Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Risteyksessä  (Luettu 7202 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti

Profiili
« : 16.08.2010 11:34:39 »

Kaipaan vähän astrologista/kortillista näkökulmaa tilanteeseeni.

Toljottelen risteyksessä, enkä saa itsestäni vieläkään kiinni tai päätöstä tehtyä. Kyseessä on suuren taloudelliseen hankintaan ja velvollisuuteen sitoutuminen, eli niinkin ns. tavallinen asia kuin hevosen osto.

Tunnen, että nimenomaan VASTAKKAIN ovat kaksi asiaa. Heimouskomukseni eli vanhempieni maailma, heidän raha-ajatuksensa, miten minun elämäni pitikään mennä ja tulenko pärjäämään (eli pelot ja heimosta irtautuminen). Toisaalla on vahva tuntemus siitä, kuinka päätös toisi elämääni vakautta, voimaa, energiaa, sitoutumista ja luonnonrunoutta (yhteys eläimeen, tuntemus, persoona, kun todella on sellainen olo, että meillä on yhteys.)

Samalla tuntuu, että mihin olen itseni laittamassa, do i handle this? Eikä se missään muodoin superjärkevää ole taloudelliselta kannalta.

Olen tässä nyt puolisen vuotta enemmän tai vähemmän vatvonut kyseisen hevosen kohdalla tätä asiaa, enkä ole päässyt puusta pitkään. Hevosta minulle taas aamulla tarjottiin (rahaa vastaan  Tongue ) ja jokin sinne kurkkuun menee. Pelko, halu ja oma ääni. Kysymyksessä ei siis ole ihan hyppäys tuntemattomaan, varsinkin kun omasta hevosesta olen haaveillut 6-vuotiaasta asti.  Tongue

Koska tunnen olevani ihan perspektiiviton, tai ainakin kykenemätön etääntymään tilanteesta, haluaisin tosiaan muita näkökulmia, mielipiteitä, ajatuksia.

Liitän mukaan solarkarttani, jos siitä osaisi joku katsella, että miksi tämä nyt niin -kelisti painaa.

Modet muuttakoot viestin paikkaa, en sille muutakaan keksinyt. Kiitos  Smiley
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 16.08.2010 11:59:00 »

tr Kuu yhtyy Saturnukseesi ja mietit mikä on järkevää...
Kenen hyvänsä lie vaikea tehdä nyt päätöksiä,
kun Hekate rx 8 oinas( kuun jumalatar kolmen tien risteysksessä) tekee oppositiota  mars:lle ja  venus:lle Vaakaan, joka ei osaa päättää, tahi vatkaa asioita estaas.
Hekaten seurana on Pelion rx 9  oinas ja tarkka  aspect_opp venusvaaka.
Otin Pelionin tähän, koskapa kentauri  chiron:n sanotaan syntyneen siellä ja  chiron on taas tekee kartallasi transiittia.
Tr  jupiter rx 2  oinas  aspect_ssx sun  marskalat,
Jupiter (hevonen) mars-kalat mutu,
Jupiter sijoitus 8 huoneessa?
Pelko, että toimii liian spontaanistiko?
Mut jos se ois osa omaa energiaa?
Jaettu kokemus, sitoutuminen nelijalkaiseen?
Ap t-risti. Kärkenä intohimo tahi pakkomielle? Ihan miten haluat..
 saturnus aspect_opp juno (se "kumppani")
ja kärkenä  pluto venus kauris.
Mut jos tässä ois muuttuneet arvot, vanhasta heimosta irti?
Tai ainakin rimpuilu niistä?
 ceresjousimies huolehtii kotieläimistä, myös hevosista.
 aspect_ssx pluto venus
Ja se "rakkaus" kumppaniin, tuo Juno nyt. Siis voipi olla ihan just tuotakin, iliman hevosta.
tr  venus aspect_con sun  junovaaka.
Vaikia arvottaa. Vaikia päättää mihin sitoutuu?

No olipas paljon apua..joo..
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 16.08.2010 12:04:34 »

Tossa olikin ihan hyvä läpileikkaus siitä, missä mun ajatukset suihkii, jotta (huoh...) kattellaan. Kun ei se minusta ihan pakkomielle ole, enkä tiää intohimostakaan: vähän että, mikä on tarkoitettu tapahtunee kuitenkin, mutta sen näkee varmaan kahden viikon sisään. Eipä silti, kyllä tässä päässä silti surraa ihan kohtalaisesti. Kiitos nikki, Hekatelle heit.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 16.08.2010 12:08:24 »

Jos kantsiskin oottaa, kun  merkurius lähtee peräytymään 21.8.  vai oliko se 20.
mut kuitenkin. Sullahan nää päätökset vie kohti päämääriäsi tänä vuonna, mut peräytyvällä.
 merkurius rx  aspect_con kuunsolmu kauris.
TAI
annat ns. "kohtalon" päättää,  mars rx 19  leijona  aspect_con antivertex.
Ja arvaas missä asteessa  merkurius lähtee peräytymään...tekee  aspect_ssx sun kohtalollesi..
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 16.08.2010 13:30:45 »

Tossa olikin ihan hyvä läpileikkaus siitä, missä mun ajatukset suihkii, jotta (huoh...) kattellaan. Kun ei se minusta ihan pakkomielle ole, enkä tiää intohimostakaan: vähän että, mikä on tarkoitettu tapahtunee kuitenkin, mutta sen näkee varmaan kahden viikon sisään. Eipä silti, kyllä tässä päässä silti surraa ihan kohtalaisesti. Kiitos nikki, Hekatelle heit.

Olisiko antaa vielä nataalikarttaa transiiteilla? Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 16.08.2010 15:49:19 »

Ebenia, alla liitteenä natalkartta transiiteilla astro.comin mukaisena.

Että tässä sitten ihan kohtalonpäiviä eletään  Tongue wau!  Grin
tallennettu

indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 20.08.2010 13:41:28 »

Olen nyt saanut sen verran toppuuttelevaa neuvoa tilanteen tuntevilta ystäviltäni - ja itseltäni, että taidan tehdä kaurismaisen ratkaisun ja kouluttaa itseäni eteenpäin sarvet pystyssä ja kompromissein.  :Smiley
tallennettu

indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 25.10.2010 08:58:26 »

Ja taas saman asian äärellä - nyt tämä on virallisesti pakkomielle.  crazy2
tallennettu

nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 25.10.2010 10:43:40 »

Nii onkii,
oikeesti pakkomielle,
ainakin astrologisesti, jos Plutoa on uskominen..
tr  plutoceres kuunsolmukauris aspect_sex sun oma  plutoskorpioni
ja yodin kärjeksi ite kentauri ihaahhaa  chironkaksoset.
hei laukkaa ratsureima.. 
 ceres huolehtii kotieläimistä.

Tänään myös  venus rx 7  aspect_con merkuriusskorpioni
ja Skorpioniahan hallitsee Marsin ohella  pluto
että se  merkurius ajatus, kaupankäynti voipi pyöriä omien tarpeiden ja mielihalujen  venus ympärillä aika skorpionin intensiivisesti.

Ja
taitas itse kukin olla vähän ulalla jotta mihkä suuntaan tästä kolmen tien risteyksestä lähtis,
vai kokeilisko uhkarohkeesti  uranus rx 27 kalat ja pelottomasti  komiolla mars 27 :skorpioni:vaan onneansa? Viisas kolmen tien risteyksen vartija ja elämän valinnoissa mukana oleva kuunjumalatar Hekate 27  kalat aspect_con uranus.
Oisko luotettava Kalojen intuitioon? Ja Skorpionin pinnanalaisiin vaistoihin?
 kuu 28  harka aspect_opp mars skorpioni vähän jarruttaa,
Härkä kun puntaroi pitkäjänteisiä juttuja.
Että kun se nelijalkanen tarttee sitä  kuu korsirehuakin sitten vuositolkulla.
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 25.10.2010 10:51:31 »

