Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: raastavaa  (Luettu 3795 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Kafkar
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 25.08.2010 12:25:43 »

Tästä unesta on aikaa paljon!
Mitä pitäisi ajatella, jos näkee unta miehestä ja sen surmasta samaan aikaan, kun tämä oikeasti tapahtui?

Olin tuossa lapissa reissussa, näin siellä unta Kolmesta joutsenesta jotka lensivät hitaasti ylitseni samaan suuntaan mihin minä olin menossa. Sama uni toistui kahtena yönä peräkkäin.

Viime yönä näin unta, että olin rivitaloasunnossa ja join kahvia ja olin menossa tupakalle takapihalle ja juomaan kahvia. Mutta en voinutkaan kun rauhallinen susi istui oven edessä ja tuijotti minua ja beigen värinen verho lepatti.

Voisiko joku kertoa mitä nämä unet tarkoittavat? Mitä m inun pitäisi ajatella?
tallennettu

Pyyteetöntä rakkautta <3
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1 : 25.08.2010 19:46:23 »

Kafkar...Joskus käy niinkin,että näkee juuri tuollaisen unen tapahtuvasta asiasta,eikä sille löydä täsmällistä selitystä.
Olit lapissa,oletkohan kokenut siellä jotakin erityistä.Et kertonut, miltä nuo viimeiset unet sinusta tuintuivat kun ne näit.
Joutsen unet ovat kauniita,mutta myöskin ne hiukan houkuttavat pois todellisuudesta,olisikohan niinkin.
Susi uni viittaa tässä samaan asiaan..Unet olivat kuitenkin rauhallisen oloisia...   smitten

Toivon sinun saavan muitakin tulkintoja,ettei jäisi ainoaksi.
tallennettu
Kafkar
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 25.08.2010 20:05:47 »

Sansai, kiitoksia vastauksestasi!
Olen uusi tällä palstalla, huomasin tuon kirjoitukseni jälkeen, että se olisi pitäny pistää unitulkinnat tänne kohtaa, vai mitä siinä lukikaan...

Mutta siis tuosta lapista, Olin kiertelemässä lappia ja norjaa, ihan vaan kuvausreissulla. Aivan upeita maisemia ja se paikka rauhoitti mieleni. Annoin niissä maisemissa ajatukseni vain tulla ja mennä. Viimeksi ollut lapsena norjassa sekä lapissa.

Joutsen unien jälkeen tuli sellainen ihmetys olo ja silti levollinen. Ihmettelin, et mistä ne nyt uniini tuli. Ennen tuota lappi reissua olin hirvittän ressaantunut töistä ja ihmissuhteista. Tuntu siltä kuin kaikki olisi kaatunut päälle. Ja onneksi kaveri pyysi reissailee, ja se todellakin tuli hyvään saumaan.

Tuosta susi unesta... suden tumma katse jäi mua sen jälkeen mietityttää. Jollakin tapaa susi merkitsee minulle kunnioitusta ja pelon sekaisia ajatuksia ja niin myös tässäkin unessa. Mut silti en kokenut sitä painajaisunena.

Olen nyt hieman jo väsynyt, eikä ajatukseni löydä oikeita sanoja välttämättä, mutta ehkä tuossa oli nyt jotai lankaa johonkin.
tallennettu

Pyyteetöntä rakkautta <3
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #3 : 25.08.2010 20:34:40 »

Oli tärkeät juuri nuo unen tunteet,nehän kertovat kovin paljon.Olet tuolloin ollut jollain tavalla voimatonkin,ajatukset ovat kulkeneet..hyvä niin.
Joutsen unen jälkeen kerroit levollisesta olosta ja ihmettelystä,niin se on todellisuudessakin,voin tavallaan ajatella tätä enteilevänä unena,jolloin jossain vaiheessa on hyvin,jota ihmetteletkin.Myöskin,kolme joutsenta..kolmehan on aika pyhä luku,vielä nähtynä tällätavoin,se on uusiinnuttava,elämää muuttava.Jokin hiukan ihmeellinen asia.Uni on myös ollut tällaisena lohtu unikin.
Kerroit mitäsusi sinulle merkitsee,se on juuri se oikea oivallus ,oma tunne.Olisikohan elämässäsi ihminen jolla  olisi samoja ominaaisuuksia,ja joka hiukan vie itsetuntoasi,tai jotain,koska verho heilui,kuvaisiko se levottomia ajatuksia hänen aiheuttamanaan.   smitten
tallennettu
Kafkar
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 25.08.2010 21:02:47 »

Voi ihanaa Sansai!!!  smitten

Ajatukseni selkeentyi! Olen meinaa viime aikoina huomannut, että olen kääntämässä uutta sivua elämässäni. Jättämässä sitä kivirekeeni takaani, vähitellen tiputtanu kiviä pois. Siis ihan tiedottomasti tehnyt näin.

Ja vieläkun nämä joutsenet kulki samaan suuntaan kuin minä ja sama uni toistui seuraavana yönä, joten pitäisikös minun sit todeta tuosta sinut kertomastasi että unestani, että olen  menossa oikeaan suuntaan ja olen nyt vasta tajunnu mihin suuntaan elämässäni pitäisikin pyrkiä. Kauheeta oon jo 30 ja nyt vasta hokaan monta asiaa Cheesy

Mutta Pelastit päiväni ja oikeastaan koko viikon! Voin mennä hyvillä mielin huomenna haastatteluihin!

Kiitos!!  smitten

tallennettu

Pyyteetöntä rakkautta <3
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5 : 25.08.2010 21:09:26 »

Kyllä!!Mene vain  samaan suuntaan,pystypäin,valloita maailma,paiskaa kivi kerrallaan taaksesi.
Tsemppiä huomiseen   smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: