Olen viisikymppinen keskisuomalainen nainen ja kiinnostunut astrologiaan herännyt vuosia sitten.2 ihanaa rakasta lasta tulleet opettamaan minua tänne. Henkisistä asioista olen ollut jo nuoresta kiinnostunut. Vaihtoehtohoitoja,hierontaa ja jalkahoitoja olen tehnyt.Nyt työttömänä. Pari henkisen astrologian kurssia olen käynyt mutta ihan alkumetreillä mennään ymmärryksessä.Kirjoja aiheesta lueskellut mutta ei helppoa.
Olisinkin kysynyt jos joku voisi vähän valaista kun minulla on suurinosa planeetoista kakkos huoneessa,kauriissa,että mitä se voisi tarkoittaa?? Riemumielin odotan jos joku ystävällisesti vastaisi.
Heippa pat, tervetuloa vaan mukaan
Olisi helpompaa sanoa, jos onnistuisit liittämään oman karttasi tänne viestiketjuun. Sen saa esim. niin, että kartan päällä klikkaa hiirtä, tallentaa omalle koneelleen ja vaikka muokkaa vielä (esim frame-rajaukset jos et halua näyttää syntymäaikaasi- ja paikkakuntaa) ja siitä vaan sitten perus liitetiedostomeiningillä tänne viestiketjuihin kohdasta lisätoiminnot (vastaustekstikentän alapuolella heti)
2. huone monesti kuvaa varallisuutta, raha-asioita tai muunlaista vaurautta elämässä. Ja kaurishan merkkinä on aika rahakeskeinen merkki, säästäväinen, kunnianhimoinen, tarkka, työnarkomaani yms. Ehkä menestyt töissäsi hyvin, tai muuten vaan ei ole puutetta pätäkästä?
tämä voi myös tarkoittaa suvun tai puolison kautta perittyä/ saatua vaurautta/varallisuutta.
Koitin jonkinlaista kokonaiskuvaa hahmottaa kartastasi sen perusteella, mitä tuossa allekirjoitus-osiossa olet eri planeetoista ja merkeistä kirjoittanut. Siellä tulee nyt merkurius kahteen kertaan, onko se sinulla skorpionissa vai vesimiehessä?
Mutta siitä kartasta voisi olla mielenkiintoista katsella enemmän, rohkeasti tänne vaan