Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: tästä  (Luettu 134889 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #165 : 12.11.2011 09:56:27 »

taas tätä mun...

te jotka olette varmoja että täällä on oltu ennenkin onko teillä ollut epäilyksen hetkenne?ja miten olette pääässeet siitä "yli?"
tallennettu
Helmikuu1
Satunnainen astroilija
*

En tätä todeksi usko

Profiili
« Vastaus #166 : 12.11.2011 10:04:49 »

Mulla ei ole hetkenkään epäilyksiä, koska tiedän kokeneeni entiset elämäni. Cool
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #167 : 12.11.2011 10:11:30 »

Tää ei takuulla ole tyydyttävä vastaus, mutta minä vain tiedän.
Näin joskus nuorena jonkun unen, jota en enää muista, ja olen sen jälkeen ollut aivan varma tästä. Jotenkin se oli todistettu sinä unessa minulle, mitä ilmeisimmin.
Samanlaista, kuin se , että joskus kirjoitan tai puhun sellaisella viisaudella, että se ihan hämmästyttää itseänikin...en oikein tiedä mistä se tulee, mutta tiedän että juuri niin se on.
Epäilen että se kumpuaa sieltä eletyistä elämistä, jotenkin osaan ammentaa sieltä  Undecided
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #168 : 12.11.2011 12:48:12 »

Ei ihan...mutta tunnen sellaista lämmintä hyvää energiaa silloin, ja sanat napsahtelevat suuhuni tai vaikka sormiini ihan itsestään...se on silloin vähän kuin sellaista sisäistä paloa :Smiley
Minä olen huomannut tämän nyt ehkä viimeisen vuoden sisällä, mutta uskoakseni tälläistä on ollut enennkin...en vain ole kiinnitäänyt niin huomiota.
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #169 : 15.11.2011 17:47:08 »

eräs äiti puhui tänään lapsestaan että se puhuu välillä niin viisaita,että onkohan se uus tommy?Ja pitäsköhän painattaa niitä lauseita mukien kylkiin

onko jotain "keinoa"jolla lapsilla saisi pidettyä "yllä"tätä muistamisen taitoa?poikani on kertonut uskomattomia tarinoita minusta itsestään jotka olen lähes 100% kyennyt netist tarkistamaan.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #170 : 15.11.2011 18:22:48 »

Ehkä on parempi, että äitee kirjoittaa ne jutut ylös tai nauhoittaa niitä johonkin, niin pysyvät parhaiten muistissa. Onhan sillä lapsella tämäkin elämä elettävänä, joten menneestä irti päästäminen on enemmän kuin suositeltavaa jossain vaiheessa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #171 : 16.11.2011 14:47:49 »

miksi sitten aikuisena rupeamme uudestaan kiinnostumaan menneestä,jos siitä pitäisi päästää irti?

meidän pojalla oli n.vuosi sitten "muistiputkipäällä"ja nyt aivan hiljaista,olisi tosi mielenkiintoista kuulla vielä hänen kokemuksiaan,koska itselläni on ollut aika hiljainen kausi jo pidempään.mutta ei voi "muistoja"pakottaa mieleen...

(ja toi edellinen äiti-juttu oli lähinnä kommenti siihen kuntuleesuustajotainviisasta,hän on varmasti kirjoittanut niitä muistiin)
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #172 : 16.11.2011 15:33:08 »

miksi sitten aikuisena rupeamme uudestaan kiinnostumaan menneestä,jos siitä pitäisi päästää irti?

meidän pojalla oli n.vuosi sitten "muistiputkipäällä"ja nyt aivan hiljaista,olisi tosi mielenkiintoista kuulla vielä hänen kokemuksiaan,koska itselläni on ollut aika hiljainen kausi jo pidempään.mutta ei voi "muistoja"pakottaa mieleen...

(ja toi edellinen äiti-juttu oli lähinnä kommenti siihen kuntuleesuustajotainviisasta,hän on varmasti kirjoittanut niitä muistiin)

Tunteet, teot, ajatukset ja tapahtumat, joita emme muuten ymmärrä kuin menneisyyttä tarkastelemalla, siirtää sen katseen menneisyyteen. Kaikilla ei menneisiin elämiin, mutta joillakin kyllä, jos se on tarpeen. Ja sitten kun ne selitykset on saatu menneisyydestä, niistä on tarkoitus ottaa opiksi, laajentaa ymmärrystä, vapautua traumoista ja alkaa jälleen elämään elämää eteenpäin.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #173 : 16.11.2011 21:35:44 »

kuten kirjoitin ei voi pakottaa muistoja tulemaan mieleen.mutta olen aika noviisi näissä jutuissa,vaikka olen pienestä pitäen asioita tienytkin.siksi kyselen ja kyseenalaistan,tarkoitus ei ole loukata ketään olen vain utelias ja nyttenkin oli mielessä ajatus jos olisi ollut olemasa jokin turvallinen tapa pitää lapsen herkyttää yllä pakottamatta ja painostamatta häntä mihinkään.ehkä muotoilin asiani väärin,mutta kyse ei ollut missään nimessä oman uteliaisuuden tyydyttämisestä,vaan oikean taidon oppimisesta kyseisessä asiassa.
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #174 : 17.11.2011 14:56:19 »

olen vähän samoilla linjoilla tirmutin kanssa.ei voi kokonaan unohtaa,koska aikuisena saattaa kiinostua uudestaan.
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #175 : 17.12.2011 17:07:46 »

onko joku muu saannut tunteen että michael jackson on jo tullut takaisin jonain muuna?

entä onko evert tuttu?
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #176 : 22.12.2011 15:18:36 »

tarkennan hieman edellistä.

en ollut enkä ole koskaan ollut michaelin fani ja olen aina ollut varma siitä että puheet lapsiin sekaantumisesta ovat totta.mutta nyt lähes aina kun hänestä tulee dokumentteja tai joku muistojuttu ja näytetään hänen kuvansa niin mulle tulee sellane outo tunne ihan kun hän olisi sjossain juuri nyt ja nimenomaan lapsena.

ja toi evert nimi on kummitellu mun mielessä noin kuukauden...
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #177 : 22.12.2011 15:40:48 »

Oisko hän joku pikkunen Evert jossain sitten  smitten
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #178 : 23.12.2011 15:09:32 »

en tiiä,se nimi tulee voimakkaasti esiin iltaisin kun poika on lähellä...
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #179 : 18.01.2012 19:37:44 »

minä taas...

on tullut paljon tekstejä,ohjelmia ym.jälleensyntymisestä kuinka ihmiset muistavat niitä.mutta en muista kuulleeni koskaan joukkosurmissa tai samankaltaisissamukana olleista,kerran pari ehkä joku on muistanut olleensa ristiinnaulittuna ja jollain on ollut muistikuva natseista.sodissa olleita on kyllä ollut.

mutta en muista kuulleeni juutalaisten joukkosurmasta ,heitä kuoli kuitenkin 6miljoonaa,gladiaattorit,areenalla poltetut juutalaiset,diktaattorien käskyistä totetutetut teloitukset,missä ovat uhrien muistikuvat?

vai ovatko ne niin kaameita,että mieli ei ole ehkä koskaan valmis muistamaan niitä?

ja se on myös aina askarruttanut miten ihminen aikanaan alistui niin julmaan tappamiseen,kuin juutalaisvainojen aikana?heitä oli kuitenkin niin paljon,muutama toki pisti vastaan.mikä saa ihmisen kulkemaan hiljaa alistuneena kaasukammioon tai poltettavaksi?onko kyseessä tappajan puolelta niin hyvin tehty propaganda että alat itse uskoa mitä sinusta kerrotaan?
vai tiesivätkö he jotain mitä toiset eivät?

tosin vieläkin hallitsijat saavat mielin määrin tappaa ja tuhota...

outoa että vuosisadasta toiseen tulee näitä tappajia jotka tuhoavat ja tappavat huvikseen ja saavat kansansa mukaan?emmekö me koskaan opi?HuhHuh?? tickedoff
tallennettu
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 16
  Tulostusversio  

Siirry: