Ja tässä olen saanut sellaistakin selville, että eräs kokeiluni mitä ajattelin testailla, niin se olikin jo tapahtunut ennenkuin tein tuon oman ajattelukeinoni.
Siis jonkinlaista ajassa taaksepäin matkustamista, vaikken voikaan aivan täysin varma asiasta olla, mutta kun silloin vain ajattelin että näin tulee tapahtumaan, ja niin myös tapahtuikin, vaikkakin tapaus sattuikin ajallisesti menneisyydessä.
Hieman outoa juttua varmaan, ehkä hieman pelottavaakin, mutta kun tuokin ajassa matkustelu on kiinnostanut.
Niin näköjään sekin taitaa olla mahdollista. Ainakin mitä itse ajattelen tuosta tapauksesta. On tässä tullut aika varovaiseksi ettei aivan kaikkia juttuja tulekaan kokeiltua siellä omassa pikku-pikku laboratoriossaan, niissä kulahtaneissa kemistin valkoisissa haalareissa.
Mutta olen silti valmis itsekin kokeilemaan kaikkia uusiakin juttuja, kunhan vain ensin selvenee se motiivi ja kaikki muutkin semmoiset jutut, kun haluan vain olla kehittävissä jutuissa mukana.
Hei muuten! Onnistuiko kokeilusi, jos siis itse haluat siitä kertoa tänne?
Emmet Brown, nuoruusvuosien suosikkihahmo
Tuli heti mieleen, oi niitä elokuvia! Itsekin toivon, että aikamatkustus olisi jokupäivä todellisuutta...
Mistäpä sen tietää, miten aivot ovat yhteydessä tapahtumiin, heijastuuko joku tapahtuma omaan mieleen ja sitten ikäänkuin toivoo sitä.. Vai tarvitsiko se tulivuori kenties ajatusten voimaa tuekseen, että jaksoi alkaa purkautumaan?? Outoa ja vaikea ajatella, mutta toisaalta maailmankaikkeudessa on niin valtava järjestys, että tuntuu, että mekin olemme jotenkin sopusoinnussa sen järjestyksen kanssa tai täytyisi olla...