Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: lapset, ajatusten näkeminen.  (Luettu 14753 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 900



Profiili
« Vastaus #15 : 20.09.2010 16:08:31 »

Tätä tapahtuu joidenkin lasten kohdalla.. Minunkin esikoispoikani, nyt neljävuotias, joskus 2-3vuotiaana kuuli välillä ajatukseni. Poika on muutenkin äärimmäisen herkkä ja kiltti, ja toisten energioille altis.
Eräs sanoikin hänet tavatessaan 4kkn iässä, että "Mikä tietoisuus, mitkä silmät! Hän katselee suoraan läpi" ym. että hän ois kristalli..
Hänellä on suuret silmät ja pellavatukka, kaunis poika on. <3 Hän on myös  ollut ikäisiään kehittyneempi aina. Minä uskon että saatan olla itse indigolapsi, ja indigoillehan syntyy kuulemma kristalleja.
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Jannanne
Vieras
« Vastaus #16 : 20.09.2010 16:30:00 »

heh, minunkin pojalla on suuret jäänsiniset silmät, ja platina blondi tukka, on myöskin ollut verbaalisesti huomattavasti kehittyneempi muita, liikkumiset yms on tullut samaan aikaan Smiley
tallennettu
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #17 : 21.09.2010 11:27:12 »

Tässä on asia mitä olen miettinyt todella paljon, mutta en ole lukemastani huolimatta pässyt selvyyteen omalla/omien lapsieni kohdalla. Poikani on aivan vaalea, siis hyvä kun tukkaa näkyy kun on lyhyt siili. Pidempänä se kihartuu. Silmät on todella suuret ja siniset. On aina ollut herkkä ja yliauttavainen. Itkee herkästi varsinkin jos pitää häntä torua, ja opettaa tekemään asioita toisella tavalla. Jotenkin epävarma itsestään, samalla omaa jotain suurta pinnan alla. Varsinkin nykyään tulee usein tunne, että hän voi katsoa suoraan lävitseni, eli hänelle on oltava ehdottomen rehellinen koska tuntuu vaistoavan vilpin heti. Katsetta on vaikea kuvailla, poika katsoo suoraan sisään kuin avoimesta ovesta, ja se tuntuu välillä pahalta, jos olen joutunut sanomaan kovasti hänelle ja hän siitä suuttuu.. katse on todellä syvä. Poikkeus on tohon kristallilapseen se, että on kyllä kaukana autistisesta lapsesta, oppi nopeasti liikkumaan ja on verbaalisesti hyvin kehittynyt. "vanhempi" kuin muut. Viihtyy luonnossa ja hyvin korkeat ja laakeat paikat vetoavat. Toisaalta hän on moninkertainen  jousimies, että sinällään ymmärrän jo tuon vapauden ja rajattomuuden tarpeen. Pojan herkkyys on sitä luokkaa että se huolettaa aivan tosissaan..  Embarrassed Hitto!  Cry

Sitten tyttöni, hän on myös vaalea, mutta sillä suomalaisella tavalla.. Eli vielä on kaunis väri, mutta muuttuu myöhemmin maantien väriseksi. Myös kiharat hiukset. Silmät on suuret ja tuntuvat katsovan myös ikäänkuin ohitse, ja kuitenkin sisään. On hellämielinen, mutta veljeään agressiivisempi ja riitelevämpi. Selkeä taistelija-luonne.  aurinko vesimies  kuu oinas. Eräs viikko tässä taannoin kun makasimme sohvalla sylikkäin ja katselimme pikku kakkosta, tyttö oli muistaakseni kipeä tai jotain, hän yhtäkkiä tokaisi: että annetaanko se tollekin? Jos oikein muistan että olikohan jokin pehmolelu silloin kädessäni. Tyttö vain hymyili ja katseli "jotain" sohvamme edessä olevaa. Aivan kuin siinä olisi ollut joku. Itse en tuntenut mitään, mutta kysyin tytöltä että kuka siinä on, niin hän jatkoi hymyilemistä tähän kohteeseen ja vastasi ujosti että toi.. En tiedä oliko enkeli vai oliko joku jo edesmennyt sukulainen? Toisaalta, en ole saanut tuntea omaa sukuani, joten jälkimmäinen tuntuisi oudolta..

Ja mistä sitten tietää onko itse esim. indigo? Musta tuntuisi paksulta ja itserakkaalta sanoa niin itsestäni, mutta kuitenkin joku siinä vaivaa että onko se mahdollista? Niin moni asia puhuu sen puolesta, mutta..
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #18 : 21.09.2010 21:57:01 »

Mitäs itserakasta siinä on, jos/kun oletkin indigo? Jos ja kun olet, niin et sinä tänne turhan takia ole tullut. Indigot ovat kristallien esitaistelijoita, jotka kitkevät valheet kristallien tieltä. Kristallit eivät voi ymmärtää valhetta, mitä vanha maailma tarjoaa. Ja indigot tulivat oikeudenmukaistamaan tätä vanhaa maailmaa olemassa olevalla murroskaudella. Indigot pystyvät näkemään valheen, eikä heitä voi huijata. Minua voi ja on manipuloitukin, minkä vuoksi en koe olevani indigo, vaikka henkilökohtaisia taistelujani olenkin saanut käydä.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #19 : 21.09.2010 22:10:53 »

Hitsit, kun mua vaan niiiiin paljon kiinnostais tietää, et onko lapseni kristalli. En vaan oikein halua häntä viedä auran tulkitsijalle ja oma aurojen katselu taito on vähä vielä vaiheessa. Kun kristalli ei ole minkää värinen, eikös? Ja kun mä en vielä hirveesti hahmota värejä, joten näen vaaleaa ja väreilevää...  Undecided
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Jannanne
Vieras
« Vastaus #20 : 21.09.2010 22:12:56 »

samoin samoin, ehkä sitten joskus tulevaisuudessa, kiinnostais tietää itsestäkin, että olenko indigo tms... Smiley
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #21 : 21.09.2010 22:14:26 »

En minä ole lapsiani minnekään aurannäkijöille vienyt, enkä ole käynyt itsekään. Enkä minä näe auroja. Olen vain verrannut omia kokemuksiani tietoihin, joita olen indigoista ja kristalleista lukenut.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #22 : 21.09.2010 22:18:41 »

Ahaa... ehkäpä mä sitten luen enempi ja seuraan tässä pikkuneitiäni.  Smiley Toki jos itse opin näkee ne aurat kunnolla, nii sittenhän saan varmistuksen asiaan.
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #23 : 22.09.2010 09:20:08 »

Eli en mä siis tarkoittanut pahalla sitä että olisi itserakasta sanoa olevansa indigo. Puhuin itsestäni, en muista. Ehkä tässä on nyt vain taas heijastuma lapsuudestani, kun minulle tehtiin selväksi että en ole mitään.. jne.. Vaikka tiesin sisälläni että olenpas. Kiitos SanctAstra että autoit näkemään ton.  Smiley

Jos indigoa ei voi höynäyttää, niin silloin en ole sitä. Koska mut vain joskus ajettiin niin alas, että minua pystyttiin käyttämään hyväksi (henkisesti) ja uskoin omaan kauniiseen mieleeni. Mikä taas ei ole totuus. Samalla se on ollut jännää, että olen kuitenkin vaistonnut "pa..kan" puhujat, varsinkin viimevuosina se on rajusti nostanut päätään ja herättänyt vihaa. Ja aina mä niillä parrikadeilla olen ollut ja huutanut rehellisyyttä ja totuutta muilta. Ja se on lisää tuonut vihaa, koska ihmiset eivät vain halua halua nähdä maailmaa/maailmoja niin kuin ne on. vaikka se kuinka kauniisti kerrottaisiin.. No mitä tulee ulkoiseen olemukseeni, niin ei mua koskaan kauniiksi ole haukuttu, päinvastoin. Silmistä on tullut kyllä kommenttia: lähteet, tähdet, niihin hukkuu, totiset, viisaat ja syvät yms..  Plaah.. Mikä ei kyllä avaudu kun niitä katselen. Paitsi ne totiset.

Että taitaa olla minullakin vain niitä henkilökohtaisia taisteluja..  Wink Taidanpas katsoa lapsieni vuoksi jotain opusta minäkin, jospa se sivistäisi lisää.  angel
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #24 : 25.09.2010 10:47:07 »

Luota vain itseesi, Söpöliini. Ihmiset, jotka huomaavat sinussa olevan valtavan potentiaalin, pyrkivät omassa pelossaan tekemään sinusta heikon, jotta saisivat käyttöönsä sinun voimasi omiin tarkoituksiinsa. Ja tämähän onnistuu nimenomaan manipuloinnilla ja valehtelulla. Tähän itsekin olen törmännyt.

Se, että vedät rajat itsellesi, ei ole itsekästä vaan tervettä itsensä rakastamista. Asetat rajat sille, ettei sinua voi käyttää hyväksi, vaan päätät itse kuinka haluat lahjasi kanssa palvella universaalia valoa ja rakkautta. Ja kuten huomaat, itseluottamuksesi vahvistuu, samoin myös sisäinen tehtäväsi. Kuulet paremmin sen, minkä vuoksi olet tullut tänne, vrt. oikeudenmukaisuuden tunne, joka nostaa päänsä kohdatessaan valhetta ja vääryyttä.

Muista kuitenkin, että asenne on se, mikä ratkaisee. Kun sisimmässäsi tiedät olevasi erityinen ja olet sinut sen kanssa, ei sitä tarvitse kuuluttaa maailmalle. Se näkyy tavassasi elää ja toimia. Ne, jotka eivät vielä ole sinut itsensä kanssa, kuuluttavat itsestään ja yrittävät antaa itsestään toisia paremman kuvan. Tällä tarkoitan ylpeilyä ja toisten aliarvioimista, kun pitää itseään arvokkaampana kuin muita. Minä itse olen kapsahtanut katajaan, ennen kuin nöyrryin (en nöyristele kuitenkaan) ja opin olemaan kiitollinen lahjastani.
Ja edelleen huomaan, etten pidä sellaisista ihmisistä, jotka eivät suuren lahjansa kanssa ole nöyriä, vaan pikemminkin pröystäileviä.  Sen vaan tuntee kanssakäymisessä. Se heijastuu aurassa.

Rohkeasti vaan eteenpäin.  Jos nyt lainaisin lasteni animaatioelokuvasta hyvän voimalauseen: "Usko, rohkeus ja keijupöly!"

 Wink
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #25 : 25.09.2010 11:31:42 »


Muista kuitenkin, että asenne on se, mikä ratkaisee. Kun sisimmässäsi tiedät olevasi erityinen ja olet sinut sen kanssa, ei sitä tarvitse kuuluttaa maailmalle. Se näkyy tavassasi elää ja toimia. Ne, jotka eivät vielä ole sinut itsensä kanssa, kuuluttavat itsestään ja yrittävät antaa itsestään toisia paremman kuvan. Tällä tarkoitan ylpeilyä ja toisten aliarvioimista, kun pitää itseään arvokkaampana kuin muita. Minä itse olen kapsahtanut katajaan, ennen kuin nöyrryin (en nöyristele kuitenkaan) ja opin olemaan kiitollinen lahjastani.
Ja edelleen huomaan, etten pidä sellaisista ihmisistä, jotka eivät suuren lahjansa kanssa ole nöyriä, vaan pikemminkin pröystäileviä.  Sen vaan tuntee kanssakäymisessä. Se heijastuu aurassa.

Oon huomannu, että toiset lahjoja omaavat ovat nöyriä, mut eivät nöyristele ja toiset ovat kovinkin toisten yläpuolella ja parempia. Kävin yhdellä messujen luennolla ja voi elämä miten sen naisen ego siellä vaan puhu ja puhu... sisältökin oli vain häntä ja hänen mahtavuutta. Mä aloinkin siinä epäilemään, että ehkäpä hän on näitä wanna be-tyyppejä. :Smiley Hänen omin sanoin hän on valo, hän on voima, hän on rakkaus...

Noh, tokaisin ystävälleni, että minäkin olisin parempaan luentoon pystyny. Grin Voisin kertoa tarkemmin niistä asioista joita hän vaan löyhästi sivuutti, jotta taas pystyi puhumaan itsestään ja mainostaa omaa yritystään parantajana.
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #26 : 02.10.2010 18:52:23 »

Kiitos vinkistä St. Pop!! Pitää käydä kirjakaupassa katsomassa..  Smiley
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: