rapture
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #15 : 17.02.2006 19:45:25 » |
|
Vaahterasta putosin ja puolet pitää paikkaansa. Toinen puolikas ei ihan. VAAHTERA (Mielen Itsenäisyys) - epätavallinen persoona, täynnä mielikuvitusta ja omaperäisyyttä, ujo ja varautunut, kunnianhimoinen, ylpeä, itsevarma, janoaa uusia kokemuksia, joskus hermostunut, mutkikas, hyvämuistinen, oppii helposti, ongelmallinen rakkauselämä, halua tehdä vaikutuksen. Epätavallisesta en nyt tiedä, enkä omaperäisestä. Kunnianhimoinen ja ylpeä en ole koskaan ollut enkä janoa uusia kokemuksia. Mutkikas KYLLÄ. En todellakaan hyvämuistinen. En halua tehdä vaikutusta. Etenkin nuo ujo ja varautunut pitävät 100% paikkaansa.
|
|
|
tallennettu
|
Vaaka - > nouseva leijona
Aurinko vaa'assa Kuu oinaassa Merkurius skorpionissa Venus skorpionissa Mars vesimiehessä
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #16 : 17.02.2006 23:57:50 » |
|
Hei Ystäväin
(http://www.hel2.fi/ymk/palveluhakemisto/vaahtera1.jpg)
VAAHTERA (Mielen Itsenäisyys)
Epätavallinen persoona, täynnä mielikuvitusta ja omaperäisyyttä, ujo ja varautunut, kunnianhimoinen, ylpeä, itsevarma, janoaa uusia kokemuksia, joskus hermostunut, mutkikas, hyvämuistinen, oppii helposti, ongelmallinen rakkauselämä, halua tehdä vaikutuksen. Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
maarita
|
|
« Vastaus #17 : 18.02.2006 01:13:18 » |
|
Hei kaikki ystävät! ITKUPAJU Melankolia Kaunis, mutta täynnä melankoliaa. Viehättävä, hyvin empaattinen. Rakastaa kaikkea kaunista ja tyylikästä. Rakastaa matkustamista. Uneksija, rauhaton, oikukas, rehellinen. Tapoihin voidaan vaikuttaa.
mutta vaikea elinkumppani.[/b] Vaativa, hyvä intuitio. Kärsii rakkaudesta mutta löytää joskus oikean kumppanin. maarita
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt *Nouseva Vaaka *Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä *Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona *Mars Kauris *Jupiter Oinas *Chiron Rapu
*Maya, Sininen Magneettinen Kotka *Kiinalainen Jänis
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #18 : 18.02.2006 07:53:49 » |
|
SETRI (Itseluottamus) - harvinaisen kaunis, sopeutumiskykyinen, pitää luksuksesta, hyvä terveys, ei tippaakaan ujo, tapa halveksua muita, itsekeskeinen, päättäväinen, kärsimätön, tykkää tehdä muihin vaikutuksen, monilahjakas, tuottelias, terveen optimistinen, odottaa Sitä Oikeaa, kykenevä tekemään nopeita päätöksiä. PAKKOHAN SE ON USKOA
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #19 : 18.02.2006 11:46:17 » |
|
Omenapuu,, Kukat tuovat kesän tullessaan,,, Ja syksyllä sato korjataan talteen.Talvet unten mailla.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ilosilmä
Kohtuuastroilija
ILO on kirkkaat silmät, ONNI on mielenrauha
|
|
« Vastaus #20 : 18.02.2006 12:26:29 » |
|
Jalava *ilo silmissä ja huumorinkukka rinnassa*
|
|
|
tallennettu
|
~Sininen Galaktinen Yö ~
|
|
|
sirmakka
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #21 : 18.02.2006 13:49:08 » |
|
SYPRESSISTÄ OON PUDONNU..... T.sirmakka
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hecate
Satunnainen astroilija
Pukeudun mustaan kunnes löydän jotain tummempaa
|
|
« Vastaus #22 : 21.02.2006 10:58:43 » |
|
Näytin olevan pyökki ja hyvin osui!
|
|
|
tallennettu
|
Jousimiesäiti kera Kaurismiehen, leijonapojan, kalatytön ja masuasukin.
-väärinkäsitykset johtuvat aina sanoista-
|
|
|
|
Jaana
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #24 : 21.02.2006 19:08:18 » |
|
No kuusestapa putosin! Voi ollakin...mieheni on mänty joten ollaanpa aika lähellä suomalaista luontoa. Jane
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jaana
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #25 : 21.02.2006 19:15:25 » |
|
Oi ei! Juksasin teitä mies onkin Pähkinäpuu ja poika Mänty sekä toínen poika Jalava. Jane
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #26 : 30.03.2009 13:42:05 » |
|
Minä olen pudonnut pähkinapuusta
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #27 : 31.03.2009 07:54:24 » |
|
Pihlajasta tipahdin "Uralin pihlajat" alkoi heti soida takaraivossa ja kieltämättä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Adele
|
|
« Vastaus #28 : 31.03.2009 08:15:22 » |
|
Minä putosin vaahterasta Aika hyvin pitää paikkansa tuo teksti
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Oinas 10 Asc Leijona Kuu Vesimies 8 Mars Kauris 6 Venus Kalat 10 Merkurius Oinas 10 Jupiter Jousimies 5 Neptunus Jousimies 5
|
|
|
Utunen
Vieras
|
|
« Vastaus #29 : 10.04.2009 11:07:11 » |
|
Minä putosin pihlajasta. Kelttien tulkinta osuu kerrassan täydellisesti nappiin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|