Hmm..
Itse ajattelin, kun kävin aiheesta lukemassa, että tällainen kokemus saattaisi avata minulle tunnelukkoja, joita minulla(kin) varmasti on seksin suhteen. Olen kuullut ihmisten puhuvan jopa valaistumisesta rakastelun kautta.
Rakastelu on voimakas tapahtuma sielullisesti, tunteellisesti ja kehollisesti
ja siinä on uskomattomat voimat
-luodaanhan sillä uutta elämää ja uusia sieluja.
En tiedä joisinko koskaan toisen ihmisen verta tai antaisin viillellä itseeni kuvioita. (Se ei ehkä vaan ole minun juttuni) Tosin Uhraus jumalille on mielestäni aivan eri.
Sanotte, ettei korkeimmille olennoille tarvitse uhrata. Mitään ei tietenkään ole Pakko tehdä - muuta kun kuolla joskus, mutta olen kyllä itse ollut monasti mukana erilaisissa seremonioissa joidenka toteutuksiin on monesti kuulunut juuri Uhraus tai Lahjat korkeammalle.
Eräs Maya 'elder' kertoi minulle muutama vuosi sitten, että veren uhraaminen jumalalle on uhrauksista kaikista suurin sillä veri edustaa elämää ja sen energia on vahva. On aika traagista, että joskus muinaishistoriassa eläneen kulttuurin tavat ovat pelästyttäneet nykyajan ihmiset niin.
Niin, en minäkään ihan turhan ja kevyen syyn vuoksi anna itseäni viillellä,
vaan kysymys on nimenomaan uhrauksesta ja kunnioituksesta suurempaa kohtaan
ja siksi annan veriuhrin.
Antoi Jeesuskin sen ristillä jokin asian puoleta, niin minäkin annan sen jokin tärkeän asian puolesta.
Mooses sun muut Raamatun tyypit uhrasivat alttareille Vanhan Testamentin aikaan
jopa omia lapsiaan, saati sitten karitsoja ja vuohia jne.
Eipä Mayat olleet ainoita veriuhrien antajia.
Sillä tulevalla kuviollakin on suuri henkinen merkitys.
Nykyajan ihmiset ovat peloteltu liikaa ja siksipä noita tunnelukkojakin on varmaan aika paljon?
Mehän uhraamme päivittäin jotain Jonkun asian vuoksi, johonka uskomme.
Nykyihminen ei edes tajua tietoisesti enään, kuinka paljon se itseasiassa tekee uhrauksia.
Mielestäni tärkeintä tällaisissa asioissa on, että tietää omat rajansa. Ei pidä ryhtyä mihinkään, mikä ei tunnu oikealta.
Sen sijaan, jos on utelias - mitä menetettävää moisessa kokeilussa voi olla?
Niin, omat rajat pitää tietää -mun rajat ei ole kaikille samat, vaan ne ovat MUN RAJAT
ja minkä minä koen ITSELLENI oikeaksi tehdä, ei tarkoita sitä, että se on jollekin toiselle
oikein myös. Ei, ei, ei...
Tarkoitus on nostaa keskustelua aiheesta ja etenkin sitä vanhaa tietoutta ja muinaista viisautta,
joka teillä oman kehun mukaan pitäisi olla hurjasti. Nyt mä sitä valtavaa muinaista viisauttanne ja tietoisuuttanne tarvitsisin -aloittelija kun olen
näissä seremonioissa ja uhrauksissa. Atlantislaiset, Lemurilaiset, Siriuslaiset ja kaikki,
mistä ikinä tulettekin, antaa palaa nyt kun on tosipaikka, missä sitä tietoa oikeasti tarvittaisiin.
Mä en todellakaan koe menettäväni mitään tässä kokeilussa,
vaan saavani jotain, ainakin tulen kokemusta rikkaammaksi.
Kuten sanottua, olen kokeillut aikaisemmin, mutta asialla oli sillä kertaa egoistiset amatöörit
ja tulos oli katastrofi.
Nyt on todella pro-tyyppi asialla ja opastamassa -uskokaa tai älkää,
sanoinkuvaamattomalla energialla. Tälläisiä tyyppejä on maailmassa varmaan sormin laskettava määrä.
Mulle on hänen jälkeensä turha tulla pullistelemaan henkisillä kehityksillä ja taidoilla
-ainakaan ihan hetkeen.
Muistutan, että on taikureita, jotka ovat pelkästään teknisiä.
Sitten on taikureita, jotka käyttävät tekniikkaa hyväkseen, mutta vaikka näet
sinne kulissien ja temppujen taakse, on se häkellyttävää tälläiselle skeptikolle,
missä kohtaan alkaa oikeasti paranormaali ilmiö.
Tälläisiä taikureita on vähän ja se, miten heillä on valta ohjata ja hallita paranormaaleja ilmiöitä,
ei varmaan koskaan tule paljastumaan.
Jättäisinkö tälläisen ainutlaatuisen tilaisuuden käyttämättä..?
Vain, jos olisin todella, todella typerä!
Silläkin uhalla, että se kuvio tulee seuraamaan mua loppuelämäni -itseasiassa, tämä tilaisuus on
niin ainutlaatuinen ja erikoinen, hyvin ainutlaatuisen ja erikoisen olennon kanssa,
että elinikäinen muisto siitä pitääkin saada.