota -ulkonäöstä huolehtiminen
rentouttaa mua ja poistaa stressiä tehokkaasti.
Stressaannun kovin, jos esim. parisuhteessa mies vie liikaa aikaa multa noista
omista rituaaleistani. Tongue

Btw, mä en ole koskaan oppinut käyttämään värillisiä kynsilakkoja,
vaan sormissa ja varpaissa on ranskalainen lakkaus vuodesta toiseen. idiot2

Vaatetus onkin jo mielenkiintoisempi kysymys. Olen nimittäin tyyliltäni hyvin klassinen,
mutta se on ihan yhtä paljon naisellinen kuin urheilullinen ja omaa maskuliinisia osia/yksityiskohtia.
Käytännöllisyys on valttia.

Esim. mut näkee hyvin usein vaaleissa ratsastushousuissa, ruskeissa tai mustissa saappaissa
yhdistettynä klassiseen valkoiseen paitapuseroon, johon olen pöllinyt Veskarilta isot kalvosinnapit
ja miesten kellon. Käytän usein miesten kelloja ja kalvosinnappeja, oli sitten päällä kuinka
hametta ja korkeita korkoja.
Itseasiassa, omistan enemmän miestenkelloja kuin naistenkelloja. idiot2

Myöskin välillä käytän miesten solmiota -esim. kesäisin vaaleanpunaista,
vaaleanpunaraidallisen paitapuseron, valkoisen liivin ja valkoisten housujen kera,
johon yhdistän tietenkin vaaleanpunaiset korkokengät ja käsilaukun.  Tongue

Syksyisin päähäni ilmestyy miesten ruudullinen, usein rusehtava tai harmaa lätsä,
jonka kanssa yhdistän joko pienet helmi korvikset tai isot renkaat,
riippuen, onko muu vaatetus tyyliin englantilainen yläluokan ratsastaja vai farkut, korkokengät
ja lammasturkki.

Toki coctailpukuja löytyy illallisille, oopperaan, PR-tilaisuuksiin jne
ja muutama iltapuku, mutta pakko myöntää, etten viihdy niissä pitkään,
kuten en myöskään niihin kuuluvissa koruissa, mutta pukeutuminen tilaisuuden mukaan
on minulle hyvin tärkeää, joten en pahemmin ala valittamaan silti. Tongue
Tunnen suurimman osan rannekoruista käsirautoina ja kaulakorut hirttosilmukkoina. :Smiley

Korkeista koroista en luovu koskaan, vaikka ratsastussaappaat ja kesäisin flipflopit
ja somat varvastossut ovat hiukan vallanneet tilaa koroilta.

Luen ahkerasti muodin raamattuja Bazaaria, Vogueta, Elleä jne,
mutta en ole muodin orja. Nappaan vain ideoita, jotka mielestäni sopivat itselleni.
Läheskään aina niitä ideoita ei löydy uusimmista virtauksista.

Tärkeitä itselleni ovat hyvä ja laadukas laukku, kengät ja vyö ja niiden tulee sopia yhteen.
Talvisin myös käsineet kuuluvat tähän. Kaulaliinan suosin myös olevan jotain luxumpaa,
kuten myös aurinkolasit (myös silmälasit), jotka ei koskaan, missään nimessä mielestäni saa olla
halvan näköiset tai jäljitelmät. Ihmiset katsoo kuitenkin eniten tarkasti kasvoihin toista.

Pelaan siis asusteilla.  Wink

Kaiken muun voi oikeastaan karkeasti sanottuna ostaa vaikka Zarasta ja Mangosta,
vaikka arvostan hyvin paljon laadukkaita ja ryhdikkäitä materiaaleja paitapuseroissa
ja housuissa, jotka eivät ole heti ensimmäisen pesun jälkeen kulahtaneita.

En voi sietää kirjavia värejä, vaan kaiken pitää olla harmoniassa keskenään,
en voisi kuvitellakaan mitään glitteriä ja lurex-rättejä päälleni,
tai no, lurexia urheilessa. Tongue

No.. alusvaatteet sitten pitää olla super naisellisia ja seksikkäitä.
Niiden kanssa tulee reviteltyä enemmänkin ..mutta nepä ei näykään kaikille. Wink  askendentti skorpioni

-Hienostuneen klassista ja ajatonta!

-Hienostunut pukumies, laadukkailla materiaalilla, hyvä kello ja kengät tai/ja klassinen
yläluokkainen hevosmies, polon pelaaja ja klassikko-autojen harrastaja.
Liikunnallinen ja maanläheinen, hienostuneen tasainen luonne ja kaunis tapainen,
älykkäältä näyttävä ja kuullostava herrasmies.

No ja, aika ilmapainotteinen kartta mulla on,  vaaka tekee eniten kuviota.
Miten tuo hallitseva merkki lasketaan, niin kerron?
« Viimeksi muokattu: 17.08.2010 03:08:39 kirjoittanut Tavallinen Telluksen Tallaaja, Universaalinen Uniikki Ihme » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10 : 17.08.2010 13:13:07 »

Mulle tuli Sashan kuvauksesta mieleen eräs Sinkkuelämää-Carrien asu Cool

Aivan oikein, ihan suora lainaus Carrielta vain tuunattuna Sashalle. Wink

http://editorial.sidereel.com/Images/Posts/sex-and-the-city.jpg

Mulla vaaleamman vaaleanpunainen pusero, joten musta musta solmio ja kengät
olisivat töksön näköiset, joten tummemman sävyinen vaalean punainen solmio
ja korkokengät. Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #11 : 17.08.2010 14:16:31 »

en jaksa lookki ja vaatetusaihetta kuin hetkellisesti, makukin hieman muuttunut vuosien aikana, nyt menossa jonkinlainen villi ja vapaa maskuliini/feminiini, minua aina huvittaa vaan olla naisen kehossa jos esim pitää hankkia miehiltä reaktioita. mutta esim kadulla vaikea kommunikoida silleen että "olithan sinäkin menneessä elämässä nainen" hihihi

ahdistaa jos pitää aina olla jonkun tietyn näköinen, eli sellainen siisti sporttisuus..

ja pitäisi olla varmaan tosi turhamainen kun on  askendentti  vaaka huone 1

« Viimeksi muokattu: 17.08.2010 14:27:34 kirjoittanut ^Cerunnos^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #12 : 24.08.2010 19:31:33 »

aurinko  skorpionikuu  kaksosetmerkurius  skorpionimars  rapuvenus  vaaka

Ei ole kauhean tärkeä, meikkaan aamulla naaman meikkivoiteella, tsekkaan ongelmakohdat, laitan ripsivärin ja huulirasvaa. Vaatteet on ihan normaalit mitä muutkin käyttää. Joskus innostun vaihtamaan peruskorvikset johonkin muuhun. Hiuksia en laita arkeen mitenkään.

Sensuelli ja klassinen yhdistettynä  Grin
Itse olen tyyliltäni rento.

Ihan sama mitä sillä on päällä kunhan ei reikäsiä/likaisia ja huonosti istuvia vaatteita. Nykyisessä hieman ihmetytti kun herra käyttää vain ja ainoastaan kauluspaitoja. Huppareita löytyy ehkä tasan yksi ja sekin jostain 80-luvulta  :Smiley

Vaaka. Ja nouseva härkä.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
huhtikuinen
Kohtuuastroilija
**

Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse

Profiili
« Vastaus #13 : 28.08.2010 12:54:46 »

-  Merkit näkyvät viestin lopussa.

-  Haluan olla  huoliteltu ja pidän kauniista vaatteista. Hameet, asusteet ja korkokengät.

-  Naisellista ja persoonallista, ei tarvitse muodin oikkuja seurata orjallisesti, vaan ottaa siitä   
   sellaiset elementit jotka tuntuvat omilta.

4. Millainen on unelma miehesi tyyliltään?
-  Rennon tyylikäs, tietää miten haluaa pukeutua.

Miten tämän tiedon löytää?
tallennettu

Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies
Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
suski7
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #14 : 28.08.2010 18:22:24 »

persoonalliset planeettasi sijaitsevat?
 aurinko skorpioni  kuu kalat  merkurius skorpioni  venus skorpioni  mars leijona
ulkonäkö sinulle tärkeä ja käytätkö sukupuolellesi ominaisia vaatteita?
ulkonäkö on erittäin tärkeä, ja kyllä, pyrin pukeutumaan naisellisesti, tosin on aikoja kun haluan olla rock/maskuliininen jolloin käytän nahkaa
Millaista tyyliä ihailet?
? en tiedä, pukeudun siten kun itse haluan, en matki muita
Millainen on unelma miehesi/naisesi tyyliltään?
hmmm? Johnny Depp/Brigitte Bardot

Mikä on hallitseva merkkisi, jos tiedät? kauris, saturnus 12.huoneessa, 1:ssa kuu....
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: