Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sininen väri  (Luettu 3777 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
hemun24
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 06.09.2010 20:36:49 »

Heippa!

Osaisiko joku vastata mitä mahtaa tarkoittaa...

Kun meillä on yhdessä pubissa sattunut kaikenlaista kummaa, askelia yms. ja ollaan melkovarmoja että tiedetään ketä on sinne jäänyt asustelemaan. Mutta mitä mahtaa tarkoittaa kun ollaan kaverin kanssa nähty siellä leijailevan sellainen sininen "pallo"? Oisin kiitollinen jos jollain olis jotain informaatiota antaa Smiley

Oon chakroista lukenut, mutta onko henkimaailmassa värillä joku muu merkitys?
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 06.09.2010 20:51:59 »

En tiedä onko värillä niin väliä, mutta olkaa tarkkana noiden pallojen ja muiden kanssa. Niiden asukit eivät aina ole ihan niin "hyviksiä" kuin mitä antavat ymmärtää.

Sininen värinä liittyy yleensä kolmannen silmän avautumiseen, rauhoittumiseen ja veden rauhoittavaan solinaan.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
hemun24
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 06.09.2010 20:57:51 »

Joo, tää kaveri on henkirikoksen uhri, eikä eläessään ollut kuulemma kovin huumorintajuinen kaveri. Ollaankin sen takia annettu olla rauhassa.
Olen kuullut että sininen väri saattaa tarkoittaa myös "älä tule lähemmäksi", mahtaako pitää paikkaansa?
Ja hän on myös koputtanut minua kerran olkapäähän, mahtaakohan hän haluta jonkinnäköisen yhteyden?
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #3 : 06.09.2010 21:29:43 »

Voisit pyytää tälle maan päälle jääneelle hengelle ohjausta sinne minne hän kuuluu. Voit pyytää enkeleitä ohjaamaan hengen takaisin "kotiin". Hän on mitä luultavimmin tullut pyytämään apua, koska on jäänyt välitilaan, eikä palannut sinne, mistä alunperin on kotoisin.

Minä yhdistän sinisen värin Arkkienkeli Mikaeliin. Mikael on suojelusenkeli ja työskentelee henkisten parantajien kanssa.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 07.09.2010 00:33:15 »

Jes, välitilassa lilluminen ei yleensäkään hyödytä sielua millään lailla, joten parasta vain ohjata hänet valoa kohti. Hänen luokseen voi myös pyytää enkeliä tai opasta, joka ohjaisi hänet valoon. Voitte sanoa hänelle ihan ääneen, että lähtee nyt tuon enkelin mukaan/valon suuntaan. Siellä ei ole mitään pelättävää, eikä tässä maatasolla ole mitään, miksi jäädä tänne. Maatason asioita voi seurata ihan henkimaailmastakin käsin.

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: