Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: tästä  (Luettu 134909 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
noitatäti
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #90 : 21.10.2010 00:32:15 »

Ehkä tuo Elisabeth oli muistuma, hyvin sanottu Crystalline.

Onko kellään muulla ollut tuollaista, että lähellä edellisen elämän muistoa ja minä-muodossa unessa koettukin, muttei kuitenkaan oma muisto?

Muistuma! Todella osuva sana.
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #91 : 21.10.2010 09:25:42 »

usein katsellut unia niinkuin vierestä ja se olen minä mutta en minä kenelle ne unessa tapahtuvat.ja tuo näytelmäuneni jossa kerroin näyttelijöiden surmaamisesta.olin itse mukana,mutta opas tai vastaava kertoi sen minulle,mutta olin niissä maisemissa,muistin tämän muutama päivä sitten,unesta on n.15-16vuotta aikaa joten ei ole ihan kaikki yksityiskohdat tuoreessa muistissa.
joten voiko tämä sittenkään olla tapaus entisestä elämästä?
tosin en ollut aikaisemmin asiasta kuullut tai lukenut mistään ja kreikassakin käynnyt vain kerran...

tietääkö joku mistä saisi tietoa vanhoista rakennustekniikoista/taloista?poikani kuvaili eilen illalla taloja..
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #92 : 21.10.2010 14:42:25 »

oli pakko tulla purkaa turhautumistaan tänne tickedoff  mulle tuli teini-iässä jostain nimi tony romante,se seuras mua pitkään ja kehitin sille tarinan ja elämän.ulkonäkö ja muut oli selvää,missä se oli asunut ja tehnyt,ei ollut kovin kiltti poika Cheesy,
aamulla tuli mieleen ekaa kertaa googlata oisko sellane ollu olemassa ja blaaaaaaaaaaaah ei löytynyt.vaihtelin kirjoitusasuakin,olin niin innoissani ja  Embarrassed

mutta eiköhän se tästä,mutta se oli mulle sillo teini-iässä niin elävä ja olemassa... Cry Cry smitten
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #93 : 21.10.2010 14:45:58 »

ja kun on se sama pää kesät talvet :uglystupid2:ni en tietäänkään voinnut tohon äskeseen kirjoittaa.

poltergeist ja pahat henget...keitä tai mitä he ovat?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #94 : 21.10.2010 19:22:27 »

Tony Romante on voinut olla myös henkioppaasi, eteenkin, jos olet kuvitellut hänet enemmänkin itsesi ulkopuoliseksi henkilöksi kuin sisälläsi mielestäsi esiin nousevaksi Smiley Oppaathan ovat tavallisesti ihmisiä, jotka ovat eläneet maapallolla ja päässeet jälleensyntymän kiertokulusta pois. He saattavat ilmentää ulkonäöllään elämää, joka on ollut heille viimeinen, sekä tuossa elämässä ollut nimeä. Minulla itselläni on tällä hetkellä pääpainoisesti hyörimässä opettajana japanilainen herra nimeltä Katsuhiro Yoko. Haluaisin itsekin toimia oppaana joskus tulevaisuudessa, kun tätä opastustyötä tulee tehtyä jo vähän nytkin Cheesy

Portergeist voi olla mikä tahansa henkiolento kuolleesta sielusta henkimaailman tasolla elävään olentoon (esim. tonttu), joka nyt vaan ilmentää itseään poltergeist-ilmiöinä. Pahat henget luettelen itse sekä kuolleisiin vainajiin, jotka ovat eläissäänkin olleet ilkeitä, sekä matalan energiatason olentoihin. Demoneiksikin niitä nimitetään, mutta en mielelläni käytä tätä nimitystä, koska siinä on minusta uskonnollinen sävy, eikä uskonnoilla ole mitään tekemistä tämän asian kanssa. Niitä matalan tason olentoja on olemassa ihan ilman uskontoakin.

Jotkut henget eivät tieten tahtoen ole pahoja. On mahdollista, että sielu on kuollut vihaisena, turhautuneena tai muuten ikävissä merkeissä ja purkaa nyt turhautumiaan ilkeilemällä. Niinhän me ihmisetkin teemme ihan fyysisessä kehossa. Kuka purkaa turhautumistaan heittelemällä tavaroita, kuka huutamalla, kuka mököttämällä ja kuka (niin kuin minä) kuljettaa mukanaan vaan sellaista synkkää pilveä pään päällä, että sen näkee naamasta kilometrin päähän ilman sanaa tai elettä mihinkään suuntaan.

Usein  myös ihmisten omat pelkotilat ja tietämättömyys saattavat saada harmittomankin henkiolennon tuntumaan maailman kamalimmalta hirviöltä. Meillähän oli täällä Astrolla hiljattain Pikkarin tapaus. Hänen kotonaan oli paljon aktiivista henkitoimintaa, johon pyydettiin meedio avuksi. Toiminnasta suurin osa osoittautuikin sitten harmittomaksi Pikkarin peloista ja tuntemuksista huolimatta (ja hyvä niin!). Ketju löytyy nimellä Rasittava henkimaailma

Meillä on myöt täällä ketju aiheella Paholainen ja muut negatiiviset energiat jossa suosittelen sinua pyörähtämään!

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #95 : 21.10.2010 19:28:11 »

Ai niin, unohdin vielä noihin poltergeisteihin liittyen - poltergeist voi olla myös aivan harmiton. Ystäväni luokse muutti aikoinaan poltergeist, joka kulutti aikaansa makuuhuoneessa viheltelemällä ja puhaltelemalla ilmaa ystäväni korvaan. Poltergeist-henki poistui paikalta niin käskettäessä.

