Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kauriit ja Pluto, tuntuuko jo?  (Luettu 5857 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kkllll
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« : 18.09.2010 20:14:30 »

Moikka!

Miten kauriilla menee? Onko pluto jo tuonut muutoksia elämäänne? Entä ravut, miten teillä vaikuttanut? Tai tunnetteko ihmisiä jotka näissä merkeissä elelevät?

Mulla alkaa vähitellen pluto kosketella aurinkoa, mutta suurempia muutoksia ei elämään ole tuonut. Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia, miten on vaikuttanut suhteessa auringon aspekteihin ja huoneeseen! Mulla aurinko 10. huoneessa, aika kovaa on menty työelämässä, mutta mitään suurempia muutoksia suuntaan tai toiseen ei ole näkynyt. Mulla on kartalla aika vahva skorppari, siellä 8. huone ja  venus ja  kuu , eli odottelen jotain tapahtuvaksi  Smiley

Olen ymmärtänyt että yhtymä olisi itsessään positiivinen, onnea tuova aspekti, mutta täällä taitaa olla yleiskokemus ihmisillä, että näin ei välttämättä olisi? On raskaita muutoksia, sairautta, avioeroja ym..? Meitsiä ei ihan kamalasti haittaisi jos ero tulisi, on sen verran kovaa vapaudenkaipuuta ollut viime vuodet  angel . Mut uskallusta puuttuu ainakin toistaiseksi, ehkä olen kauriina liian varovainen suurten muutosten kanssa.

Kokemuksia? Tuntemuksia?
tallennettu
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #1 : 25.09.2010 23:10:22 »

                                    Hei,


Kyllä tällä kauriilla ainakin tuntuu. Välit meni kaksos-miehen kanssa toistamiseen tänä vuonna
poikki. Tällä kertaa lopullisesti 18.9.??  tickedoff toivottavasti seuraavaksi jotain hyvää
tapahtuisi, eikä aina vaan niitä huonoja uutisia? Eihän se pluto meitä kauriita kauan enää rassaa,
eihän? En osaa katsoa transiitteja, enkä ainakaan siirtää niitä tänne viesteihin?
Onneksi työasiat ovat suht hyvin tällä kertaa smitten

Terv. Musta lumikki
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1017


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #2 : 25.09.2010 23:27:01 »

Pluto on vasta 2:ssa asteessa Kaurista ja hidasliikkeinen, että kyllä se vielä aika kauan rassaa!

Mulla on  askendentti 6 astetta Kaurista, ja jotakin muutoksia olen jo ollut havaitsevinani.  Sisäistä ja ulkoistakin.  Kampaus meni uusiksi, sisäisesti olen alkanut pohtia henkimaailman asioita.  Välit exään totaalisen jäässä.

Katsotaan nyt, mikä puhdistuu elämässä, mikä turha jää pois.  Sitähän se  pluto teettää.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Kkllll
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #3 : 26.09.2010 09:42:04 »

Musta lumikki, milloin synttärit, eli missä asteissa kaurista aurinko sulla on? Juu ei kestä enää kuin tollaset reilu 10 vuotta  Cheesy Toisaalta, pluto tuo paljon voimaa ja vauhtia myös silloin kun olet "oikealla tiellä". Eli joko menee tosi hyvin tai sit tosi huonosti.. Varmasti niitä onnenpotkujakin tulee jokaiselle  smitten Yks työkaveri, jolla on aurinko 5 astetta kaurista, on kuvannut elämänsä menevän vuoristorataa, on tapahtunut tosi ihania asioita, ja toisaalta tosi kamalia. Elämänmakuista elämää.

Btw, mulla ei oo  ikinä toimineet pidemmät/syvällisemmät ihmissuhteet kaksosten kanssa, tunnutaan katselevan maailmaa niiiin eri tavoin. Yksi läheinen ystävä on vielä, mutta hänenkin kanssaan molemminpuolista "varovaisuutta", eli toimii kun kumpikin yrittää väistellä mahdollisia konfliktitilanteita.. En tiiä mistä johtuu, mutta olen ymmärtänyt, että kauriit ja kaksoset helposti kompastelevat keskenään. Toisaalta usein ihastun kaksosmiehiin (mulla mars kaksosissa), mut syvällisemmästä suhteesta ei tuu mitään koskaan. Nostan hattua Sinulle, musta lumikki  Wink , ehkä suhteenne ei ole ollut ihan maailman yksinkertaisin..? Riippuen tietty karttojenne muista elementeistä ja kuvioista..
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 26.09.2010 10:42:50 »

Minulla on MC 6 astetta Kauriissa ja sain viime vuonna opiskelupaikan ulkomailta ja olen pakannut kimpsuni ja kampsuni ja lähtö sinne koittaa tuossa about viikon päästä. Eli tuntuu!! Kaikki on muuttumassa.

Pahemmin on kyllä nyt viime aikoina tuntunut Saturnuksen neliö MC:lle, muutto on ollut TOSI vaikea ja hankala, apua ei ole saanut mistään ja yksin on jääty monet kerrat. Taas aika pohtia mitkä ihmissuhteet ovat pitämisen arvoisia ja mitkä eivät... :Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #5 : 26.09.2010 11:33:13 »

Minä en noista asteista tiedä, mutta minun  pluto :ni on 19 astetta  vaaka 13 astetta neljännessä huoneessa.

Sain viimeinkin koettua läpi henkilökohtaisen helvettini ja oikeus voitti vihdoinkin. Olen siis tapellut lasteni huoltajuudesta jo vuodesta 2007 ja käynyt Hovioikeudessa asti istumassa siitä. Ja niin kuin toisaalla olen kirjoitellut, olen tehnyt pesäeroa myös kolmivuotiseen on-off-suhteeseeni  rapu -miehen kanssa, joka on ollut jo viimeisen vuoden käymistilassa, kun mies ei osaa päättää ottaako vastuun tekemisistään vai ei.
Hiuksissa olen viimein kypsynyt värjäyskierteeseen ja palaan omaan väriini, joka näyttääkin eksoottisemmalta kaikkien värjätyjen päiden seassa. On ollut vapauttava tunne. Myös henkiset asiat ovat voimistuneet ja kaikki pinnallisuus on kadonnut, samoin turhat ihmiset. Itsevarmuus on kasvanut sekä sisäinen viisaus. Toki tämän myötä olen pettynyt useimpiin ihmisiin, joita ympärilläni elää.
Olen huomannut, miten ennen henkisinä pitämäni ihmiset ovatkin tekopyhiä, he ovat muuttuneet värähtelyiltään karkeammiksi. Eräänkin  kalat -ystäväni värähtelyt muuttuivat karkeammiksi ja pinnallisemmiksi hänen mentyä avioon. Hän siis madaltui miehensä tasolle. Tämä on harmi, sillä meillä oli hyviä keskusteluja ja henkisiä kokemuksia. Nyt ne ovat jääneet.

Opinnoissa on tullut takapakkia, sillä kaikki käytännönharjoittelut eivät onnistu ajoillaan, tosin minusta johtumattomista syistä. Tämä on harmi, sillä olin jo odottanut, ehkä hieman pelännytkin, työelämään pääsyä, koska en vieläkään tiedä mitä ryhtyisin tekemään. Myös romanttiset ihmissuhteet ovat nyt pinnalla, koska olen ollut jo 4 vuotta yksin. Se on pisin aika, minkä aikuisena olen yksinäni elänyt. Tuota on-offia en laske edes suhteeksi, koska se oli niin epäsäännöllistä ja masentavaa, energiaa vievää.

 aurinko kauris minulla on kuudennessa huoneessa, josta löytyvät myös  merkurius,  pallas ja  mars.  mars aspect_con aurinko,  jupiter aspect_opp aurinko ja  chiron aspect_squ aurinko.  saturnus neitsyt Px löytyy huoneesta 2, mutta myös huoneesta 3  kuunsolmu Px:n kanssa.  saturnus aspect_tri merkurius ja  saturnus aspect_squ venus. Nämä siis syntymäkartassani.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #6 : 26.09.2010 11:41:19 »

Musta lumikki, milloin synttärit, eli missä asteissa kaurista aurinko sulla on? Juu ei kestä enää kuin tollaset reilu 10 vuotta  Cheesy Toisaalta, pluto tuo paljon voimaa ja vauhtia myös silloin kun olet "oikealla tiellä". Eli joko menee tosi hyvin tai sit tosi huonosti.. Varmasti niitä onnenpotkujakin tulee jokaiselle  smitten Yks työkaveri, jolla on aurinko 5 astetta kaurista, on kuvannut elämänsä menevän vuoristorataa, on tapahtunut tosi ihania asioita, ja toisaalta tosi kamalia. Elämänmakuista elämää.

Btw, mulla ei oo  ikinä toimineet pidemmät/syvällisemmät ihmissuhteet kaksosten kanssa, tunnutaan katselevan maailmaa niiiin eri tavoin. Yksi läheinen ystävä on vielä, mutta hänenkin kanssaan molemminpuolista "varovaisuutta", eli toimii kun kumpikin yrittää väistellä mahdollisia konfliktitilanteita.. En tiiä mistä johtuu, mutta olen ymmärtänyt, että kauriit ja kaksoset helposti kompastelevat keskenään. Toisaalta usein ihastun kaksosmiehiin (mulla mars kaksosissa), mut syvällisemmästä suhteesta ei tuu mitään koskaan. Nostan hattua Sinulle, musta lumikki  Wink , ehkä suhteenne ei ole ollut ihan maailman yksinkertaisin..? Riippuen tietty karttojenne muista elementeistä ja kuvioista..


Hei Sophy,
MIinulla on a aurinko :kauris:27 astetta, eli olen syntynyt 19.1.1960 klo 3:00 aamuyöllä.
Kaksosmies oli syntynyt 25.6.1956 tietojemme mukaan vähän vaille yksitoista aamupäivällä.. Cry
Vitsit kun en osaa siirtää niitä kuvioita tänne suoraan.

Syysterkuin, Musta lumikki
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #7 : 26.09.2010 11:42:55 »

Minulla juuri katkesi vuosien piina  kaksoset -miehen kanssa. Mikä vapauttava tunne.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #8 : 02.10.2010 14:57:26 »

                           Mitkä asiat eivät toimineet kaksos-miehen kanssa:

Ärsyttävä pinnallisuus, ilman muuta, ei syvällisiä tunteita, liian vähän otti huomioon toisia.. smitten
Kunnollinen, kiltti ja ihanan sexy kuitenkin oli Cry

T.Musta lumikki
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: