Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uloste  (Luettu 21649 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 347


I Love Yuo Mom


Profiili
« : 07.09.2010 21:44:13 »

Näin unta, että päälleni työnnettiin kauhea määrä ulostetta, eli sitä ihteään. Mies henkilö työnsi minulle sitä suuhun asti isoja kokkareita ja jossain kaukana iso ryhmä oikein soti toisiaan vastaan P***lla piip...heh Eikös uloste/sonta tiedä hyvää? Voisoko joku valasta tuota unta mulle?  angel
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 808


Profiili
« Vastaus #1 : 08.09.2010 04:24:01 »

Perinteisesti tietää rahaa,kuten Sagittarus sanoi...Mitkä oli sitten unen tunnelmat,nehän ne antavat suuntaa,mistä olisi kyse.
Jos tunnelmat olivat hyvät,niin hyvää voi tietää.
Jos sinua iletti tai ihmettelit,niin sinulle puhutaan paskaa,tai sotketaan paska juttuihin,sellaista paskan heittoa...sanoin tuollalailla rumasti ja laitan kolme piip,piip,piip tähän perään.Sensurointia ikäänkuin...
tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 347


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #2 : 08.09.2010 07:36:31 »

Kiitos =) Mulla oli vähän huvittunut ja ihmettelevä olotila, että miks ne hirveesti sotii paskalla''sanoo suoraan''  coolsmiley ei ollut ahdistava uni tms. Joku mies työnsi siis oikein survoi mun suuhun sitä pas'''oo  Grin eikä se ees maistunut pahalle  buck2
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #3 : 08.09.2010 08:23:31 »

Onnea! Sinä tosiaan tulet saamaan rahaa! Paska = mammona Cheesy Olen huomannut tämän ihan tosissaan, kun yhdessä vaiheessa näin juuri tuollaisia unia, rahaa tuli joka puolelta  Smiley
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 808


Profiili
« Vastaus #4 : 08.09.2010 11:36:40 »

Täällä helppasi....  2funny
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #5 : 08.09.2010 13:14:20 »

Hei onpas kiva kuulla! Itsekin näin viime yönä unta pienestä ulostekasasta, eli liene vaikka olisi tulossa apua tähän taloudelliseen ahdinkooni.  2funny
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 347


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #6 : 08.09.2010 13:39:49 »

 coolsmiley oll sen verran sitä itteään siinä unessa, että pitäs pärähtee kunnon lottovoitto  Grin En kyllä aiemmin ole nähnyt tuollaista unta, siksipä käännyin teidän unitietäjien puoleen, kun mie en niin niitä symbooleja oikein hallitse  Wink Olen kyllä kuullut, että paska/uloste tietäs rahaa ja pikkukalat rahan menetystä.
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #7 : 08.09.2010 18:44:21 »

Minäkin haluan nähdä kakkaunia!!!  Cheesy  Cheesy

Koetan tänään ennen nukahtamista ajatella oikein isoa kakkakikkaretta ja toivoa että se tulisi uniini... 

Ja jos tulee niin eiku lottoa vetämään... ! Wink

Muista Sawotar sitten kertoa jatkossa tuliko sitä rahaa ja miten... !
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 347


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #8 : 08.09.2010 20:17:18 »

Cheesy No jos ne tietää rahaa, niin haluun nähdä useimmin miekin, tosin mä näen sitä työssäni ihan tarpeeksi ja tuohan ne rahaa  Wink Mutta miepä kerron, jos tulee unesta jotain isoa tuloa  smitten
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 808


Profiili
« Vastaus #9 : 08.09.2010 23:50:25 »

Tekastaampa unitutkimustiedejuttu sonnasta.Ota Rovatar oma lotto+porukkalotto..mies porukka siis.Niinhän se oli.Kaikki sontaa nähneet,sama homma.Minä otan myös ja teen kovia loitsuja yhteisön ja itseni puolesta.Voisi toisetkin loitsuta,kun loton vievät.
"voe muan emonen,kullaestaes hippuja heitä, nahkoilla aeitat täätä"  Siinä on vanha loitsu,kun savolaisten heimo läksi oravavia metsästämään.Nahat olivat sen aikaista rahaa.
Hyvää yötä,sontaisia unia  smitten
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #10 : 02.10.2010 17:23:02 »

Minäpä näin viime yönä sellaisen unen, että olin jossain hotellissa. En tiedä mitä siellä tein, mutta päätin sitten tutustua hieman maisemiin ja kun kuljeskelin siellä ympäristössä, minulle tuli yht'äkkiä kova vessahätä. Löysin jonkun yleisen vessan, joka ei ollut kovin siisti, mutta sinne oli päästävä ja pian.

Kun istuin asiallani, niin eräs tyttökaveri tuli vessan oven taakse huutamaan innoissaan, että "Katso Kauris, tuolla on merkkivaatteiden poistomyynti, löysin sieltä juuri sinulle sopivia kappaleita, tule ihmeessä sovittamaan!" ja minä siihen että mene pois, etkö näe että minulla on nyt ulostaminen kesken...

Jonka jälkeen katsoin pönttöön ja siellä oli kakkakikkare!!!  Cheesy  Cheesy

Että tietääkö tämä nyt rahaa?  :Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #11 : 02.10.2010 18:01:14 »

Tietää, joko suoraan sinulle tai epäsuorasti jonkun tapahtuman kautta!
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #12 : 02.10.2010 18:02:57 »

Kappas, minäkin näen unia ulosteesta, tosi useinkin itseasiassa. Yksi aika toistuva uni on sellainen, jossa pesen pyykkiä vessanpöntössä ja siellä seassa on sitä itseään, välillä sitten pitää huuhdella ja vahingossa saattaa joku sukka eksyä viemäriin poistoveden mukana.  idiot2

Toinen kestosuosikki on se, että etsin vessaa hirveässä hädässä ja kun sellaisen löydän, se onkin ihan saastaisessa kunnossa tai on ainakin sen käynnin jälkeen, eli tätä "mammonaa" tulee ihan yli äyräittensä.  Grin Mitähän tästäkin nyt sitten pitäisi oikein ajatella? Toistaiseksi ainakaan en ole tuota aihetta osannut rahantuloon yhdistää.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 347


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #13 : 05.10.2010 07:12:34 »

Ei oo tullu sitä isoa pottia, kun ei pientäkään  angel *sitä odotellessa edelleen*
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 900



Profiili
« Vastaus #14 : 13.10.2010 14:13:56 »

Täällä kanssa jokunen aika sitten, unessa paskavaipat oli ympäri lattioita Grin ja katselin vaan kuinka pipanat ja pötkylät on levinneet ympäriinsä ja sotkeneet paikat. Tästä hyvin pian rahaa tuli. Wink Grin
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: