Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enkeleitä ja selvännäkökokemuksia  (Luettu 10376 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Tanora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« : 19.09.2010 01:45:57 »

Hei kaikille!

Olen 25 vuotias nuori helsingistä ja noin vuosi sitten luettuani kirjoja enkeleistä rupesi minulle sattumaan useita pieniä näkyjä. Minulla ei koskaan sattunut pienenä mitään erikoista.

Ehkä minut ohjailtiin kirjojen pariin. Pian sen jälkeen löysin sattumalta kirkon jossa vieraili useita medioita ja henkiparantajia. Omistan myös tarot ja enkelikortit jotka alkavat pitkän harjoittelun jälkeen avautumaan.

muutaman ihmisen kanssa minulla on käynyt onni ja olen onnistunut kuvailemaan paikkoja, tilanteita ja edesmeneitä ihmisiä. Muuten joskus saatan saada pieniä vihjeitä päivän tapahtumisista unissa tai näkyinä. Näen paljon ihmisiä, käsiä tai esineitä.

Olen erittäin kiinnostunut kehittämään itseäni jotta joskus voisin auttaa ihmisiä. Toivoisin täällä olevan samanhenkisiä ihmisiä ja neuvoja. Kaikki palaute ja erillaiset kokemukset otetaan avosylin vastaan!

Matkalla oleva
tallennettu

If you seek an angel with an open heart, you shall always find one
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 20.09.2010 22:01:04 »

Hienoa ja tervetuloa!  angel smitten
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #2 : 20.09.2010 22:16:09 »

Mukavaa kohdata enkeli-ihmisiä.


Kävin tänään enkelimatkalla ja rutistin Arkkienkeli Mikaelia. Hän on aivan loistava heppu! Mikael on minulle erittäin läheinen.  smitten
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #3 : 21.09.2010 11:32:09 »

Tervetuloa Tanora!!  smitten Ihanaa saada enkeli-ihmisiä tänne!! Itse vielä etsin sitä omaani. Se olisi hienoa nähdä kyseinen olento, mutta ehkä sitten joskus!!  angel
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #4 : 21.09.2010 21:42:50 »

Minä en oo nähny enkeliäni... tai ainakaan en tiedä nähneeni, enkä tiedä hänestä mitään, mutta tiedän hänen olemassa olon, koska hän on auttanu minua monesti ja olen haistanut hänet.  Smiley Haluaisin päästä yhteyteen, mutta vielä ei minun taidot riitä.
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #5 : 21.09.2010 21:48:34 »

Witch, pyydä niin enkelisi tulee. Hän haluaa, että pyydät, koska enkeleitä koskevat henkiset lait, eivätkä he saa puuttua elämäämme, ellei jotain todella radikaalia elämänsuunnitelman kannalta ole tapahtumassa, mikä ei siihen kuulu esim. liian aikainen kuolema onnettomuudessa tms.

Pyydä enkeliäsi lähestymään itseäsi ja antamaan joku merkki itsestään. Höyhenet ovat aika hauskoja. Mutta muista suojata itsesi ja maadoittaa ennen tätä enkeliyhteyttä.  smitten

Mitä useammin olet enkelin/enkelien kanssa yhteydessä, sitä voimakkaampi suhde teille syntyy.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #6 : 21.09.2010 22:15:57 »

Mä olen pyytäny... monesti. Kyl mä merkkejä oon saannu, mut en sillee, että voisin kommunikoida tai nähdä. Oon vasta nyt jälkeen päin tajunnu miten monesti mun enkeli on vastannu mun rukouksiin mun todella vaikeina ja rankkoina aikoina. Silloin en edes uskonu näin vahvasti hänen olemassa oloon, mut olin niin epätoivoinen, että en muutakaan apua enää osannu hakea.

Ilmeisesti mun tarvii vaan jatkaa kärsivällisesti... tosin mun yksi opeistani on oppia kärsivällisemmäksi, joten siksi ehkä mua tässäkin vähän koetellaan.  Grin
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #7 : 22.09.2010 08:57:35 »


"Pyydä enkeliäsi lähestymään itseäsi ja antamaan joku merkki itsestään. Höyhenet ovat aika hauskoja. Mutta muista suojata itsesi ja maadoittaa ennen tätä enkeliyhteyttä."

Näin olen itse tehnyt, mutta ei meillä höyhenet leijaile..  Wink Kämmenissä tuntuu painavalta, toki voin aiheuttaa sen itsekin. En vielä tiedä. Mutta miksi pitää itsensä suojata jos enkeliään pyytää lähelle??  Huh Ja miten se tehdään? Ja entäs toi maadoitus, mitä sillä tarkoitetaan, miksi ja miten se tehdään? Olen tähän maadoittamiseen tässä törmäillyt vähänväliä teksteissä, mutta en ymmärrä..  Sad
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #8 : 22.09.2010 11:06:43 »

Älä söpöliini välitä. Kun itse tulin tänne foorumille, nii olin ihan et häääh? Mikä maadotus? Mikä suojaus? Never heard.  buck2 Mut sitten nämä ihanat foorumilaiset valaisi mua.  smitten Joten jätän tälläkin kertaa heille sen tehtävän, koska en osaisi niin hyvin sinulle kertoa miksi ja miten suojaus ja maadoitus tehdään.
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #9 : 22.09.2010 11:11:16 »

Kävinkin hakemassa pari linkkiä. Ekassa on siit suojauksesta... ootkin ehkä jo lukenu ja jälkimmäisessä on minulle annettuja ohjeita maadoituksesta.

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=3645.0
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=37150.msg284300#msg284300
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #10 : 27.09.2010 14:49:44 »

syövätkö enkelit?
aloin just ajatella, kun tässä nuudeleitani mutustin... x)
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #11 : 01.10.2010 20:20:40 »

syövätkö enkelit?
aloin just ajatella, kun tässä nuudeleitani mutustin... x)

Ne syö sun sielua...

vitsi  2funny

*A*
O_o ehdin jo pelästyä! ei noin saa pelotella kunnon kansalaisia >=O
ja taas sama kysymys: syökö enkelit?
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #12 : 03.10.2010 20:19:49 »

Kysyt siis, että syökö puhdas rakkauden energia? Jos lähetätä toiselle ihmiselle esim. parantavaa energiaa, niin syökö se lähettämäsi energia? Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #13 : 07.10.2010 21:45:39 »

Olen niin ymmärtänyt että enkelitkin voi syntyä ihmiseksi, niin kaitpa ne silloin myös syövätkin.
Mutta tuskin henkimaailmassa on tarvetta syödä, vaikka se siis olisikin mahdollista henkiolentona syödäkin. Smiley

Jep...  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: