Tony Romante on voinut olla myös henkioppaasi, eteenkin, jos olet kuvitellut hänet enemmänkin itsesi ulkopuoliseksi henkilöksi kuin sisälläsi mielestäsi esiin nousevaksi
Oppaathan ovat tavallisesti ihmisiä, jotka ovat eläneet maapallolla ja päässeet jälleensyntymän kiertokulusta pois. He saattavat ilmentää ulkonäöllään elämää, joka on ollut heille viimeinen, sekä tuossa elämässä ollut nimeä. Minulla itselläni on tällä hetkellä pääpainoisesti hyörimässä opettajana japanilainen herra nimeltä Katsuhiro Yoko. Haluaisin itsekin toimia oppaana joskus tulevaisuudessa, kun tätä opastustyötä tulee tehtyä jo vähän nytkin
Portergeist voi olla mikä tahansa henkiolento kuolleesta sielusta henkimaailman tasolla elävään olentoon (esim. tonttu), joka nyt vaan ilmentää itseään poltergeist-ilmiöinä. Pahat henget luettelen itse sekä kuolleisiin vainajiin, jotka ovat eläissäänkin olleet ilkeitä, sekä matalan energiatason olentoihin. Demoneiksikin niitä nimitetään, mutta en mielelläni käytä tätä nimitystä, koska siinä on minusta uskonnollinen sävy, eikä uskonnoilla ole mitään tekemistä tämän asian kanssa. Niitä matalan tason olentoja on olemassa ihan ilman uskontoakin.
Jotkut henget eivät tieten tahtoen ole pahoja. On mahdollista, että sielu on kuollut vihaisena, turhautuneena tai muuten ikävissä merkeissä ja purkaa nyt turhautumiaan ilkeilemällä. Niinhän me ihmisetkin teemme ihan fyysisessä kehossa. Kuka purkaa turhautumistaan heittelemällä tavaroita, kuka huutamalla, kuka mököttämällä ja kuka (niin kuin minä) kuljettaa mukanaan vaan sellaista synkkää pilveä pään päällä, että sen näkee naamasta kilometrin päähän ilman sanaa tai elettä mihinkään suuntaan.
Usein myös ihmisten omat pelkotilat ja tietämättömyys saattavat saada harmittomankin henkiolennon tuntumaan maailman kamalimmalta hirviöltä. Meillähän oli täällä Astrolla hiljattain Pikkarin tapaus. Hänen kotonaan oli paljon aktiivista henkitoimintaa, johon pyydettiin meedio avuksi. Toiminnasta suurin osa osoittautuikin sitten harmittomaksi Pikkarin peloista ja tuntemuksista huolimatta (ja hyvä niin!). Ketju löytyy nimellä
Rasittava henkimaailmaMeillä on myöt täällä ketju aiheella
Paholainen ja muut negatiiviset energiat jossa suosittelen sinua pyörähtämään!