Samoin muistan tapauksen, olisikohan ollut Englannissa aikoinaan, jossa poltergeist soitti rumpua. En valitettavasti muista tapauksen nimeä, mutta se on hyvin kuuluisa. Erään perhepäivällisen aikaan, kun isäntäväellä oli vieraita, poltergeist tuli taas päristelemään rumpua. Yksi vieraista, tällainen hienompi herra sitten tuttavallisesti kyseli poltergeistilta osaisiko tämä soittaa (muistaakseni) Wilhelm Tellin kappaletta? Poltergeist meni kysymyksestä hyvin hämilleen, eikä soittanut enää. Seuraavan kahden viikon aikana perhe kuuli usein kuinka poltergeist harjoitteli kyseistä kappaletta, koska se ei osannut sitä valmiiksi Grin

Olen lukenut poltergeisteista 7-vuotiaasta lähtien ja tuo on niitä tapauksia, joka on jäänyt mieleeni sangen hellyyttävänä tapauksena.
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #96 : 22.10.2010 10:36:47 »

eilen ihana pikkumieheni osasi kertoa mitä minulla oli päälläni silloin kun hän tunsi minut...

osaisko joku valaista mitäköhän silloin tapahtu kun näin sen tallinäyn?olin siis itse hereillä!
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #97 : 22.10.2010 16:15:37 »

mitä eroa demonilla ja hyvillä hengillä?onks hyvä henki enemmän ihmisen näköne?ja demoni jotain muuta?ja onko demoni aina paha?vai olenko aivan hakoteillä?
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #98 : 24.10.2010 19:54:13 »

sanooko jollekin sana atlaak mitään?
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #99 : 25.10.2010 11:34:51 »

minä taas.
olen tätä kerran sivulauseessa kysynyt ja sain vastauksenkin,mutta kysyn uudestaan..

nyt kun olen tarkemmin kuunnellut ja rekistöröinyt poikani puheita ja saannut netistä vahvistusta paikkansa pitäävyydelle,niin onko hän voinnut saada tietonsa jostain muualta?lapsethan imevät kuin sienet kaiken ja toistavat.
itse en ole sanoja koskaan käyttänyt ja en muista aiheesta tehdyn dokumenttejakaan.
kerroin viikonloppuna miehelleni näistä jutuista ja hän oli ensin tosi epäileväinen,mutta eipä hänkään sanonut sanoj atietävänsä saatikka katsoneensa aiheista.

isälleni kerroin hetki sitten ja hän epäili että poika on kuullut muualta,mutta kertoi kuitenkin tapahtuneesta jossa serkkuni oli pieni ja kyseli eräästä asiasta...
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #100 : 25.10.2010 14:27:54 »

Sinä olet varmasti meitä parempi arvioimaan, mitä poika on saattanut nähdä tai kuulla entuudestaan.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #101 : 25.10.2010 18:58:49 »

olet aivan oikeassa,mutta tiedättehän se pieni epäilyksen siemen kun hiipii mieleen... Wink
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #102 : 27.10.2010 13:44:35 »

taas tätä "ääneen"ajattelua eliasta kuunnellessa...
pari yötä sitten edesmennyt tätini,jota en ollut moneen vuoteen nähnyt ilmestyi uneeni.hän oli paljon nuoremman näköinen ja onnellisen ja levollisen näköinen.hän oli ulkona oli kesä.hän katsoi minua ja hymyili ja sanoi olevansa onnellinen ja kaikki hyvin.sitten hän kääntyi ojan pohjalle poimimaan kukkia siellä oli voikukkia ja jokin toinen kukka jota en tunnistanut,hän puhui niistä mutta en saannut selvää.yhtäkkiä olin mieheni kanssa sisällä sohvalla,kun ovemme kävi ja tädin mies,joka on vielä elossa seisoi siinä ja yhtäkkiä toinen setäni ilmestyi olohuoneeseen tumma puku päällä j akiersi 2kertaa pöytämme ympäri ja lähti.

nämä veljekset eivät tule keskenään toimeen.

lähinnä mielessäni kävi kun aika moni kertoo nähneensä,eikä tämä ollut minullekkaan ensimmäinen kerta kuolleen läheisensä ilmestyneen uniin ja kertoneen kaiken olevan hyvin.että onkohan se aina näin,että heillä on kaikki hyvin vai haluammeko me tänne jäänneet asian olevan niin?
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #103 : 29.10.2010 13:43:52 »

osaisiko joku kertoa mau-sanan alkuperää?mihin liittyy?itse koetin äsken googletella,mutta mun vajaavainen tietokoneen käyttötaito tuo aina esteitä.liittyykö sana rakkauteen?äitiin?
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #104 : 29.10.2010 14:30:30 »

Lainaus
osaisiko joku kertoa mau-sanan alkuperää?mihin liittyy?itse koetin äsken googletella,mutta mun vajaavainen tietokoneen käyttötaito tuo aina esteitä.liittyykö sana rakkauteen?äitiin?

Ongelmana ei tässä ole ollenkaan vajavainen Googlenkäyttötaito. Pikemminkin ongelma on se, että kun maailmassa on satoja kieliä, on mahdotonta tietää mitä sana tarkoittaa, ellemme tiedä mitä kieltä se on. Siihen ei googlettaminenkaan auta.

Tämä koskee kaikkia mahdollisia sanoja, joista ehkä tekee mieli kysellä täällä: Ota aina huomioon, että maailmassa on todellakin satoja eri kieliä. Sama sana voi olla eri kielissä, mutta tarkoittaa niissä aivan eri sanaa. Esimerkki: Suomen kielessä 'hana' on vaikkapa siis vesihana. Japanin kielessä 'hana' tarkoittaa nenää. (Helppo muistaa ainakin flunssa-aikana...  Cheesy)
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 16
  Tulostusversio  

Siirry: