Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rituaali Seksi  (Luettu 60901 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #75 : 30.08.2010 17:47:31 »

Kiitos tuhannesti enemmän kun mielenkiintoisesta kejusta  smitten

Saitko tuon kokemuksen kautta tavallaan vahvistuksen sille, että olet todella omalla oikealla polullasi?
Sen käsityksen saan sun tekstistä. Jos niin on, niin kauniin "sinetin" sait  smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #76 : 30.08.2010 18:19:19 »

Mä ymmärrän myös oikein hyvin topicin aloittajaa. Olen käynyt hyvin samanlaisia keskusteluja itseni kanssa...okei, nyt tyrkytetään tätä henkiparannusta et muuta save people around you -meininkiä, mutta entäs minä?
Kyllä mä haluan olla onnellinen, haluan tietyn takin, koska se on nätti. Haluan nauttia mun ystävistä ilman heidän hengennostatustaan. Haluan rakastaa ja saada vastarakkautta ihan tällaisena tavallisena ihmisenä. Enkä koe, että tämä sulkisi hengellisyyden pois. Tämä ajattelu ei vaan ole erkaantunut arkitodellisuudesta. En halua olla niin kaukana, että olen enemmistölle vaikeasti lähestyttävä ja epätodellinen. (Paitti tietty äiti Teresa on mahtava hahmo, ja mielestäni lämpöisä ja lähestyttävä. Siis Oli.)

Olla terveesti itsekäs, itserakkaudellinen, olla terveesti empaattinen ja elämästä ja sen jatkuvuudesta huolehtiva. Ja armollisuus sekä itseä että muita kohtaan - se on tärkeää.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #77 : 30.08.2010 18:26:31 »

Kiitos tuhannesti enemmän kun mielenkiintoisesta kejusta  smitten

Saitko tuon kokemuksen kautta tavallaan vahvistuksen sille, että olet todella omalla oikealla polullasi?
Sen käsityksen saan sun tekstistä. Jos niin on, niin kauniin "sinetin" sait  smitten

Kiitos itsellesi. Smiley
Kyllä, koen hyvin vahvasti, että olen toteuttamassa omaa polkuani,
jota on erittäin miellyttävää astella eteenpäin. Smiley

Sen tien saa todella kiviseksi ja karuksi astelemalla muiden polkuja tai viitoittamia teitä.

Tämä on varmaan se suurin anti tähän asti koko sessiosta
-todeta, että oma sisäinen johdatus ja tunne, siis, sen oman korkeamman minäni
kuunteleminen ei ole ollut turhaa, eikä harhauttavaa.

Varmaan henkisistä askelista kaikista tärkeimmät -vaikka se ei nyt miellytäkään kaikkia,
edes niitä hengellisiä ihmisiä. Smiley

Koen todella seisovani tukevasti tämän Telluksen päällä yhteydessä siihen,
joka antaa elämän ja tämän kaiken, mitä mulla on ja pitää musta huolen
vielä tämän jälkeenkin, kun Tellus sulkee mut syliinsä ja yhdyn kokonaisvaltaisesti
osaksi sitä ja sen voimaa synnyttää, ylläpitää ja lopettaa elämää.  Smiley

Mun maailma on kaunis. Smiley

On hienoa, että on noita kuvaamiasi henkisiä kokemuksia, jotka pohjautuvat fyysisyyteen. Mutta jos polku jatkuu siten, että aina on jotakin tavoiteltavaa ja koskaan ei olla perillä...  Huh

Voiko silloin olla onnellinen?  Huh

Minulle onni on sitä, että elää tätä nykyistä hetkeä ja nauttii siitä täysin rinnoin! Näkee sen, mitä ympärillä on ja nauttiikin vielä siitä kaikesta Smiley

Tellus on fyysinen, kaikkine henkisine, siis selittämättömine voimineen
synnyttää elämää, ylläpitää sitä ja ottaa se pois.
Tavallisena Telluksen tallaajana olen saanut elämästä, sielustani ja kehostani enemmän irti
-siis mahtavia kokemuksia!

Olen janoinen ja utelias uusille kokemusille, mutta saan myös tyydytystä niistä,
joten en ole henkisesti tai fyysisesti frigidi, joka ei kykene saamaan orgasmia,
siis tyydytystä ja valtavaa mielihyvää kokemastaan, vaan voi myös palata
samoihin jo koettuihin ihaniin kokemuksiin, joista saa mielihyvää ja onnellisuutta.

Käsittääkseni ihmisen tasapaino henkisessä kehityksessä löytyy
onnellisuuden ja mielihyvän kokemisesta
-se tuottaa myös luovuutta uusiin kokemuksiin, jopa keksintöihin ja uusiin ideoihin
ja siinä on avain henkiseen ja keholliseen terveyteen ja tasapainoon.

Kait mä kuitenkin jonkin elämän salaisuuden koin, vaikka se tapa,
jolla se tuli, hengellisesti, on vastaan järkeäni ja omaa henkisyyttäni?

Mä en edelleenkään vaihtaisi nykyistä elämääni ns. henkiseen polkuun,
vaikka se tulisi fyysisyyden, siis seksuaalisuuden kautta
ja vaikka tarjolla olisi mitä henkisiä kykyjä selvänäöstä parantamiseen
ja valaistumista jossain jumalallisessa voimassa.

Mä en tiedä, mitä mä niillä teen oikeastaan, etenkin kun käännän
noiden kolikkojen toiset puolet esiin ja tarkastelen niiden tuomia velvotteita,
työmäärää, stressiä, väsymystä, yksinäisyyttä ja ylipäätään,
varsin karua kokemusta onnellisuudesta ja rakkaudesta.

Musta vieläkään tullut masokistia, joka palkitaan kaikesta kärsimyksestä jossain
hamassa tulevaisuudessa, kun nautin jo nyt tuota eletyn elämän palkkaa ilman kärsimystä
ja yksinäisyyttä ja rakkaudettomuutta.

Toki en sano, etteikö ne olisi kokemisen arvoisia asioita
-ne olivat mahtavia elämyksiä, mutta elämyksiä ja ennen kaikkea,
onnellisuuden kokemista saan mun tavallisesta Telluslaisesta elämästäni
-tavallisesta seksistä ilman rituaaleja ja voimien rukoiluja/meditoimisia.

...mutta, kokeile kaikkea kerran pari, niin tiedät. Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #78 : 30.08.2010 19:31:28 »

Tässä miettiessäni elämää(-ni) syvällisesti, nin henkisyys syö todella paljon aikaa
ja energiaa elämän todelliselta kokemiselta. Myös tämä astroilu, joka mun mielestä ei ole
mitään henkistä elämää, vaikka niin moni haluaa itselleen uskotella.

Kun mietin, kuinka paljon aikaa 5-6 vuoden aikana olen laittanut pelkästään Astroiluun
vääntäessäni uskonasioista..  buck2
...ja tiedostan, että se on ollut pois ihmisten todellisesta kohtaamisista kasvotusten
ja monista mielenkiintoisista kokemuksista.

Olen ihminen, jonka työ kuluu tietokoneen ääressä, haluanko siihen laittaa myös
vapaa-aikani?
Suurin osa henkisistä ihmisistä näyttää viettävän aikaansa netin keskustelupalstoilla
roikkuen, muka olevinaan "yhteydessä" muiden samanhenkisten kanssa.

Todellisuus on kuitenkin, että ko. ihmiset ovat yksinäisinä tietokoneidensa ääressä
ja omaavat käytännössä hyvin suppeat todellisten kohtaamisten ihmissuhteet
ja todellisista elämyksistä, siis ne, jotka tuottavat onnellisuuden tunnetta.

Siksi varmaan ihminen herkistyy, ainakin kuvittelee niin, että niinkin nauretttava
asia, kuin kaukoenergia on mahdollista.
Kosketuksen puute vaivaa yleisesti maailman ihmisiä.

Mun kokemukset henkisyydestä eri lahkoissa, ismeissä ja uskomuksissa on se,
että se on suurimmaksi osaksi täynnä teoriaa ja omaa erittäin vähän todellista
kohtaamista muiden ihmisten kanssa.
Siksi kait kaiken maailman reiki -ja energiahoitoja sun muita on keksitty, että voi kokea
ikään kuin rakkautta ja ikään kuin kosketusta ilman, että tarvitsee aidosti kohdata
-voi piiloutua hoitajan ja hoidettavan roolien taakse.

Mä ajattelin korjata asian omalta kohdaltani ja lisätä enemmän todellisia kohtaamisia
eri ihmisten kanssa kuin elää henkisyyden ja/tai netin virtuaalielämässä,
jossa vieraannun Telluksesta, (ihanasta) todellisuudesta, todellisista kokemuksista
ja elämyksistä -ja niin, todellisista fyysisistä ystävistäni, jotka voivat pelkällä
yhdellä kosketuksellaan tai katseellaan tai vaikkapa hymyllään antaa enemmän
kuin ainutkaan henkisyys. 

Sasha löysi vastauksen kysymykselleen.

Mä sanon siis heipparallaa ja kiitoksen teille, jotka olette kanssani tähän asti kulkeneet.
Ehkä kohtaamme, ehkä emme. Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #79 : 30.08.2010 19:37:01 »

Ilmoitan, että mun tunnuksen voi poistaa käytöstä, koska Astro ei anna mun poistaa sitä itse.
tallennettu
Soile
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #80 : 30.08.2010 21:31:24 »

TTTUU:lle mukavia tallailuja, missä sitten tallailetkin, jos lähdet tauolle täältä. Itekin olin välillä pois ja hyvää se teki. Nyt on taas aktiivisempi vaihe, mutta saapas nähdä jaksaako taas, kun opiskelut alkaa. Mutta sitähän se elämä on, aaltoilua.
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #81 : 30.08.2010 22:07:12 »

Mielestäni TTTUUI on sisäistänyt hyvin henkisen elämän arkeensa. Jokainen meistä on yksilö ja jokaisella meistä on oma tapa ilmentää henkisyyttä. Minun mielestäni kaikista paras tapa on juurikin arjen henkisyys, joka ei vaadi mitään konstikkaita rituaaleja tai vakuutteluja, vaan elämistä oman sisäisen näkemyksensä mukaan ja sen toteuttamista omassa henkilökohtaisessa elämässään. Jo pelkästän läsnäolemisessa voi olla henkisyyttä. Se, että kokee tulleensa kuulluksi, puolin ja toisin, voi olla syvä henkinen kokemus.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #82 : 31.08.2010 08:14:48 »

Sashan "tosi ystävät" on netin ulkopuolella, kuten itselläkin, paitsi osaan saa yhteyden netissä; mutta netissä on Wienin tytön ollut kiva purkaa turhaumia moniin palstalaisiin, jotka ovat vastanneet kukin omalla tavallaan. Kieli on tosin hieman pehminnyt viime vuosina, eli ehkä se on sitä kasvua?

En tiedä opinko muuta, kuin että ulkomaan herrat pitää laittaa maksamaan. Onhan se hyvä oppi kaikille suomalaisille naisille! Riippumatta seuraako astroa tai henkisyyttä tai harrasteleeko rituaaliseksejä.. pitääpä katsoa mitä herrat tuumaavat- olenkin ollut liian mukava ja antelias toistaiseksi.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 26.09.2010 11:35:50 kirjoittanut ~Cerridwen~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #83 : 31.08.2010 08:56:48 »

Mielestäni TTTUUI on sisäistänyt hyvin henkisen elämän arkeensa. Jokainen meistä on yksilö ja jokaisella meistä on oma tapa ilmentää henkisyyttä. Minun mielestäni kaikista paras tapa on juurikin arjen henkisyys, joka ei vaadi mitään konstikkaita rituaaleja tai vakuutteluja, vaan elämistä oman sisäisen näkemyksensä mukaan ja sen toteuttamista omassa henkilökohtaisessa elämässään. Jo pelkästän läsnäolemisessa voi olla henkisyyttä. Se, että kokee tulleensa kuulluksi, puolin ja toisin, voi olla syvä henkinen kokemus.  Smiley

Tarkoitin tuolla vastauksellani sitä, mitä TTTUUI viimeiseksi kirjoitteli siitä, että on löytänyt oman paikkansa jne. En tiedä miten hän on aiemmin tänne kirjoittanut.

Itselleni netti toimii toisten samankaltaisten tapaamiseen ja ajatusten vaihtoon. Netin ulkopuolisessa elämässäni on hyvin vähän syvemmin ajattelevia ihmisiä, mistä kärsin, sillä minua ei kiinnosta elämän pinnallisuus. Sille oli aikansa.
Enkä koe olevani yksinäinen enkä ripustautuja, vaikka henkistä eläämää elänkin oman sisäisen näkemykseni mukaan. Enkä todellakaan harrasta mitään taikatemppuja, enkä noudata mitään rituaaleja tai jätä syömättä mitään henkisyyden takia. Kuuntelen omia tuntemuksiani ja niiden mukaan päätän miten toimin. Kovin kaavamaiset ja jäykät harrastukset, työpaikat, dieetit yms. tuntuvat vain orjuuttavilta. En kykene siihen.

Ja mitä tuohon miehillä maksattamiseen tulee, niin sitä en osaa. Ylpeyteni (perisyntini nro 1) estää tämän. Tämä siis koskee suuria tai keskisuuria investointeja. Kyllä mies saa tarjota ravintolassa, jos haluaa. Ja lahjoja sekä kukkia saa ostaa, mutta se ei ole itsestäänselvyys.
Sitä sormusta odotellessa...  Wink  Grin
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #84 : 31.08.2010 17:29:28 »

Kiss  smitten

Älä kokonaan katko siltoja, välillä on mukava moikkailla täälläkin rakkaiksi tulleita ihmisiä.
Toiset todellisia, toiset kuvitteellisia, silti rakkaita ystäviä.  angel

smitten -Neela

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Asterix
Vieras
« Vastaus #85 : 31.08.2010 18:59:45 »

No en mie mitään siltoja koskaan polta Neeluska.  Grin
Siksi sanoin, että ehkä nähdään, ehkä ei, ja kirjaimellisesti niin. Wink

5-6 vuotta astroilua ja  tuntuu vain sille, että on aika mennä eteenpäin.
Työni ja yksityiselämäni vaativat myöskin aikaa ja tämä astroilu syö aika paljon energiaa.
En vain repeä samalla tavalla enään miettimään ja kirjoittamaan ajatuksiani tänne
kuin aikaisemmin. Smiley

Toisekseen, astron anti itselleni alkaa sen verran vajavaista,
kun itselleni tärkeitä ajatuksiani ja kysymyksiäni ymmärtäviä alkaa olla vähemmistö täällä,
että parempi pohtia niitä muualla.

Käyn mä varmaan moikkaamassa. Wink

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #86 : 31.08.2010 19:03:45 »

2funny  rehellisyyttä

yksi syy miksi täällä ollut hankalaa  Cheesy

ei mut siis palstalla voisi vaan olla enemmän miehiä (eikös täällä ennen ollut enemmän?), luovia ihmisiä, aktiivi-ihmisiä; mutta bisnestyypit lienee muualla. (ja useat blondiystäväni ulkomailla)
« Viimeksi muokattu: 31.08.2010 19:23:36 kirjoittanut ^SHAMAYIM^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #87 : 31.08.2010 20:35:27 »

*muisk!*

Ja uusia sekkailuja kohti!  Cheesy
Tulee täälläkin ikävä, mutta hyvä kun kuljet omaa tietäsi.
Aina yhtä rehellisenä itsellesi.

Käy ihmeessä moikkailemassa!  smitten

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
7
« Vastaus #88 : 19.09.2010 08:23:27 »

hei, tästä Sashakin varmaan tykkäisi. niin, ken todella tietää. uskonnoista on kyllä versio poikineen.
 laugh
oikeesti.. kuka saa nämä uskonnot kuriin, Jumalako.. taas löytöjä..

http://www.gnostinenseura.fi/gnostisia-artikkeleita/kosminen-kristus.html

Uudella Vesimiehen Ajalla Gnostinen Kristillinen Esoterismi korvaa katolisen muodon, ja ihminen tulee kunnioittamaan sanoinkuvaamattomia Jumalia. Täydellinen Avioliitto on Uuden Ajan uskonnollinen polku.

On mahdotonta inkarnoida Kosminen Kristus ilman Seksuaalimagiaa. Rakkaus on korkein uskonto. Jumala on Rakkaus. On saapunut hetki ymmärtää perusteellisesti sen syvällinen merkitys, jota kutsutaan Rakkaudeksi. Rakkaus on todellakin ainoan tyyppinen energia, joka voi Kristifioida meidät täysin.

Seksi on Auringon kivi. Seksi on kulmakivi, jonka varaan meidän täytyy rakentaa Temppeli Herralle.

"Kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, on nyt kulmakivi. Herralta se on tullut, ja se on ihmeellinen meidän silmissämme."
« Viimeksi muokattu: 26.09.2010 11:35:22 kirjoittanut ~Cerridwen~ » tallennettu

Witch-83
Kohtuuastroilija
**

Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"

Profiili
« Vastaus #89 : 19.09.2010 15:25:23 »

Mä oon kyl varmaa jotenkin ahdasmielinen, mut mun päätä ei kyllä varmana saa uskomaan, et kun joku thö guru mua pökkäis, nii sit olisin niin spirituaalista, nii spirituaalista.  2funny

Eli siis... näitä lahkojen yms. guruja on ollu kautta aikojen, jotka omalla miehisyydellään panee nuoria ja nättejä naisia "uskoon". Kuuluisin lienee Manson vissii... rituaaliseksi taisi kuulua heidänkin porukkaan.

Seksissä on suurta energiaa, sen uskon kyllä ja sen kautta pääsee todella lähelle toista henkisesti ja fyysisesti, kun kumpikin osapuoli on mukana tunteella. Jos siinä ei ole molemmin puolista tunnetta, niin silloinhan se on vain seksiä, eli fyysisen halun ja oman egon tyydyttämistä.

Mä en voi sille mitään, mut mä en usko keneenkään näihin guruihin, jotka muka vie naiset uusiin sfääreihin seksi kautta... mä sanoisin, et ne sfäärit on vaan orgasmeja, mut ei siinä kyl mitää henkistymisistä oo kyse. En kyl asioista oikeasti tiedä, mut vieköhän ne samaiset gurut sit sellaisia ei-niin-kauniita-ja-nuoria naisia niihin samoihin sfääreihin??? Ovatko he halukkaita rituaali seksiin sellaisen elämää nähneen ja kokeneen naisen kanssa? Miksi mulla on fiilis, että eivät ole?  :Smiley Mä itse ajattelen heidän kyllä olevan vaan oman egonsa ja valtansa kasvattamisen asialla.

Tuli semmoinen juttu mieleen, kun on kokemuksia sellaisista jutuista, että olen unien aikana käynyt sekstailemassa jonkun luona, mutta myöskin olen siten kokeillut, että jos on nähnyt suorassa tv-lähetyksessä naisen, niin olen kokeillut että voiko kenties television välityksellä saada toiselle tehtyä seksuaalista mielihyvää.
Mutta sitten kun tarkemmin on alkanut miettimään, että mistä voin tietää jos vaikka tämä henkilö tuntisikin jotain itsessänsä, niin hieman syyllinen olo on tullut, jos siis on sattunut vaikka toimimaankin.

Niin tässä kun yritän selittää sellaista läppää, että pitäisi varmaankin siten kokeilla, että olisi lupa kokeilla jonkun vapaaehtoisen naisen kanssa tuota astraaliseksiä, tapahtuipa se sitten unen aikana, tai vaikka valveilla olonkin aikana.
Siksi tämäkin juttu tuli mieleen, että onko se mitenkään edes mahdollista, ja kun täytyisi löytää aina jokin selitys omille ajatuksillensa, että jos siis löytyisi joku vapaaehtoinen nainen testailemaan astraalitason seksileikkejä, niin eipähän ainakaan tulisi mitenkään syyllinen olotila, jos se on yleensä edes mitenkään ja millään tasolla mahdollistakaan.

Tuosta tuli vaan mieleeni, että mä itse olen monesti käynny sekstailemassa unissani ja herään siihen, kun mun keho laukeaa orgasmiin. Nukkuessa ei ajatuksissa ole niitä häiriötekijöitä, siksi pystyy ajatuksen voimalla vaikka mihin.  Wink Siksi uskon myös, että kaksi ihmistä, jotka voivat keskittyä täysin toisiinsa ja itseensä, voivat myös ajatuksen voimalla tuottaa seksuaalista mielihyvää toisilleen.
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  

Siirry: