Kuten Suljin tuossa juuri totesi, niin kartan voisit liittää mukaan. Tuo yhdistelmä sinänsä on vain kaksi johtavaa merkkiä, josta tosin pystyy jotain päättelemään, mutta esim.
-merkki on tärkeä osa persoonallisuutta, sekä tietysti se, missä huoneissa planeetat on sekä aspektit...
Itse olen Ravun, Nousu-Vaa'an kanssa naimisissa ja todellakin täytyy sanoa että vaikka Kauris on johtava merkki niin vertaiseni olen löytänyt.
Rapu on johtava ja josku sangen "lapsekas" (etten sanoisi lapsellinen) veden merkki, joka on välillä ylitunteellinen. Nousu
taas osaa olla yliseurallinen, joten joskus tuollainen henkilö saattaa olla jopa läheisriippuvainen. Parisuhde on tuollaiselle tyypille tärkeä ja jos pitäisi sanoa uskollinen vai uskoton niin uskollinen ehdottomasti.
Mutta kuten aikaisemmin tuli esille, niin koko kartta merkitsee, ei pelkästään
ja
.
muoks. Lisään vielä että Vaakaan liittyy tuo kyvyttömyys tehdä päätöksiä. "Toisaalta sitä ja toisaalta tätä..." kun haluaisi toisaalta olla kaikille mieliksi... Ja jos on herkemmän puoleinen Rapu niin ei halua päätöksillään satuttaa ketään.