Tuolleen se mennee:

"No mää sitten vaan ostan sen! - IHAN SAMA!"
"Mut hei, entä jos se ei olekaan sopiva ja hyvä?"
" Voi sen sit myydä."
"Mut en mä halua."
"Joo, järki päähän, kato hintaa - LIIKAA!"
" Niin mut..."
" Ei sit tuu asunto ostettua - NII!"
" Joo, mut voin mä silti säästää..."
"Ja on se heppa tosi kiva."
"Voin sit kouluttaa sen ja se tulis mun kanssa hyvää kuntoon..."
jne jne.
Ja mä haluan!

Kyseisen hevosen syntymäaikaa en tiedä, virallisestihan niitä kellonaikoja ei kirjata, enkä synnyinpaikastakaan tiedä, vaan maa: poland.
 aurinko  kauris  kuu  oinas (ainakin enemmin kuin kuu härkä, tosi pässi...)

että jotta koska kun jos vaikka
 crazy2

On tää kans. Tuntuu vähän idiootilta, kun muut päätökset voin tehdä niks ja naks, ja yhden kanssa aina vaan vatvon.

tallennettu

nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 25.10.2010 12:59:28 »

Voihan siinä niinkin käydä, mutta ehkä ap-kartan  kuu vaaka plus  saturnus harkitsee eikä osaa päättää, vaikka  aspect_sex merkurius jousimies innostuisikin.
Vitsi tätä nettiä, tulkitsin sulle jo pitkät pätkät ap-karttaa mut yks hemmetin lehtimyyjä keskeytti homman ja niinhän siinä sitten hävis koko sepustus.
Annan sulle vinkkinä, jotta tutkipa ap-kartan, syntymäkartan ja progekartan asteluvut 5, 13 ja 23 ja pääset jyvälle.  vertex ja sun Onnenpisteesi ovat kontakteissa.
Samoin merkittävä muutosten vuosi ilmeisesti tulossa,
ap-Mc menee yksiin syntymä  askendentti:n kanssa ja
ap- askendentti skorpioni aspect_sex ap- pluto kauris tekee sun proge MC:stä yodin kärjen.
Sitten tutustu Ixionin myyttiin, syystä että sen asteluku ap-kartalla kolahtaa meikäläiseen päivämääränä,
ja onhan tuo keskipisteenä ap-kartan Pholus /  merkurius jousimies. Se myytin osa, joka kertoo  chiron:n syntymästä.
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 25.10.2010 13:32:43 »

Hitsin pimpula. Mulla on kyllä nyt jo sellainen kutina, että muutosta, tekemistä, tapahtumaa lykkää. Joka vuosihan sitä muutosta on, mutta jotta minkälaista  - ehkä kysymys nyt. Toivottavasti ainakin ammatillista kehitystä ja näkyvyyttä - julkisessa ammatissa positiivista julkisuutta.

Sä olet kyllä nikki ihana ja + katson noita astelukuja. Katsonko nimenomaan  vertex ja onnenpistettä näissä asteluvuissa, vai kaikkea?

Tuleeko tuosta ap-kartasta suoralta kädeltä jokin teema näkyviin?
Mä olen sen verran sokea omalla kohdallani ja vielä en haltsaa kokonaisuuksien yhdistelemistä, että kysyn viisaammilta. Sillain sitä oppii.
tallennettu

nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 25.10.2010 16:06:46 »

Mikseipä olisi ammatillista kehitystä, progekartan IC jousimies / MC  kaksoset,
mut samalla kun siinä on joustavuutta niin siinä on myös jotenkin levottomuutta,
luku 5 ja sitten se on vielä vikkeläkinttusen Merkuriuksen luku.
Onks se vuoropuhelua vai innostavia ideoita vai tien päällä jatkuvasti?
Julkisuutta, näyttävyyttä lie ap MC  leijona,
jota  neptunus vesimies opponoi. Musikaalia?

Tuo sun syntymä  vertex on 23  kauris ja ap-Onnenpiste (harmonia itsen ja tekemisensä kanssa? ei ainoastaan rahallista onnea) yhtyvät,
samoin syntymä Onnenpiste osuu asteen erolla ap-kartan  vertex:lle Kaksosissa ja onks tuo nyt rahoittajan vai käsikirjoittajan kohtaamista sitten 8 huoneessa? Ap- vesta  aspect_con Antivertex,
elikkäs keskittyminen siihen mikä on tullakseen, vai onks se fokus muuttuvissa olosuhteissa Jousimiehessä?
Onnenpiste tulee esille vielä progekartankin kautta elikkä Onnenpiste 14  leijona aspect_sex syntymä Onnenpiste 14  kaksoset ja sehän sitten opponoi  ap- vesta ja Antivertexiä  :jousimies:ja myös parin asteen erolla syntymä  uranus merkurius jousimies ( aspect_con ap-Pholus)
äkkikäänteitäkö, yllätyksiä luvassa? Henkinen piste on vastapäätä Onnenpistettä.
Tuon luvun ja asteiden 5 myötä ja muutenkin kartoilta korostuu  merkurius.
Onko se sitten kaupankäyntiä vai kommunikointia vai matkustelua vai kaikkea tätä.
Rahaliikenteeseen se vois liittyä ap-kartan 2 huoneessa,
miksei myös tiedonjanoon ja henkiseen pääomaan. Se mitä  jupiter/  jousimies :ssä on opiskeltuna toimii nyt vahvuutena? Rankana ja raameina?
Progekartan  merkurius  kaurisaspect_con ap-kartan  mars kauris  aspect_con neljän asteen heitolla syntymäkartan  jupiter. Progekartan  uranus jousimies "menee kohti"  aspect_ssx Kauriin kauaskantoisia ratkaisuja  pr merkurius kauris. Onks tässä halua vähän repästä tai toteuttaa syntymäkartan  uranus merkurius jousimies mahdollisuuksia?

Tuo Ixion tuli sun kartalle pikkasen kuin vahingossa, kun  yleensä Nessus on luettelossani se vimonen mukanaolija, mut lie tuollakin sattumalla tarkoituksensa vaikka just tuon pvm. puolesta,
koskapa sun Hra Aika  saturnus aspect_con mun  aurinko
ja jos liekin tuossa olennaista tuo pvm eikä mikään myytti?

ja munko pitäs tuolla yhtymällä antaa sulle "järkeviä" neuvoja...eiku sun pitäs vähän kiekua mun unikeko Auringolle kukonlaulun aikoja..mutku vesi nukkuu ja kiinteä vesi aika kiinteesti.......

« Viimeksi muokattu: 25.10.2010 16:13:07 kirjoittanut nikki » tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 25.10.2010 19:06:00 »

Huomioita so far:

mies on nyt musikaalissa, vahva kalat ja natalilla mun "koti" skorpionissa. Ja itse asiassa yhtä musiikkinäytelmää olen tarjonnut lavoille.

Keskittymiskyky - siis yhteen asiaan kerrallaan - on pyöreä nolla. Luen kirjan hypellen sivulta toiselle takaa eteen. Ei perusmua. Teen sataa asiaa samaan aikaan, se onnistuu, mutta yhteen intensiivinen keskittyminen vie heti voimat.

Kävin Ixionia katselemassa, mutta sitten tää akuuttiADHD niksahti ON -asentoon, ja luin ehkä joka kolmannen sanan.

Eiköhän sitä jonkin sortin repäisyjäkin ole luvassa...
Kyllä tää  saturnus paukuttaa, kun kerrot vaan, että mihkä paikkaan tahdot uida. Ton äijän kanssa se on sama, tarttee itse aina dipata sinne syvyyksiin ja hakea se tänne, että päästään yhdessä seilaamaan jonnekin.

NI!
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: