Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Huoneiden kärkien merkitys ?????????????  (Luettu 7198 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« : 15.02.2006 23:45:34 »

Kysäisempäs vielä tässä ihan erikseen, että onko sillä kartassa merkitystä missä merkissä huoneen kärki on, vaikka kyseisessä huoneessa ei ole yhtään planeettaa ? Tarkoittaako se, että suhtaudumme huoneen sisältämään asiaan tavalla jonka huoneen kärjen merkki osoittaa Huh idiot2
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 16.02.2006 00:16:46 »

onhan sillä tietysti merkitystä,onko ovi huoneeseen vettä vai ilmaa ..näin kuvannollisesti..vaikka sitten huoneessa ei asukkia olekaan konkreettisesti
piirrettynä,silti voit mielessäsi ajatella esim.että leijonan oma planeetta on aurinko siinä tyhjässäkin huoneessa,ja että se edustaa luovuutta ja elinvoimaa sen huoneen asioissa
tyhjä huone ei siksi tunnu ainakaan niin merkittävältä koska siellä ei ole planeettaa vastaanottamassa transiitteja,kovin kimurantteja juttuja ei siis käsittääkseni tyhjässä huoneessa tapahdu .mitä nyt vastamerkin ,tai vastahuoneen jutut välillä kummittelee jos ja kun siellä sitten jotain tapahtuu..
pieni huone on myös helppo transiittien suhteen,se on nopiaan läpi käväisty.
ei tartte monen merkin kautta samaa asiaa vatkata
  itsellänikin on peräti 7 tyhjää huonetta,
  tämän majatalon asukkaat ovat ängenneet huoneisiin 11 ja 8 oikein porukalla,
  muutama pällistelee huoneessa 2
  esim.vahvaa stelliumiani skorpionissa 11 toteutan paljonkin tyhjän vastahuoneen 5 ja härkä,avulla,siis käytännössä puutarhaa,leipomista..
  tais tulla fruitcake niinkuin australialaiset sanoo..
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #2 : 16.02.2006 00:32:59 »

Kiitos vastauksesta Nikki, vaikka kyllä se vielä miettimistä tarvitsee  ::)Itselläni on täysin tyhjänä huoneet 1,4,11 ja 12, mutta esim huoneessa 6 on Vesta,Pallas,Saturnus ja Kuu ja seiskassa on Ceres ja Vitos huoneessa on Jupiter,Neptunus,Juno ja Vertex ja 10:ssä onkin sitten vain aurinko, niin miten minun nyt pitäisi tulkita se näiden vaikutus tyhjien huoneiden kautta Huh?? idiot2
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 16.02.2006 01:12:34 »

ei välttämättä mitenkään
stelliumi on vaan niin vahva ja joskus rasitekin että sitä voi kokeilla purkaa sen vastapäisen tyhjän huoneen kautta,ei käy niin ahistavaksi
jos vastapäätä ois planeetta,sehän sanelis oppositiollaan ehdot tekemiselle
itse mä en yleensä noteeraa tyhjiä huoneita sen kummemmin,
tuo vastapää härkä oli viime päivien oivallus että niinhän minä olen käytännössä
tätä stelliumia purkanut
harvemmin tulee edes katsottua missä huoneen kärki edes on vaan tuijottaa niitä planeettoja jotka ovat tietyissä merkeissä ja tekevät tiettyjä aspekteja,
paitsi pääakselit tietysti muistaa mutten aina edes miellä minkä huoneitten kärkiä ne ovat vaan mitä ne kuvastavat
   jotkut astrologit,tanhuakin muistaakseni, haluaisivat unohtaa koko huonejaon ja keskittyä näihin planeettojen aspekteihin ja siihen kokonaisuuteen joka niistä muodostuu
eli älä murehdi tyhjien huoneitten merkitystä,vilkase niihin vain siinä tapausessa
ettei selitystä tunnu löytyvän muualta
muuten tekevätkö nuo 5 huoneen asukit sinusta luovan lahjakkuuden,
jota sinä ilmennät aurigollasi ulospäin
5 huoneen taiteentekeminen on varsin omakohtaista ilmaisua,omaksi iloksi,onko?
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #4 : 16.02.2006 09:08:52 »

Kyllä vain Nikki  Smiley, olen älytön taiteilija ja nauttinut siitä lapsesta asti  Wink.Maalaan, teen käsitöitä vaikka mitä, kirjoitan ja yleensä kaikki mahdollinen luova työ kiinnostaa.Susitaulu joka merkkini alla näkyy on myös minun maalaama  :smitten:Minäpäs en sitten niitä tyhjiä huoneita liikaa ajattele.En ole aikaisemmin ajatellutkaan, mutta sitten rupesi mietityttämään, että jos jokaisella huoneella on oma merkitys, niin onko minun elämässäni niiden kohdalla tyhjää  Grin
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #5 : 16.02.2006 11:33:07 »

Heippa taiska, kyllä huoneiden kärkien merkeistä voi tulkita sitä, miten suhtaudut ko. huoneen asioihin. Samoin linkkejä huoneisiin eli lisätulkintaa voi aina etsiä sieltä, missä kyseisen huoneen merkkihallitsija sijaitsee kartalla. Eräs englanninkielinen astro-opus valaisee asiaa niin, että planeetat kartalla ovat ikään kuin "vuokraisäntiä" (engl. landlord) ja huoneet ovat heidän "talojaan" (engl. houses). Voi siis katsoa, kuka majailee kenenkin huoneessa vuokralaisena, vai onko isäntä peräti kotonaan. Smiley

Esimerkiksi omalla kartallani tyhjä huone on huone 12., jonka kärki on Kauriissa. Suhtaudun siis mielen ja hengen asioihin hyvin järkiperäisesti. Kauriin hallitsija Saturnus taas sijaitsee 6. huoneessani Ravussa, mikä linkittää vielä mukaan kuutoshuoneen asioiden eli terveyden ja järjen vastakohtana esim. tunteet ja ravinnon (Rapu). Olenkin kiinnostunut kovasti mielenterveydestä ja mielen hallinnasta, sekä nykyisin (Saturnuksen paluun jälkeen) enenevässä määrin myös ravinnon vaikutuksesta terveyteen. Lisäksi Rapu kuvaa perhettä, Saturnus rajoittaa ja vähentää - itselläni ei ole lapsia enkä ole ns. perheihminen. Kuitenkin olen hyvin kiinnostunut lasten asemasta perheissä ja erityisesti siitä, miten vanhemmilta puuttuva vastuun tunne ja kyvyttömyys asettaa rajoja (Saturnus) näkyy nykyajan lasten psyykkisessä hyvinvoinnissa (6. ja 12. huone).

Eli tälviisiin voi edetä huoneiden kanssa, useimmiten saa itselleenkin aivan uusia oivalluksia. Smiley Lisää asiaa huoneista löytyy mm. täältä:

http://www.saunalahti.fi/astrolo2/huoneet.htm
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #6 : 16.02.2006 14:35:51 »

Kiitos Ajatus neuvosta  Smiley.Minäpäs sittenkin perehdyn niihin vähän enempi  Wink
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #7 : 18.02.2006 00:37:17 »

Hei
Olen silkka 0 astrologiassa, mutta minua kiinnostaa juuri noi huoneiden karjet.
Esim. minulla on 12 huone 29 ast.39' ravussa, en ymmarra mitaan???
T. Diamond
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #8 : 18.02.2006 18:13:43 »

Hei
Olen silkka 0 astrologiassa, mutta minua kiinnostaa juuri noi huoneiden karjet.
Esim. minulla on 12 huone 29 ast.39' ravussa, en ymmarra mitaan???
T. Diamond

Hei "Diamond"

Itse juuri nappasin tän linkin tältä osiolta. 
Oiskos tästä mitään apua sinulle.


http://www.saunalahti.fi/astrolo2/huoneet.htm


ps. "mammamma" vielä yhtenä kappaleena

(http://www.nic.fi/~aljarven/baby10.gif)



 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #9 : 18.02.2006 21:56:55 »

Kiitos kulta elamanilo, olet aina auttamassa.
Diamond
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: