Heipsan!
Olen 27-vuotias vesimiestyttö, joka elää tällä hetkellä 1-vuotiaan tytön kotiäitinä. Ulkoisesti olen niin tuiki tavallinen, kun vaan voi olla. Lapsi, mies, 2 kissaa, oma talo, 2 autoa, ammatillinen koulutus ja työ samalla alalla...
mutta sitten on se toinen puoli joka ei näy kun vasta lähemmällä tarkastelulla.
Mun elämä ei kulje tavallista reittiä, eikä siinä tapahdu kaikki tavalliseen tapaan.
Olen lapsesta asti ollu kiinnostunut henkimaailman asioista, uskonnoista, astrologiasta, avaruudesta, enkeleistä jne. En vaan ole aiemmin uskaltanu olla rohkeasti oma itseni ja olla avoimesti kiinnostunu näistä asioista. Olen kokenut lapsesta asti outoja juttuja, joihin kukaan ei tietty uskonut. :
Vuosia olen selittäyny monia juttuja itselleni "järjellä", mutta nykyään en enää viitsi.
Vuonna 2001, kun olin vasta 18-vuotias, menetin isäni. Nyt heinäkuussa 2010 pikkuveljeni kuoli.
2002 menetin vaarini ja 2006 isomummoni, mutta se ei tietenkään tunnu sillee ns. "väärältä", koska he olivat vanhoja ja saivat elää pitkän elämän. Tässä varmaakin syitä mikä nyt laukas mulle tämän, että voin avoimesti tutkia ja hankkia tietoa asioista. Toissapäivänä oli käynti meediolla, joka oli todella hyvä, ja tänään on vierailu kaverin kaverilla, joka näkee auroja ja muutenkin on ollu yhteyksissä henkimaailmaan.
Isäni kuoltua koin muutaman jutun, jotka olen selittäny viesteiksi mulle. Veljeni kuoltua niitä on tapahtunu todella paljon muillekin kun vain minulle.
Rekkauduin muutama päivä sitten tänne ja olen pari viestiä jo laittanu. Mulla oli niissä kysyttävää muille palstalaisille, mut vielä kukaan ei ole antanu omaa kantaansa.
Laitanpa tänne linkit niihin, jos jota kuta kiinnostaa.
Yliluonnolliset kokemuksetValopallot/"orbs"Olisi kiva tutustua saman henkisiin, eikä nyt oikeastaa edes tarvi olla saman henkinenkään