Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: iso kirkas valo  (Luettu 3605 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
maiskuli
Vieras
« : 30.08.2010 12:04:49 »

Yksi yö tapahtui näin elikkä nukuin jotenki levottamasti kyseisenä yönä(en tiedä onko vaikutusta asiaan) sitten jossain vaiheessa olin sellaisessa tilassa että tiesin mitä tapahtuu(osittain hereillä?).
Minulla oli silmät kiinni koska nukkumassa olin mutta siitä huolimatta näin makuuhuoneen seinän vieressä ison kirkkaan valon, ehkä hieman keltaiseen sävyyn menevä. Vähän aikaa sitä seurattuani heräsin sitten ihan oikeasti ja ihmettelin että hetkonen nyt " mitä tää oli"

Sitten laitoin silmät kiinni ja taas alkoi tapahtua niin että tiedostin kokoajan. Näin useamman hahmon jotka muistuttivat ihmisiä mutta hahmot olivat kokonaan mustia ja niitä ympäröi sininen valokehä. Niitä tuli siihen ihan lähelle aika paljon.

Mitä tää nyt meinaa.?
Vai olenko hullu? Embarrassed
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 30.08.2010 16:28:04 »

Et ole hullu, olet vain avautumassa. Smiley Kolmas silmäsi on avautumassa ja ilmeisesti pääsit unitilassa "taajuuksille" joita monet muut henkiset oliot käyttävät. Smiley

Muistathan suojata itsesi aina Luojan valolla nukkumaan mennessäsi ja pyytää suojausta, niin et sitten saa kutsumattomia vieraita, joita et haluakaan elämääsi. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
maiskuli
Vieras
« Vastaus #2 : 30.08.2010 18:20:10 »

no juu toi suojaus varmaan vois olla hyvä ottaa käyttöön. hyvä etten ole hullu Embarrassed
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #3 : 01.09.2010 22:52:18 »

Sen voin sanoa, että enkelit eivät koskaan ole muuta kuin kirkasta ja vaaleaa valoa. Värit voivat olla pastellinsävyisiä, tosin itse olen nähnyt enkelini energian kirkkaan sinisenä, joka taas kertoo, että enkelini työskentelee Arkkienkeli Mikaelin alaisuudesa. Tummemman väriset hahmot ovat alemman tason henkiä.

Olen samaa mieltä Ebenian kanssa, että suojaus on hyvä ottaa käyttöön. Samoin kuin maadoitus.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: