Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Silmäkulmassa vilahtavat "jutut"  (Luettu 4620 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Pomi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 21.09.2010 07:21:56 »

Niin, otsikko kertookin jo kaiken. Mitä ne ovat? Aiemmin, noin kolme vuotta sitten näin selvästi ihmisen/mustan ihmishahmon vilahtavan ohi. Nykyään näen todella usein semmoisen pienen mustan pallon tai ainakin pallon muotoisen vilahtavan mun edelläni. Se menee maan tasolla, tulee mun takaa ja häipyy pois heti kun sen huomaan. Ja kummallista on, että näen sen aina mun vasemmalla puolellani. Aiemmin noi ihmishahmot olivat oikealla puolella.

Mua ei pelota ne, ei tuu ollenkaan ahdistava olo niistä. Lähinna samantien tulee mieleen, että joku on mun lähelläni.

Niin ja silmälääkärissä olen kyllä käynyt muista syistä; kaikki ok!  Cheesy
tallennettu
Ikuinen Trikki
Kohtuuastroilija
**

aur vaaka, kuu kauris, asc leijona

Profiili
« Vastaus #1 : 21.09.2010 07:49:33 »

Carlos Castanedan kirjoissa intiaaninoita Don Juan kertoo näkökentän rajamailla vilahtelevan "henkimaailman".
« Viimeksi muokattu: 21.09.2010 07:51:05 kirjoittanut Ikuinen Trikki » tallennettu

"Totuus on poluton maa." -J.Krishnamurti
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 22.09.2010 13:45:20 »

jeps, ihan normaalille harmittomalle henkimaailman vilahtelulle kuulostaa. Tuota on ollut ihan erityisen paljon tässä loppukesän aikana, ainakin minä ja ystäväpiiri olemme huomanneet mustien vilahtelevien otusten lisääntyneen kummasti.

Luin jostakin, että pikkuotusten vilahtelu on merkki siitä, että energia on hyvä.

Jos vilahteluun liittyy selkeää epämiellyttävää tunnetta, silloin voidaan kyseenalaistaa tuo energian hyvä taso tai vastaavasti pohtia mahtaako näkijä vaan pelätä vilahteluja. On yleistä, että ihmiset kauhistuvat esimerkiksi oman enkelin näkemistä tai läsnäoloa, vaan koska eivät tiedä kuka tai mikä oli kyseessä.

Minä olen ristinyt itse nämä mustat vilahtelijat Nokipalleroiksi. Smiley  Yleensä ne nimittäin ovat samanmuotoisia ja yhtä harmittomia kuin Totorossa nähdyt pikkuviikarit.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #3 : 22.09.2010 15:11:27 »

Täälläkin vilahtelee.. pieniä veitikoita että ihmisen kokoisia tummia hahmoja.
Minulla on tiettyjä pelkoja henkimaailmaa kohtaan, ja uskon että epämukava olo siitä että joku on läsnä, johtuu juurikin vain omista peloista ja mielikuvituksesta. Kaiken varalle juttelen kuitenkin enkeleille ja pyydän suojausta että vain valon ja rakkauden lähetit saavat olla kotonani, se rauhoittaa minua.
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
tari73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 22.09.2010 15:38:40 »

Minulla taas vilahtelee palloja ja kirkkaita värejä,onko tämä liitettävissä tähän samaan jollainlailla? Ja minulla kanssa ei pitäis olla näössä mitään vikaa.Ja kaiken kruunaa se olo että huoneessa on joku minun lisäksi.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 22.09.2010 16:12:07 »

On kyllä. Pallot ovat yleensä kultaisia, keltaisia, valkoisia tai punaisia vilahduksia tai tuikahduksia. Yleensä täysin harmittomia.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: