Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aura -uutinen  (Luettu 6100 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
AY34
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« : 21.09.2010 21:39:38 »

http://rt.com/Sci_Tech/2010-09-21/aura-energy-understanding-korotkov.html

Venäläisen tiedemiehen mukaan ihminen voi omalla sisäisellä energiallaan vaikuttaa ympäröivään maailmaan esim. ajatusten voimalla. Uutisessa puhutaan Kirlianista ja Auroista mutta ei tarkemmin täsmennetä miten tulokseen on päädytty.

Oletteko kuulleet asiasta enemmän? Useissa internet-lähteissä täsmennetään että Aura-kuvaus ja Kirlian-kuvaus ovat eri asioita. Jos olen oikein ymmärtänyt niin Kirlian-kuvauksessa johdetaan sähkövirtaa kohteeseen joka sitten vastaa fotonisuihkuamalla ympärilleen energiapurkauksen (hetkellisen?). Aura -kuvauksessa kohteen, yleensä ihmisen, käteen laitetaan jonkinlainen anturi joka on yhdistetty kameraan tai tietokoneeseen? Joskus vain kuvataan "erikoiskameralla" aura. Mihin tämä teknikka perustuu? Millainen kuvauskalusto on ensi kuun alussa olevilla rajatiedon messuilla?
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #1 : 21.09.2010 22:17:02 »

Kumpaankaan tekniikkaan en aitojen henkisten mestareiden pohjalta luottaisi tippaakaan, koska jos niihin kuviin todellakin olisi uskominen maanpäällä olisi valaistuneita mestareita ja ihmisiä hyvin hyvin paljon enemmän.

[muoks]
Mutta taas tosta ajatustenvoimasta en ole yhtään eri mieltä, jokainen ajatus jota säteilemme ympäristöömme on vähintään yhtä tehokas kuin itse teko olisi jos sen tekisimme. Siispä, jos ajattelemme tappavamme jonkun, luo tämä omaan olemukseemme ja sieluumme karmaa joka on lähes yhtä pahaa kuin jos olisimme tappaneet tämän henkilön oikeasti.
[/muoks]
« Viimeksi muokattu: 21.09.2010 22:18:42 kirjoittanut Veskari-83 » tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
AY34
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #2 : 21.09.2010 23:00:54 »

No tuli melko kalliiksi lentoyhtiöille ajatuksesi  Wink Taidanpa tehdä itsekin kokeen ensi yönä..

Itseäni kiinnostaa myös se miten telepatia tuntuu olevan välimatkariippumaton eli toimii sekä lähi- että kaukoetäisyydeltä. Liittyisiköhän siihen että kohde ja telepaatti ovat samalla "taajuudella" ja muodostavat jonkinlaisen yksityisen putken välilleen? Uskon että tämä ei kuitenkaan vaadi molempien yhteisymmärrystä vaan telepaatti voi virittäytyä kohteen taajuudelle yksipuolisestikin, vaikkakin alitajuisesti ja puolivahingossa se yleensä tapahtuu.

Se on selvä että ihmisen sähkömagneettinen energia vaikuttaa ympäristöön, mutta kuinka pitkälle ja mikä sen vaikutusta vahvistaa on vielä hieman hämärän peitossa. Ehkäpä tuo venäläinen tiedemies sen meille vielä kertoo. Kyse saattaa olla hyvin yksinkertaisesta asiasta jota ei ole vielä keksitty. Onhan mm. CIA tosin tutkinut mm. telepatiaa ja psitä mutta sanovat etteivät ne muka toimi.
tallennettu
Jannanne
Vieras
« Vastaus #3 : 22.09.2010 13:33:35 »

No minä ainakin olen huomannut, että ne ihmiset jotka ajattelevat vain paskoja juttuja niin niille tapahtuu myös niitä hyvin paljon. Jotkut todella katkerat ihmiset, haukkuu ja syyttää kokoajan muita oman elämänsä onnettomuudesta, vaikka omasta mielestäni sitä aiheuttavat itsellen kokoajan lisää, ajattelemalla pelkkää pahaa. joskus itse kun on ollut vihainen jollekkin ihmiselle. ja ajatellut pahaa hänestä, jopa sanonut, niin on jälkeenpäin kaduttanut, silloin myös tuntuu siltä, että on pakko sanoa ääneen tämä katumus, ja tavalaan puollustaa hänen inhottavaa tekoansa, esim, mistä minä tiedän mitä hänellä on eläässä meneillään, tuskin tarkoitti pahaa, ehkä hänelä on vain niin alhainen itsetunto tms...
tallennettu
KittyCat
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


maailmanloppua odotellessa


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 10.10.2010 15:15:01 »

Minä en auroista osaa sanoa juuri mitään muuta kuin mitä itse olen tehnyt... en ole muuttanut mitään mitä ympärillä tapahtuu mutta olen kadottanut itseni muiden näkyvistä. Voin seistä ihmisen vieressä parhaimmillaan jopa 30 min. ilman että tämä kyseinen henkilö huomaa minua tai tulen ja olen paikalla ilman että kukaan huomaa minua.
Kerrankin istuin tuolissa luklemassa kun isäni ja veljeni kävelevät ohi ja huutelevat minua... Se oli varsin hupaisaa kun he sitten menivät viereiseen huoneeseen kysymään äidiltäni että missä olen. Grin
tallennettu

Little Miss Muffet
Sat on a tuffet,
Eating her curds and whey;
Along came a spider,
Who sat down beside her
And frightened Miss Muffet away
AY34
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #5 : 28.12.2010 02:18:06 »

Ei onnistunut kokeilu.
tallennettu
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #6 : 28.12.2010 11:18:18 »



Itseäni kiinnostaa myös se miten telepatia tuntuu olevan välimatkariippumaton eli toimii sekä lähi- että kaukoetäisyydeltä. Liittyisiköhän siihen että kohde ja telepaatti ovat samalla "taajuudella" ja muodostavat jonkinlaisen yksityisen putken välilleen? Uskon että tämä ei kuitenkaan vaadi molempien yhteisymmärrystä vaan telepaatti voi virittäytyä kohteen taajuudelle yksipuolisestikin, vaikkakin alitajuisesti ja puolivahingossa se yleensä tapahtuu.

Se on selvä että ihmisen sähkömagneettinen energia vaikuttaa ympäristöön, mutta kuinka pitkälle ja mikä sen vaikutusta vahvistaa on vielä hieman hämärän peitossa. Ehkäpä tuo venäläinen tiedemies sen meille vielä kertoo. Kyse saattaa olla hyvin yksinkertaisesta asiasta jota ei ole vielä keksitty. Onhan mm. CIA tosin tutkinut mm. telepatiaa ja psitä mutta sanovat etteivät ne muka toimi.

Uskon aivan satasella, että telepatia on välimatkariippumaton. En edes ymmärrä, miksi jotkut epäilevät koko telepatiaa, koska nykyisin voidaan kännyköillä, tietokoneilla ja vaikka millä olla langattomasti yhteyksissä vaikka minne. Kauppamaailma käyttää luonnonominaisuuksia hyväkseen ja  valjastaa ne omiin tarkoituksiinsa, mutta luulen, että tosiasissa ei kännyköitä tarvittaisi, jos henkinen kehitys tai telepaattiset kyvyt kehittyisivät tarpeeksi pitkälle... Pitäisi saada itsensä viriteltyä tosiaankin jollekin taajudelle. Joidenkin kanssa se taajuus tuntuu toimivan melko hyvin, tosin harvojen. Samoin olen huomannut tuon, ettei se telepaattinen viritys ole aina molemminpuolista. Ehkä se toinen ei vaan hoksaa ottaa viestejä vastaan. Olen varma, että telepatia pystytään ennenpitkää selittämään tieteellisin keinoin, mutta miten paljon kauppamaailma jarruttaa sitä ja miten paljon kaikesta tällaisesta pyritään ottamaan ensin taloudellinen hyöty, keksimällä vaikka minkalaisia vekottimia...CIA tai muut tahot olisivat suorastaan hupsuja, jos päästäisivät sellaisen "kultalusikan" tavan rahvaan tietoon. Ihan varmasti ne tiedot käytetään ensin rahantekoon tai mikä vielä pahempaa, sotimiseen Angry
« Viimeksi muokattu: 28.12.2010 11:32:27 kirjoittanut selkälokki » tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #7 : 28.12.2010 11:28:03 »




Ja tässä olen saanut sellaistakin selville, että eräs kokeiluni mitä ajattelin testailla, niin se olikin jo tapahtunut ennenkuin tein tuon oman ajattelukeinoni.
Siis jonkinlaista ajassa taaksepäin matkustamista, vaikken voikaan aivan täysin varma asiasta olla, mutta kun silloin vain ajattelin että näin tulee tapahtumaan, ja niin myös tapahtuikin, vaikkakin tapaus sattuikin ajallisesti menneisyydessä. idiot2

Hieman outoa juttua varmaan, ehkä hieman pelottavaakin, mutta kun tuokin ajassa matkustelu on kiinnostanut.
Niin näköjään sekin taitaa olla mahdollista. Ainakin mitä itse ajattelen tuosta tapauksesta. On tässä tullut aika varovaiseksi ettei aivan kaikkia juttuja tulekaan kokeiltua siellä omassa pikku-pikku laboratoriossaan, niissä kulahtaneissa kemistin valkoisissa haalareissa. Huh

Mutta olen silti valmis itsekin kokeilemaan kaikkia uusiakin juttuja, kunhan vain ensin selvenee se motiivi ja kaikki muutkin semmoiset jutut, kun haluan vain olla kehittävissä jutuissa mukana. Smiley


Hei muuten! Onnistuiko kokeilusi, jos siis itse haluat siitä kertoa tänne?Smiley

Emmet Brown, nuoruusvuosien suosikkihahmo Cheesy Tuli heti mieleen, oi niitä elokuvia! Itsekin toivon, että aikamatkustus olisi jokupäivä todellisuutta...

Mistäpä sen tietää, miten aivot ovat yhteydessä tapahtumiin, heijastuuko joku tapahtuma omaan mieleen ja sitten ikäänkuin toivoo sitä.. Vai tarvitsiko se tulivuori kenties ajatusten voimaa tuekseen, että jaksoi alkaa purkautumaan?? Outoa ja vaikea ajatella, mutta toisaalta maailmankaikkeudessa on niin valtava järjestys, että tuntuu, että mekin olemme jotenkin sopusoinnussa sen järjestyksen kanssa tai täytyisi olla...
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: