Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rituaali Seksi  (Luettu 60942 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #30 : 24.08.2010 09:38:44 »

Jos/kun aihe ei missään nimessä kiinnosta, niin pysykää poissa keskustelusta,
niin aihekin pysyy itse asiassa. Smiley

Sairastahan se on, jos itseään kiduttaa ja aikaansa laittaa epäkiinnostiin aiheisiin
kommentoimalla.

Pysytään aiheessa, jooko? Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #31 : 24.08.2010 09:59:39 »

Minua aihe kiinnostaa, vaikka en sitä ehkä kokeilisikaan. Joten jatkakaa Smiley Seuraan keskustelua mielenkiinnolla!
Ensi kertaa kohtaan oikeastaan aiheen "rituaali seksi". Minulla ei ole mitään tietoa asiasta.
tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #32 : 24.08.2010 10:17:05 »

Minäkin olisin jo ajat sitten siirtynyt takavasemmalle, ellei ketjun aloittaja olisi kysynyt multa kysymyksiä.  Mun mielestä on kohteliasta vastata, jos kysytään, vaikkei haluaisikaan jakaa maailmalle kaikkein yksityisimpiä asioitaan.

Mutta jatkakaa kaikessa rauhassa.  Jos on kysymyksiä esitettävänä aihetta sivuten, niin yv.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Asterix
Vieras
« Vastaus #33 : 24.08.2010 10:22:43 »

^ Mullakaan ei ole oikeastaan kovin kummoisia tietoja asiasta, siksipä tässä yritän kysellä. Smiley
Todenäköisesti tämän illan jälkeen mulla on jotain asiasta kerrottavaa.

Sen verran tiedän jo, että tänään emme vielä mene ihan veren vuodatuksiin ja uhrauksiin,
vaan aloitamme avaamalla kanavia ja chakroja tantra-terapialla ja tantra-massagella. Smiley

Tantrahan on seksuaalinen rituaali kuin myös ja sitä on erilaista,
mutta tantra-terapialla ja tantra-hieronnalla avataan mahdollisia tukoksia
ja hoidetaan seksuaalisia traumoja
-ylipäätään, hoidetaan seksuaalisuutta.

Youtubesta löytyy opetusvideoita asiasta.
Hoidettavan ei oikastaan tarvitse muuta tehdä kuin vain olla.  Smiley

http://www.youtube.com/watch?v=hnJsZc6_PLc
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #34 : 24.08.2010 10:45:45 »

Todenäköisesti tämän illan jälkeen mulla on jotain asiasta kerrottavaa.

Sen verran tiedän jo, että tänään emme vielä mene ihan veren vuodatuksiin ja uhrauksiin,
vaan aloitamme avaamalla kanavia ja chakroja tantra-terapialla ja tantra-massagella. Smiley

Tantrahan on seksuaalinen rituaali kuin myös ja sitä on erilaista,
mutta tantra-terapialla ja tantra-hieronnalla avataan mahdollisia tukoksia
ja hoidetaan seksuaalisia traumoja
-ylipäätään, hoidetaan seksuaalisuutta.

Youtubesta löytyy opetusvideoita asiasta.
Hoidettavan ei oikastaan tarvitse muuta tehdä kuin vain olla.  Smiley

http://www.youtube.com/watch?v=hnJsZc6_PLc

Kuulostaa ihan mukavalle. Mä haluaisin päästä chakrojen aukaisuun. Olen yrittänyt  skorpioni miestäni houkutella Tantraseksikurssille ja tuntuu siltä, että kyllä hän on sille lämpemässä. Muutenkin rupeaa jätkä avautumaan kuin kukka  Tongue Se kyllä kiinnostaa, että kerro kokemuksiasi toki.

