Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: uni, jonka merkityksen haluaisin  (Luettu 2789 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
valopilkku77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« : 09.09.2010 13:13:45 »

Hei
Osaisiko joku kertoa mitä uneni merkitsee? Tässä tämä uni :
Olin omakotitalossa ja kävelin ulos puutarhaan, jossa minulla oli oikein sieviä ja värikkäitä kukkia, oli punaisia,vaaleanpunaisia,liiloja ja vaaleansinisiä.Myös vihreitä puita (en tiedä puiden nimiä,mutta sellaisia pieni kasvusia puita) Kivi polkuja ja terassi jossa oli pöytä ja 4 tuolia. Kävelin ja ihastelin puutarhaani hymyssä suin, kunnes menin takaisin sisälle isoista lasiovista ja seuraavassa hetkessä olinkin olohuoneen sohvalla hyväilemässä ihastukseni kanssa, pidimme toisia käsistä ristikkäin kiinni ja katsoimme toisiamme silmiin ja hymyilimme Smiley kunnes suutelimme ja ja siitä sit alkoikin se nautinnollinen hitaasti etenevä rakasteleminen. Hetki ennen kun heräsin olimme olohuoneen matolla (väriltään valkoinen) vieretysten maaten minä hänen kainalossa ja hän selällään maaten käsi kädessä (hänen oikea käsi ja minun vasen käsi)

Mitäkö ihmettä tämä uneni oikeen merkitsee? Olisin halukas tietämään Smiley kiitoksia näin etukäteen.
tallennettu

se mikä ei tapa se vahvistaa Smiley
valopilkku77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #1 : 10.09.2010 12:46:12 »

Eikö kukaan osaa sanoa mitään  Undecided  En itsekkään kyllä ymmärrä.  Embarrassed
tallennettu

se mikä ei tapa se vahvistaa Smiley
valopilkku77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #2 : 10.09.2010 18:06:43 »

Ei ollut ensimmäinen uni  Smiley kaksi kertaa aikaisemmin nähnyt unia hänestä  Smiley saman tyyppisiä kylläkin ilman puutarhaa  coolsmiley
tallennettu

se mikä ei tapa se vahvistaa Smiley
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: