Eli samaan aikaan kun osa sielustani on tässä inkarnoituneessa ihmiskropassa, paljon suurempi osa sielustani (jonka koko on ääretön ja joka on yhtä aikaa yksi ja äärettömän monta) toimittelee ihan muita asioita moniulotteisessa todellisuudessa.
Tää on todella kiehtova ajatus. Vaikuttaako sielun hommailut muissa ulottuvuuksissa sitten tähän tasoon, tai toisin päin? Jos esimerkiksi käyn fyysisellä tasolla läpi suurta kriisiä, josta selviäminen vaatii suuren määrän sieluenergiaa, helpotetaanko tehtäviäni muissa ulottuvuuksissa? Vai onko muilla ulottuvuuksilla toimiva sieluni hippustakaan riippuvainen siitä miten minulla täällä menee?
Mulla on aavistus vain yhdestä edellisestä elämästäni. Olen aina tuntenut vetoa New Orleansiin, ahmin kaikki sinne sijoittuvat elokuvat ja kirjat (alkaen ajasta kun Neiti Etsivä-kirjat olivat kovassa huudossa luin New Orleansiin sijoittuvan kirjan monta kymmentä kertaa!).
Mitä enemmän aiheeseeen tutustuin, sitä enemmän sinne kaipasin.
Varsinkin 1700-luvun kreolikulttuuri on kiinnostanut tosi paljon, samoin kuin voodoo. Ranska on myös ollut minulle helppo kieli oppia, mutta se kuulostaa korvaani jotenkin äärettömän ärsyttävältä perusranskalaisen puhumana.
Sitten kun hirmumyrsky Katrina iski New Orleansiin, olin aivan hajalla, pohjattoman surullinen. Tuntui siltä, että kotiini on hyökätty
En ole koskaan aiemmin tai sen jälkeen kokenut sellaista tunnetta minkään suuronnettomuuden jälkeen, sattuivatpa ne sitten lähellä tai kaukana.
Myös oli kova ikävä sen ajan aviomiestäni(?), joka on aina välillä antanut minulle neuvoja meditaatiossa ja käynyt unissani. Monesti hän ilmestyy kun minulla on rakkaushuolia. Hän saa minut AINA nauramaan. Varsinkin itselleni
Henkioppaan piirteitä?
Kaikesta tästä olen tullut siihen tulokseen että tuossa elämässä olen ollut afrikkalaisamerikkalainen nainen tai kreolinainen. Varsinaisia väläyksiä en tosin ole nähnyt tuosta elämästä. Mutta ne New Orleansin kadut...voin melkein haistaa sen ilman!
Tämä saattaa kuulostaa oudolta, ja kaikkihan voi tietysti olla ihan oman alitajuntani tuotosta, mutta sen verran vahvoja nämä tuntemukset ovat olleet, että epäilen sitä vahvasti.