Veren vuodatus, voisin kuvitella, jakavan mielipiteitä. Itse suhtaudun vereen tavanomaisesti, kun usein vuotaa nenä ja näin naisena olen tottunut noihin alapään niagaranputouksiin  coolsmiley  skorpioni :ille molemmat vuodot on ihan ok, eikä hän mitenkään hötky, paitsi silloin kuin itse saa osumaa. Miehillähän se (mikäköhän hermo se on?) on aktiivisempi, ja heillä saattaa mennä taju veren näkemisestä. Mutta veri liitetään niin suuresti tietynlaiseen koskemattomuuteen. Verivala, verisukulaiset, se liittää vahvemmin, onhan veri vettä sakeampaa? Tämän ajan vampyyriviehätys (päiväkirjat, moonlight, twiligt, yms yms.) Jokin siinä veressä on tärkeää tälle ajalle. Voimaantuminen veren kautta, henkistyminen kiellon kautta? Kunhan heittelen.

skorpioni muistaakseni liitettiin sexually transmitted diseaseihin, mars vereen,
näin lähellä täysikuuta ei varmaan kannata verta vuodattaakaan, vuotaa kovemmin. Kuvittelisin, että uudella kuulla haavat paranisivat nopeammin, ja muut riskit pienemmät.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #35 : 24.08.2010 17:16:24 »

Itsekään en siis rituaaliseksiä harrastele. Aiheena kyllä mielenkiintoinen, enkä nyt sanoisi heti suoralta kädeltä ei, jos joku ehdottaisi ja hyvä tilaisuus sattuisi kohdalle. Ehkä tämä on sitten näitä 8.huoneen teemoja nämä erikoisemmat seksuaaliset asiat tai ainakin kiinnostus niihin. Muistaakseni TTT:lläkin oli 8.huoneessa tavaraa?

Enimmäkseen nautin kyllä seksistä ilman mitään erikoisempia kikkailuja. Lähinnä nautin täydellisestä läsnäolosta, heittäytymisestä ja siitä että ei pidättele. Tähän päivään mennessä en nyt ihan hirveästi muuta ole tarvinnut. Mutta kaikkeahan voi aina kokeilla. =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #36 : 24.08.2010 19:56:16 »

Mitä ihmeen henkiä pitää palvoa?  idiot2
Kuka Jumalaakaan palvoo?
Annatko, Sasha, jonkun sulle tuntemattoman availla chakrojasi?
Toki niitä kannattaa balansoida ja sen voi tehdä itse tai antaa erittäin pätevän mediaalisen henkilön tehdä se.
Rohkea kyl olet kun moiseen leikkiin lähdet ylipäätään.
Oman energiakenttäni hoitamiseen olen saanut kokeneilta meedioilta apuja.
Tuntemattoman energiahoitajan en antais koskea itseeni edes pitkällä tikulla, chakrojen avaamisesta puhumattakaan.
Hrrrr!!
Onnee sessioon. Tosiaan toivon että saat haluamasi  smitten

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #37 : 26.08.2010 00:12:07 »

No ei mitään huolia! Grin 2funny Ihanaa toki kun huolehditte, mutta ihan turhaan. Smiley

Eilinen sessio oli sanoinkuvaamaton! En ole koskaan kokenut niin valtavia energioita
-ihan kirjaimellisesti fyysisesti ja henkisesti! Shocked

Ja te tiedätte mut, mähän kokeilen kaikkea ja olen ollut hurjan monissa sessioissa,
hengellisissä ja what ever energioissa, saanut kiksejä ja ollut saamatta kiksejä
ja saanut myös täyttä sontaa päälleni.

Sori, sessio oli nin voimallinen, etten eilen illalla kyennyt muuta kuin mennä nukkumaan
ja vielä aamullakin olin aika pökerryksissä.
Nukuin 12 tuntia non-stop ja aivan mega-super sikeästi, kunnes mun piti mennä 11:sta toimistolle.

Sessiomme alkoi huoneessa, jossa oli leveä futon-patja ja sen ympärillä oli paljon kynttilöitä
palamassa, suitsukkeita, iso barokkipeii yhdellä seinällä, joten tilannetta pystyi seuraamaan
sen kautta ja muutenkin...seksikästä. Wink
Huoneen ilma oli lämmin.

Mua varten oli lämmin kylpy, jossa oli erilaisia kukkia ja yrttejä ja pulahdin sinne.
2 naista pesi ja hieroi kroppaani varpaita ja sormenpäitä myöden.
Varmaankin joku n. 20 min (?!). Se oli miiiiiiiiiiiielettömän ihanaa! smitten

Taikuri oli vain hetken katsomassa sitä, mutta futon huoneeseen tultuani näiden 2:n tyypin kanssa,
hän oli meditaatiossa, edessään egyptiläisiltä vaikuttavien sauvojen kanssa (en tiedä varmasti).

Juomana oli puhdasta vettä ja jostain syystä, sitä join ihan megamäärät sen kylvyn jälkeen. Shocked
Varmaan ne yrtit..?

No sitten alkoi tantra-terapiaa paljon muistuttava hieronta/hoito öljyllä, paitsi että siihen osallistui
Taikuri ja ne kaksi naista tekemään sen.
Ei mtään hajua, kuinka kauan se kesti, mutta arvelisin sen olevan jossain n. 45-55 min paikkeilla.

Aloin tässä vaiheessa olla jo hyvin autuaan "leijuva", kuin tilanteessa mukana, mutta silti "poissa".
Energiat olivat uskomattoman pehmeän lempeitä, ikään kuin nukuttavia, mutta sillä tavalla,
että kuitenkin vielä tajuaa, mitä tilanteessa tapahtuu.

Koko kroppa oli "toimintakyvytön". Mielikin oli, että en välitä, vaikka atomipommi tippusi viereen.  Tongue

He kävivät läpi joka ainoan sopukan mitä kropastani vain löytyy.
Korvia,  alapäätä ja varpaita myöden.
Itseasiassa, ihmisessä on enemmän chakroja kuin nuo tavalliset 7  coolsmiley
ja erityisiä energiapisteitä, joita aukasemalla ja stimuloimalla saadaan aikaan
hyvin mielenkiintoisia tuntemuksia, kuvia, ajatuksia ja tunteita.
Niitä stimuloimalla voi myös vahvistaa jotain toista tuntemusta tai herkkyyttä jollekin.

Se ei varsinaisesti ollut mitenkään seksuaalinen,
mutta en voinut tietenkään välttää kiihottumasta siitä. Tongue

Koko hoito sai mut jonkinlaiseen transsiin, ikään kuin unenomaiseen tilaan, jossa kuitenkin hiukan
tajuaa, mitä ulkopuolella kehoa tapahtuu, mutta siitä ei välitä.
Sellainen jännä usvainen olo, joka kohosi koko ajan korkeammalle
lähelle tajunnan menetystä (ajan tajun menetin huomattavasti aikasemmin jo),
samalla kun tunsin ihan kehossani erityiset pisteet,
jotka aktivoituvat ja herkistyivät -jopa sellaiset pisteet, joita en ennen tiennyt olevan olemassakaan. Shocked

Tietty piste, jossa keholla ei ole enään väliä, oikeastaan millään ei ole väliä,
ei edes sillä, herääkö siitä tilasta koskaan normaaliksi.

Sitten alkoi mieletön rakastelu, mutta vertaen aikaisempiin kokemuksiini,
joita seksuaalisena ihmisenä mulla toki on, tämä oli rakastelua athmosfäärissä,
ilmassa, jossain valkoissa tilassa, jossain sellaisessa tilassa, jossa mä en kykene
kontrolloimaan kehoani -ylipäätään olemaan kehollinen, vaikka rakastelun
pitäisi olla normaalisti varsin kehollista ja sulla on kontrolli ja tieto koko aan, missä mennään.
Myöskin ajan kontrollointi, kuin myös muiden silmällä pitäiminen/heidän tarpeistaan huolehtiminen
edes kohteilaisuus-syistä... pfff... en tiedä mihin se jäi ja milloin. Tongue

Annoin tilanteen viedä. Rakastelin Taikurin ja niiden kahden naisen kanssa,
tai siis ne rakasteli mua, mä taisin olla aika passiivinen kuollut lahna  2funny
(vaikka Taikuri väittää muuta), Taikurin lausuessa eriaisia matroja/rukouksia/loitsuja/jotain,
mitä kieltä en ymmärtänyt.

Tajunta räjähti.. ..jonnekin kirkkaan valkoiseen ja sprektimaiseen ilmaan, missä ei ole edes ääntä
-niin myös kehoni, rajummalla voimalla kuin koskaan, mutta se ei ole nyt se oleellinen,
eikä edes tärkein pointti tässä.
En juurikaan ollut läsnä kehossani, ainakaan niin paljon kuin normaalisti.

Se valkoinen ja sprektimainen kirkas valo/ilma...äh... ei sille ole olemassa sanoja.
Se on jokin voima/jumala, jopa jokin ufo. En osaa sanoa itseasiassa,
mutta se on hyvin persoona ja monta persoonaa, mutta moniulotteisempi ja valtava.

Siinä oli mielettömän hyvä olla -aivan kuin olisi ollut suunnattoman rakkauden/
hyvänolon sisällä -osa sitä.

Mä en tiedä, kuinka kauan olin tuossa tilassa, mutta se tuntui parille tunnille
-todellisuudessa varmaan kuitenkin vain kymmeniä minuutteja, jopa vähemmän.
En tiedä tarkasti. Mittaan aikaa siitä, milloin tapasimme ja milloin olin viimein kotona,
joten kaikki, mitä tapahtui tuolla välillä..  crazy2

Pikkuhiljaa palauduin ns. todellisuuteen ja tähän maailmaan -tosin en pystynyt liikauttamaan
lihastakaan, vaikka mieleni alkoi olla jo suht' tajuava.
Taikuri piti päätäni sylissään ja näin, kuinka hän antoi energiaa pään, kaulan, rinnan
ja käsivarsien alueelle ja ne naiset rinnasta alaspäin aina varpaisiin asti.

En vain kyennyt tuntemaan heidän kosketuksiaan, koska kehoni oli ikään kuin halvaantunut
-mutta kuulin mantrat/loitsut/rukoukset yhä voimistuvana -> kuuloni kun oli palautumassa.

Pikkuhiljaa kehoni alkoiu myös palautua todellisuuteen ja kykenin liikuttamaan jäseniäni,
mutta se oli niin voimaton, että piti levätä vielä jonkin aikaa futonilla.
Ympärilleni oli aseteltu joitain eksoottisilta näyttäviä (muinais?)esineitä
ja kukkien terälehtiä (paljon samoja, mitä oli kylvyssäkin).

Mua kehotettiin vain lepäämään ja ottamaan rauhallisesti ylösnousu
ja kun pystyin nousemaan jo istualleni, sain juotavaksi jotain yrttijuomaa ja vettä.
Se yrttijuoma palautti mukavasti, kuten vesikin.
Järjetön jano sen jälkeen olikin! Shocked

Taikuri kyseli, mitä näin "matkallani" ja kerroin tietenkin kuvani sieltä
ja kysyi, näinkö mitään erityistä kuviota, mistä pidin paljon, ja näinhän mie,
ja hän pyysi mua piirtämään sen paperille.
Piirrettyäni sen hahmotelman suurin piirtein vapaasti paperille,
hän otti pöytälaatikosta, huoneen toiselta puolelta, toisen paperin,
jossa sama kuvio oli, mutta paljon paremmin piirrettynä.  Grin 2funny

Siinä oli päivämäärä alla ja Taikuri pyysi mua muistelemaan ja tarkistamaan,
milloin me ollaan tavattu ensimmäisen kerran.
No se ei ollut vaikeaa, koska mulla on kalenterissa kaikki PR-tapahtumat,
ja hän oli esiintymässä yhdessä niistä sellainen puoli vuotta sitten
ja prkel, sama päivämäärä!

No ei siinä vielä mitään, tuohan nyt e ole temppu eikä mikään,
vaan se, että ko. paperin yläkulmaan mä olen tuolloin, puoli vuotta sitten kirjoittanut nimeni
ja numeroni, kun vaihdettiin yhteystietoja
ja silloin se oli piirtelemässä tuota kuviota ja sanoi että, no kirjoita se numerosi vaikka tähän
mun piirrustukseen. Grin 2funny

Muistan sen niin elävästi, kun se piirusteli jotain odottaessaan mua antamaan yhteystietoni
-sattumoisin tuona iltana en löytänyt käyntikorttejani ja ihmettelin, mihin ne oli jättänyt
ja jouduin siksi kirjoittamaan sen paperille.

So, hän siis tiesi jo silloin sen kuvion tai stten hän hypnotisoi mut luulemaan niin
tai sitten se oli joku taikatemppu, ken tietää..?  Cheesy

No, todellisuus on tarua ihmeellisempää.  police
Hän sanoi, että sen kuvion voin ottaa ammattitatuoijalla
ihan liikkeessä tai hän voi kutsua vastaavaan sessioon ammatti-tatuoijan mukaan
joka sitten viiltää tai neuloo värittömällä neulalla -> arpeuttaen mulle.

Taikuri sanoi, että se on kivuttomampaa tuossa sessiossa, koska olen "muualla",
enkä niin läsnä kehossani.
Tuleehan siihen erityinen extra-voima, jos sen tekee rituaalissa ja sitä verta ei tarvitse
tatuoijan liikkeessä purkittaa seuraavaa sessiota varten tai tehdä uutta haavaa,
kun annan veriuhrin. Wink

Mahtava kokemus tähän asti! -sanat eivät riitä kertomaan!

Tuon kuvion aion ottaa hiukan myöhemmin. Kuun nimittäin pitää olla oikeassa asennossa.  Wink
Menee siis jonkin aikaa seuraavaan sessioon ja kuvion ottamiseen.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 26.08.2010 00:19:30 kirjoittanut Tavallinen Telluksen Tallaaja, Universaalinen Uniikki Ihme » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #38 : 26.08.2010 00:37:05 »

^ Itseasiassa, tuo koko juttu oli niin voimallinen kokemus henkisesti, sielulisesti ja kehollisesti,
että ei noita varmaan kovin heti kykenekään käymään läpi.

Mulla ei ole oikein sanoja kuvaamaan sitä, mutta olen ollut energiahoidoissa,
joissa on ollut superhyvät kokeneet energiahoitajat ja mielettömät fiilikset
ja hoidot, mutta kyllä ne aika bubbahommille tuntuvat nyt tuon kokemani jälkeen
ja mä en missään nimessä, en koskaan halua väheksyä hyviä energiahoitajia!

He ovat todella loistavia työssään!

Kuten sanottua, mulla oli jo alussa tunne, että tämä on ainutlaatuinen tilaisuus,
jota ei sovi missata ja saan uuden kokemuksen, jota en ole aikaisemmin elämässäni kokenut.
Vaistoni ei ole pettänyt vielä koskaan ja olen ikionnellinen, että otin haasteen vastaan,
vaikka moni ystävänikin pelotteli.

Teknisesti se ei ollut ihmeellisempi -tosin en ole varma, mitä kaikkea he teknisesti teki mulle,
olinhan "jossain muualla" tajuntani kanssa, mutta vastaavia energioita en ole eläissäni kokenut.

Kuin sähkövoltteja monta yhtäaikaa, mutta hyvin lempeitä sellaisia.
Mä ole koskaan kokenut ja astinut niin syvää ja kokonaisvaltaista olemassa olevaisuutta
vaikka on "poissa" ja jotain ihmeellisen valtavaa sympaattista tunnetta kohdistuneena muhun
(universaalista rakkauttako..?).
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #39 : 26.08.2010 06:56:22 »

Kiitos että jaoit kokemuksesi kanssamme Smiley Mua ainakin kiinnostaa ja nyt kun kuvailit sitä niin kiinnostuin enemmänkin. Kuulostaa jännältä ja mielenkiintoiselta!!!
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #40 : 26.08.2010 07:23:14 »

Juuh - Kiitos Sasha.

smitten

Mahtavaa, että rohkenet jakaa kokemuksesi.

/A
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
2
« Vastaus #41 : 26.08.2010 07:59:35 »

hauska kuvaus - mutta en silti ikinä alkaisi seksiä jonkun taikurin kanssa, joka ei olisi oikea suhde (seurustelu)(toisaalta onhan ihmisillä yhden yön juttuja ilman sitoutunutta rakkautta). kauanko tämä heppu oli tunnettu??? puoli v..?? harrastaako nämä tyypit useiden kanssa vastaavaa, ja mitens kaikki sex taudit on tsekattu?

Tuleehan siihen erityinen extra-voima, jos sen tekee rituaalissa ja sitä verta ei tarvitse
tatuoijan liikkeessä purkittaa seuraavaa sessiota varten tai tehdä uutta haavaa,
kun annan veriuhrin.

??
tuntemani  kaksoset mies voisi olla hyvin kiinnostunut sex kokeiluista, mutta just stoppasin (tai siis taas se kutsui sessioihin). tai  oinas  leijona ? kiinnostusikohan  rapu joogaope?  Grin

sinänsä hyvä tietää, miten seksistä voi saada niin paljon irti, kun en itse pidä sitä liian tärkeänä. on sillä paikkansa, mutta valikoiden kumppani.. (nimenomaan Depp-Nightwish-tyypit ei kolahda, mikähän siinä on? kun maku on nuorekkaat, raikkaat, sporttiset, vaaleat..)  Wink

Cool
« Viimeksi muokattu: 26.09.2010 11:37:40 kirjoittanut ~Cerridwen~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #42 : 26.08.2010 08:44:25 »

Huisaaaa!!! Mä en olisi kyllä uskaltanut tuntemattomien käsittelyyn noin kuten sinä mutta hienoa todellakin sun kuvauksen perusteella tai ainakin sinulle sopivaa. Smiley
Bi olen itsekin, mut ryhmäseksi+rituaalit= hälytyskellot!!!! buck2
Menen sekaisin joka vuosi elokuun täysikuustaki joka on valvottaa mua aina monta yötä. Ihan sekasin nytkin unettomuuden takia. Elokuun kuu on outo ja niin olen minäkin.
Kerro vielä "jälkioloista" Kaik ok?

tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #43 : 26.08.2010 08:54:22 »

Kuulostaa hienolta, ihan fiiliksissä täällä. Viime yönä mulla oli unissa verta ja henkien palvontaa  Wink

Kiitos, kun jaoit!  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #44 : 26.08.2010 09:11:20 »

Huisaaaa!!! Mä en olisi kyllä uskaltanut tuntemattomien käsittelyyn noin kuten sinä mutta hienoa todellakin sun kuvauksen perusteella tai ainakin sinulle sopivaa. Smiley
Bi olen itsekin, mut ryhmäseksi+rituaalit= hälytyskellot!!!! buck2
Menen sekaisin joka vuosi elokuun täysikuustaki joka on valvottaa mua aina monta yötä. Ihan sekasin nytkin unettomuuden takia. Elokuun kuu on outo ja niin olen minäkin.
Kerro vielä "jälkioloista" Kaik ok?

Niin no ei minustakaan olisi ehkä ihan heti tältä istumalta sellaiseen, mutta en yhtään ihmettele että Sasha kokeilunhaluisena ja seksuaalisesti erittäin avoimena ihmisenä halusi mukaan. Sitä paitsi tuo juttu jo ihan ilman seksiäkin kuulosti hyvin mielenkiintoiselta; kaikki chakrat ja Sashan kertomat tuntemukset Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  

Siirry: