Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Näkijöille?  (Luettu 7360 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
tizia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« : 23.08.2010 10:32:23 »

Hei,

olisin todella kiitollinen, jos joku ehtisi auttamaan!
mielessä ja sydämessä pyörii mies, jonka kanssa nähdään satunnaisesti.
Tulkitsinko oikein viimeksi kun nähtiin, että hänkin olisi ollut vähän kiinnostunut? Meillä on yhteisiä mielenkiinnon kohteita paljon, joista meillä on ollut joitakin kiinnostavia keskusteluja. Mutta olisiko tässä jotain muutakin? Kannattaisiko tässä yrittää olla aktiivinen esim. ottaa yhteyttä sähköpostitse vai odottaa ja katsoa mitä tuleman pitää?

tallennettu
Ellanora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39


Profiili
« Vastaus #1 : 25.08.2010 12:42:05 »

Hei! Sinun kannattaaa ottaa yhteyttä tähän mieheen, mies ei ole ollenkaan varma tunteistasi eikä siksi uskalla tehdä seuraavaa siirtoa.. mutta harkitse seuraava siirtosi, etene hitaasti ja harkiten koska tämä mies vaikuttaa erittäin fiksulta ja tuntuu testaavan sinua vielä.
tallennettu

Selvännäkijä

Intuitiolla, henkistä kasvua ja kehitystä edistäen.
tizia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #2 : 25.08.2010 14:23:05 »

Hei ihana Ellanora - kiitos sinulle avustasi!

Varmasti on juuri niin kuin sanoit, mistään tunteista emme ole puhuneet vaan näistä yhteisistä muista asioista. Ja uskoisin, että olet myös oikeassa tuossa, että häntä kannattaa lähestyä varovasti. Olen jotenkin vaistonnut, että on itse aika varovainen näissä asioissa, vaikka oikein ystävällisesti ja avoimesti yleisesti ottaen kaikkiin ihmisiin suhtautuu. Huonoja kokemuksia taustalla varmaankin uskoisin. Ehkä näistä "turvallisista" aiheista hänelle pistän postia jossain vaiheessa ja katson sitten mitä hän vastaa.

Hienoa viikonjatkoa sinulla ja kiitos vielä  Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #3 : 26.08.2010 13:46:47 »

 Hei näkijä, elämäni on jotenkin umpikujassa. työtä en ole saanut ja muutenkin olen väsynyt ja
 sterrassantunut.Näkyykö valoa??
tallennettu
Ellanora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39


Profiili
« Vastaus #4 : 30.08.2010 01:10:44 »

Näkisin tämän olevan ohimenevä vaihe elämässäsi.. nyt tuntuu että pohjalta ei voi nousta mutta viimeistään talven alulle näkisin valoa. Sinun pitäisi vähentää stressin tekijöitä ja olla kärsivällinen.. kun saat stressin vähentymään alat huomata mitä oikeasti haluat. Töitä kyllä on tulossa, mutta ei ehkä aivan sellaisia mitä olisit ajatellut niiden olevan, mutta tässä on tärkeää ottaa vastaan tarjottu.. muita mahdollisuuksia ei nähtävästi ole. Keväälle luultavasti tulee seuraava vaikea vaihe, jonka ylität helpommin kuin tämän elämänvaiheen joka on käynnissä tälläkin hetkellä.
tallennettu

Selvännäkijä

Intuitiolla, henkistä kasvua ja kehitystä edistäen.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1236


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 30.08.2010 12:11:43 »

Hei Ella!  Smiley

Saankos vielä heittää yhden kysymyksen tähän?

Mikä minulla oikein on?
tallennettu
Ellanora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39


Profiili
« Vastaus #6 : 30.08.2010 17:23:24 »

Nyt täytyy myöntää että voi mennä pahasti pieleen, aika laaja kysymys ja käsite.. ja kaikille kun ei samanlailla asioita näe vaikka tahtoisi.  Smiley
Jotenkin tuntuu sinulla olevan motivaatio kateissa monessakin asiassa mitä suunnittelet tekeväsi mutta suunnitelmaksi ne usein myös jäävät.. olenko oikeassa? Olet ehkä veltostunut lähiaikoina jostain syystä. ehkä hieman sairasteluakin on ollut. Päätöksenteko kykykin on heikentynyt huomattavasti.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2010 17:29:13 kirjoittanut Ellanora » tallennettu

Selvännäkijä

Intuitiolla, henkistä kasvua ja kehitystä edistäen.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #7 : 30.08.2010 22:35:04 »

Kiitos vastauksesta, Minulle on useampi ihminen sanonut että minulla ois jonkunlaisia

parantajan kykyjä t.lahjoja.Mitä mieltä olet.Olen haaveillut että jos vois olla parantaja.t.auttaja

sairaille,ni oishan se ihanaa.Mutta taitaa jäädä haaveksi(mutta niitäkinhän pitää olla),olen kyllä

muutenkin haaveilija,kun kala olen horoskooppi merkiltäni kalat
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1236


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 31.08.2010 12:06:11 »

Nyt täytyy myöntää että voi mennä pahasti pieleen, aika laaja kysymys ja käsite.. ja kaikille kun ei samanlailla asioita näe vaikka tahtoisi.  Smiley
Jotenkin tuntuu sinulla olevan motivaatio kateissa monessakin asiassa mitä suunnittelet tekeväsi mutta suunnitelmaksi ne usein myös jäävät.. olenko oikeassa? Olet ehkä veltostunut lähiaikoina jostain syystä. ehkä hieman sairasteluakin on ollut. Päätöksenteko kykykin on heikentynyt huomattavasti.

No okei, ehkä se oli huono kysymys. My bad.  uglystupid2

Tarkennanpa tähän; Mikä minulla on kun en saa nukutuksi? Eli siinä mielessä ainakin "sairas" kun on univaikeuksia, ollut nyt kolme kuukautta ainakin. Täysin ilman syytä. Nukun 2-4 tuntiin yössä, joskus en ollenkaan ja silti ei nukuta. Ei väsytä. Ei mitään. Lääkärit ja psykiatrit, kaikki neuvottomia.
tallennettu
Ellanora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39


Profiili
« Vastaus #9 : 31.08.2010 21:21:14 »

Nyt täytyy myöntää että voi mennä pahasti pieleen, aika laaja kysymys ja käsite.. ja kaikille kun ei samanlailla asioita näe vaikka tahtoisi.  Smiley
Jotenkin tuntuu sinulla olevan motivaatio kateissa monessakin asiassa mitä suunnittelet tekeväsi mutta suunnitelmaksi ne usein myös jäävät.. olenko oikeassa? Olet ehkä veltostunut lähiaikoina jostain syystä. ehkä hieman sairasteluakin on ollut. Päätöksenteko kykykin on heikentynyt huomattavasti.

No okei, ehkä se oli huono kysymys. My bad.  uglystupid2

Tarkennanpa tähän; Mikä minulla on kun en saa nukutuksi? Eli siinä mielessä ainakin "sairas" kun on univaikeuksia, ollut nyt kolme kuukautta ainakin. Täysin ilman syytä. Nukun 2-4 tuntiin yössä, joskus en ollenkaan ja silti ei nukuta. Ei väsytä. Ei mitään. Lääkärit ja psykiatrit, kaikki neuvottomia.

johtuu nähtävästi siitä että olet vain kovalla tahdilla painanut eteenpäin vaikka menneisyydessä asiat kaivelevat kipeinä, mutta et halua antaa mielelle valtaa ja ajatella asioita loppuun.. sitten ne pyörivät alitajunnassasi häiritsemässä unta. Sinun pitäisi todella miettiä mikä on se asia mikä menneisyydessä on jäänyt sinua painamaan, siihen liittyy todellista surua ja tuskaa mutta haluat uskoa kaiken olevan hyvin. Ilman läpikäymistä et voi saada mielenrauhaa.. ota asia esille.
tallennettu

Selvännäkijä

Intuitiolla, henkistä kasvua ja kehitystä edistäen.
Ellanora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39


Profiili
« Vastaus #10 : 31.08.2010 21:25:43 »

Kiitos vastauksesta, Minulle on useampi ihminen sanonut että minulla ois jonkunlaisia

parantajan kykyjä t.lahjoja.Mitä mieltä olet.Olen haaveillut että jos vois olla parantaja.t.auttaja

sairaille,ni oishan se ihanaa.Mutta taitaa jäädä haaveksi(mutta niitäkinhän pitää olla),olen kyllä

muutenkin haaveilija,kun kala olen horoskooppi merkiltäni kalat


Jokaisen pitää ottaa lahjoistaan itse selvää, muut voivat aistia ja katselmoida sitä mutta eivät auttaa asiassa.. ota kyvyistäsi selvää, ne ovat suuri lahja, mitä ei todellakaan ole kaikille suotu. Auttaminen on aina tie onneen jos sitä todella tahtoo.
tallennettu

Selvännäkijä

Intuitiolla, henkistä kasvua ja kehitystä edistäen.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #11 : 01.09.2010 15:54:39 »

  Kiitos taas vastauksesta.

  Näinhän se juuri menee, kuten totesit.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: