Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: tästä  (Luettu 135127 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #105 : 29.10.2010 20:22:38 »

sepä se.sanaa käytettiin äiti-mau muodossa ja se liittyi myös rakkauden tunnustukseen.

käännöksiä löytyi monia,lähemmäs tuota löysin maailmankaikkeuden ylläpitäjä pyhä äiti vietnamilaisela nimeltään  DIEU TRI KIM MAU

löytyi myös raamatun käännöksiä...
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #106 : 04.11.2010 11:00:22 »

taas tätä mitä päähän pälkähtää...
alussahan ei ole kovin montaa tyyppiä täällä tallustellut.eli on syntynyt monta uutta sielua?Huh miten on nykyään,syntyykö monia uusia sieluja vai ovatko kaikki käynneet täällä jo muutaman kerran?ihmisen historia ei ole kovin pitkä ja nyt meitä on jo monta miljardia täällä...

jos kiertokulku on jatkunut jollakulla hyvin hyvin pitkään jossainhan tarvitsee silloin olla alkuihmiset,jotka ovat elänneet luolissa ja juosseet mammutteja karkuun?voisivatko he olla niitä jotka ovat valtavan kiinnostuneita dinoista?

vieläkään en oikeen saata uskoa että kukaan ei muista olevansa esim.Kekkonen,Abraham Linclon,Isak Newton,Shakespeare,Sibelius,Ludvig 14.,Aleksis Kivi jne.

Ja miksi mietin näitä juttuja nyt,olenko miettinyt niitä aikaisemmissa eläimissäni?miksi emme voi muistaa niitä tarkemmin,koska niistähän saisimme epäilijöille enemmän todisteita?

voimmeko itse mitenkään vaikuttaa minne synnymme uudestaan?voimmeko jättää mitään jälkiä,jonka voisimme käydä tarkistamassa seuraavan kerran täällä olessamme?emme kai jos kuuluisat sävellyksetkään eivät herätä kenessäkään ahaa-elämystä!tai kuuluisen maalausten tekeminen tai rakennusten!!tuntuu vaan oudolta,luulisi jotain tuollaisista muistavan...

ja dna...eikö kuitenkin joku dna:n osanen pidä olla sama,sehän tekee meistä sen mitä olemme,vaikka kävisimme täällä 100x?en ole tiedenainen,mutta maalaisjärkeni järkeilee asian näin.

nyt lähden ulkoiluttamaan koiraani ja toivotan kaikille mukavaa päivänjatkoa

tiedän olen kirjoittanut näistä aikaisemminkin,mutta nämä ovat taas alkaneet pyöriä päässäni
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #107 : 05.11.2010 12:54:12 »

Lainaus
alussahan ei ole kovin montaa tyyppiä täällä tallustellut.eli on syntynyt monta uutta sielua?Huh miten on nykyään,syntyykö monia uusia sieluja vai ovatko kaikki käynneet täällä jo muutaman kerran?ihmisen historia ei ole kovin pitkä ja nyt meitä on jo monta miljardia täällä..
.

'Sielu' on itseasiassa se todellinen ikuinen olemuksemme todellisessa moniulotteisessa universumissa. Kaikki sielut, jotka ovat tänne inkarnoituneina, ovat olleet olemassa ikuisesti - siis jo ennen kuin tätä meidän 'koekenttäuniversumiamme' oli edes olemassa. Kaikki sielut eivät myöskään valitse ollenkaan inkarnoitua tällaisiin universumeihin kuin meidän, vaan toimittelevat ihan muita hommia. Sieluja on myös olemassa ääretön määrä.

Lainaus
jos kiertokulku on jatkunut jollakulla hyvin hyvin pitkään jossainhan tarvitsee silloin olla alkuihmiset,jotka ovat elänneet luolissa ja juosseet mammutteja karkuun?voisivatko he olla niitä jotka ovat valtavan kiinnostuneita dinoista?

Ihmiset eivät eläneet samaan aikaan kuin dinosaurukset, joten ei tunnu loogiselta. Dinosaurusten valtakauden loppuaikoina vasta ilmestyivät ensimmäiset päästäisenkaltaiset nisäkkäät, joista lajimme on polveutunut. Kiinnostus mammutteihin sen sijaan tuntuisi loogiselta, sillä niitä lajimme on metsästänyt ja syönyt.

Lainaus
vieläkään en oikeen saata uskoa että kukaan ei muista olevansa esim.Kekkonen,Abraham Linclon,Isak Newton,Shakespeare,Sibelius,Ludvig 14.,Aleksis Kivi jne.

Sinulla ei vain ole käsitystä todennäköisyyksistä, siksi epäuskottavuus.  Sen lisäksi, että ko. sielun täytyisi olla inkarnoituneena juuri nyt, on muitakin edellytyksiä:
1) Henkilön täytyisi ylipäätään olla kiinnostunut näistä asioista ja uskoa reinkarnaatioon.
    muutenhan hän ei edes pohtisi sitä, kuka on ehkä ennen ollut. Ja todella pieni prosentti
    väestöstä on näistä asioista ollenkaan kiinnostunut.
2) Tuon aiemman 'kuuluisan' elämän pitäisi olla hänen tämänhetkisen inkarnaationsa kannalta
    jotenkin relevantti jotta hän edes muistaisi sitä. Tämä siksi, että käämit palaa, jos muistaa
    vaikkapa satoja tai tuhansia inkarnaatioita yhtäkkiä. Muistiin palaavat vain ne, joilla on
    yhtymäkohtia tähän inkarnaation, esim. samoja oppiläksyjä tai samoja sieluja kavereina
    tässä inkarnaatiossa.
3) Vaikka edelliset ehdot täyttyisivät, saattaa ko. henkilö pitää näitä asioita yksityisasioina,
    eikä halua ollenkaan keskustella niistä kenenkään kanssa. Tällöin emme saa tietää asiasta.

Lainaus
Ja miksi mietin näitä juttuja nyt,olenko miettinyt niitä aikaisemmissa eläimissäni?miksi emme voi muistaa niitä tarkemmin,koska niistähän saisimme epäilijöille enemmän todisteita?

Voi olla että olet miettinyt, voi olla että et. Mikä on sen merkitys sinulle, oletko miettinyt aikaisemmin? Miksi meidän muuten pitäisi saada 'epäilijöille' mitään todisteita? En minä vaivaudu
tuhlaamaan energiaani siihen, että väittelisin tällaisista kenenkään kanssa. Mitä iloa siitä olisi?
(Paitsi egolle, joka aina tykkää voittaa kaikki väittelyt...)

Lainaus
voimmeko itse mitenkään vaikuttaa minne synnymme uudestaan?

Valitsemme ihan tasan pilkuntarkkaan itse mihin synnymme ja millaiseen perheeseen. Se on sitten ihan toinen juttu, että tämä ei useimpien elämänkokemusten perusteella tunnu ollenkaan järkevältä tai kivalta jutulta.  Cheesy

Lainaus
voimmeko jättää mitään jälkiä,jonka voisimme käydä tarkistamassa seuraavan kerran täällä olessamme?emme kai jos kuuluisat sävellyksetkään eivät herätä kenessäkään ahaa-elämystä!tai kuuluisen maalausten tekeminen tai rakennusten!!tuntuu vaan oudolta,luulisi jotain tuollaisista muistavan...

Vain jos ko. inkarnaatiolla on jotain merkitystä tämänhetkisen inkarnaatiosi kanssa. Ks ed. Hyvin harvat ihmiset jättävät mitään näkyviä/tunnistettavia jälkiä mihinkään ja kaikki ihmisen tekemä on myös hyvin häviävää. Jos ihmislaji häviäisi nyt, suurin osa ihmisen jäljistä maapallolla häviäisi ennen pitkää näkymättömiin. Todella säilyviä asioita ovat megaluokan jutut, pyramidit, Kiinan muuri jne.

Lainaus
ja dna...eikö kuitenkin joku dna:n osanen pidä olla sama,sehän tekee meistä sen mitä olemme,vaikka kävisimme täällä 100x?en ole tiedenainen,mutta maalaisjärkeni järkeilee asian näin.

DNA on fyysisen kehon juttu. Oletko vain ja ainoastaan fyysinen kehosi? Ei DNA yksin tee meistä sitä mitä olemme, vaan DNA + ne aikaisempien inkarnaatioiden aikana opitut ja koetut asiat. Ja tähän vielä päälle tämänhetkisen inkarnaation kokemukset. Identtiset kaksosetkin 'ajautuvat' erilleen toisistaan ominaisuuksien suhteen jonkin verran, koska ympäristö vaikuttaa meihin koko ajan, jopa siihen mitkä geenit DNA:ssamme kulloinkin aktivoituvat.

Jokaisesta kysymyksestä, joka mieltäsi askarruttaa, kannattaa pohtia seuraavia:
Mitä merkitystä vastauksen saamisella tähän kysymykseen on siihen, miten arkielämäni tässä inkarnaatiossa sujuu ja kuinka tyytyväinen olen elämääni? Voinko vastauksesta saada aineksia johonkin käsinkosketeltavaan, jota voisin omassa arkielämässäni soveltaa?
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #108 : 05.11.2010 15:02:04 »

mammuttihan piti kirjoittaa mutta lapsukaisen dinot levällään lattialla,ni siitä se yhteys...

joo ehkä se suuri ego sitten haluaisi tulla uudestaan esiin.ymmärän kyllä että saattas pimahtaa jos muistais kaikki,mut joihinkin asioihin saatais vastauksia ja vois auttaaki ehkä yhteiskuntaa.

jotkut on muistanu jotai ja löytänykki paikkoja ym. taitaa olla harvinaista??sääli,jotenki vaa tuntuu siltä että joku jälki pitäs meikäläisestä jäädä jonka muistais myöhemminkin...

tosin poikani on minusta jo kertonut eräänä olemassa olleena henkilönä,mutta däääääm kun ei itse muista  tickedoff

tekisi mieli kertoa poikani jutuista lisää,mutta ajatuksissani on ensin tutkia ja kenties käyn regressiossa,niin varmaan sen jälkeen,koska pelkään jo nyt kertoneeni liikoja ja helpottavan täten tulkintoja...

olen niin alussa tässä jutussa joten on ajatukset vielä sekasin,joten koittakaa kestää näitä mun juttuja Grin uglystupid2

Nyt toivotan hytisevää halloweenia!! smitten
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #109 : 06.11.2010 21:06:53 »

jatkan taas...

mistä olette saanneet tietoa toisista universumeista?missä ja millaisia ne ovat?

jotenkin tuo dna ja geenihommelit ei jätä minua rauhaan,onhan meillä viellä vaistoja ja tapoja noilta luolamiesajoilta...joten olemmeko olleet silloin jo olemassa vai ovatko ne siirtyneet perintönä sukupolvelta toiselle?

mainitsit kiinanmuurin ja pyramiidit no ehkei niitä haluaisi välttämättä muistaa olleensa rakentamassa...ei ollut häävit oltavat.
mutta hallitsevana osapuolena se olisi mielenkiintoista ja haastavaa.

mutta viimeinen ehtoollinen,mona lisa,sammon ryöstö,romeo ja juulia ja monet muut,eikö nämä ole sellaisia jotka haluaisi muistaa tai herättäisivät jossakussa muistoja?vaikka olisi ollut täällä muulloin kuin juuri nyt?kyllä minulta varmasti pääsisi jonkinlainen huudahdus ja haluasin etsiä asiasta lisää..en tiiä mut tolta tuntuu nyt.

valitsemme itse mihin perheeseen synnymme?HM...onko se sitten että haluamme hyvittää jotakin mutta tuntuu oudolta että niin moni saa perheessään kärsiä ja moni menettää perheensä jo hyvin nuorena tautien ja nälänhädän vuoksi, katulapset ,tää on mun ajatusmaailmassani vielä ristiriidassa,vaikka muutama on sitä yrittäny mulle selittää,mutta ka i se tästä kun aihe tulee tutummaksi..ehkä ;)olen aika jääräpää uglystupid2
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #110 : 08.11.2010 13:28:46 »

Lainaus
mistä olette saanneet tietoa toisista universumeista?missä ja millaisia ne ovat?

Enpä juuri mistään. En ole etsinyt, koska katson että muiden universumien pohtiminen vie turhaan huomioni tärkeimmästä tehtävästäni: Siitä että oppisin elämään tässä universumissa. En minä Intianmatkallakaan viitsi hirveästi Ranskaa pohdiskella...  Wink

Lainaus
jotenkin tuo dna ja geenihommelit ei jätä minua rauhaan,onhan meillä viellä vaistoja ja tapoja noilta luolamiesajoilta...joten olemmeko olleet silloin jo olemassa vai ovatko ne siirtyneet perintönä sukupolvelta toiselle?

?? En ymmärtänyt kysymystä lainkaan.

Lainaus
mutta viimeinen ehtoollinen,mona lisa,sammon ryöstö,romeo ja juulia ja monet muut,eikö nämä ole sellaisia jotka haluaisi muistaa tai herättäisivät jossakussa muistoja?vaikka olisi ollut täällä muulloin kuin juuri nyt?kyllä minulta varmasti pääsisi jonkinlainen huudahdus ja haluasin etsiä asiasta lisää..en tiiä mut tolta tuntuu nyt.

Sinulta pääsisi huudahdus, mutta entäs jos joku tällaisen muistava tosiaan pitää hommelia yksityisasiana, eikä ole kiinnostunut kertomaan kenellekään kokemuksistaan? Tai on valinnut syntyä nyt sellaiseen 'lepoinkarnaatioon,' jossa ei ole ollenkaan kiinnostunut mistään hengellisestä. Tai ei ole juuri nyt inkarnoituneena. Tai on inkarnoituneena, muistaa jotain, mutta elää toisella puolella maailmaa ilman tietoliikenneyhteyksiä niin, että sinä et saa koskaan tietää asiasta?

Lainaus
valitsemme itse mihin perheeseen synnymme?HM...onko se sitten että haluamme hyvittää jotakin mutta tuntuu oudolta että niin moni saa perheessään kärsiä ja moni menettää perheensä jo hyvin nuorena tautien ja nälänhädän vuoksi, katulapset

Yksi yksittäinen inkarnaatio yksinään tuntuu harvoin reilulta. Mutta kun lasketaan kaikki inkarnaatiot yhteen, kaikki tasoittuu ja 'reiluus' toteutuu. Yksi ongelma on, että täällä ollessamme katsomme asiaa ihmisen näkökulmasta: Meillä on hyvä/paha, oikein/väärin jne. Kun taas sieluntasolla meillä ei edes ole tällaisia hyvä/paha jne määritteitä. Sieluna meitä kiinnostavat tapahtumat, joista voimme oppia. Jos mitään ikävää tai konflikteja ei tapahdu, tapahtuu harvoin mitään oppimistakaan. Ei sielu näe välttämättä kauheaa lapsuutta millään lailla pahana. Pikemminkin sielun näkökulmasta se on: "Vau, olipa hienoa draamaa ja paljon turhaa kärsimystä, jota opin nyt välttämään tulevaisuudessa."

Toisaalta lohdutuksena tämä: Mikään ei unohdu. Kun jotain on oppinut jossain elämässään, ei sitä enää koskaan tarvitse opetella (siis kokea) uudelleen.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #111 : 10.11.2010 11:23:05 »

kyselen taas tietääkö joku onko jossain kulttuurissa ollut tapana kiertää toisen hiuksia omansa ympäri?mitä se tarkoittaa?

ja olisiko jollain antaa hyvää linkkiä mistä löytyisi tietoa sotilaiden asuista?luulisin 800-1100luvulta...
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #112 : 14.11.2010 21:05:58 »

taas meni yksi nimi ohi siis unohdin sen ja olin viel hereil.. sanoin sen viel ääneen ja silti :uglystupid2:onko mitää keinoa palauttaa nimiä,asioita mieleen?rentoutuminen?

yritin pähkäillä sitä äsken mut eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii tickedoff

nyt aivot narikkaa ja bbeetä kattoo
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #113 : 14.11.2010 22:55:50 »

Olin pienen vuoren tai kukkulan ylla ja katselin veteen, josta heijasti auringonvalo, nautin rauhasta ja vihreydestä ympärilläni. Olin tilanteessa jossa tiesin kerääväni energiaa itselleni.
Minulla oli musta ilmeisesti pellavasta tehty hame, hiukan kulunnut käytössa, mutta säädyllinen, olin pitka ja hoikka ja tiesin tehtaväni ja tiesin olevani Aragonassa.
Tässä yksi merkittävä uneni, kun heräsin aamulla, olin mitä energisempi, tuntui kuin olisin voinut nostaa talon käsivarsillani-ihan totta.
Myöhemmin olen käynyt tässä paikassa parikin kertaa siis oikeasti ja tiedän myös syyn tähän uneeni.
Tässä unessa olivat 4 elementtiä ja luonto antaa energiaa, tiedän sen nyttenkin.
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #114 : 15.11.2010 10:41:57 »

aragona... nää muut ulottuvuudet on täysin utopiaa minulle.täällä on ollut porukkaa siriuksesta ja muualta ja kuitenkin tosi viisaat sanoo ettei muualla ole elämää,vettä ja jotain bakteereita vissii löydetty ja nää ei sit vissii taas liity mitenkään toisiinsa?Huh?? Wink

koko ilta j ayö meni nimeä pähkäilessä ja en muista Sad poikani sano sen nimen mutta eipä hänkään sitä aamulla muistanut Sad mut niinhän se vissii on ettei nää tuu väkisin...

mukavata päivän jatkoa kaikille ja nyt vien haukun ulos Smiley
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #115 : 21.11.2010 12:37:12 »

taas näitä sunnuntaiaamun mietiskelyjä...

jos lapset kerran muistavat entiset elämänsä tarkemmin kuin me aikuiset,niin miksi he pelkäävät sitä tai eivät halua itsensä ja muiden kuolevan?monet ahdistuvat tosi paljon aiheesta? Sad

ja edelleen noi toiset ulottuvuudet askarruttaa edelleen menee niinku yli hilseen :Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #116 : 21.11.2010 13:13:43 »

Ei tänne fyysiselle tasolle turhaan tulla ja tuskin pikkulapsilla on mitään kiirettä poistua henkimaailmaan, kun koko elämä on edessä. Itselläni on 7 kuukauden ikäinen poika ja tuo pikku mönkijä osaa kyllä nauttia elämästä "tässä ja nyt" -periaatteella ja siitä saisivat kyllä aikuisetkin ottaa mallia.  Cheesy

Pikkulapselle erityisesti vanhempien kuolema tai pelkkä poismeno on pieni katastrofi ja se on ihan luonnollinen asia. Ei hän osaa vielä itsestään huolehtia ja on aikuisista hyvin riippuvainen.

Jos lapsella on voimakasta kuolemanpelkoa, niin kyseessä voi olla myös entiseen elämään liittynyt erityisen tuskallinen oman itsen kuolema tai läheisen menetys, joka vienyt silloisen elämän raiteiltaan. Itse en muista ainakaan lapsena pelänneeni kuolemaa, vaikka lyhyen ajan sisällä minulta kuolivat kaikki 3 silloin vielä elossa olevaa isovanhempaa. Minusta kuolema oli luonnollinen asia ainakin iäkkäiden ihmisten kohdalla.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #117 : 22.11.2010 12:18:48 »

tota vanhaa muistoa minäkin mietin yöllä ja normaaliin kasvuunhan kuuluu asiasta kysellä...
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #118 : 25.11.2010 14:03:30 »

äh..onpa taas olevinaan vaikiaa kirjuutella ku asioita ois nii paljo päässä ku sais ne ulos...

selailin vähä taaksepäin kirjoituksiani ja huomasin että olen joitain juttuja on selvinnyt aklaak on arabiaa j atarkoittaa mielesi.

soturin puvut ovat todennäköisesti vielä kauempaa ennen ajanlaskumme alkua ja metsä saksassa.

mutta noi toiset universumit sun muut(mm.siriukset)menee vieläkin ja todennäkösesti pitkään yli hilseen meikäläisellä... idiot2 voisko joku vielä yrittää selittää sitä..sori hämäläiset sukujuuret Grin

hieman on alkanut avautua tuo että valitsemme itse minne synnymme uudelleen,mutta silti tökkii ajatus siitä että syntyisin esim.lapsiorjaksi,murhaajaksi,tosi sairaaksi...jne mutta kai me sit ollaa nii monimutkaisia olentoja ettei voi ymmärtää kaikkea eikä se kyl tarkotuskaan,mutta silti Shocked

talvipäivän jatkoja kaikille Smiley
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #119 : 05.12.2010 11:15:58 »

jos saatte voimakkaan tunteen jostain nimestä,oletteko pystyneet selvittämään se alkuperää vai jääkö arvoitukseksi?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 16
  Tulostusversio  

Siirry: