Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: täysin hukassa...  (Luettu 4071 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
minna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« : 01.09.2010 01:27:03 »

Olen siis täysin hukassa ja toivoton lähes 10 vuotta kestäneen parisuhteen kanssa.. Itse olen vesimies.
Mieheni on rapu, nousumerkki ravussa, aurinko ravussa, kuu ravussa,  merkurius ja  venus leijonassa.
Tuntuu todenteolla siltä että kohta tukehdun ja puristun kasaan. buck2

Ja käväisin äskön lueskelemassa saaganetistä horoskooppiani, ja sielläkerrottiin vesimiehen ja ravun suhteen olevan katastrofi.

Kysyisinkin nyt löytyisikö täältä avuliaita kertomaan hieman enemmän "tilanteestani" ja omasta kartastani.
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 01.09.2010 09:11:49 »

jommalla kummalla on ny riisi.....se että yleisskoopit sanoo että ette tuu toimeen kannattaa jättää omaan varjoonsa, minäkin olen skorppari ja ex-ukko kaksonen eikä pitänyt tulla toimeen ollenkaan ja silti yhdessä oltiin 20 v....nyt veskarin kanssa ja voin sanoa ettei helppoa ole vieläkään mutta menettelee....kun kattelee esim sun venusta ja merkkaria nehän on veskarissa ja ukkos leijonassa, samoin kuu on sulla kaloissa ja miehellä ravussa....ihan hyvinhän ne on, vetovoimaa luulis riittävän sekä ymmärrystä. Tarkemmin ei oikein voi katsoa koska et laittanu miehen tietoja....tai tarkempia omia tietoja.....esim ihan klon aikaa myöden....?
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
minna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #2 : 01.09.2010 09:58:38 »

Tämä on niin mielenkiintoista!  Smiley Täytyy ehkä ihan todenteolla alkaa opiskelemaan tätä lajia!
Luulen että kriisi on enemmänkin minun puolellani kuin miehen.

Laitan liitteeksi vielä mieheni kartan.

Suur kiitos vastauksesta!
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 01.09.2010 10:30:38 »

mä en voi tehdä yhteiskarttaa teille, koska en näe syntymäaikoja...mutta sun noususkorppari ja ukon nousurapu on erinomainen yhdistelmä....ehkä te riitelette eri lailla, sun mars jouskarissa ja ukolla kauriissa, sä oot ilmeisen suorasanainen ja tulinen  tickedoff, mies taas riitelee järkähtämättömän hiljasesti? tai jotenkin umpimielinen kaurismaiseen tyyliin...mä ite oon nousukauris ja mä riitelen tehokkaasti, mä mökötän niin kauan kunnes toinen antaa periksi. (tosi aikuismaista mutta tehoaa meillä...).
ellet halua julkisesti laittaa sun tietoja tänne, lähetä ne yks.viestinä ja katon tarkemmin... coolsmiley
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1017


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #4 : 01.09.2010 13:21:33 »



Ja käväisin äskön lueskelemassa saaganetistä horoskooppiani, ja sielläkerrottiin vesimiehen ja ravun suhteen olevan katastrofi.



Joo tällaiset höpinät saa unohtaa kertaheitolla, niinku suski7 jo kertoikin.  Ei aurinkomerkkien perusteella voi vetää tällaisia johtopäätöksiä.  Ja vaikka kartat ei millään lailla sopisi yhteen, niin silti kaks ihmistä voi hyvinkin elää yhdessä vuosikymmeniä- kokemusta siitä löytyy täälläkin. 

Synastriasta minä en ole vielä kärryillä yhtään.  Toivottavasti saat vastauksi ja työkaluja riisin keittämiseksi.  Wink
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
minna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #5 : 01.09.2010 15:10:49 »

Se tässä kummallista onkin, että 10 vuotta yhdessä kuljettu, ja vieläkään en tunne olevani samalla aaltopituudella mieheni kanssa  idiot2

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: